Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 30.08.2022 in all areas

  1. 2 точки
    Няма култ към маслата на Петро, явно не си следил внимателно, има обективни причини, поради които е предпочитано, а те са много добро качество за парите си. В момента, в който Петрото стане на цена 26лв., заминава в кофата, просто защото не струва толкова. Няма как да искаш да продаваш магаре на цената на кон и всичко да ти върви по мед и масло. Това Пакело може и да става, но ако е с цена равна или по-ниска от Петрото. До момента всички факти това говорят, нека заинтересованите да пуснат опровержение. След като твърдят, че всяка една партида е еквивалентна на останалите, значи да имат достъп до химичните анализи на всяка една партида, нека я споделят.
  2. 2 точки
    Преразказвам с две думи без да влагам лична оценка - част от коментиращите се оплакват, че не е предоставена достатъчно информация за маслата, особено за базовите. Други са го пробвали и са доволни или поне не могат да кажат нищо лошо. А мнението на администратора e следното: "Тествахме ги преди няколко години, имаше забележки, имаше нарушения на рецептури. Обикновен малък местен "блендер", не обръщайте внимание на маркетинга. Можете спокойно да вземете, ако е на добра цена. Не очаквайте такова постоянство в качеството от партида до партида, каквото има при Mobil"
  3. 1 точка
    Здравейте Линк: https://www.ato24.de/de/honda-synthetic-blend-5w-30-0-946-l.html Вид и количество: HONDA 5W30 0.946 L 4 Х 0,946 L Стойност на поръчката: (4*6.49 )*1.9775 = 51.34лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - чрез куриер* Поздрави !
  4. 1 точка
    Аз не наливам до макс и събира 3.8 л. Както знаеш в мотора остава поне "половинка", а и е "двуглава ламя".
  5. 1 точка
    Може да, трябва ти розовото листче(това което показва, че на ГУ е направен първоналачален преглед) от сервиза, след това с него и 2та талона си отиваш в Кат
  6. 1 точка
    Колега Цонев, аз съм сигурен че е добро маслото, но в този форум има създаден култ към Петро Суприйм Синтетик и трудно се пробива. Този култ е създаден от други митични същества, които знаят всичко за хондите и са единствени в занаята си, според тях и според други пребиваващи тук "инфлуенсъри". Това Петро е толкова добро и с толкова качествени съставки, че след 4-5 хиляди км. трябвало да се сменя. Между другото, като наближи време за смяна, ще поръчам една туба от твоето. Поздрави и успех!
  7. 1 точка
    Предполагам става въпрос за този администратор - https://www.oil-club.ru/forum/profile/2-torcon/ Към колегите - който желае може да продължи да обсъжда маслата Pakelo в темата, участието на дистрибутора в дискусията си е по негово желание и надявам се всичко да си остане в рамките на добрия тон. Все пак форумът е затова. Поздрави!
  8. 1 точка
    О,или някой не може да чете! Колегата се е опитал накратко да обобщи коментарите от руския форум за масла.
  9. 1 точка
    ИзвинявайТЕ , но това не е сериозно. Нали разбираТЕ, че това не е сирене, за да го пробвам и да кажа, да вкусно е (има и вкусни сирене, в които няма и грам мляко). 70 000км. наливам Петро и мога да кажа, че съм доволен, все още не ми го гори и двигателя работи безупречно, та значи ли това, че Петро е пълна синтетика с много високо качество, което трябва да струва двойно повече, ами не! И за да продължа с дървеното философстване, тъй като в последствие видях, че сте качили МСДС файла на 5в30, който странно защо не е достъпен за сваляне от сайта или пък не съвсем... 50-75% - CAS:64742-54-7 25-50% - CAS:64742-54-7 Това е базата на маслото, причината за еднаквия идентификационен код по CAS e, че този код може да се отнася до 3-та и 2-ра група хидрокрек масла. Останалите са антиоксиданти. ПАО и Естери няма. Тоест Пакело Хелиум 5в30, което производителя и търговците твърдят, че е пълна синтетика, всъщност съдържа единствено хидрокрек 2-ра и 3-та група, коя е повече, коя по-малко, само можем да гадаем(ще видим дали ще ми пратят MSDS-a на 0в20). Но може би и там лъжат, както лъжат и при TDS-a. Явно това масло е дълбоко конспирирано и всячески се опитват да го принизят(на хартия) до евтини минералки, за да има за сензитивните ценители. Поздрави и нищо лично, просто си гледам интереса, така както вие си гледате вашия.
  10. 1 точка
    Здравейте! По моя въпрос, благодаря за компетентните мнения! Оказа се вакуум клапана, който управлява актуатора на турбото. Не правеше достатъчно вакуум.
  11. 1 точка
    Направих това с почистването и засега пали. Да видим докога ще е?
  12. 0 точки
    За момента е 7.8 по компютър. Колкото повече километри минавам, ще е по-трудно и по-трудно да се сваля. Карам икономично в продължение на 100-тина км (падна с 0.1 разхода), идва байр или градско - разхода скача пак (с 0.1 или 0.2). Превръща се в мания, зор да икономисаш и виждаш как се качва разгода и няма какво на направиш (освен да буташ)
  13. 0 точки
    И да има комби пак ще питаш същото. 10 смесено за леджънд е с 95% селско и то не магистрално. Леджънд-а удря 20-ска градско, като стой та гледай. Реално тая мощност на 3.5-цата не ти трябва в 95% от случаите. Сигурно като изпреварваш по 8-9 тира и 10-15 коли помага, ама то щото всеки ден ти се случва това. Това с как си бил по-сигурен при изпреварване и т.н., са за семкаджиите пред входа.
  14. 0 точки
    Живко,Carpera не е лош човек,но много мрази дизели,да имаш едно на ум.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...