Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 23.05.2023 in all areas

  1. 6 точки
    Здравейте, Преди години бях публикувал в друга тема, колко съм доволен от Коце в Овча Купел, за неговото отношение и добра работа. Него го има в доста стари теми, като коректен бояджия/тенекеджия и доста колеги са доволни от него. Намира се в двора на Hidrolift / Хидролифт в Овча Купел, София. Ситуацията е следната: Купувам си нова кола с удар и решавам да посетя Коце за да се ориентирам с цена за ремонта, срокове за него и т.н. (Това се случва Юли 2022 г.) След като се разбираме за някаква ориентировъчна цена и затова, че аз ще си закупя някои от частите за да му е по-лесно, се уточняваме че сервиза ще почива до края на Август и да му закарам колата в първата седмица на Септември - в София вече е нормално да чакаш за бояджия поне месец Дотук добре! Септември му закарах колата + всички необходими части за нейния ремонт и мъките започнаха. През седмица му звънях за някакви ориентировъчни срокове и кога колата ще е готова. Всеки път беше - другата седмица я почваме и за 1-2 седмици е готова ... и така си минаха и Септември и Октомври. Ноември след много молби, ходене лично до сервиза и какво ли още не, колата беше започната. Междувременно една от частите които им бях закарал (заден панел), беше ударена от негов колега с мотокар - дори няма да задълбавам в тази посока След още 2 седмици ми се обади че колата е готова и аз щастлив отивам да си я взема ... и какво да видя: 1-во: Цвета не е същия - трябва да си кьорав за да не видиш разликата (не е присъщо за професионалист, нали?) 2-ро: Боядисаните детайли не са преляти с другите (обяснение: то по принцип така се прави, но нямаше време и шефовете много се ядосваха колко дълго е СТОЯЛА тази кола в сервиза (вината не е моя, че те не могат да се организират, нали?) 3-то: Колата не беше пастирана след лаковото покритие и на места лака се беше стекал - това не можах да го преглатна и на момента пастираха няколко от детайлите пред мен 4-то: При подготовката не са били добре облепени уплътненията по колата и имаше боя по тях 5-то: Цената за която се бяхме договорили рязко се увеличи 3 -пъти. Обяснение: Материалите поскъпнали за този интервал от време. Ако забавянето беше в следствие на мои действия го разбирам, но не е. Дори смятам че е коректно да се компенсира клиента за забавяне, а не обратното. Също така имаше допълнителни елементи които бяха боядисани, но не баха включени в първоначалните договорки. За тях съм напълно съгласен, че трябва да бъдат добавени към сметката ... но тройна цена ми се вижда малко прекалено Все пак говорихме с него на място и се разбрахме да ми отбие 200 лв. и да му закарам в удобно за него време колата и да прелее детайлите, така че да не ми вади толкова много очите разликата в цвета. Щастлив, че си взима най-накрая колата и че имаме мъжка уговорка, му дадох парите и си тръгнах. 6 месеца по-късно, никаква информация от него! Дори по-зле! Единия от детайлите които пребоядиса понеже имаше забележки по него, беше предния капак. Още Януари му изпратих снимка във Вайбър, че са се образували някакви мехури по боята. Никой! Тази събота минавам покрай сервиза му и решавам да му покажа нещата на място и да се разберем. Намирам го, показвам и отговорът е: Това е ражда под боята. Каквото и да я правя, тя пак ще излезе. Е това вече преля чашата! Значи можеше да ми вземе парите за пребоядисването на преден капак, можеше да си остави ръцете по цялата кола, но накрая да ми обясни че ръжда не се маха и няма как да се боядиса този детайл качествено! Това е пълен абсурд! Нито искам да го виждам, нито искам да споря с човек който не си цени хляба и му е все тая за клиента. От мен толкова, вие си преценяйте дали ще го ползвате. П.П. След събота се зачетох в коментарите на този сервиз, който в действителност се занимава с ремонт на каравани. Ами, не са положителни. Поздрави от мен и всичко добро!
  2. 2 точки
    То хубаво ама тя полуоската сама по себе си няма как да хлопа, обикновено хлопането или луфта е в някое от каретата, лагера на междинния вал или шлиците между него и дясната полуоска. Има няколко теми в раздела за Акорд 7, аз лично съм ги изчел няколко пъти и така и не става съвсем ясно от къде е проблема със вибрациите, защото едни са при леко ускорение м/у 30 и 40км/ч, други са при 100 - 120км/ч, при някой са постоянни при други само при ускорение. Кой сменил дясно външно каре, друг вътрешно, трети ляво вътрешно. четвърти цяла лява полуоска, друг пък опорния лагер на междинния вал. И никой не е казал: край всичко беше до тук , проблема се реши така! Моя син имаше CR-V и обичайните вибрации при ниски скорости и леко ускорение, отиде хвърли едни луди пари за оригинално вътрешно каре на лява полуоска и точка, всичко изчезна. Да но не мога да дам съвет на колегите с Акорд да направят същото, аз като потърпевш и страдащ от същия проблем също не се осмелявам. Мой познат смени и двете полуоски но не оригинални, без лагера на междинния вал и никакъв резултат. Дилемата с тези вибрации е голяма и който я реши еднозначно и с достъпни части ще бъде герой, па де да знам! може да има вече такъв но да си мълчи ПП - сега виждам че се отнася за тип S, от което предполагам че е ръчка, до сега съм останал с убеждението че вибрациите при леко ускорение между 30 и 40 км/ч се появяват само при автоматите.
  3. 2 точки
    Аз също смятам,че тампоните на стабилизиращата щанга не са проблема за препукването също така съм на мнение,че колегата @sashua е прав. Тампони на стабилизираща щанга тропат а не пукат. Тук има и тема точно за това препукване при въртене на волана когато колата е на място или с много малка скорост сиреч при паркиране, колегата може да потърси.
  4. 1 точка
    Аз в друга тема писах, че нямам симптоми на градско каране, но има забележителен луфт във всички посоки на полуоските/вътрешните карета. Бях дал снимки къде мърдам с ръка... Ще видя как е при висока скорост... То е ясно, че всеки майстор ще каже сменяй ..., но няма да е така храбро предложението, ако е за негова сметка, ако проблема остане...
  5. 1 точка
    И при мен има тропане ,по неравности.Смених тампоните с Феби,след известни км се появи същото потропване.Сега съм с ОЕМ и след 10 к км пак се обаждат.
  6. 1 точка
    Първо - казвам се Красимир и предпочитам да ме наричат така, а не "колега". После - не мога да коментирам, колко нормален е твоя луфт по снимка и, както виждаш не го правя. Реагирах на категоричното заключение Това вече е по-точно казано. Пак да кажа - не мога да твърдя, че проблемът ти е точно в тези тампони, както и, че не е от тях. Успех в решаването на проблема ... г-н Благоев.
  7. 1 точка
    Като си такъв разбирач думай, иначе жалкото ти и подигравателно отношение може да си го запазиш за себе си, тука е форум за да си помагаме, не да си мериме пишките. И моля те не се отнасяй толкова лично с непознат човек
  8. 1 точка
    Здравейте отново, колеги. Реших, че е редно да споделя какъв се оказа проблемът, за да знаете и вие, ако ви се случи. След 2 неуспешни опита някой майстор или сервиз да ми обърне внимание, накрая отидох в сервиза, където през 2021 ми правиха реглажа на клапаните, в Пловдив. Там установиха, че причината за шума е в катализатора. Питата в него се е начупила и тропа, а при подаване на газ се увеличава налягането в катализатора и не се чува тропането. Разбрахме се, в удобен за тях и мен ден, да я закарам да отстранят проблема, както и да сменят пистовия ремък, паразитната ролка и водната помпа, че им е време, отново. Освен това да сменят маншоните на каретата, че са скъсани отново, за 4-ти път от септември 2016 и да сменят тампоните на Макферсъна, отново, защото пак са разбити. А след това и на реглаж. Подозирам, че за проблема с катализатора съм си виновен аз, защото миналия четвъртък, в София, минах през едно "мини езеро" до стадиона на 4-ти километър, защото имах работа в комплекса на БАН. Колата, респективно катализатора, бяха много загрели и като минах през водата, усетих водата под пода на колата и предполагам, че от шоковата разлика в температурата съм направил тази беля, но каквото станало, станало. Това е от мен. Дано на никой от вас не му се случва, но ако все пак се случи, поне да знаете от какво е!
  9. 1 точка
    Явно малко караш, за да не ти се е случвало до сега. Тези изпълнения са доста често срещани от "пази мотористите" като се запролети. Пълни дебили са повечето и страшно дразнещи с наглостта, с която изискват специално отношение - никой в нормално психично здраве, не се опитва да им навреди, те самите се поставят в опасните ситуации, основно чрез неспазване на закона за движение по пътищата. Мен другото "любимо" ми е, като карат с 80 между колони от бавно движещи се МПС в задръстване. Що за глупост...кой се пази? Как се пази? Сигурно си е лепнал икона на светец закрилник - това винаги работи, дори и като превишаваш разрешената скорост на магистралата със 100+%
  10. 1 точка
  11. 1 точка
    Спецификация ACEA C2/C3 пишат на масла, които удовлетворяват и двете изисквания, и на С2, и на С3. ACEA C2 има изискване за HTHS Viscosity (150°C) ≥ 2.9 mPa*s и сулфатна пепел < 0.8%. ACEA C3 има изискване за HTHS Viscosity (150°C) ≥ 3.5 mPa*s и сулфатна пепел < 0.8%. FUCHS TITAN GT1 FLEX 23 5W30 има HTHS Viscosity (150°C) ≥ 3.5 mPa*s и сулфатна пепел ≤ 0.7%. Тоест удовлетворява и двете изисквания. От друга страна, маслата по ACEA C2 традиционно имат по-нисък работен вискозитет ( при 100°C) - около 10 mm²/s. А маслата по ACEA C3 традиционно имат работен вискозитет ( при 100°C) - около 12 mm²/s. Това е разликата. Твоят двигател е проектиран да работи с по-ниски работни вискозитети, но не му пречи да изкара едно лято с ACEA C3 Щом няма DPF, може да ползваш и масла по ACEA A5/B5, даже най-добре, стига да са истински. Но може спокойно да ползваш и ACEA C2, и ACEA C3. Само интервалът на смяната им трябва да е малко намален.
  12. 1 точка
  13. 0 точки
    Научи се да четеш момче, поста ми е разделен на две, долната част е за теб, горната е за невярното, изречено по-горе от колегата. Казах ти какъв ти е проблема, стегни си тампоните на магарето, ако не можеш, ела да ти го покажа как става. Случайност ли е, че точно след като си пипал там (свалял си задната част на моста) сменил си две жалки тампончета на щангата и временно е добре? Ай малко по-сериозно да мислим с тия глави, старите тампони изкарали 150к, новите се износили за 5к, да не говорим че тва на втората снимка, не е никакво износване и не причинява никакви пукания или квото и да е, ама пробвай утре на сила да слагаш 25мм, като ти е корава главата. Отново те каня, заповядай да ти отстраня и открия проблема, белким не се мъчиш още 55к с тоя шум.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...