Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 14.11.2021 in all areas

  1. 2 точки
    Малко се обърках днес та се качих на хижа Мургаш. Жената вика - пътя ставал за кола. Той ставал ама не и за тези 20" гуми и не точно за тази кола Горе имаше само офф роуд машини и кросови мотори, и една..Астра
  2. 2 точки
    А Сайнц, заслужи много последните състезания, да му се обърне повече внимание от отборът. Веско се уплаши или реши на сигурно да го кара. Обаче Перес утре не може да му помогне. Днес Сайнц спомогна малко или много с това задържане, щото всички бяха на влакче и беше по лесно на Небелия.
  3. 1 точка
    Така разход не се засича! Пълниш до горе и караш, като свърши горивото зареждаш пак до горе и вадиш елката!
  4. 1 точка
    Гледам и днес се вози зад Ботас, а Макс бере душа.
  5. 1 точка
    Хвърляй го и нов. Ще се дозареди , но няма смисъл. Няма да държи.
  6. 1 точка
    Вече готов да идва зимата.
  7. 1 точка
    В някои градове (виждал съм за София и Варна) се предлага услуга "подемник под наем".
  8. 1 точка
    С нов съединител се решава най лесно проблема, причината е износен феродов диск, от там ламелите на притискателния диск изпъкват повече и преодоляването на съпротивлението им става по тегаво .
  9. 1 точка
    Щом имаш желание и свободно време, дерзай.
  10. 1 точка
    @Krasi-mir Имам да добоядисвам две гърнета, имам да поправя няколко петна ръжда, да видя дали хидравличния маркуч все още тече и да изчистя маслото там и т. н и т.н. Имам да чистя дросел и всмукателен колектор, ,все неща за които моля майстори от 2 години, без резултат. А и освен това и преди съм си правил доста неща по колата, и след това ми е повече кеф, като знам че сам съм се справил.
  11. 1 точка
    от спортен интерес се размотах по акумулаторни точки с едно кантарче, ама нещо мнооооого лековати взели да ги правят гледам, та и 3те години май скоро ще си ги спомняме с умиление...
  12. 1 точка
    Подготвихте ли ги за зимата.
  13. 1 точка
    Куката за теглене е бая здрава и принципно нямаш проблеми и там да вдигнеш но крикът трябва да ти е добър, защото вдигаш цялата задница по този начин. Аз лично си купих голям нископрофилен крик - 130/508мм като на гумаджиите и с него на едната кола винаги вдигам на куката. Друг вариант ( отново при добър крик ), вдигаш отпред както си се вдига за смяна на гума но по-високо. Слагаш подпора под предният носач там където е връзката с купето и на задницата където си се слага стандартно. С тези крикове от хранителните вериги много внимавай ( ако си с такъв ) и никога ама никога дори и да си с най-скъпият крик не лягай под колата без подпора!! Купи си 4 подпори ( отново не от хранителните вериги ) и ако ще лягаш под автомобила, само с тях.
  14. 1 точка
    Колеги, поръчката е направена! Ще пиша отново, когато пристигне. 🙂
  15. 1 точка
    Здравейте, Знам че темата е стара, но наскоро имах подобен проблем. След стандартния преглед на бушон и крушка, които се оказаха здрави, започнах да търся информация из нета. В Английския форум има доста изписано по въпроса, но там проблемите са предимно в това, че не е закачен кабела към плафона на крушката. При друг случай, управлението е развалено (то се намира в конзолата със светлините над централното огледало) и евтиното решение е било ново окабеляване и плафон с ключ. Конкретно за моя случай, изгубих осветлението в багажника, но всичко друго работеше: - контакта за 12V от лявата страна на багажното отделение - индикацията за отворен багажник - заключване и отключване/отваряне на багажника - всички конектори бяха свързани Не работеха: - осветлението на багажника - нямаше напрежение по кабела до самия плафон - при отключване на колата и отваряне само на багажника, системата за автоматично заключване сработваше Решение: След като прегледах механизма на бравата на багажника, видях че има пластини в него, които явно индикират позицията на самия заключващ механизъм. Видях че по тях има доста грес и боклуци, затова взех един контактен спрей и обилно напръсках навсякъде където можех да бръкна, като заключвах и отключвах бравата ръчно, т.е. затварях механизма посредством отвертка и отварях с копчето на багажника ВАЖНО: Не е лоша идеята да откачите акумулатора преди да започнете с тази манипулация. Това е! Проста манипулация, която не изисква нищо особено, но с добър резултат. Поздрави!
  16. 0 точки
    ...И извади крушката на плафона!
  17. 0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...