Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 31.12.2021 in all areas

  1. 5 точки
    Весело посрещане на Новата 2022 година,приятели! Да Бъде ЗДРАВА, Мирна, Спокойна и Изобилна! На всички вас и семействата Ви пожелавам Здраве, Благоденствие и успехи във всички начинания! Нека Живота Ви е изпълнен с Хармония и Доброта! Весели празници! Бъдете Благословени!
  2. 3 точки
    https://www.youtube.com/watch?v=tqx6GvsuL2s&ab_channel=BestofTheVoiceKids
  3. 3 точки
    Един арабин среща друг в пустинята и го пита: - Защо жена ти върви на три метра пред тебе?....Нали в корана пише, че мъжът трябва да е отпред? - Защото, когато са писали корана не е имало противопехотни мини! П.с. Пожелавам Ви братя Хондисти и фенове на японската сила ,весело посрещане на Новата година , подобаващо изпращане на не чак толкова добрата ,стара година, търпение и смирение в душите ви ,Радости и щастие в сърцата ви. Поздрави 😚
  4. 2 точки
    Изпратихме за последно тази година, слънцето зад хоризонта.Само тези,останаха да ни наблюдават 👽👽👽🤔!
  5. 2 точки
    Видях, че си писал тук Нямам представа, как е при 3-та ген, но ... Когато купих моето прифейсово CR-V 2, имах проблем с фабричната аларма. Взех колата само с един-единствен, афтърмаркет ключ и без дистанционно. Централното си работеше с ключа. Забелязах, че антитефт лампата продължава да мига след кото запаля. Освен това не ми работеха задната чистачка и плафоните в купето. При откл/закл с ключа не мигаха аварийните, както би трябвало. Утечки на ток намаше. Разбрах, кой е предпазителя за задната чистачка, който се иказа, че е и за плафоните. Намира се в кутията в двг отсека и естествено липсваше. Сложих нов и алармата веднага се разпищя. Сирената е в багажника, под лявата странична кора. Купих си дистанционно и си платих обучаване в местния Хонда дилър. Антитефт лампата я угасиха (не знам как) но казаха, че не могат да деактивират заводската аларма. Реших проблема драстично - отрязах кабела на сирената. Сложих нов "бушон" и всичко заспа. От тогава, започва 8-ма година съм със същия акумулатор и няма утечки. Плафони, чистачка, дистанционно, всичко си работи. Тааа, да се върнем тук Няма начин колата да е излязла от завода без аларма. Заводската аларма е т.нар. "тиха аларма". Задейства се само при разбиване на колата. Виж разказа, който съчиних дали има нещо общо с твоя проблем. После - бутонът за палене на плафона в багажника ми играе номера. Не винаги работи. Отключвам колата с дистанционното, отварям багажника и плафонът не светва. След секунди колата се заключва сама. Това не се случва винаги, ту работи, ту не работи. Мисълта ми е, че ти имаш проблем, който се случва чат-пат. Нещо някъде, понякога не сработва, или дава дефект (например окъсява някоя ел.верига) и ти "точи" акумулатора. Разрешаването на проблемът ти явно опира до намиране на много добър ел.техник.
  6. 2 точки
    Днес я свърших работата с клапаните. След около 24 к км пробег на газ, като предния път пак аз си ги бях правил. Общо взето работата беше зле. Изпускателните повечето бяха стегнали и дори 0.10 пластина не минаваше. На трети цилиндър единия изпускателен му свърши резбата. Не можах да го отворя на повече от 0.15, което означава предполагам, че следващ реглаж няма да има. Глава ли се прави в този случай? Иначе след реглажа така или иначе всичко е ок. Обикновено усещам, че е за реглаж, когато първото превключване на газ от бензин е проблемно - в смисъл оборотите при превключване аха, аха да паднат до 0. Сега даже не се усеща, че преминава от бензин на газ. Правейки си сметка - навъртял съм на колата от както съм я взел около 53 км, след този реглаж ще изкарам още 20 к. Или 73 к общо на газ. Предвид клапана на третия цилиндър, предполагам че ще трябва да правя глава след тези 73 к., което никак не е зле. Обще взето съм останал с впечатление, че хората на 70-80 к правят ремонт. Може би и повече да е можела да мине, но предишния собственик австриец, въпреки, че я е карал само на бензин може изобщо да не е поглеждал клапани. Поздрави и весело посрещане на Новата година на всички.
  7. 2 точки
    video-c783bc73ac5a626c4ef335a4bbc79265-V.mp4
  8. 1 точка
    Привет на всички и весели празници. От скоро забелязах изменение на шума от ауспуха и някакви вибрации на газовете. Когато я запаля студена работи с нормален звук, но щом загрее започва едно "пърдене", сякаш на интервали изкарва газовете. Оборотите не мърдат, реглаж на клапани е правен скоро, ново масло. Средно гърне ново и крайно на наколко години. Скоро е правен и ремонт на главата, нови клапани, гумички и т.н. Мисля, че и разхода на гориво се увеличи, може би грубо с 20%. Развърта се до прекъсвач. Та, освен проблем с проходимостта на катализатора, нещо друго? Днес бях на тех. преглед и човека рече- Получаваш Еко 2. -И какво значи това? -Че, можеш да ходиш където искаш с колата, но догодина Еко 1. - А газовете как са? - Добре, ама колата ти е стара.! Загряла кола, по-долу студена. VID_20211228_150226.mp4 VID_20211229_124458.mp4
  9. 1 точка
    Да сме живи и здрави всички,останалото го има в магазина! Наздраве, весело и спокойно посрещане на 2022г.
  10. 1 точка
  11. 1 точка
    Не е изключено да са парчета от питата на катализатора?
  12. 1 точка
    Емо, не съм. Ще го направя по твоята тема. Между другото, тупах задното гърне и дрънчи все едно има шепа ориз вътре. От отворите за конденза изпадат черни парчета метал. Толкова бързо да са се разпаднали преградите вътре!? Външно си е като ново. Ще го сваля да го изтупам хубаво. Весело посрещане на Новата година.
  13. 1 точка
    Има има .... начин. Зависи от обурудването. За Острова всичките са с Аларма. Другите - по избор при покупка. 3-та генерация си има драми с тея аларми. Писал съм и в друга тема.... Дори едното не палеше от активираната (дефектирала) аларма която забиваше и пречеше на нормалната комуникация на компонентите. Колкото повече електроника, толкова повече ядове.
  14. 1 точка
    @IvelinG разчистих малко темата, обединих Ви мненията, сега ще редактирам и заглавието. "Проблем с Хондата" не говори нищо никому, дотолкова доколкото тук почти всяка тема е за това... рядко пишем за "Радост с БМВ-то". Другото подхожда на раздумка у фейса. И малко тема за размисъл - като се "реже" на 3-4 предавка с какви обороти е двигателя и докарвали ли сте го с такива на 5-а, за да видите как се държи? То тогава и въздушното съпротивление ще си каже своето, но да питам със същите обороти ли е сравнението?
  15. 1 точка
    Здравей @kvd74, При ремонта почисти ли пътищата на EGR-a? Писах за това в другата ти тема: Ако не си, направи го. Задръстените пътища на EGR-a оказват влияние върху работата на мотора, вкл. икономията му. Поздрави и Весело посрещане на Новата 2022 г.
  16. 1 точка
    https://forums.hondabg.com/guidelines/ 2.9. Няма нужда от два поста един след друг! Има бутон за редакция на мнението до 30 минути след публикуването му . Ако то е изтекло - обърнете се към модератор.
  17. 1 точка
    Повярвайте на стария глупак. В моя живот проработи, ще проработи и във вашия! Хора от цял свят, където и да сте, аз знам, че не ви е леко сега. Аз съм старец, живея отдавна, и живея с оптимизъм. Обръщам се към младите. които са се отчаяли. Повярвайте ми. Четох, вече не помня къде, или в Стария Завет, или при Карлос Кастанеда, за един шаман. Била е засуха — умирал добитък, умирали хора. И шаманът казал: “Копайте ровове! Копайте ровове за дъжд!”. “Но дъжд няма!”. “Копайте ровове и ще има дъжд!”. Невярващите ще кажат, че това са глупости, но те избират в какво да вярват. Това е рационалното мислене въпреки че в наши дни то не работи. Необходимо е ирационалното, подсъзнателното! Когато бях малък, мечтаех да стана този, който съм сега. Може би имах видение, не знам. Изобщо не се надявах, но това, за което мечтаех, ми се случи. Сега и аз вярвам, че ние можем да сгъстяваме времето, да го притегляме към себе си. И мечти за бъдещето, като тези от рода: “О, аз ще направя нещо догодина”. Разберете, това не работи, утрешният ден не съществува, следващ час не съществува. Това е само предположение за възможност. Но ние можем да притеглим времето в настоящето, сега, директно в слънчевия сплит, в душата ни. Копайте ровове! Каквото и да сте замислили да направите, вярвайте в това, вярвайте в това, вярвайте в това. Ако не вярвате, преструвайте се, че вярвате. Действайте така, все едно вярвате. Ето в това е силата. Това е абсолютната сила. И тогава ще стане. Вярвайте на мен, на стария глупак. Проработи в моя живот, ще проработи и във вашия. Никога не се предавайте! Вярвайте, вярвайте, вярвайте! Агностик или атеист, който и да сте — това няма значение. Вярвайте, вярвайте, вярвайте! Както вярвам аз. Антъни Хопкинс
  18. 1 точка
    Със сигурност буталото не е задрало от смяната на течност. Не става за дни и причината е скъсан маншон - гуменото уплътнение отвън.
  19. 1 точка
    Това може и никога да не се открие. Има някъде хлабава връзка на клема, или студена спойка и може да се предизвика от амплитудни промени в температура, влажност или вибрация. Но трябва да се търси! Изпит акумулатор за денонощие си е голям консуматор. При мен самопроизволно сработваше релето за отваряне на багажника от бутончето на вратата и лампичката го бе изпила. След зареждане на акумулатора се наложи на другия ден да пътувам и той се отвори в движение няколко пъти. На 1 бензиностанция спрях да го затворя за пореден път и в тишината чух как си щтрака реленцето. В сервиза разтапицираха вратата и нищо не откриха, но от тогава не се е еб@вало, но и аз го държа блокирано от бутончето в жабката.
  20. 1 точка
    Това е принципно положение, но никога не се е отнасяло до агрегати които периодично се обслужват с консумативи на пробег или време. Лошото е че непросветените не правят разлика и всичко е "под общ знаменател" - докато колата връви, ни гъ барай.
  21. 1 точка
    Проблема ми намирисва на тръгнал да си заминава мап. Имай го това в предвид.
  22. 1 точка
    @stonehard Проблема ти е направо митстерия две седмици в сервиз, нищо на теб на втория ден и става. Нещо правиш ти,което те не правят и това става. Включваш ли нещо в запалката. Наистина си вземи уред с който да хванеш утечката. Поне ще имаш насоки ако махаш бушоните,от къде е,щом единствено при теб става.
  23. 1 точка
    А някой знае ли какъв е тоя софт и дали просто не смята мото часове (които не се виждат директно) + коефициент за високи обороти и ниски предавки?
  24. 1 точка
    Да точно само последното мнение прочетох,не прочетох това.Моя е грешката извинявам се. Прав си как да се довериш на майсторите,изглежда че си набавят работа за после,че един ремонт на главата е доста по-голяма печалба.
  25. 1 точка
    @Carpera, в първото ми мнение ще намериш отговори на това кой първо ги е правил, там съм писал даже че два пъти преди мен съм се доверявал на калпави майстори. Явно не изчиташ всичко, така че няма да се повтарям. Газовото е романо, от до всичко, поставяно при Маркони. Не се оплаквам от нищо, просто споделих, хайде със здраве.
  26. 1 точка
    Не разчитайте сляпо на електрониката! Тя не е лаборатория! Дава някакви хипотетични проценти на база на инсталиран софтуер (алгоритъм). При достатъчен процент градско и/или други фактори, това масло, в тоя двигател, е свършило преди да ти съобщи "изкуственият интелект". Именно защото е много изкуствен...
  27. 1 точка
    Да наистина проблема Ви е голЕм,но все си мисля,че той не е свързан с Хонда-та!Весели празници.
  28. 1 точка
    Малко развитие по темата. Вече с „фабрична” платка и кутийка.
  29. 1 точка
    @JHM Е да, но USVO сегментът би трябвало да си държи рецептурите. Поне е редно, нали е ТОП продукцията. Иначе Ravenol си имат и среден сегмент "Clean Synto", където би било по-възможно да си правят това-онова, но кой знае... А пък Амсойл също си имат хидрокрек сегмент - XL, но при Signature - серията, обаче, скриха съдържанието на PAO в %, в MSDS-а. Сега пишат това: "Тайна, майна"! Равенол пък въобще не дават MSDS. Абе светът е тръгнал нагоре с краката...!
  30. 1 точка
    Незнам, свикнал съм да гледам бледо сини капки на тези км.. Ти знаеш ли я,ако да сподели промените. А иначе помним и годините преди "раздора" с равенол,в ойл клуба.Цените им бяха,доста надолу,преди да сложат"USVO"🤔!Те започнаха...🙂 П.П.Най добре,да се пише в темата за маслата.
  31. 1 точка
    Ми при $7000+ тон IV-та база и $2000+ III-та няма начин да не е така - прогресивно увеличение на третата за сметка на четвъртата, иначе за потъмняването мисля от следващата смяна да включа и снимка на щеката с цвета на маслото по нея по примера на мисля, че беше колегата Ceco Aсcord, който сега е Legend де😊. Нивото го следя стриктно да е на горната резка, даже мисля да я подържа по-дълго на магистралата на 5000+ оборота да видим дали ще спадне и колко
  32. 1 точка
    Здравейте на всички. Смених филтрите вчера и след приблизително 25000км. Прилагам снимки не мога да дам мнение дали филтрите са много или малко зацапани,струваха ми се в нормално състояние и нямаше мръсотия. След монтиране проверих със сапунка дали има балончета всичко нормално.
  33. 1 точка
    @JHM А какво мие при твоя чист двигател?!? Или на тазгодишната рецептура са й в повечко минералката и хидрокрекът...? Напоследък всички са завишили процентно "пълнежа" в маслата. Занижиха качеството, а вдигнаха цените. За това съм се ориентирал към GTL+хидрокрек масла. Евтинки и работещи. @Accord 1,8i LS 2001 Същият резултат като при мен. Почва да потъмнява към 2 хил. км. и продължава да потъмнява нататък. Пиши дали ще е мръднало на щеката към 4000 км. и колко.
  34. 1 точка
    Здравейте, Трети тест с PETRO-CANADA SUPREME SYNTHETIC 5w30: 1) Автомобил – Honda Accord 6, F18B2, ръчни скорости, 2001г.; 2) Масло – PETRO-CANADA SUPREME SYNTHETIC 5w30 ILSAC GF5, API SN+ RC; 3) Маслен филтър – PURFLUX LS-350 ; 4) Общ пробег на автомобила – 169 082 - км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата –2260 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 80/20; 7) Средна скорост - N/A; 😎 Сезон на експлоатация – от 10.08.2021; 9) Моточасове – N/A; 10) Изразходвано гориво – А95 около 185 л. Shell, OMV, Benita, Lukoil; 11) Kтм = (л. 185 / 4.3 л.) ≈ 43; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател след магистрално каране около 3 мин след гасене и е сушена 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната – 4,3 л; 14) Доливане на масло – не 15) Други - източени около 350 мл (7 спринцовки от 50 мл) от картера след оттичане. Предходни масла Castrol 10W40 (немски) на около 10 000 км., но на около 2 г., Liqui Molly 10W40 ACEA A3 ∙ ACEA B4 ∙ API SL на 6850 км. Honda Synthetic Blend 5W-30 – 6350. Режим - рядко над 4000 об./мин. Пробата е сканирана на скенер Canon MX490 3 in1 с разд. способност 600dpi. на офисна хартия с леко докосване на капката до офисната хартия (business laser Xerox).
  35. 1 точка
    Ето какво казва Миралай Тефик бей след като Левски е осъден на смърт...! " - Хитър и прозорлив е...Умен човек,има честни очи,които дълбоко в мене гледат…. Ако не бях турчин и не бях миралай, щях да тръгна след този човек! - Ти си луд, Тефик бей! – възкликва Орхан бей. – Неговите дири свършват до бесилото. - Не! Започват от бесилото! Ти нищо не разбираш – ние с тебе живеем, за да умрем. Той умира, за да живее!..."
  36. 0 точки
    И аз мисля, че е време!
  37. 0 точки
    Значи, карам си преди малко в дъжда към квартала и пред мене ено BMW Е36. Гледам на задното стъкло, че се продава и набирам номера: – Ало, за БееМВе-то се обаждам. – Да, продава се! – А върви ли? – Много ясно! – Ми аре тогава настъпи газта или мръдни вдясно, че от три минути ти светкам да мина…
  38. 0 точки
  39. 0 точки
    Нашенски патент. Топла връзка от автобуса - към метрото.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...