Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/22/22 in all areas

  1. 4 points
    Ако имаш място предлагам два отделни уреда. Най-малкото, защото вероятноста един по-сложен уред да даде фира е по-голяма, отколкото два по-прости. Ако имаш възможност, и аз мисля, че марките ел.уреди са две - Miele и всички останали.
  2. 3 points
    +1 за тези. Miele е мерцедеса на домашните уреди, ей така в комплект е супер. Можеш да хвърлиш едно око Тук
  3. 3 points
    AEG ELECTROLUX, били с капсуловани лагери.Заминава лагера и хвърляш уреда.Сега,то може никога да не замине или да надживее LG-то,където смяната му била лесна. Абе хвърлям и по едно око и на тези: и май май...!
  4. 2 points
    Здравей, Както при колите, така и при уредите старите модели са исински( с опция за ремонт), а новите хвърляш и нов. При избора на сушилня бих избрал с нагревател а не с термопомпа. Термопомпата в електроуред е един малък хладилник или климатик който обръща цикъла и съответно духа топло или студено. При термопомпите има агент в тръбите, съответно дехидратиращ филтър , вентилатор за обдухване на радиаторче( нарича се кондензатор). Агента в тръбите е херметически затворен. При пропуск изтича и нямаш сушилня. Цикъла на сушене при помпите е по дълъг. Това за избора на сушилня. Бих избрал отделни уреди, като колегите са изтъкнали предимствата. Моите са марка Миеле. Нооо избора е твой. Успех.
  5. 2 points
  6. 2 points
    Когато са отделно винаги е по добре от 2/1 другото е компромис. Ванка ако нямаш място е ясно то и няма нужда от дискусия но ако можеш да ги разхвърляш (сушилнята може да стои където си поискаш) задължително отделно но и парите вече са други.
  7. 1 point
    Хайер би трябвало да е мидея. Този филтър,третия го има и миелето,най евтиното!
  8. 1 point
    Номер 1 е на хидравличната помпа, номер 6 е на водната помпа, а номер 3, е въпросната паразитна ролка за която ти писах по-нагоре.
  9. 1 point
    Изхвърляй номер 3. Ето ти това чети в пост - #148: https://forums.hondabg.com/topic/97389-всичко-за-cr-v-2г-2003г-2006г/page/4/
  10. 1 point
    Предстоят,предстоят...! Едни 200лв. грешни сте дали Митак. Същата история като твоята,само че героя съм аз с най добрия ми приятел(като твоя🙂) май месец. Type S 8-ма 2.4(какво по добро..) Еми гледат,гледат моите хора в сервиза,всичко "ТОК"! Да ама НЕ..! Няколко месеца след покупката се оказа,че гори доста масло. Та сега,обратно в сервиза за сегменти. А и валче изпускателно.Да си го знаете всички с K24Z3,че си е консуматив над определени км.
  11. 1 point
  12. 1 point
    Затова и се постарах - признаци онагледени с клипче, картинки с размери на клапани т. н. Дано цялата тема е в помощ на колеги с бъдещи ремонти на главата или най-малкото при смяна на гумички. Горе в картинките се виждат и правилните номера на гумичките на Виктор Рейнц, ако някой си прави колата с афтърмаркет, а не с оригинални. Още нещо полезно - цветът на пружинките на всмукателните клапани и при ВР и при елринг, предполагам и при други е сребърен/бял, а на изпускателните - черен.
  13. 1 point
    Ако смея да попитам - какво е общото между АТ на Ауди А6 дизел и Хонда АТ на Акорд 8?! Предполагам знаеш, че АТ на Хонда има не един, а няколко съединителя. На пръв поглед АТ на бензин е същата като на дизел. Конструктивно е същата. Като ТТ данни и софтуеър, не знам, дали имат разлика. Както и да е. Ако си на 100% убеден, че притрисането е от АСК, а не от нещо друго по трансмисията на автомобила, не е нормално. Явно има проблем, ама къде ...
  14. 1 point
    Важното е да не е с запушени тръбички. Хубаво е разбира се и отвън да изглежда по добре, но не е първа младост. Напръскай го с обезмаслител остави го 5-10 мин и след това със слаба струя вода се изплаква и това е каквото падне.
  15. 1 point
    Колеги , извинявам се че не съм писал за крайния резултат с проблема. Но в крайна сметка се оказа , че проблема е във вътрешните карета. Всички карета които бяха сложени не са качествени, след като занесох да се рециклират старите ОРИГИНАЛНИ карета и ги сменихме отново , то проблема изчезна. Така че при Хонда ЦРВ по добре да се сменят вътрешните карета само с оригинални или да се рециклират. Успех !!!!!
  16. 0 points
    Не знам какво да кажа. ние постъпихме страшно глупаво ама така е когато друг плаща.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00
×
×
  • Create New...