Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 25.09.2021 in all areas

  1. 3 точки
    Поздрвления за "куража",да го изцеждаш тово "DXG",ама хвърли едно око и на моите картинки по долу, със смени далеч по малки от твоя интервал. Кадрото е от реглажа,преди ден! Powered by "Rifto Garage"🤘! "...И всичко е точно..."
  2. 2 точки
    Колата е дизел купена 2013,на 158 000 км ,сега е на 352 000 км за тези 8 години 10 смени масла на 20 000 - общо 500 евро 10 въздушни филтъра- общо 90 евро 10 филтъра на купето общо 100 евро 3 горивни общо 60 евро 2 комплекта накладки общо 100 евро 1 туба антифриз 25 евро 1 хидравлична течност 15 евро Това е само по подръжка ,правил съм всичко сам ,маслото е Мотул 0W30-eco energy ,филтрите Ман и накладките TRW и АТЕ Като аварии съм правил Ролка и ремък на алтернатор (при едно ходене до България)- 200 лева при Омбре Алтернатор с ремък и антифриз-300 евро датчик на Airbag- заден-10 евро от морга малката жабка под волана ( карам служебно Вито и там му е ръчната и по навик я изскубах 2-3 пъти) - 4 евро цялата кора от морга 2 щипки за сенниците - 0 евро ,подариха ми ги от моргата Това е рвносметката за повече от 8 години,гумите не съм ги смятал.ама са средно 120 евро на всеки 30 000 км(2 бр) ,колата се кара основно Испания и 6 пъти съм ходил до България и още толкова горе долу в Португалия.
  3. 1 точка
    Брошура фейслифт (UK): CR-V.pdf Ръководство за употреба (БГ): honda-2007-cr-v-owners-manual-Europe_BG.pdf (благодарение на друг колега) Инструкции: Стелки: 07mats.pdf Електро-хроматично огледало (US): 07mirror.pdf Спойлер заден капак (US): 07spoiler.pdf Спойлер заден капак: 08F02-SWW-6000-96EN00.pdf Електро-хроматично огледало: 08V03-SWW-6000-96EN00.pdf
  4. 1 точка
  5. 1 точка
    Тия тампони горе се взимат ОЕ за да няма проблеми. Не си първият който има такива драми. Като се ровя в чуждите форуми и там мрънкат за проблеми с тия тампони. Просто не са качествени афтърмаркет. Купи си ОЕ а тия ги дай на майстора да му "слегнат". За сефте чувам да слегнел нов тампон. Ти слегнал си имаш, затова взимаш нов.
  6. 1 точка
    Да допълня,забравих че съм сменял предното стъкло ,имаше наранявания от камъчета ,но не ми е струвало нищо защото ми е включено във застраховката, @Г.Писаров така е за ходовата част все още нямам никакви проблеми и дано да продължава така.
  7. 1 точка
    Нищо, завъртя една обиколка формално и се прибра. Няма смисъл да хаби ресурс и да рискува на мокро при положение, че стартира последен.
  8. 1 точка
    Най-сетне открих може би единствената налична оригинална демпферна шайба в България на нормална цена - 364 лв. За изненада се оказа в Бултрако Пловдив. Тъй като ще ходя на Цигов чарк за няколко дни, ще си я взема направо от там, като за целта я платих по банка, за да ми я пазят. Попитах и за акцията за подмяна, но тя била само за автомобили до 7 г. Малко се притеснявам, защото отвреме навреме се появява един смущаващ стържещ звук от двигателя, заради който ходих в сервиз и ми смениха лагера на обтегача. Смятахме, че шумът е от него, но и след смяната го има. Проблемът е, че се появява много рядко и няма как да се хване. Възможно ли е демпферната шайба да го причинява
  9. 1 точка
    Не колега, тази снимка е свалена от гугъл. Колата е 2.2 дизел 2010г 150кс. Блутута е фабричен. Съмнявам се най-вече в микрофона, защото преди време бях свалял плафона и забелязах, че нещо е пипано там. Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk
  10. 1 точка
    Напръска ли калниците под тях? Пазят от камъчета, но там се събира мизерия и гние! Има и некви препарати за освежаване, че стоят малко вехти на таз нова на вид кола. Проблем на предните калобрани е и слизането от високи бордюри.
  11. 1 точка
    Измина още 1 година, дори малко повече и се сетих за темата, която бях пуснал. Тази година нещата стояха така при мен: - масла и филтри 2 пъти - 250лв - динамичен баланс + изправяне на джанта - 100лв - протече хидравличната помпа, та я рециклирах и реших да сменя и пистовия ремък, който свиреше в студено време от поне 2 години - 250лв - взех втори комплект джанти, че ми писна от некадърни гумаджии - 320лв - наложи ми се да си купя нов километраж, тъй като на моя му замина подсветката и при опит за ремонт тотално се предаде - 200лв - най-сетне сервизирах цялата спирачна система - нови дискове, накладки, обслужване на всички спирачни апарати, нова спирачна течност - 1000лв Общо за изминалата година - 2 120лв, административните разходи отделно.
  12. 1 точка
    Има тема - защо пускате нова?
  13. 1 точка
    Да, де. Но не чакай последния моточас. Това имам предвид. А картинките на Емо са от гориво бензин и логично имат повече тежки замърсявания. При теб пробата ще изглежда по-чиста в сравнение със съответната картинка на Емо.
  14. 1 точка
    Ехеее... Още ли го лангъркаш това DXG! С оглед на горивото (LPG), маслото няма в себе си много тежки замърсявания, но! Ядрото изглежда по-наситено, а и започва да се разпада. Също и дифузната зона е по-наситена. Поне така ми се струва. Съвет: Маслото е здраво и стабилно, но! Не карай повече от 12 хил. км. с такова масло. Окислителни процеси, разпад на противоизносните присадки, стареене и т.н. си оказват влиянието, макар и да не го забелязваме. Не друго, а двигателят не заслужава "да му опъваш нервите" чак пък толкова... А и спестените 2 - 3 месеца, от смяна до смяна, също не си заслужават.
  15. 1 точка
    След много упражнения и премятания в купето успях да разгадая проблема, да вземе да се навре видичка в една дупчица и стопира механизма за отключване, с почти хирургични мъки успях да я извадя и сега всичко е наред, добре че не повредих нещо от напъване
  16. 1 точка
    Последната една година имам изминати 21000 километра. Ремонти: сменени съединител, тампони на мотора, тампони на предни носачи, масло и филтри на двигателя два пъти , вътрешни и външни кормилни накрайници, масло на кутията, един реглаж на клапани , пистов ремък, смяна на спирачна течност и смяна на течност на съединителя,повдигателен механизъм за стъклото и нов акумулатор. Всичко беше останало от миналия собственик. Общо около 1900 лева. 320к на километраж. Ще видим следващата година как ще е.
  17. 1 точка
    Еиии тея Хонди бре, наи умните коли от всички, само те държат обороти кат ги псунеш по инерция да не би някои тир да ги духне хахаха и един мармод завива шоколади в станиол :)/> Що говорите глупости, нормално било, няма нормална кола да държи обороти по инерция. Проблема е в датчика на скоростта VSS, Почистваш клемата първо , ако не се оправи сменяш датчика. Моята сигурно ще трябва да я карам на диагностика щото с 120 като я пусна по инерция и заковава 700-750 об :)/>
  18. 1 точка
    И на мен ми стана интересно....днес го проверих. При 120 км в час щом изключа от скорост, оборотите веднага си падат на 700-800. И въобще горепосочената теория малко не ми звучи сериозно. На всички автомобили, които съм имал, никога празните обороти не са се влияели от скоростта.
  19. 1 точка
    Тая тема стана като дъвка...На съединителя няма датчик, детонации, глупости...По-добре в движение мотора да държи една идея по-високи обороти.
  20. 0 точки
    Е, те ако още правят части за старите здрави Хонди, как ще продават новите? Споко, тАа ша та вози (и носи) докато забравиш че си имал по-нова.
  21. 0 точки
  22. 0 точки
    Женска мозъчна клетка попаднала случайно в мъжка глава. - Ехо, има ли някой тука? - В долната сме ма - кво крещиш!
  23. 0 точки
    За последните две години и изминати над 40хкм съм сменил само компресор, комплект вериги, съединител, носачи, шарнири и двигателче, че много тракаше макар, че вървеше добре. Всичко около 4000лв. За в бъдеще и катализатора трябва да сменя. В момента е на 300хкм и се надявам да мина още толкова.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...