Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 2.05.2022 in all areas

  1. 3 точки
    Интересна визия. Ясно очертани ядро, дифузна зона и периферна зона. Ядрото се разпада и е наситило дифузната зона със замързявания, но периферната зона съдържа още чисто масло. Горивото LPG може да обясни ситуацията. Като цяло, мога да предположа, че или двигателят е силно замърсен от преди и маслото бързо се насища с нечистотии, или минералната съставна се е изпекла вече и овъглила. С оглед да се предотвратят по-нататашни отлагания в двигателя, мисля, че би било добре маслото да се смени.
  2. 2 точки
    Петата врата е за смяна - няма смисъл да се ремонтира - би трябвало да има употребявани. Възможно е и задната престилка (маска, панел) да е мръднала и да се наложи ремонт, а бронята ще живее (според снимките). Цените са .... божа работа, а и не е ясно какво точно има да се прави.
  3. 2 точки
    Здравейте,пускам една скенирана и обработена с "пила" капка,за справка. Хонда акорд 2009 K24Z3 с пробег 330к.,автомат. Купена тези дни(не от мен), с наличен катализатор и разход,по думите на продавача от по 150мл. на 1000км. Колата е германка от 2 години у нас,като има и газов инжекцион "brc" на 20к.в гаранция,поставян 2020г. в представителството у нас. Пробега на маслото е около 7к,като са вдигнали летвата на вискозитета,до 10W40😔. За марка мисля,че каза shell,но не успях да видя тубата му и да разбера,кой точно "shell" Свършило ли е курса това масло?
  4. 2 точки
    Че добре е... След 5 години.... ;-)
  5. 1 точка
    Не ми се рови сега за наредбата, но я промениха в края на миналата година.
  6. 1 точка
    Само разхищение на ресурси е нов пожарогасител всяка година. Заверка за 6–8лв и си готов. Само където трябва да се разкарваш, ако са ти по-далеч.
  7. 1 точка
    Здравейте, За да има разделение на проблемите направих тази тема за да опиша какво съм научил до момента за вибрациите след смяна на тампоните на мотора! Нека да тази тема да бъде свързна с "тракането" от счупеният обтегач на веригата на маслената помпа! Благодаря!
  8. 1 точка
    По удачно е да ти го заредят и проверят от фирма занимаваща се с такава дейност. В Гугъл ще откриеш в града където живееш, кои са.. По спомен миналата година беше около 6-7 лв за килограмов пожарогасител. Издават ти бележка за времето през което извършват манипулацията да послужи,ако те проверят на пътя.
  9. 1 точка
    Здравей, Ще помоля за следната поръчка: Линк: https://www.ato24.de/en/motul-8100-eco-clean-0w-30.html Вид и количество: MOTUL 8100 ECO-CLEAN 0W-30 1х1л 1х5л Стойност на поръчката: (12.59+49.99)*1.9775=123.75 лв Начин на плащане: -Парите ще бъдат преведени в Revolut -Начин на получаване: чрез куриер Благодаря.Поздрави.
  10. 1 точка
    Здравей, Искам да направя следната поръчка: Линк: https://www.ato24.de/en/liqui-moly-top-tec-4100-5w-40.html Вид и количество: Liqui Moly Top Tec 4100 5W-40 1x4L Стойност на поръчката: 29.42*1.9775 = 58.18 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Лично в кв. Малинова долина. Поздрави!
  11. 1 точка
    @rusen4e Приятел с такъв Шавролет го търкаля от пет и повече години, с него рециклирахме задните спирачни апарати на акорда, имам поглед върху този автомобил от доста време и доста детайлно го познавам, не съм го карал но съм се возил. Определено го предпочитам и препоръчвам от чиста електричка.
  12. 1 точка
    Колеги , извинявам се че не съм писал за крайния резултат с проблема. Но в крайна сметка се оказа , че проблема е във вътрешните карета. Всички карета които бяха сложени не са качествени, след като занесох да се рециклират старите ОРИГИНАЛНИ карета и ги сменихме отново , то проблема изчезна. Така че при Хонда ЦРВ по добре да се сменят вътрешните карета само с оригинални или да се рециклират. Успех !!!!!
  13. 1 точка
    Ша ма прощавате ако съм го споделял и преди, ама пък - "повторението е майка на знанието"! А е добре да сме фенове не само на техниката, а и на манталитета им. Япония: 50 000 японци са на възраст над 100 години! И след 15 години от столетниците в Япония ще има повече от един милион души. Защо? Няма други страни в света с такива постижения по отношение на продължителността на живота и качеството на живот. Някои ще предположат, че тайната на дълголетието им е, че ядат сурова риба и водорасли. И ще бъде погрешно. В света има много държави, особено тези, разположени на брега на топлите океани, където местните хора ядат морски дарове, плодове и зеленчуци от сутрин до вечер и живеят наполовина по-малко. Тайната на дълголетието се крие във факта, че японците са единствените хора на Земята, които, когато общуват, се опитват да не развалят настроението на събеседника си. Невъзможно е да се намери по-позитивна държава в света. Затова виждаме истинско икономическо чудо, те нямат земя, нямат къде да сеят ориз и да градят градове, нямат абсолютно никакви природни ресурси. Но те са и най-богатата нация в света. Средната заплата на японец е три хиляди и половина долара. Защо ви разказвам за тези невероятни постижения? Факт е, че тайната на успеха на цяла държава се крие във факта, че японците бяха сред първите, които се научиха да контролират мислите си. Осъзнавайки перфектно, че негативните мисли убиват не само настроението на събеседника, но и неговото здраве и бъдещето му. Те взеха и изпуснаха думата „не“ от езика си. Това беше направено по естествен начин, защото всеки от тях в училище, у дома, на работа, контролира мислите си и не позволява негативните мисли да разрушат живота и бъдещето на другите хора. За съжаление в повечето страни хората не разбират, че мислите са семената, от които ще израства тяхното бъдеще, бъдещето на децата им, бъдещето на тяхната компания, бъдещето на тяхната страна.
  14. 1 точка
    Да споделя резултати след манипулацията която реших да направя на моето ЦРВ. Бях си навил от доста време да си почистя дросела ,беше доста почернял което забелязах след годишно обслужване. Та купих си от бултрако гарнитура и се захванах. Демонтажа е елементарен,филтърна кутия и маркучи,две-три букси,водни съединения. Дросела се оказа доста по мръсен от колкото очаквах !!! Почистих го внимателно със чистител за дросели на мотул като бях много внимателен да не мокря електрониката. Монтажа също е елементарен като единствената особеност е че болтовете се затягат на 22nm. След манипулация дросела иска обучение,направих го с диагностичен уред на launch. Поста ми е предназначен към колегите които имат съмнения дали да го направят Плюсове след почистването: -педала на газта е доста по отзивчив и няма замисляне при подаване на газ -оборотите на празен ход се вдигнаха много леко което лично мен ме устройва -при пускане на компресора колата не губи от оборотите си на празен ход Надявам се да съм бил полезен с този пост !
  15. 1 точка
    При мен стана така и смених само проблемната бобина. Шест месеца след това, замина и втора. Затова смених и всички останали. Извадих късмет, че се случваше в града. Предвид цените, може да минеш и само с резерва в багажника, а пък свещите - поне визуално ги провери
  16. 1 точка
    Старата развалена занима в коша. На който и цилиндър да я сложех, двигателя тресеше, не съм гледал дали записва грешки. Чека направо мигаше постоянно с нея.
  17. 1 точка
    Значи, трябва да се работи бавно и спокойно, без да се бърза. И така, днес на спокойствие установихме, че захранването на лампите във вратите не минава през никакви транзистори, а от бушона отива постоянно +12 на лампата, от нея се връща на платката и от платката по една верига отива към бутона на вратата, който дава маса. По друга верига отива към едни транзистори от другата страна на платката, където е контролът за отворена врата. Ето снимка на платката (висока резолюция) - червената стрелка показва по кой пин влиза +12 след лампата на вратата. - жълтата стрелка показва по кой пин излиза към маса - в синьо е ограден диод, оригинално 3 ампера, който разделя силовата верига от веригата на чек-контрола. Поради липса на същия, го сменихме с 2А - вляво, в червения правоъгълник е ограден същият диод за дясната врата, даже се вижда и кодът му. - в чеврено е оградено и пинчето, по което идва +12 през лампата на дясната врата. Не се занимавахме да мерим на кой пин е бутонът за дясна врата - вдясно, в жълт цвят са оградено едни малки диодчета и от тях към другата страна на платката отива към транзисторите за отворена врата. При мен проблемът се оказа студена спойка на подменения диод, иначе още първия път е щяло да си заработи правилно. Сигурно при клатене на платката се е разлепил, кой го знае, то малко ли подмятане беше... И така - ако имате проблем конкретно с осветлението на вратата - проверете внимателно дали не е думнала пистата между входа от лампата и изхода към бутона. А ако имате проблем с чек-контрола - освен за думнала писта, проверете и диодът да не е пробил. Прилагам снимка къде беше думнала пистата при мен. Тя е съвсем късичка, от катода на диода до съседния пин. Тази снимка е все едно синият правоъгълник от първата снимка, само че увеличено.
  18. 0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...