Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 13.05.2022 in all areas

  1. 4 точки
    Здравейте колеги, оная приказка за Хонда и силата на мечтите явно си има стойност. След като верния ми акорд 6-ца след 7 години експлоатация реши, че не може да предложи повече една от автоматичните си скорости, аз пък го приех като знак от него, че мечтите са за да се следват. Та от време оно откакто карах старото си CR-V първа генерация бензин се размечтах за дизелова хонда. И понеже исках отново нещо по-високо нещата се опростиха до CR-V втора генерация, дизел. Еми ей я на, след близо 5 месеца търсене, огледи, претегляния бая зор видях най общо казано. 2005 година, разбира се мома англинчанка на реални 150 000km. с ролбарчета отпред и отстрани за кофти поглед, коплектация спорт доколкото разбрах с черна тапицерия и интериор. Впечатленията до момента са брутални- возия, стабилност, динамика, икономия, убийствен саунд, с две думи нищо общо с първата генерация. Към момента единственото за което мога да се хвана е шум като от ремък или по-скоро лагерно свистене откъм частта- компресор, ремък, ролки, хидравлика... но не знам точно от къде е. Надявам се да покарам така докато намеря време да проверя от какво е. До момента изминати над 1500км, ми се струва че борд компа малко ме гледа и ме лъже в очите. Днес покарах мега икономично за проба 100км със скорост 80км/ч и ми даде по борд 60 mpg, което е около 4l/100км??? Като абсолютен новак на тема дизел искам да питам знаещите как да я карам тая кола тъй че хем да ми е икономична, хем да се почиства- турбо, дюзи, (DPF май няма), че с това каране около 2000 об./мин не знам дали съм в правилния режим. Та те така, ще се мяркаме явно тука
  2. 1 точка
    Добре завърнал се сред нас! С това наистина "морето ще ти е да колене", по-точно плажът де, ама пак е + За Акорда жалко, но всяка вещ омръзва, дори да е безпроблемна. А силата на мечтите е сила! За колата, разбира се, честито и безаварийно! 2-ра ген. фейс най-добре ми пасва в представите за модела. Имам познат с точно такава. Не е имал оплаквания през годините, освен 1 дюза на дизела и амортесьорчето на 5-ата врата. Другото са регулярни консумативи и радости от покорените места.
  3. 1 точка
    Честита кола и много безаварийни мили.
  4. 1 точка
    Привет. И така, разхода се оправи в началото на пролетта. Първо свалях задното гърне и от него изпаднаха доста метални парчета, две шепи. От това, обаче разхода не се оправи. Успях да развия и ланда сондата, за да погледна питата на катализатора. Очаквах да е затапена и черна, в нея ми бяха съмненията, но се оказа, че е съвсем добре на вид. Бръкнах и с една тънка тел в наколко от проходите и, и стигна до тръбите отдолу. Межувременно скоро смених и въздушния филтър, че май съм го поизпуснал малко, и разхода си дойде на старото място и колата, макар и стара, пак е Икономик . И, според мен, "проблема" беше комплекс от затапен въздушен филтър и застудяването на времето.
  5. 1 точка
    Новото CR-V 6 Отпред - американски Акорд 10, отстрани - нещо немско, а отзад - шведско, но иначе си е японско и чат-пат китайско. Но като цяло е по-стилно от 5-а генерация. https://autoreview.ru/news/honda-cr-v-novogo-pokoleniya-pervye-fotografii
  6. 1 точка
    Колеги, поръчката е направена! Ще пиша отново, когато пристигне.
  7. 1 точка
    Да докладвам за развитието при мен (тресене отдясно само при ускоряване от 90 до 100 км/ч.): закупих цяла полуоска втора употреба. Майсторът, който я сменя я прегледа и каза, че според него е добре. След смяната го няма неприятното тресене. Дано да е за по-дълго!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...