Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 7.10.2021 in all areas

  1. 1 точка
    Здравейте. Проблема с потропването е и при мен вече 9 месеца откакто купих колата. В началото си бях леко притеснен от тоя шум,все пак не са ни евтини колите за втора употреба. Отидох при майстора си заради това специално ,че доста си дразнеше ,а и не се знаеше какво ще излезе. Изчетох всичко тук ,но никой не дава конкретен открит проблем. Ако слушам всички ,трябва да се сменя всичко наред и полза няма накрая. Влезе той в канала и казва ..запали ,опъни ръчна ,първа и все едно потегляш леко. Направих го ,разтресе два три пъти и вика гаси. Каза че проблем за него няма никакъв ,нито с тампони,нито с рейки или с каквото и да било. Шумът от вибриране се създава от кардана ,който при натискане или пускане под товар от първа на втора или от първа по нанадолнище при освобождаване от скорост .Та самия шум е много бързо въртене на кардана вляво и вдясно с честотата която чувате тресенето. И това според него не било никакъв проблем за колата. Просто трябва да се свикне с шума и съединителя. Малко по високи обороти при потегляне за да ускори малко повече преди включване на втора ,после първо отпускам педала на газта за да паднат оборотите , после чак натискам съединителя за да включа втора ,а не едновременно почти както сме свикнали. Има голям ефект и почти не се чува .И....така си реших безплатно проблема. Считам го за решен!!!
  2. 1 точка
    Утре ще я карам да ми ги изчистят и ще си ги снимам,след което ще споделя.
  3. 1 точка
    Цецо ме е изпреварил, но да обясня. Стоя колата дълго с отворен багажник и падна акумулатора. Завъртя и умря! Съживихме го ведната и карам и гледам 20/100! Пускам газта и падна на 16, след малко 13 и така. Нулиран разход и запазен километраж!
  4. 1 точка
    Благодаря за интереса. Писал съм ти на лично съобщение.
  5. 1 точка
    Аз ще се включа в следващата поръчка на масло от Ато24. Как мога да поръчам филтри от мотоинтегратор? Благодаря за бързия отговор:)
  6. 1 точка
  7. 1 точка
    https://sportal.bg/news-2021100708002144096 айде Макс . . 1
  8. 1 точка
  9. 1 точка
    Здравейте, Четвърта проба на Ravenol SSV 0w30. За сравнение с историята на предходното Yacco на стр 28 пост №1088. Продължава пълненето с мръсотия, какво мислите? Маслото си държи нивото, откакто съм го нялял. Мисля да се ориентирам към поръчка на масло, реално се получава, че сменям масло 2 пъти годишно на около 4000 км. Да не пропускаме и моточасовете, които са вече 150, само градски мъки. 1) Автомобил – Honda CR-V 2008 N22A2 2.2 i-CTDi; 2) Масло – Ravenol SSV 0w30; 3) Маслен филтър – Mahle; 4) Общ пробег на автомобила - 233 516 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 3000 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 20/80; 7) Средна скорост - около 20 км/ч; 8 ) Сезон на експлоатация – 28.04.2021 - ; 9) Моточасове – около 150; 10) Изразходвано гориво - около 280 л. Euro Diesel + добавка Wynns Supremium Diesel + Bardahl BDC 11) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 12) Обем на налятото чисто масло при смяната - 5.9 л.; 13) Доливане на масло – не е правено. 14) Други – източени само 100 грама от картера и леглото на масления филтър, предполагаемо кличество останало старо масло - около 1 литър; предходни три къси смени с Yacco Lube DE 0w30 2500 km и Mobil1 ESP 0w30 5000 km, Yacco VX 1500 0w30 4000 km, работещ EGR; премахнат DPF. Не качвам снимка на прозорец, защото не ми стига мястото а и не е по-различна от сканираната. Първа снимка - оригинал 600 dpi на скенер. Втора снимка - обработена с GIMP по инструкции от oil-club.ru. Трета снимка - история.
  10. 1 точка
    В никакъв случай! Карай с 5W-30 или най-много 5W-40 със съответните спецификации, виж темата за маслата. Доливай си масло и отпусни малко крака от газта
  11. 1 точка
    Сам да си отговоря и ако мога да помогна на някой в бъдеще. Окабеляването на цялото делко върви с трите сензора, навън се продава като резервна част за около 80 долара, но в България не се предлага. Така че минах на вариант автоморга. Намерих повредено делко на което сензорите са здрави и за 100 лв проблема се реши.
  12. 1 точка
    #darius Колега, къде тук е вицът...??? 🤯😊
  13. 1 точка
    Прекалено много е даже и за форд и ланчия. При мен нафтовицата толкова харчи на 10 000 и то от турбината.
  14. 1 точка
    Здравейте, Колеги! Маслата пристигнаха. Tези, които ще пътуват с куриер, ще ги сортирам и опаковам тази вечер и ще ги изпратя утре, а тези които са за лично получаване може да се взимат. 🙂
  15. 1 точка
    Специално проверих и мога да потвърдя, че маншоните са здрави. Единият продължава да е сгънат. Пробегът е 18000 км.
  16. 1 точка
    Здравейте! И аз съм в 1 ва група ,на еко стикерите. Приятел ,който работи в прегледите ми кажа,че другия преглед ,може и да не мога да го мина,ако приемат някакви нови закони. Гори яко масло. Иначе имам катализатор ,но и на бензин и на газ , вредните емисии са зле. Та се чудех ,дали ако направя основен ремонт ,ще покрия някакви критерии за вредни емисии или въобще да не се занимавам. И колко би струвал , един основен ремонт към днешна дата ? Двигателя е 105 коня, 99 година.
  17. 1 точка
    Също виж планката на педала, защото и при мен се случи така. Помислих си, че е помпа, но се оказа, че заварката се е скъсала. VID_20210923_085230-Up to 4K.mov
  18. 1 точка
    Така наречената "пакетната цена" (за сбор от годни и негодни коли) се ползва отдавна. Продавачът в Европа не печели от продажбата на "недвижимия имот", а от това че не му плаща място за съхранение. Друг е въпросът какво се случва с тези коли в БГ.
  19. 1 точка
    Първо обслужване: По въпроса с виенето няма решение още. Не е лагер. Ще я оставя в петък да свалят кардана, за да го изолират. Ако се окаже скоростна кутия ще ям дебелия
  20. 1 точка
    @CARPERA, тази грес за водачите на АТЕ става ли? Имам чувството, че най-добрата е тази червената в кутийките с водачите. Нещо не мога да я намеря по магазините. Имам Textar грес, купих и Bosch грес за водачи ама никак не е същата като тази червената в кутийките в комплект с водачите. По темата, какви ли не дискове съм ползвал и не съм имал проблеми. Проблема идва от спирачните апарати, че задържат. Изряден ли е апарата и диска ще кара. Сега ако се натиска газ-спирачка нон-стоп все едно си на състезание трябва да се мисли за по-скъпи естествено но при нормално каране и по-евтините нямат грижи. Накладките поне аз си ги избирам да са по-меки. Ползвал съм сигурно 1/2, че и повече от марките през годините и за мен по-добрият избор е меката накладка, въпреки цапането по джантите и по-честата смяна.
  21. 1 точка
  22. 1 точка
    Това е сервиза, за някой друг ако се интересува. Ходих, доволен съм. Стойно е пичага и ще ви свърши работа.
  23. 1 точка
    Както каза колегата ogi28b, за доброто на всички купи си едни читави осрам или филипс. Освен това тия c6 са пълен та**к а и правят интерференция (смущение) на музиката в колата, е шанса е 50/50. А ако искаш качествен Led..... то си приготви 100+ поне.
  24. 0 точки
    Щеше да е страхотен виц, ако беше нулирала и километража.
  25. 0 точки
    Като гледам че е бензинка Акорд 8, автомат и трип А е 5017 км, 7 на 100 си е виц. Не е невъзможно, ама само извънградско, лежерно и по Европските аутобани.
  26. 0 точки
    Здравейте колего карам Honda Cr-v 3 2008 2.0i 4wd LPG (193 500км) РЪЧКА с масло Mobil Super 3000 5W30 Formula FE сменям на 7000-8500км изчислих че ми харчи по 300мл на 1000км 300ml - 1000km НОРМАЛНО ли е? Благодаря!
  27. 0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...