Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 16.11.2021 in all areas

  1. 4 точки
    Здравейте колеги, От доста време следя форума, но едва сега дойде момента да напиша първото си мнение като собственик на Legend. Отново нещата при мен се получиха така, търся конкретени автомобили (задължително бензин, автоматик и по възможност 6 цилиндъра), накрая купвам друг Накратно, оглеждах се за Hyundai Grandeur 3.3/3.0, Toyota Camry 3.5, Lexus GS 300/350. Mazda 6 2.5 Skyactiv и Honda Accord 8 2.4 също бяха опция, но бързо отпаднаха. След известно разочарование към по-нови модели реших отново да заложа на old school класиката. След седмица и повече от 700км. мога да споделя само че колата надминава очакванията ми. Впечатленията ми са: - стегната и стабилна возия - SH AWD системата е уникална (който смята че не е необходима за асфалт според мен е в грешка) - добре обезшумена - изклюително комфортна - всичко работи отлично - харчи нормално за мощноста и теглото си Цената на закупуване наистина беше доста висока, но определено си заслужаваше. Ако трябва да направя някакво сравнение с другият ми автомобил Hyundai Sonata NF V6 3.3, колкото и неуместно да звучи бих казал следното: - вървят идентично, да не кажа направо еднакво (60к.с разлика се компенсират донякъде от 300кг. тегло) - по-широка отвътре, особено на задните седалки с доста по-голям багажник е Sonata-та - разбира се разхода на гориво е в ползва на NF-a (не съм предполагал, че мога да кажа икономичен за V6) - цветът и годината са еднакви, но всичко останало е излишно да се коментира За разхода на малсо на VTEC-a все още нямам впечатления, смених маслото с 5W30, ще споделя при първа възможност. Това е от мен засега. Поздрави и успешна седмица на всички!
  2. 3 точки
  3. 3 точки
    @Emicha 13.3/13.4V не са достатъчни за пълен заряд. Това е напрежение за поддържащ (консервационен) заряд. След като ги достигне тези 13.4V, смени зарядните и включи лидълското докато направи всичките си режими.
  4. 2 точки
    https://m.it.aliexpress.com/item/1005001302337882.html?srcSns=sns_Copy&spreadType=socialShare&bizType=ProductDetail&social_params=20391622859&aff_fcid=bce2866098424b7ea5145159e43866bb-1637048598951-09126-_mrt1PQS&tt=MG&aff_fsk=_mrt1PQS&aff_platform=default&sk=_mrt1PQS&aff_trace_key=bce2866098424b7ea5145159e43866bb-1637048598951-09126-_mrt1PQS&shareId=20391622859&businessType=ProductDetail&platform=AE&terminal_id=4bb49e2fbe594995b3709d89f9f03da8
  5. 2 точки
    Бранко,е супер пич!както като човек така и професионалист. Да е жив и здрав !!
  6. 1 точка
    Здравейте! Когато автомобилът е натоварен и особено при движение по наклони, автомобилите с ксенонови фарове имат и допълнително оборудване за движение по вертикала на фаровете поради особено силния светлинен поток и вероятността да бъдат заслепени водачите на насрещнодвижещите се ППС. Какво става, обаче, ако системата ни не работи? Отговорите са три: - не ни е еня за останалите участници; - "спускаме" фаровете ръчно; - отстраняваме проблема и се наслаждаваме от шофирането. Първият отговор за притежателите на автомобил с емблема от една буква "H" (ненаклонена!) не е вариант, затова директно преминаваме към отговор номер 2. Краткосрочното решение е с ключе 5 да спуснем фаровете до положение, което е приемливо както за нас с проблем при нас, така и за другите участници в движението като потенциални потърпевши. Става чрез определената за целта "врътка", която се намира на моторчето, движещо фара, а именно: За отстраняването на проблема и отг. 3 ще са ви необходими малко повече познания. Тях можете да откриете тук: https://omanual.ru/Honda/CR-V/3/145.HTML В общи линии е необходимо да знаете няколко неща: На задните и предни колела се намират датчиците за положението на автомобила. Те представляват датчик на Хол и рядко се чупят. Обикновено има окислени крачета (пинчета). Доста срещан проблем е самият лостов механизъм, за който можете да прочетете повече и видите нагледни решения тук или по-долу: Над педала на газта се намира и модула за управление на фаровете. Той рядко дефектира и едва ли ще имате проблеми с него. Изглежда така: Отпред на самите фарове са гореспоменатите електродвигателчета. Как бързо и лесно да стесним кръга за възможните причини при проблем: с волан изцяло навит надясно, откачате предния датчик от моста (ключе 10). Откачате една от буските на моторчето на фара и с мултицет замервате напрежението в средата на буксата (розов кабел) с маса (някъде по колата или светло син кабел на самата букса). Напрежението трябва да се променя при местенето на лоста на датчика. Това ви гарантира, че датчикът и модулът за управление са наред. Аналогично с датчика на задния мост (може би ще имате нужда от канал) за да премахнете него като проблемен. Ако и там не даде проблем, а напрежението варира при местенето на датчика, тогава е почти сигурно, че проблемът е в електродвигателчето/тата. Техният номер е 00787854. Понеже оригиналните са доста скъпи, можете да си вземете втора употреба от VAG групата и да преместите механизма вътре от единия на другия по следната аналогия: https://www.drive2.ru/l/5555092/ При всеки подменен елемент е необходимо да извършите обучение на системата: окъсявате с кламер, кабелче или друг проводник крачета 4 и 9 от OBDII буксата под волана, давате на контакт и в 5 секунди време изключвате и включвате 3 пъти фаровете, като на четвъртия път ги оставяте включени/да светят. Ще видите как се местят надолу-нагоре с което самообучението приключва както на това видео: В общи линии с един сравнително елементарен тест можете бързо да си откриете и отстраните проблема си. При мен бяха изгорели платките на електродвигателите и се наложи всичко да прочета, затова и го споделям тук. Боби
  7. 1 точка
    Не съм искал да ползвам пиперлив език. Съжалявам ако така е прозвучало! Може би съм се увлякъл и съм продължил "линията" на твоя... Но карай, не го взимам толкова на сърце. По-добре да продължим с аргументите. Това, което си дал е таблица за ориентировъчното състояние на зареденост, на оловно-киселинен акумулатор, (но!) в състояние на покой. Тоест, поне 24 часа след като е свален от зарядно или след като е загасен двигателят на колата! По тази таблица може да свериш колко е зареден даден акумулатор при покупката му в магазина, например. Съответно колко дълго е стоял по складовете. Ето една стара таблица, която съм ползвал навремето... и то по-подробна... Има и стойностите на напрежението, при тест с товарна вилка. При процеса "заряд" - нещата са съвсем други!
  8. 1 точка
    Честито! Беше в мобилето до скоро,изглеждаше добре на снимките и много запазена. Цената и на мен ми се виждаше висока,но пък зависи кога е обслужвана за последно и дали има история.Че едно качествено обслужване наведнъж може да надмине цената на автомобил среден клас:) Кефи ме,че имаш три хромирани лайсни на предницата,при мен е само най-горната.
  9. 1 точка
    Найстина изглежда чудесно! Хрома по лайсните и маската е цял, интереора е свеж, няма криво по купето, фугите между панелите са нормални - нова кола! Търси си поводи за пътуване.
  10. 1 точка
    В такъв случай, недей да го изключваш довечера, а го остави да се зареди напълно! До напрежение 14,7V! Иначе няма да стане както трябва. Това е голям акумулатор все пак! После го остави да почине за една нощ и след това му направи един цикъл на десулфатизация. Чак след това го мери при акумулаторджията.
  11. 1 точка
    Ронин привет, Три туби масло от това ако може да поръчаш за мен. Тоест 3 литра. https://www.ato24.de/de/motul-multi-dctf-1-l.html Ще ти звънна днес и ще се разберем къде да ти предам парите. Получаването по същият начин. Правили сме го успешно преди доста пъти. Поздрави.
  12. 1 точка
    Да ти е честита, а удоволствията от круизването (и не само) предстоят. Ако е на бензин - извънградският ще е 8-9 на 100 при нормално каране, а градският (на къси разстояния) х2. Ако мотора си е добре, маслото ще намалява с около 1л на 10 000 км. И си внимавай с ограниченията! В тая кола скоростта не се усеща.
  13. 1 точка
    @Dachev Преди години имах като твоята (2.0 АТ) и извънградско ми даваше 7.5/8 на 100, а колегата който я купи и смъкна разхода с още 1 литър, но той наистина я кара лежерно. По едно време имах изгорял подгрев на предната ламбда, но и тогава нямаше драматична разлика и чека не е светел. Авторът е с 1.8 мотор и вероятно ръчка, та извънградският му е бил приемлив (според стил на шофиране и извънградски трафик), но двойното покачване е наистина свръхмерно. Пише че мирише на бензин, и ако не тече отнякъде, това си е прекалено богата смес. Добре е да се закачи на тестер и да се види сместа.
  14. 1 точка
    Сега преди час, вече е на 12,8 V . Довечера го изключвам от зарядното и ще го следя тези дни, да видим как и дали ще пада. Е ще мина и до акумулаторджията да го замерим все пак, за да придобия пълна яснота, дали има надежда за него и ако няма, на момента ще го сменя. CARPERA , прав си и аз винаги съм казвал , че акумулатора е един обикновен консуматив и това ми е най-малкия проблем в една кола, но за идеята реших да го пробвам, а не да икономисам 200 лв. И детето е на 38 години, , ама за мен си е пак дете .
  15. 1 точка
    Тая кола като е горяла 8/100 градско, колко и е бил разхода извънградско? В чужбина? Моята градско гори над 15/100. И го приемам за нормално. Добре че рядко и малко ми се налага да карам градско. А извънградското ми е между 8 и 9. И това го приемам за нормално. Нищо в обясненията не е ясно. Може би е добре да се почне отначало и по обстоятелствено. Изпратено от моят Mi MIX 2 с помощта на Tapatalk
  16. 1 точка
    При дизела и бензина са различни акумулаторите Митко както и по обем и така и по тягови и стартерни характиристики това го знаеш. И съм го казвал не веднъж оригшналния Хонда акумулатор с същия такъв като ah не са еднакви. Все пак акумулатора на една кола е консуматив които има живот,сменя се след определено време. Аз не бих оставил детето си да се чуди като спре някъде дали ще запали. Може също да се провери ако се зареди на тягова вилка и митроникс за останалия живот в него ,за да има колегата поне някъква надежда коята не е само показание от мултицет. @Митко Йотов премери ли утечката по твоята тема която си постнал.
  17. 1 точка
    Здрасти Емо. Не бързай да хвърляш, Миналата година забравих плафона в хондата две седмици и естествено намерих мъртвец. След добро зареждане си изкара една година и едва преди месец ми направи проблем и то пак по моя вина 200лв няма да те ощават но ако може да изкара тази Зима а това си е най тежкият сезон за един акумулатор нека той да го понесе и на Пролет ще си прецениш дали да го оставиш или да го смениш. Правилно си решил, просто хвърли едни кабели в багажника за всеки случай, на жена всеки помага макар, че обратното не е важи.
  18. 1 точка
    Напоследък застудя и нещо нямам вдъхновение за колело, та пак се лепнах за седалката на Акорда. Синковеца си направи отбор и почна WRC 8 - ГОЛЯМА РАЗПРАВИЯ. Екип, мениджмънт, механици, мейли, абе занимава се. Онзи ден го излъгаха с прогнозата и кара с гуми за мокро, а капка не капна - уволни си метеоролога и назначи нов - за сега не се е дънил. Кара някак - задобрява, но после стейджовете му ги печеля аз. Още ми е мъка ръчната (нямаме лост и е сложена на педала за съединителя), кутията е секвенциална и той е непотребен. Иначе симулатора е готин, колата има настройки, ама още сме начинаещи и караме FWD. Има някакви челънджи с ретро коли (мале, тоя Стратос нема каране), тренировъчни етапи за проба на настройките и други щуротии - много натоварена с излишни (за мен) активности игра. Но пък е екшън - убиваме мотор, трансмисия, окачване и най-вече време.
  19. 1 точка
    В софия имаше подемници под наем за под 10лв/час. Мисля, че е отличен вариант за такива неща. Но лично аз не съм ползвал. ПП: или може 12лв да е било. Не помня.
  20. 1 точка
    Писах на колегата с общите поръчки - веднага ми върна но нямаше налично масло в момента. Купих 2 л. масло Хонда по 44 лв. литъра. Оправиха ми тропащата рейка - втулки и семеринги - общо 280 лв. - 100 лв. демонтажа и монтажа на рейката. 180 лв. останалото. Наляха масло и събра 1 л. Сега си имам литър резерва Да си знаете ако друг сменя масло на хидравлика, че литър ще му свърши работа
  21. 1 точка
    Да се чувствам засегнат? Определено не, просто се посмях на това, което си написал имал съм въпросния автомобил няколко години преди Legend-a и затова мога да кажа, че определено не знаеш какво говориш. Преди да карам Legend, разсъждавах горе-долу като теб. Отиди сега с твоите разсъждения обясни на японците в Хонда, че са пълни идиоти и че са продавали два идентични автомобила с разлика в цената 2 пъти. Даже смея да твърдя, че акорда ми допада повече на визия. Пак ти казвам - основното което го има в Legend, при акорда е на светлинни години - комфорт/возия, задвижване, което не се слага на друга Хонда. Ти ми говориш за кожа - мога да ти изброя поне 20 ОСНОВНИ неща, които при акорда дори не се предлагат като опция, а при Legenda са серийно. Акорда е супер автомобил, но просто идеята на двата автомобила е различна. Да говориш че от Акорда получаваш същото като от Legend, е най-малкото несериозно.
  22. 0 точки
    ...И извади крушката на плафона!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...