Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/16/22 in all areas

  1. 3 points
    При мен много държат на правилото "Три секунди дистанция", независимо с каква скорост се движиш. Знам го от инструктора, защото по принуда се явих на тест за категория "В" в Англия. При потегляне от светофар повечето шофьори го спазват, тръгват на третата секунда след този отпред. Другото правило, което държат да се спазва - на светофар спираш така, че да виждаш гумите на този пред теб. Това е така, за да можеш да го заобиколиш, ако аварира, или да имате време за реакция, ако случайно ръгне задна. Между другото, вземането на книжка в Англия некак не е лесно. Имаш да спазваш една камара правила, които след това никой не ги спазва. Мои приятели, българи, такива като мен, с дългогодишен стаж зад волана се проваляха по няколко пъти на теста. Изкарват листовките и директно отиват на кормуване, без учебни часове с инструктор. Това ме накара да се замисля, и реших да изкарам няколко часа с инструктор. Той ме научи, какво да правя, за да взема книжка от първия път. Показа ми и всички любими капани на изпитващите в целия град. edit: Кормуването е като игра на шах. Не предугаждаш ли няколко хода напред си обречен. Кормуването, обаче, е по-трудно. Освен напред, трябва да предугаждаш и назад. Много често е по-важно, какво се случва отзад, а не отпред.
  2. 2 points
    Аз имам акорд 8ма, 201 коня с автомат, но не е комби. Имам и 3 сивика, 6,7,8 серия. Абсурдно е да кажеш, че сивик 8 е повече кола от акорд 8ма. Просто ги делят вселени. Сивикът е каруца. Хлопа, подскача, ако е полуавтомат има лаг при превключването. Акордът е самолет, освен това обезшумен и вози чудесно. Да, гори много. И толкова. Току що му сложих газ, още нямам впечатления. Компютърът още си прави картите.
  3. 1 point
    Ако ти е точен уредът, щото може и да не е... Не е възможно стандартен акумулатор да държи напрежение 17V, след сваляне на зарядното. Физически е невъзможно! Ако не е било свалено и изключено зарядното, тогава - да, но иначе няма начин! В този случай не е трябвало да го държиш допълнително 3 - 4 дни на зарядното (на 17V)! Скапал си го тотално. При 17V се осъществява десулфатизация на клетките на съвремените Ca-Ca акумулатори. тоест възстановяване на акумулатора.Процесът е добре да не продължава повече от 4 - 6 часа наведнъж. Но въпреки това, че си го забравил през нощта, трябвало е след първата нощ да го сложиш на колата. Другите интервенции са били излишни и нежелани. Сега може единствено да го предадеш за отстъпка 20-на лева, при покупка на нов. Но си провери уреда все пак...
  4. 1 point
    Поздрав за всички, обичащи морето! За останалите - оригиналната снимка на небето.
  5. 1 point
    Карам с видеорегистратор. Колкото и странно да ви прозвучи - не винаги задният е виновен, ако може да го докаже. Видеозаписът не минава в съда, но като покажеш на чичо полицай как са ти набили спирачките отпред, той пише акта на предния - без значение на зелен светофар, или просто ти е агресирал, че си го напсувал преди това. Имам личен опит и лекенцето беше като насрано после.
  6. 1 point
    В Бултрако ми казаха, че първата смяна е на 120К, даже и с нашите горива. Следващите смени на 100К, ако има желание, разбира се.
  7. 1 point
    Не се сменя, освен ако не ти прави проблем. В резервоара е и е част от сондата с помпата. Моята е 2.0 бензин, на 110,000 км, никога не съм сменял горивен филтър и не смятам да сменям.
  8. 1 point
    Колега,километража сега показва истинските километри!!!Много често автоджамбазите закарват колата на някой малко по-образован жичкаджия и той лепва на таблото външен чип с памет ,от която започва да чете "новите" показания на километража.Ако както описваш случката момчето е "сбъркало" нещо,то е да забрани четенето на външната памет или нейното физическо отстраняване.(имам снимков материал,но собственика на возилото не желае да публикувам снимките)Имал съм случай даже с "изнесен" такъв чип и скрит доста зад арматурното табло с дълъг кабел.Друг е въпроса дали казваш истината,защото аз лично се съмнявам.Така не стават тия "грешки".Поне не случайно.Поздрави.П.П. Наличието на подобна външна памет се познава само с поглед на таблото,защото променя малко и показанията на стрелките на температурата и горивото.С диагностичния тестер на Хонда може да се засече също.П.П.П. В нашия сервиз огледа и диагностиката с Хонда Тестер преди покупка на Хонда е безплатен точно с тази цел,зада не купуваме варели а читави Хонди.Бъдете сигурни,че сме на страната на купувача,защото той идва в нашето семейство а не продавача,който покрай голфовете иска да шитне и някое сивиче.
  9. 0 points
    - Еййй, млад човек си замина ... - казала Лили Иванова за Кралицата.
  10. 0 points
    Действието се развива в Северна Гърция, по време на гладните 60 години на миналия век. На една местна мома (да не я наричаме красавица) ѝ писнало да кара на маслини и козе мляко и решила да емигрира в Америка. Добре, ама – χωρίς χρήματα (хорис хримата) - пари няма (по гръцки) ! Затова тя отишла в кръчмата, където се събират моряците, огледала се и приближила най-куцото коте от тях. Младеж, който - видимо - единствената жена, която бил виждал, е била майка му. - Ще ти сбъдна всички желания – казала му тя – само да ме качиш на кораб до Америка и да ме храниш и поиш по пътя. Момъкът не чакал дълго да го навиват. Казал ѝ, че още на другата сутрин тръгват с отлива и тя трябва да е преди изгрев на пристанището. Скрил я в една спасителна лодка, завил я с чергилото и корабът тръгнал. Десет дена я хранил с вафли и поил с портокалада, а пък тя му се отдавала по всички, известни от рисунките по старогръцките вази, начини. На единайсетия ден един страшен мустакат капитан отметнал чергилото на лодката и изкрещял: – Ти какво правиш тук, ма ?! – Как какво правя? Отивам в Америка и съм си платила! – нафукано рекла младата гъркиня – А и вече десет дни плаваме, няма как да ме върнете обратно… – Ти хубаво си си платила – рекъл капитанът – ама това е фериботът за Тасос…
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00
×
×
  • Create New...