Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/30/21 in all areas

  1. 5 points
    На мен пък ми се вижда, че твърде много се надценяват възможностите и злия гений на автоджамбазите, да не говорим усилията, които трябва да вложат в тази нескъпа кола. Само новият съединител сигурно надхвърля цената на употребявана скоростна кутия. Табло, пластмаси, лостове, педали... Дай VIN. Той трябва да си каже каква е била колата. Дотогава аз не вярвам. И "Проблем хонда" е идеален пример за това как не трябва да се казва една тема.
  2. 4 points
    Не съм бе. 😉 Ключар съм . Ама покрай това трябваше много други неща да науча , че като дойде някой и каже че проблемът е за мен , трябва да му покажа и докажа че всъшност не е за мен а за оня майстор дето го е пратил и не му се е занимавало. Примерно. 😉 Аааа и на всеки втори му е в устата .... Имам проблем с имобилайзера ( кономайзера, мобилазера , икономайзера и тнт)
  3. 3 points
    Реших проблема... Изрязох кабелите на оригиналната инсталация със все релета и модули и ги пренаредихме за 7 пинова инсталация Демек побългарихме я...
  4. 3 points
    Клапана ми е нов на 100 хил км вече -оригинален ,не е той .Пробвах го аз това с откачането на куплунга ,трия грешки всичко с диагностиката ,остава само за катализатора грешката .Вече навъртях 2 хил км -ще върви мотора явно ,маслото не е мръднало -невероятно .Няма вече Добрич -Варна 7 кила бензин и половин кило масло и два литра антифриз ,сега само бензин доливам .
  5. 2 points
    Масло и филтър: 50-70лв Застраховка: 7-80лв за 6 месеца Данък: 90лв Преглед: 40лв, но се прави през година (важи за 2). Други разходи - може и да има, може и да няма. Гумите са сериозен разход. Аз за две хубави гуми (Michelin Pilot Road 3) платих 450лв, което пак си беше добра цена. Екипировката също трябва да се има предвид, че си е разход.
  6. 2 points
    Не! Обучаване на ECU. И кво стана? Не бе не, ама ДА. 😉
  7. 2 points
    Модель:CR-V Модельный год:2002 Двери:5 Код двигателя:K20A4 Трансмиссия:5MT Модификация:ES Код региона:KG
  8. 1 point
    Първото, което написа! Окъсяваш и даваш на контакт, като следваш стъпките написани от Божанов! При мен лично не сработи този вариант, но допускам и да съм объркал крачетата!
  9. 1 point
    Може да е от брекзит-а.
  10. 1 point
    Ръчка си е колата. Просто са сменили ЕКУ-ТО. ЕКУ-то за ръчка и автомат е едно и също, само тия за автоматите имат повече карантия вътре, за да управлява кутията.
  11. 1 point
    Не откачаш акумулатор! Окъсяваш и даваш на контакт!
  12. 1 point
    Аз пък веднага бих помислил обратното. Колата си е ръчка, а са изгорими компа или нещо друго, и са го сменили с такъв от автомат. По правдоподобно ми звучи. Правилен комп , обучаване и ГАЗ....
  13. 1 point
  14. 1 point
    Привет на всички! Не съм правил проби от много време - така се стекоха обстоятелствата. Вчера най-накрая сътворих тази: 1) Автомобил – Honda Civic Aerodeck, D15Z8, 1998 г.; 2) Масло – Amsoil XL 5w-20; 3) Маслен филтър – Amsoil (Ea 15K 20); 4) Общ пробег на автомобила – над 440 000 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 6400 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – няма данни; 7) Средна скорост – няма данни; 😎 Сезон на експлоатация – 1 година; 9) Моточасове – няма данни; 10) Изразходвано гориво – няма данни; 11) Kтм = няма данни; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин. след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3.780 л.; 14) Доливане на масло – не е правено; разход – спад около 2 мм на щеката; 15) Други – работещ EGR с прочистени пътища; нов катализатор; 16) Капката е сканирана със Samsung Xpress M2675FN на 600 dpi. 17) Режим на експлоатация – тежък. Това ми е единствената проба на това масло. Духаше силен вятър и нещата с капката на филтърната хартия се омазаха - като новобранец . Поради това изображението е разделено на две части. Поне се виждат повече капки . Колата преживя цялата зима (от Януари насетне) навън. Много студени стартове. Караше се основно на къси разстояния (около 2 км / 10 мин.) поне два пъти на ден. Освен обичайните ми пътувания до работа (по около 50 км на ден) за известно време бе „отдадена под наем“ и пътуваше ежедневно из центъра на София (зимно време). Не смених маслото за лятото. Пътуванията бяха спорадични, но по-дълги (по 70-80 км на ден). Сега колата отново е в режим на много кратки 10-ина минутни пътувания. Поради горните обстоятелства и факта, че не само аз я карах, не разполагам с данни за средна скорост, моточасове, разход на гориво и др. Планирам да регулирам клапани и тогава ще мога да щракна как изглежда моторът под капака на главата. Предвижда се и смяна на маслото. Този път с това:
  15. 1 point
  16. 1 point
    Още един глас за смяна (опресняване) на маслото в кутията. При мен се получава на около 30к пробег след опресняване. След смяна се нормализира.
  17. 1 point
    И там съм бил, гаранция Франция, но за дизелите има положителни отзиви.
  18. 1 point
    Ще коментирам H4 за рефлектор, понеже от това съм се интересувал. Много важно е да не си купите просто някакви LED, защото има много и най-различни поколения при които производителите са се учели от предишното. Актуалното към момента е 8-мо поколение, мисля. Първите генерации са изглеждали така: . Сами по себе си тези крушки светят доста силно, но поставени в рефлекторен фар светят по-слабо от халогенна крушка. Уловката се крие в това, че формата и разположението на свeтодиодите не съвпада с фокуса на фара. Той е изчислен за крушки със следните размери (така изглеждат стандартните H1, H4 и H7): Формата и разположението на светлииния източник е от огромно значение. Всичко във фара е сметнато по предната картинка, а изведнъж вие "забучвате" някаква си там LED щуротия и очаквате да свети, само 'щото извън фара е по-ярка. Няма как да стане. И така при различните итерации производителите постоянно са променяли формата, броя и разположението на светодиодите, докато не са стигнали до заключението, че за да свети както трябва една LED лампа в рефлектор, проектиран за халогенна крушка, то тя трябва максимално да наподобява въпросната. Ето картинка от актуално поколение крушки, където формата и разположението на светодиодите е такова: Мънички, тънки светодиоди, разположени така, че да имититрат формата, размера и местоположението на нажежаемите жички в халогенната лампа. Присъства също и "шапчицата", която се грижи да "отсече" светлинния поток по правилен начин. Такава крушка, поставена в рефлекторен фар би трябвало да се държи по същия начин по който и H4 халоген. Разбира се ще свети много по-силно, но не би трябвало да заслепява насрещното движение. Ето едно видео ревю точно на тези: Кой каква точно марка да си избере съвет не мога да дам, защото сам не съм пробвал, но лично от по-бюджетните (~ 50 лв.) аз съм избрал тези. Цената е колкото на новоизлезлите OSRAM Nightbraker Laser. От по-скъпите (100-150 лв.) съм харесал тези от ревюто на руснака, защото малко или много съм ги виждал или тези (12000LM).
  19. 0 points
    Само Комп. После майстор. Пък ако знаехме и от къде го търсим, ще е ехееее....
  20. 0 points
  21. 0 points
    Почисти с фина шкурка електрода на въпросната свещ.
  22. 0 points
    Денят накратко: Кобрата - студент, Луна - президент.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00
×
×
  • Create New...