Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 2.08.2022 in all areas

  1. 2 точки
    @toniam От това което си написал до тук не мисля, че имаш някакъв проблем. Просто трябва да си съкратиш пробега на който си правиш реглаж, за да няма някоя неприятна изненада Аз от година и нещо имам колата. Едва сега направих 10 к. км. При покупката ми се наложи да отварям двигател и поръчах да ми напаснат и леглата на клапаните. Сложих и газ. При слагането на газовото клапаните бяха наред. Сега при смяната на маслото ги накарах да направят пак регулярен реглаж, макар, че преди 8 к. км. са проверявани. Момчетата казаха, че са били леко натегнати, което било нормално след като са напасвани леглата. Следващ реглаж мисля да направя след 20000 к. Ако има някакъв проблем ще го съкратя. Ако всичко ОК, ще го оставя на 20 к. Предполагам, че има много фактори, които оказват влияние и един от тях е стила на карането, горивото, настройка на газовото. Сигурно има и още
  2. 1 точка
    Сам си стигнал до точния избор,та реда е за лятото това: За зимата,това: Няма драми с този мотор,здрав и надежден!
  3. 1 точка
    5W-30 само по себе си нищо не означава! Има много видове 5W-30, които се различават коренно по спецификации, свойства, характеристики и т.н.
  4. 1 точка
    И аз така съм чувал, затова попитах.
  5. 1 точка
    Колега, Първо сменяш бензиностанцията, на която зареждаш. Зареждаш догоре сутринта. Караш, свършва газта и пак сутринта отиваш да зареждаш на същата бензиностанция и засичаш! Относно настройките: налягането ти е доста високо и газовите времена са големи. Аз бих намалил налягането и да пусна адаптация. това го пиша без да имам притенции да съм специалист. Успех
  6. 1 точка
    Четейки теми като тази човек лесно може да попадне в капана да не може да прецени кой фактор колко е важен и като срещне противоречиви мнения се обърква. Ако спазваш препоръката на производителя за вискозитет (един от препоръчаните) и спецификации на маслото (поне една от препоръчаните) и имаш сигурност, че маслото не е менте, няма да имаш проблеми с маслото. Ако не ти се занимава с проучване или отсяване на мненията тук, това е достатъчно. Ако се колебаеш между широк диапазон от стойности на дадена характеристика, просто избери нещо в средата, което покрива препоръките на производителя.
  7. 1 точка
    И не съм казал, че имам проблем. Просто казах, че отидох след 35000,но явно е много.
  8. 1 точка
    Следващия път отивам на 25000 и ако пак са много натегнати на 20000 и т. н.
  9. 1 точка
    Тия Ферари се стрелят сами в краката
  10. 1 точка
    Развален приемник мисля че е това. По спомен имах мисля подобна ситуация. Клиента си намери после приемник и си го смени. Обучаване на неговото дистанционно и всичко после тръгна. И, да за едно и също нещо 4 теми е........ ще замълча. Разваленият приемник е причината да липсват оригиналните дистанционни. После ще следва въпросът: Стана , обаче се заключват само 3 врати. Причина Актуатор. А другият въпрос ще е: Къде е приемникът? ..... По средата в нишата под радиото. ( това в отделни теми разбира се) ;-)
  11. 1 точка
    Много съм доволен от сервиза срещу завод Мизия, зад бензиностанция Еко. Човека е изключително коректен и голям професионалист. С две ръце го препоръчвам.
  12. 1 точка
    Специално за вискозитета Хонда дават това за бърза справка https://www.honda.ie/page/210/honda-genuine-oil-application-guide и при условие че двигателя ми е на 195 К км, без да знам колко е върнат километража преди закупуването предполагам че спадам към older engines. В сервизното пише 5W20, но реших че в летните жеги 5W40 е по-удачно.
  13. 1 точка
    След ''леко забавяне'' да продължим темата, ако има кой да я чете. След като събрах интериора, неше време да обърна малко внимание на окачването. Взех Eibach Pro Kit 30/30, но предлагат само за Д-серия (голяма грешка) Колата падна доста отпред и вози доста меко. За да може да върнем фабричната задна стаб щанга, сложих от китайските носачи с полиуретанови тампони и разпънка в багажника. Покрай коледните празнии намерих време и я вкарах в гаража да обърна внимание на външния и вид, тъй като боята беше доста надрана и оксидирала. Премина полиране в 2 стъпки, апликирахме керамика на Nanolex Si3D Max и топ покритие Nanolex SiFinish, стоповете се полираха и защитиха с керамика, както и стъклата.Ефекта беше УАУ, Тъй както е ясно на всички фаровете на 5-та генерация са отвратителни, освен полирането се занимавам и с рециклиране на фарове и беше идеалният момент да вградя лупи в тях. Нарочно не използвах кристални стъкла защото исках да запазя визията максимално заводска. Вградих 2.5 инчови Би-ксенонови Morimoto Ultimate, с 55W ксенон система на 4300 температура. Както и амбър мигачи. Предната емблема я хромирахме с тъмен хром Като цяло се получи желаната визия на колата. Междувременно пристигна и нов ОЕМ ключ и малко други ОЕМ гарнитури за мотора.. За напред ще се постарая да качвам по-често и подробно развитието на колата (ако има такова).
  14. 1 точка
    Междувременно, леко освежих спирачните апарати с една черна боя и нови водачи, тъй като имаше доста дразнещо дрънкане при преминаване през неравност. Всичко изглеждаше доста добре, но имаше много леки точици ръжда по задните панели и знаех, че сега е момента в който да се вземат мерки. Разглобих колата, външно и вътрешно цялата и я пратих при тенекеджията. На левия панел се изкърпи едно малко парче, а десния само се изчисти. Боядисаха панелите в камера и се получи доста добре. След това дойде мойта работа. Отвътре измазах колата с продукти на Fertan и я изпръсках с парафин под праговете. Вътре така и така беше разглобена, всичко се изчисти и се премахнаха няколко излишни инсталации за музика :D Започна едно бавно сглабяне с набавяне на липсващи щипки и крепежи, салона се изпра цялостно, всичко се приведе във възможно най-свежо състояние, но за жалост чужди намеси и годините са си казали думата. Намерих доста трудно стелки за модела и китайските педали се замениха с нови гумички.
  15. 0 точки
  16. 0 точки
    Ами не е настроена икономично-настроена е според моя стил на каране, който съвсем не е икономичен🤣🤣🥲🥲
  17. 0 точки
    И аз вчера се пробвах но нищо - не се сверява. Може би не е дошла правилната дата на Август 😂
  18. 0 точки
    Споко, то сега така ще ти се отговори, че хептен ще се зачудиш даже кола ли караш или камион
  19. 0 точки
    335лв за диск, актуална цена от Бултрако.
  20. 0 точки
    "Компютърът никога няма да замени човека!" Стара канибалска поговорка.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...