Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11.01.2022 in all areas

  1. 3 точки
    Аз бих добавил: Страст. А може би и подсъзнателно заложено мислене от близкото ни минало, когато се чакаше вноска за автомобил по няколко петилетки, и като излезе, си го гледаш като писано яйце, понеже той остава после за внуците... А може би и прагматизъм: известна е максимата - не съм толкова богат, че да купувам най-евтиното. Специално за маслата - на всяка отделна марка, качествените масла са със сходни цени. И каквато и марка да е, стига да не е менте, и не се използва в екстремни условия (дълъг пробег, натоварен режим на работа и т.н.), би вършило работа. Понякога оригиналните части не могат да се избегнат, но в останалите случаи винаги има алтернативни добри афтърмаркет части, на в пъти по-ниски цени. Колата е като жената: когато се грижиш добре за нея и се отнасяш с уважение, е по-малко вероятно да ти върти номера..., независимо на колко години е
  2. 2 точки
    Имам поръчка за 04.03.2022. Поръчал съм 4 комплекта. Цената за 2022 е 420 лв с ДДС и данъчна фактура.Първите свързали се с мен по телефона, на които фактурирам печелят.Следващата поръчка е за месец 07.2022.
  3. 1 точка
    Забравих, че става дума за Волво... Извинявам се! За Volvo XC60 D3 с двигател D5204T2 си ползвай Мобила (Mobil 1 ESP LV 0W30). Други масла за теб са по ACEA C2, ACEA C3 (или такива със изписана "ACEA C2/C3"), и едновременно одобрение VOLVO 95200377. Ако има такива де...! Аз не успях да открия, с изключение на Мобил.. Иначе, наистина Ravenol, Shell, Yacco, дават масла по ACEA A5/B5, но с одобрение VOLVO 95200377. Явно ще трябва да им се доверим! Одобрението на производителя е по-важно от DPF-a в случая! Само Мобил имат универсалното ESP LV 0W30.
  4. 1 точка
    Нещо по добро за светене и гледане,прави и снимки. https://www.olx.bg/d/ad/kamera-za-inspektsiya-endoskop-hd-android-usb-hq-100-usb-1-m-6-led-CID360-ID8ISr0.html
  5. 1 точка
    Ами като гледам колегата последно е влизал във форума септември 2019 та едва ли ще ти отговори. Аз в момента се боря с подобен проблем и като го разреша ще дам обратна връзка.
  6. 1 точка
    Гъбко ги смених с GGBG преди близо 3 години, а последните все още доставят от Англия, но на 5лв/кг, а и работят всеки ден без неделя, т.е. можеш да си вземеш доставката по всяко време.
  7. 1 точка
    Някой да е ползвал следните продукти за салона и да има отзиви? Смятам да ги пробвам следващия път като свърши Лексол-а. Надявам се да са добри поне колкото отзивите в нета. Иначе поръчвам от Англия през ГГБГ на цена 5лв/кг., която включва всякакви такси, мита и т.н. до София.
  8. 1 точка
    Здравейте Колеги. Преди седмица и при мен се появи същия проблем, аз чува добре в колата, отсреща глухo и бучене. Някой да е намерил решение? В youtube ми попадна следното клипче. https://www.youtube.com/watch?v=_B1T-2GzHkU
  9. 1 точка
    Линк: https://www.ato24.de/en/shell-helix-ultra-5w-40.html Вид и количество: SHELL HELIX ULTRA 5W-40 2x4L + 2х1L Стойност на поръчката: (2 * 24.25 + 2 * 6.94)*1.9775 = 123.36 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по Revolut Начин на получаване: - Лично в кв. Малинова долина
  10. 1 точка
    Линк https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html Вид и количество:Petro-Canada-supreme-synthetic-5w-30 2x5L. Стойност на поръчката:(2*29,95)*1,9775=118,46лв .Начин на плащане; Парите ще бъдат приведени по сметка в Обединена Българска Банка. Начин на получаване: чрез куриер*
  11. 1 точка
    Има достатъчно масла 0W и 5W, които са с еднакви вискозитетни х-ки. Както при ACEA C2, така и при ACEA C3. Например: https://www.yacco.com/upload/media/default/0001/06/82859c87b9cbbf84063b3ac684284da0e9ea9ef3.pdf и https://www.yacco.com/upload/media/default/0001/13/d7dcefcd98f4074e3f24661664176f64455166a5.pdf https://www.ravenol.de/en/product/motorenoel/pkw-motorenoel/ravenol-arctic-low-saps-als-sae-0w-30 и https://www.ravenol.de/en/product/motorenoel/pkw-motorenoel/ravenol-vmp-sae-5w-30 И други... За нашия климат, до минус 5°C - 10°C, 0W нямат толкова голямо предимство. При 50% и повече градско каране, по-добре е да се ползва ACEA C3, отколкото C2 (при DPF), независимо 0W или 5W. Поради недозагряване на двигателя и свързаните с него проблеми, като "blow-bay" газове и разреждане на маслото с гориво. По принцип добрите 5W имат по-малко полимерни подобрители на вискозитета, в сравнение с 0W, и са за предпочитане.
  12. 1 точка
    Това каква връзка има с обсъждания проблем на колегата? Или просто си чешем клавиатурата. Както и по-горе написах - с колегата ти газаджия, би било полезно за всички мисля, ако се въздържате от коментари по системи, които не познавате. Най-малкото дискусията не е особено конструктивна и вашето е стрелба в тъмното, особено, ако търсим проблеми в компоненти, които липсват в дадената система.
  13. 1 точка
    Арт инсталация на ледени фигури в Италия, озаглавена: "Животът е кратък, насладете му се преди да се стопи."
  14. 1 точка
    Малко off-topic - не разбирам защо масово се одобрява вдигане на вискозитета при по-стари мотори, специално този при ниска температура. В това видео е обяснено доста нагледно кои промени във вискозитета са подходящи и кои опасни за двигателя, а именно по-нисък "зимен" и по-висок "летен" може да се допусне, докато обратното е опасно за двигателя, защото така двигателя се излага на условия, за които не е проектиран - по-гъсто масло при палене и по-рядко - в нормален режим на работа. Според мен е задължително да се запазва зимния вискозитет спрямо производителя, за да може да се гарантира добро мазане при студен старт, независимо на какъв пробег е двигателя. А вече в зависимост от пробега и натоварването, да се повишава летния вискозитет.
  15. 1 точка
    Сега и един истински виц от мен: -В последните 12 месеца ме триха и цензорираха много във фейса, защото бях активен в немските групи в темата с,, иглите" и Корина, че ми хрумна да си преправя профила... Така намалих с 80% наказанията на Господарите😜😁
  16. 1 точка
    За да ти протече между помпата и сервото, най-вероятно изпуска задното бутало. А това няма значение колко е пълно казанчето. Щом ти е толкова пълно казанчето, провери ли, дали не се стича по него нещо и от там да подлизва до сглобката между помпата и сервото? Може първо да изтеглиш излишната течност от казанчето, да забършеш добре и да следиш, дали отново ще тече.
  17. 1 точка
    Привет, Прегледах набързо ръковството за монтаж. Мисля че няма да има никакъв проблем да ползваш сигналът от датчика за налягане вместо контакт. На схемата - синия кабел. Но друго нещо ми направи впечатление - ‘Модула регистрира, че автомобилът е със запален двигател на база напрежението на бордовата му инсталация.’ Имай предвид че на нашите коли, бордовото напрежение не е винаги високо при запален двигател. Има моменти когато генераторът спира да зарежда - най-често при бавно движение и малко включени консуматори. Това определено може да обърка джаджата. На мен ми се наложи да шунтирам детектора за напрежение, като преправиха леко схемата на моя модула. Може все пак да пробваш с най-ниското прагово напрежение - 12.7V но ми се струва че няма да е безпроблемно И сега за сигнала от датчика това е схемата на свързване към ЕКУ-то Жълто-червеният кабел от датчика до ЕКУ-то минава в кабел канала върху капака на клапаните. От него излизат конекторите към запалителните бобини. Каналът се отваря лесно се и се работи много удобно на това място. Аз оголих малко изолацията и запоих кабела от модула.
  18. 1 точка
  19. 1 точка
    не беше ли Markony Главен Модератор казал - Никога масла,предназначени за българския пазар,никога масло от ОЕМ представител.
  20. 1 точка
    Щом си DPF, трябва да ползваш масла по ACEA C3. Ако колата е Honda и двигателят е в много добра кондиция - може и ACEA C2. Сменяш на 10 хил. км. (максимум на 12 хил.) и си "свиркай". Хубавите добавки за дизелово гориво са силно препоръчителни при качеството на нашата нафта!
  21. 1 точка
    Километрите пробег всъщност са просто ориентировъчни. Важни са условията и най-вече мото часовете.
  22. 1 точка
    С тези смени на 30хил двигателя ти е помия пълна. На 10 хил може да сменяш като го изчистиш. Два метода бърз и агресивен с добавка,и бавен с къси смени на масло. Втория ти препоръчвам,намери по бюджетно масло и смени на 4 хил км поне две до три смени. Прочети темата за маслата 10 хил почти няма масло което да издържа а ти искаш на 11. Нищо няма да направиш с тези 11 хил на така замърсения ти двигател. Това са пълни простотии,зависи от класа на маслото започва да прави нагар след 10хил а някой и на 8 хил. Тук от общите поръчки има хубави масла за дизел,писано е за тях,скъпите масла на Равеньол и Аймсол се държат много добре,но на чист двигател. При теб е важен и хубавия маслен филтър,не там нещо от щанда каквото имат.
  23. 1 точка
    Moже би вече имат над 3000км, поведенетието много ми харесва, стои стабилна и в никакъв случай не друса повече от преди. Да отбележа, че преди да се монтират са сменени доста от тампоните по окачването отзад. Колата е с 50 литрова бутилка, теглич доста често се товари колкото е възможно да събере с паднали задни седалки- не се отразява по никакъв начин на пътното и поведение.
  24. 1 точка
    Специални благодарности на Бранко (Marкony) за задните пружини Eibach Lift+30mm - колата се държи перфектно на пътя и по завои, не вози твърдо(тук имах притеснения) и достатъчно повдигната отзад , така че изглежда като току-що изкарана от фабриката...😃. Да добавя - имаше преди това и кофти сходимост ("разкрачване" отзад) - и този проблем се оправи, явно горните носачи са били наред (няма нужда от такива нови регулируеми). Така,че колеги силно препоръчвам при подобен проблем да си - закупите Eibach пружини от Бранко. След замяната на оригиналните CR-V 3 2011 с задни Eibach lift +30mm: Височина до веждата (в мм): преди поставяне : предница 790 задница 760 след поставяне : предница 795 задница 805 Измерването е направено при над половината бензинов резервоар,пълна бутилка с газ 44л и резервна гума в багажника. Гумите са ми :225/60/18 Малко снимки от преди и след това.
  25. 1 точка
    Гледам, че @Markonyти е градски. Направо му звънни на или иди в сервиза да ти обясни за пружините. Понеже са по-яки не кляка толкова колата като с оригиналните, оттам и тези +30мм. Идеята е да поемат допълнителната тежест от газова бутилка и т.н. както пише в първия пост. Поздрави!
  26. 1 точка
    • Държава: България • Географско положение и граници: На три магистрали • Население: Предимно в чужбина • Малцинство: българско • Официален език: английски, 1-во ниво • Гъстота на населението: предимно по избори и по Нова година • Градско население: 100% до доказване на противното • Основен поминък: протести, покупко-продажба на коли втора ръка,кебапчета, гласове и чесън от Китай • Валута: лев, глас или мерцедес • Форма на управление: тригонометрична • Мерна единица: комшията • Култура и традиции: салфетки, митове и легенди.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...