Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 14.05.2022 in all areas

  1. 1 точка
    Здрасти, това за мен: Линк: https://www.ato24.de/en/motul-8100-eco-clean-0w-30.html Вид и количество: Motul 8100 ECO-Clean 0W-30 1x5L + 1x1L €62.58 * 1.9775 = 124 лв. Начин на плащане: - Парите са преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - чрез куриер*
  2. 1 точка
    Понеже все мрънкаме в тая тема, да се посмеем поне малко - "на чужд гръб" (и с извинение към потърпевшите), ама квот са написали ... Извадки от архива на КАТ с обяснения писани от шофьори след ПТП-та : Тръгвайки на работа в 7 тази сутрин, изкарвайки колата от гаража на улицата, се сблъсках с автобус. Автобусът беше подранил с 5 минути.' 'Инцидентът стана, защото с едното око наблюдавах камиона отпред, с второто - пешеходеца, и с другото - колата отзад.' 'Започнах да намалявам скоростта, но колите отпред бяха по-неподвижни, отколкото мислех.' 'Не знаех, че ограничението на скоростта е валидно след полунощ' 'Колата пред мен блъсна пешеходеца, но той се изправи, затова го блъснах и аз.' 'Другият автомобил се сблъска с моя, без да даде предупреждение за намерението си.' 'Ударих се в неподвижен камион, който идваше отсреща.' 'Пешеходецът ме блъсна и отиде под колата ми' 'В опит да убия муха, се ударих в стълб.' 'Невидим автомобил се появи от нищото, удари колата ми и изчезна.' 'Бях изхвърлен от колата, когато тя се отклони от пътя. По-късно бях намерен в канавката от някакви крави.' 'Мислех, че прозореца ми е свален, но открих, че е вдигнат, когато подадох глава през него.' 'Бях карал автомобил от 40 години, когато заспах на волана и катастрофирах.' 'Когато наближих кръстовището, изведнъж се появи знак на място, където знак 'стоп' никога не се беше появявал преди.' 'За да избегна удар в бронята на колата отпред, ударих пешеходец.' 'Казах на полицаите, че не съм пострадал, но след като махнах шапката си, открих, че имам фрактура на черепа.' 'Бях сигурен, че старецът няма да успее да стигне до другата страна на пътя, когато го блъснах.' 'Пешеходецът нямаше представа накъде да бяга, докато го прегазвах.' 'Непряката причина за инцидента беше нисък човек в малка кола с голяма уста.' 'Стълбът се приближаваше. Опитах да го избегна, но ударих предната му страна.' 'Опитвах да се науча да карам със серво. Завъртях волана колкото сметнах за необходимо и се оказах в друга посока, карайки срещу движението.' 'Изкарвах колата от гаража на задна, както обикновено, когато бях ударен от другата кола на същото място, където бях удрян няколко пъти преди.' 'Когато видях, че не мога да избегна сблъсъка, натиснах газта и катастрофирах в другата кола.' 'Инцидентът стана, когато предната дясна врата на колата зави без да подаде сигнал.' 'Никой не беше виновен за инцидента, но той никога нямаше да стане, ако другият шофьор беше внимавал.' 'Пешеходецът побегна към тротоара, но аз го уцелих.' 'Инцидентът стана, когато опитвах да си възвърна контрола над колата, насочвайки я към другото превозно средство.'
  3. 1 точка
    Bridgestone ,изгл мн стабилни
  4. 1 точка
    Те са несравними. За да ги сравниш трябва да са Туранца от бриджстоун, както и пилот спорт от Мишелин. Иначе, която и да вземеш няма да имаш драми. Акорда не е кола, която има нужда от UHP гуми. Премаци-то и Т005 ще имат по-дълъг живот като километри.
  5. 1 точка
    Хидравличната ти помпа е там,изми хубаво с обезмаслител и виж откъде може да е теча.
  6. 1 точка
    Същите Нексен при мен изкараха 40к. Ако бях по-стриктен, може би още след 35 трябваше да ги сменя. Може би ~40% от километрите са магистрални. Гумите бяха 205/55/16 на Акорд 7 комби.
  7. 1 точка
    Ето тук има ADAC review На летни гуми.За 2021 е, но пак е меродавно. Контито са първи, но пък 100% и цената им е по-висока от на Bridgestone.
  8. 1 точка
    Корелацията висок threadwear към ниска износоустойчивост е налице, но все по-слаба като говорим за най-висок клас гуми като Мишелин. Но и threadwear не е характеристика, която може да се ползва надеждно за сравнение между различни марки – по-скоро е груб ориентир. По-точно е когато гледаш различни модели от една марка. Според мен много по-добър индикатор за износоустойчивост са независимите тестове, каквито можеш да намериш агрегирани на tyrereviews.co.uk
  9. 1 точка
    Колкото по-висока е износоустойчивостта, толкова по-ниски са фрикционните свойства, но ако караш много и спокойно - по-високата цифра си е далавера. За химията на каучука - никой няма да си каже съставките, но всяка гума старее и изсъхва на слънцето, дори да си остане след 5 години с почти неизносен протектор. Никой вече не прави вечни неща, та не залагай на дълготрайност. Но Конти се подобрха в това отношение. Преди няколко години имаха 1 летен модел, дето държеше страхотно, но за 1 сезон протектора му свършваше, а не беше спортна гума. Имам познат, на служебната бе обул такива, ядеше по 1мм на 10000км. Модела който си постнал може и да е добър на мокър асфалт, но на наводнен - по-полечка - тесни са му надлъжните канали.
  10. 1 точка
    Бриджстоун често са много добър баланс на качество / цена. Карал съм с по-стари Праймъси и то на години и километри и имам много високо мнение за тях. Сега карам пак с Мишелин, но CrossClimate2 и съм отново впечатлен. Не помагам много, но ако цената му е добра на Бриджа, може да е добро / разумно решение. Но щом включваш Мишелин и Конти в избора, може би сред тях е обективният победител.
  11. 1 точка
    След палене старт-стопа се включва по подразбиране, така е фабрично с повечето марки. Чувал съм, че се правят някакви доработки за да е изключен перманентно. Сега карам Субару Аутбек и при него има много елегантно решение за проблема: при плавно спиране с леко натискане на спирачката мотора не спира, ако се натисне педала по-силно, спира. Така шофьора избира дали да го задейства. Не съм го виждал при други марки за сега.
  12. 1 точка
    Здравейте колеги, оная приказка за Хонда и силата на мечтите явно си има стойност. След като верния ми акорд 6-ца след 7 години експлоатация реши, че не може да предложи повече една от автоматичните си скорости, аз пък го приех като знак от него, че мечтите са за да се следват. Та от време оно откакто карах старото си CR-V първа генерация бензин се размечтах за дизелова хонда. И понеже исках отново нещо по-високо нещата се опростиха до CR-V втора генерация, дизел. Еми ей я на, след близо 5 месеца търсене, огледи, претегляния бая зор видях най общо казано. 2005 година, разбира се мома англинчанка на реални 150 000km. с ролбарчета отпред и отстрани за кофти поглед, коплектация спорт доколкото разбрах с черна тапицерия и интериор. Впечатленията до момента са брутални- возия, стабилност, динамика, икономия, убийствен саунд, с две думи нищо общо с първата генерация. Към момента единственото за което мога да се хвана е шум като от ремък или по-скоро лагерно свистене откъм частта- компресор, ремък, ролки, хидравлика... но не знам точно от къде е. Надявам се да покарам така докато намеря време да проверя от какво е. До момента изминати над 1500км, ми се струва че борд компа малко ме гледа и ме лъже в очите. Днес покарах мега икономично за проба 100км със скорост 80км/ч и ми даде по борд 60 mpg, което е около 4l/100км??? Като абсолютен новак на тема дизел искам да питам знаещите как да я карам тая кола тъй че хем да ми е икономична, хем да се почиства- турбо, дюзи, (DPF май няма), че с това каране около 2000 об./мин не знам дали съм в правилния режим. Та те така, ще се мяркаме явно тука
  13. 1 точка
    @Emil Yankov, профилът Ви на име @Emiliano отива в небитието. След като не започнахте добре с тази тема, хубаво сте решили да направите рестарт, но не това е начина. Новата регистрация не помага. Отново апелирам да се запознаете с правилата, и да прочетете какъв тон и съдържание се котират добре във форума. Как може да се скрие великан в страната на джуджетата...
  14. 1 точка
    Това е шум от плискането на бензина в резервоара, който се намира под предните седалки.
  15. 1 точка
    Регулатора за налягане както спомена колегата от там тръгни. Няма начин да не може да се провери налягането. Горивния филтър в купето или в резервоара ти е. Това като на 3 цлиндъра не е добре. То проблема ти визира от кабели, свещи та до помпата за проверка. Свещите и кабелите са консуматив това ок,сменяни ли са или не. Споменавал съм го преди ,клапъна в горивната помпата ,който не позволява да се връща горивото в резервоара,с времето той започва да пропуска,от там и липса на гориво в горивните пътища. И аз го има проблема но при мен си усложнява след -5. Това кое аз забелязвам,завъртам ключа но не го държа да запали,при повторно завъртане запалва,без прекъсване. Когато заредя и акумулатора с по-енергичното въртене на стартера също има облекчение.
  16. 0 точки
    Байдън и Меркел дискутират. Байдън: - Аз имам три копчета синьо - и Европа я няма, жълто - и Китай го няма, червено - и Русия я няма! Меркел отговорила: - И баба ми имаше три кенефа златен, сребърен и фаянсов, но когато дойдоха руснаците се насра в коридора! 😆😆🤣
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...