Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 17.01.2023 in all areas

  1. 3 точки
    Винаги съм се чудил, защо гумаджиите се приема, че имат компетентност по въпроса с гумите, извън това, колко лесно/трудно се балансират дадени гуми. Просто нямат поглед, няма как да имат. Дори и някой да е много "буден" и да събира мнения на клиенти за дадена гума (което много вероятно, че не правят) ще ти кажат, че корморан е топ гума и хората са много доволни. Та има много по надеждни източници за информация относно гумите. https://www.youtube.com/@tyrereviews/videos Този ютюбър например прави тестове на гуми, и поне твърди, че полага доста усилия да е обективен (например, тества на сляпо - не знае към момента да шофирането, коя точно гума е монтирана), бих имал много повече доверие на него, отколкото на една жена в квартала казала или случаен гумаджия
  2. 2 точки
    Лично за себе си отдавна съм избрал варианта отделни летни/зимни (комплект 4 броя). 1. Относно финансовата логика - за времето, за което ще изхабя 4 зимни и 4 летни, ще заминат два комплекта по 4 всесезонни. 2. При летните и зимните има голям избор и сред по-бюджетните варианти. При всесезонните или премиум или нищо. 3. Смяната и балансът два пъти годишно не ми пречат - така винаги имам проверени и добре балансирани гуми. Който не иска, купува комплект джанти и не се занимава. 4. В жегите всесезонните гуми не се държат оптимално. Обикновено лятото се кара повече и с висока скорост по магистралата. Там компромис не искам да правя. 5. Колите не се карат само от мен, а няма цена спокойствието, което дават хубавите зимни гуми (примерно на някоя непочистена рампа).
  3. 1 точка
    HAMP са интересни филтри, имаше и къси, "спортни". Колегата Пепи (Izanagi) правеше общи поръчки за тях, аз лично съм взимал май един или два, но това беше отдавна. Загледал съм ги сега отново, но последните няколко смени все съм или с Amsoil (имам още един), а преди това с VIC DC-06 преди да спрат вноса. Иначе този VIC си чака реда, но в името на науката мога да го даря
  4. 1 точка
    Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-vmp-sae-5w-30.html Вид и количество:RAVENOL VMP SAE 5W-30 1x5L Стойност на поръчката: 72.95*1.9775 = 144,26 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Лично в кв. Малинова долина Клубни поставки: Не
  5. 1 точка
    Ключа дойде днес (за моя изнената). Изненадата бе още по- голяма като го пъхнах в ключалката и отключи. Дистанционото се програмира без никакви проблеми. Само остана да се копира чипа за имобилайзера, но там цените които ми обявиха не ми харесаха (между 80 и 100лв). Та търся ако някой може да го направи на по- нормална цена това обучение. Ако ли не ще си купувам машинка
  6. 1 точка
    Относно чистенето: Вместо да му подаваш захранване, може внимателно да пробваш да го издърпаш с подходящи клещи. Дръж клапана по възможност изправен - в положението, в което се монтира на мотора, за да не потече мърсотия навътре по стъблото на клапана към компонентите му за управление. Огледай, напръскай и почисти всяка мърсотия, до която се добереш. Дано това помогне, макар че като гледам снимките клапанът е чист. Обърни внимание на движението на клапана - трябва да е гладко, без задържане. Ако искаш да го тестваш - тогава вече му подай захранване.
  7. 1 точка
    Пилотът от Формула 1 пристигна на първата си брачна нощ пети.
  8. 1 точка
    Проблема на всесезонната гума по наще ширини е не зимата а лятото, когато асфалта е доста напечен. За сегашните зими всесезонките са ОК. Нямам голям опит с тях, но последната ми кола дойде с такива от Холандия (за където са си добри - видял съм го на място), но никак не ми хареса как "мажат" и скоропостижно ги смених с летни. Та уравнението е просто: или 9 месеца с летни + 3 с всесезонни, или 7 с тях, а в жегите с летни.
  9. 1 точка
    Аз взех такова уплътнение и ги залепих върху оригиналните и вече две години няма проблем https://www.aliexpress.com/item/1005004355651696.html?gatewayAdapt=4itemAdapt
  10. 1 точка
    Мишелин ако вземаш, търси CrossClimate 2, не плюс. Плюсът е стария модел. Новият го надгражда сериозно, най-вече в поведението на сняг. Според мен най-добрата всесезонна гума, но последните години другите производители понастигнаха Мишелин.
  11. 1 точка
    Между 2,8 и 3,2 литра. В зависимост от температурата и колко се чака. За малоумниците в БТ няма да коментирам..
  12. 1 точка
    Трета година карам с Vredestein quatrac 5 и в нито един момент не съм усетил някакъв проблем с гумите. Забивам ги и във всякакви калища, камънаци и други рибарски дестинации. Действително, по черноморието вече не е много адекватно да се кара със зимни гуми. Температурите мнооого рядко падат под 5 гр., а сняг вече години не съм виждал. Същевременно на мокър асвалт зимните гуми никак не се държат добре. Виж, ако се пътува целогодишно из цяла България (както го правя със служебен автомобил), тогава най-добре зимни и летни. А гумаджийските експерти ги знаем - тяхната експертиза е изцяло насочена към продажбата на гуми.
  13. 1 точка
    Дълги години не купувах зимни гуми и падне ли сняг ползвам друг транспорт. Снега го почистваха за ден два и с по-ниска скорост си карам навсякъде. Само с летни е трудно, особенно ако се пътува много. С летни обаче може да се кара от март до ноември. Но всесезонната гума не е добра колкото лятната. Bridgestone A005 EVO е моят избор за всесезонни гуми. Много гумаджии, обаче упорито отричат ефективноста им. И обяснимо, ще продават, два пъти по-малко гуми.
  14. 1 точка
    @CARPERA Отделих цялата неделя за прочистването и смяната. Мисля че се получи добре. Пуснах подробен коментар в темата за обезвъздушаването на маркони. Надявам се да го одобри. При мен излезе някаква червена мътилка наподобяваща ръждив цвят. Интересно, че глътна една 5-литривка и две 1-литровки, а по каталог би трябвало да е 6,9л ПП: търсих и гугъл сервиз в Пловдив който може да го смени с машина, но нищо не намерих, а и така не пропуснах удоволствието сам да си ръчкам по колата. Истинското удовлетворение дойде при последната промивка, когато текна като първак
  15. 1 точка
    И ние така: Междуфирмена задлъжнялост: Ленив ден в малко гръцко село. Дъжд се сипе като из ведро, улиците са опустели, времената са трудни, хората са затегнали коланите, всеки е задлъжнял на някого, всеки живее на кредит. Точно в този ден един богат германски турист решава да се отбие в селото, паркира автомобила си пред скромния местен хотел и влиза вътре. Слага банкнота от 100 евро на рецепцията и казва на собственика, че първо иска да погледне стаите и тогава ще реши дали да наеме някоя за през нощта. Хотелиерът му дава няколко ключа и в момента, когато чужденецът се качва на горния етаж, той тутакси грабва банкнотата от 100 евро и тича до близката месарница, за да плати дълга си на месаря. Месарят взима банкнотата от хотелиера и хуква надолу по улицата, за да се разплати с фермера, от когото купува прасета. Фермерът взима банкнотата от 100 евро и бързо отпрашва да си плати сметката за храна и гориво към фермерския доставчик. Фермерският доставчик взима банкнотата от 100 евро, която му е дал фермерът, и тича да си плати дълга за вино и узо в местната таверна. Кръчмарят приема банкнотата от 100 евро и мълчаливо я приплъзва към местната проститутка, която в този момент отпива от питието си на бара, и която заради кризата влизала в положение на клиентите си и също предлагала услуги на кредит. Проститутката взима банкнотата от 100 евро и забързва към скромния местен хотел, за да си плати за стаята, която ползва. Собственикът на хотела приема банкнотата и я поставя на мястото, на което е била до преди малко, така, че богатият чужденец да не заподозре нищо. В този момент, туристът слиза обратно до рецепцията, посяга към банкнотата от 100 евро, като обяснява, че стаите не задоволяват вкуса му, прибира си парите в джоба, качва се в колата си и напуска селото. Никой нищо не е произвел. Никой нищо не е спечелил. Но пък сега вече цялото село се е издължило и гледа на бъдещето с много повече оптимизъм... ... Европейска провинция.
  16. 1 точка
    Собственика на пътя поставя пътните знаци и маркировка, не полицията
  17. 1 точка
    Колеги , извинявам се че не съм писал за крайния резултат с проблема. Но в крайна сметка се оказа , че проблема е във вътрешните карета. Всички карета които бяха сложени не са качествени, след като занесох да се рециклират старите ОРИГИНАЛНИ карета и ги сменихме отново , то проблема изчезна. Така че при Хонда ЦРВ по добре да се сменят вътрешните карета само с оригинални или да се рециклират. Успех !!!!!
  18. 1 точка
    Щом не можеш без : "Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk" , няма да го рабереш! 😉
  19. 0 точки
    Немски Ситроен. :-)
  20. -1 точки
    Чувъл съм, че всесезонните гуми са като джендъра, стават но ако се наложи няма да свършат работа. Ние видяхме мека Зима и всеки почна да се прави на воевода.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...