Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12.11.2021 in all areas

  1. 2 точки
    Десетият символ във VIN е годината на производство. https://www.meadowvalehonda.ca/en/news/view/how-to-read-your-vin-number/63510 Годината на производство не съвпада с календарната година. Като ти кажат, че колата е произведена 2016-а това означава от 01/09/2015-а до 31/08/2016-а. Предполагам затова някъде излиза, че твоята кола е 2015-а, а другаде, че е 2016-а. Десетият символ в твоя VIN би трябвало да е G. Всички стъкла имат печат на производителя. Не можах да открия за CR-V 4, но е нещо такова Виж най-долния ред символи - > • • • 7 Това означава, че стъклото е произведено 2017-а.
  2. 2 точки
    Здравейте отново Пуснах няколко запитвания до близките дилъри в Гърция и Румъния. Само един от Солун бързо потвърди, че могат да направят ъпдейта за 30 евро. www.saracakis.gr / www.honda-cars.gr Любезни са и не увъртат както Бултрако. Точно и ясно си казват нещата и говорят на английски. Сега остава да намеря времето и да се метна до Солун. Толкова от мен. Ако някой има въпроси, на драго сърце ще отговарям или съдействам с каквото мога.
  3. 1 точка
    @Legend91, карам 6та година с leggeri-те. Бабуни има в цял свят, не са от пластелин все пак тия джанти. Не съм успял да сцепя нито една за момента но дори и да има проблем то той може да стане с всяк една джанта. Единственият недостатък е цената, всичко останало е плюс. Карам иначе с Dunlop Sportmax RT2. Добри гуми определемо.
  4. 1 точка
  5. 1 точка
    Куката за теглене е бая здрава и принципно нямаш проблеми и там да вдигнеш но крикът трябва да ти е добър, защото вдигаш цялата задница по този начин. Аз лично си купих голям нископрофилен крик - 130/508мм като на гумаджиите и с него на едната кола винаги вдигам на куката. Друг вариант ( отново при добър крик ), вдигаш отпред както си се вдига за смяна на гума но по-високо. Слагаш подпора под предният носач там където е връзката с купето и на задницата където си се слага стандартно. С тези крикове от хранителните вериги много внимавай ( ако си с такъв ) и никога ама никога дори и да си с най-скъпият крик не лягай под колата без подпора!! Купи си 4 подпори ( отново не от хранителните вериги ) и ако ще лягаш под автомобила, само с тях.
  6. 1 точка
    Рядко ходя на гумаджии, защото съм с 2 комплекта т.е ходя като сменям гуми с нови такива. Като имах прелюд преди много години, при покупка на нови зимни гуми в една гумаджийница така добре бяха завили гайките, че пролетта като си сменях джантите скъсах 2 шпилки. Става така, защото ги мързи да направят поне 2-3 оборота на ръка на гайката а направо я слагат на пистолета и с 100-120 нютона, газ колко може, че после и на ръка достяга. Та минах през 2 сервиза ( на Хонда ), все хвалени такива. Единият искаше да ми сваля шенкела, другият искаше да смени и ангренажа заедно със шпилките. В крайна сметка ги смениха ( пак в Хонда сервиз ) за 10-тина минути без да къртят и разглобяват 1/2 от предницата. Взима се леко на шмиргела главата на шпилката и си влиза като по масло. Предните гуми за разлика от задните можеш да ги завъртиш и да е удобно за работа. Сега, не знам как е при Акорд но не вярвам да е по-различно от на повечето Хонди. Та провери първо, защото сигурно някой иска за 2 шпилки да вземе 150 точки но аз не бих дал толкова. P.S Не режи шенкела P.S! За задна гума, не знам решението
  7. 1 точка
    Ако става дума за шпилките на главините - без сваляне на главината или някакви нестандартни процедури - като рязане, пилене и др. не може да се сменят, а в този случай се сменя и лагер.
  8. 1 точка
    Най-добре някъде по окачването - под долния носач примерно. Куката за теглене е изчислена на други натоварвания и ако подпреш там, може да хлътне.
  9. 1 точка
  10. 1 точка
    Проблема е в една платка в черна кутийка, която се нуждае от презапояване. Намира се отдясно на кората под волана. През нея минава сигнала от антената, която разпознава ключа. Има тема от преди години на колега от Бургас, мисля Zarrik му беше никнейма. И при мен е така откакто я имам колата. Не го прави с години, в един ден 2-3 пъти реши да не запали. Оправям го като руски телевизор, с подшляпване на кората в дясно.
  11. 1 точка
    Сметката е, че не е сметка. За октомври промишления на ЕВН е 44 Ст/квч без ДДС. От юли, дори и от юни, цените на електроенергията за промишлеността цепят мрака. Така става на нерегулирания пазар, или по-точното е, че трябва от някъде да избиеш за регулирания пазар.
  12. 1 точка
    @DAN_DAN Става въпрос за друга сервизна акция. Самите сервизни акции имат някакви кодове. По телефона ми цитираха кода на сервизната акция която минах през 2017-та година. Сега е кода е друг и до колкото разбирам става въпрос за нова акция. Лошото е че, трябва да се ходи до Пловдив или София.
  13. 1 точка
    Единственото нещо което се прецаква е спирачката на редуктора(текстолитено-пластмасово зъбно колело) при задръстване на шнека... Продава се не е дефицит - ама аз сменям направо редуктора... https://motor-barbeque.com/bg/zabno-kollelo-tekstolit/p197.html
  14. 1 точка
    @Plamen-CRV Понеже не стана много ясно, би ли пояснил за какъв код става дума. Пак ли трябва да сменят пиропатрона или става въпрос за друга сервизна акция. Благодаря предварително.
  15. 1 точка
    Айде пускай си там Диема и не се меси ако обичаш. Регистрирал се и първа тема : Гледате ли футбол? кой е вашият любим отбор? А играч? ... А? А? А? А...
  16. 1 точка
    Май не ти е мястото ТУК.
  17. 1 точка
    Аз го взех на някаква промоция - 129лв комплекта HCK2020 но мина поне месец.
  18. 1 точка
    @Accord 1,8i LS 2001 Исках LED Philips, защото капачките на фаровете всъщност не са капачки в класическия смисъл, а о-рингове, т.е. около "крушката" има свободно незатворено място за радиатора, но освен други причини, все повече ме е страх и от последици от законово естество. От друга страна Филипс спазва точно ЕС регламента за яркост, HB3 ЛЕД за дългите е точно колкото и халоген на 1860 лумена, та може би ако се направи на 30% няма да е зле. И имам по-добър достъп до крушките за дългите, докато лявата къса е заровена дълбоко навътре зад резервоара за антифриз и акумулатора. Има и друго, доколко добре ще функционира LED на намалено напрежение, и дали няма крушки за 280 лв да станат за нула време за боклука, защото в купето имам Филипс, който се димира, но го прави на пресекулки, примигвайки.
  19. 1 точка
    Здравейте, Колеги! Маслата пристигнаха. Tези, които ще пътуват с куриер, ще ги сортирам и опаковам тази вечер и ще ги изпратя утре, а тези които са за лично получаване може да се взимат. 🙂
  20. 1 точка
    По принцип зависи как се кара колата - градско/извънградско. Стандартното е 7-10 хил. км или една година. Има и друг важен показател, моточасовете. Едно хубаво масло кара около 200 моточаса. За евтините... не знам. Та аз понеже карам само градско и тези 200 моточаса ги навъртам за около 4000 км. Това се пада 2 пъти годишно. Така сменям аз лично. Ако ме затрудняваше финансово щях да сменям по стандартната сехма 7-10 хил.
  21. 1 точка
    За това и не търся. Последните ми 2 сами ме намериха, ама тва е "друга бира". Но не се отчайвай - имай търпение и бъди постоянен. Все ще изскочи "твоята". За теб нова, за стария и стопанин бивша, а за търговеца - просто бизнес. Има читави коли и търговци, но колкото и да я оглеждаш и проверяваш - гаранция Франция. Харесваш я как върви и готви, и щом те задоволява - вземате се, па после лев за туй, 2 за онуй, и те така сме сите.
  22. 0 точки
    Здравейте, Снощи заредих 30 литра гориво дизел от Газпром като сложих и добавка BDC. Пазя касовата бележка. Прибрах се вкъщи всичко беше нормално. Днес тръгвам за работа и след като загря колата започна да прекъсва. Едвам едвам стигнах до работа. Натискам педала на газта - тя не тръгва. Докато тръгне колата голям зор. От какво може да е.. Некачествана нафта? Honda Civic 8th 2.2 Diesel Edit: Сложили са ми бензин вместо дизел.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...