Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 23.09.2021 in all areas

  1. 6 точки
    Айде крайно време беше Нещо не мога повече снимки да кача. Сега седи на зарядно, че акумулаторът е почти умрял.
  2. 3 точки
    Здравейте, искам да кажа,че проблемът е от АКУМУЛАТОРА. Благодаря много за отзивите Ви и успех във Всичко за напред ! Акумулаторът ми е бил на от 5 години - VARTA 12v 45ah 330 A Изглежда си е свършил работата Доволно. Благодаря много все пак !
  3. 1 точка
    @Kamenov горене на масло при този двигател, поне при мен за почти 2 год. и 13 хил. км. - няма. За вдигането на нивото (мешане с бензин) в началото се бях филмирал от много четене, но също проблеми няма.
  4. 1 точка
    @bkostadinov90 ами в Бултрако Моята е нова от тях, съответно още гаранционна и имам 5 безплатни годишни обслужвания. Но смяната на всички филтри и масло ДВГ мисля, че е около 240-250 лв. Старите ми хонди си ги обслужвам 12+ години вече Юби-Ко (в Горубляне) Иначе, за кола на тия километри, какво - филтри, масло, един обстоен преглед и газ...
  5. 1 точка
    Това https://www.wheel-size.com/size/honda/pilot/2019/ може да ти е полезно, но Н американките от тоя калибър са с междуболтово 5х120 и наистина са кът по Европата.
  6. 1 точка
    След много упражнения и премятания в купето успях да разгадая проблема, да вземе да се навре видичка в една дупчица и стопира механизма за отключване, с почти хирургични мъки успях да я извадя и сега всичко е наред, добре че не повредих нещо от напъване
  7. 1 точка
    AwesomeFreak, според мен не се чуди много, а подготвяй капака за лакиране отново. За ден ще го подготвиш, на другият ще го напръскаш. И аз съм си играл с моята няколко пъти, резултата е плачевен на места (мехури), ама не се отказвам. Като му дойде времето, при добри условия, пак ще я метна. Не ме дразни как изглежда толкова колата, колкото че искам да подобря собствените си умения. Щом от сега виждаш портокала, след време на какво ще мяза? Скептичен съм, че едно полиране ще реши въпроса генерално. Гледах преди време един американец мацаше лака с валяк, добре му се получи, но аз бих опитал от любопитство само. Успех!
  8. 1 точка
    Честито Много добре изглежда. Много безаварийни и много кеф да ти доставя
  9. 1 точка
    Ами - честито! На есен с нова "песен" - зимен сет гуми/джанти и да гребе.
  10. 1 точка
    То като "няма никой" в каската, кел файда кво пише на нея.
  11. 1 точка
    Нова капка - след още 2 месеца и 2050 км. За 10-тина дена отпуска и врътнах 1700км - 90% извънградско (в далеч не лек режим с тоя трафик), а другото са няколко кратки дестинации и ръг-базък градско. 1) Автомобил – Honda LEGEND KB1, J35A8, 2007г.; 2) Масло – Ravenol DXG 5W-30 dexos1 gen 2, ILSAC GF5, API SN. 3) Маслен филтър – Honda OEM USA. 4) Общ пробег на автомобила – 332672 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 14050 км . 6) Цикъл (извънградско/градско) – приблизително 85% / 15% - 11970км / 2080км . 7) Приблизителна средна скорост - извънградско 90км/ч / градско 30 km/ч . 😎 Сезон на експлоатация – зима / пролет / лято - 275 дни - 19.12.2020 - 22.09.2021. 9) Мото часове – около 135 извънградско + 70 градско = 205 мото часа. 10) Изразходвано гориво – А 95 - 100-тина литра и около 1900 литра ГАЗ от ЕКО. 11) Kолата си пали на бензин и на втората минута обръща на газ, но макар и рядко я обръщам на оригиналното и гориво - да не се застоява много. 12) Пробата е взета в рамките на 10-тина мин. след 3 км градско, от напълно загрял двигател и е сушена 1 денонощие на стайна температура, при еднакви условия с предните капки. 13) Обем на налятото чисто масло при смяната – 3,8 л.; Събира по мануал 4,3л, но другото няма как да се източи. 14) Доливане на масло - ДА - 2 пъти по 0,5л прясно - от същото + 0,2л преди отпускарското пътуване. Разход на масло за целия период - около 1,3л. Според щеката в момента е малко над средата и нямам налично за доливане - налятото 0,2л изхарчи през отпуската. 15) Други - На цвят, мазилност между пръстите и мирис изглежда добре. Това вероятно е последната капка от това масло, но нека спец групата се изкаже за състоянието му? Над 200 мото часа / 14000км и 9 месеца мисля му стигат - време е да го "раждам". Новото - Ravenol SSO 0-W30 + филтъра са в гаража и преди следващото извънградско ще намеря време да го сменя.
  12. 1 точка
    Това нещо виждал ли си го? https://www.awdwiki.com/en/honda/ Не знам, какво е гърбично-съчмена муфа. Поразгледах схемите и - до 3-та ген. включително изглежда да е двойна хидро помпа. От 4-та започва с ел.контрол. п.п. Завиждам на американците с тяхната SH-AWD.
  13. 1 точка
    Добре е да се сменят поне веднъж годишно, не че съм забелязал разлика. Тоя е на около 15000 км.
  14. 1 точка
    Телефон се настройва по следния начин (по спомен, но съм го правил много пъти с няколко телефона и се знаем на изуст). - Ти: Натискаш копчето, казваш PHONE SETUP. - Госпожата: Phone setup options are pair, delete... - Ти: Натискаш, казваш PAIR - Тя: Казва ти, че телефона трябва да е в discovery mode и да избереш пин, отваряш телефона на екрана за bluetooth устройства - Ти: ZERO ZERO ZERO ZERO - при новите андроиди (а може би и iPhone-и), вече няма пин за bluetooth и подразбиране използват 0000. Ако избереш друг пин, като 1234, няма да успееш да се свържеш. - Тя: ZERO ZERO ZERO ZERO - is this correct? - Ти: Натискаш, казваш YES - Поглеждаш си телефона и ако виждаш колата и тя не е инициирала връзка (изчакай 5 сек), натискаш ти да инициираш връзка с нея. - Тя: Финално иска да избереш име на телефона си, потвърждаваш и си готов. Това е от колегата Veseliq проверено е и работи.
  15. 1 точка
    UPDATE: Понеже не получих много информация по моя въпрос тук се поразрових и на други места и в крайна сметка реших проблема с въпросната подсветка. Ако все пак някой се сблъска с този проблем да не бърза да отваря цялата конзола както мен доста хора ме посъветваха. Първо от страната на пасажера да се огледа бушон номер 6 (интериорно осветление 7.5А) да се погледне дали е здрав. Ако след смяна все още не свети подсветката най - вероятно е бушона който се намира под капака. Както на мотора ми (honda f4i) така и тук явно имат проблем с кабелите и самите уплътнители на бушоните и не правят добър контакт. Та под капака да се погледне бушона, той е един голям от 2.1 до 2.6. Вади се оглежда се ако е наред връщаш обратно и правиш нещо като " reset " . При мен това сработи и не се наложи да отварям половината табло. Дано съм бил полезен на някой.
  16. 1 точка
    Много хора са страдали от наводнено еку. А с такива странни проблеми е много вероятно да е там причината.
  17. 1 точка
    Самодиагностика http://www.fastjapcars.com/mod-subjects-printpage-pageid-1-scope-all.htm Залагам на акумулатор.
  18. 1 точка
    За съжаление монетата има две страни. Колата която сте закупил е на най-ниската цена в нета. Няма как да няма нищо за правене и вие да си купите еднорог на цената на кокошка. Продавача е спестил за проблемите, защото му е ясно като бял ден колко е ремонта. Това не е хубаво, но е доста честа практика. Правото да купиш, или да не купиш обаче си е само и единствено ваше. Понякога хората изкушени от ниската цена се хвърлят с главите надолу! Това ви го казвам от дългогодишен опит. Клиента се лъже, че ще намери хубаво и евтино, а продавача го лъже, че ще му го достави-продаде. От цялата врътка най-доволни са във сервизите и вносителите на авто части. Общо взето закупуването на автомобил втора употреба си е доста трудна работа. Евтините са кофти, хубавите скъпи........, а понякога са и скъпи и кофти, което е отвратително! За това си водете майстор, който да е запознат с дадената марка! Другият вариант е да се кара до сервиз, но 80% от авто къщите не са съгласни. Въпреки, че преди време когато се навивах да ми карат колите по сервизи съм виждал и следното - Излиза някакво момче докато тече огледа и в прав текст ми заявява, че ако им дам 200лв ще кажат само хубави неща за колата. Странно но факт! И това не е единичен случай. Има и такива, които са близки с купувача и единствената им цел е да оплюят колата за да смъкнат максимално цената. Естествено не липсват и сериозни хора, които оценяват автомобила както трябва. Абе, както казах по-горе, покупката на автомобил втора употреба е доста сложно нещо. Оценявам темата, която сте пуснал! Със сигурност ще запали някои лампи на бъдещите клиенти за въпросната вато къща или продавач. Но, както казват умните хора - Евтиното излиза скъпо!
  19. 1 точка
    Понякога това е по-ценно от това да спестиш някой лев. Отделно, има и "скъпи" (каквото и да разбираме под това) сервизи, които не вдъхват това усещане. 150лв за масло и шенкел... Маслото сигурно е минимум 50лв. Филтъра 10-ина. Остават максимум 90 за шенкела. Особено ако и частта влиза в цената, аз не виждам драмата. И да - стойността на ремонта не зависи от възрастта на колата. Ама, ако все пак искаш да натрупаш някаква база за сравнение, сервизите в София, в които аз съм ходил са: Бултрако Юби-Ко Омбре Motobox (Слави) Боби (HPP Garage) Кайан В търсачките можеш да намериш координатите на всеки един от тях. Сега кажи кой е твоя сервиз, за който ти говориш. Може да се окаже и свежо допълнение към тези по-горе
  20. 1 точка
    И аз да се включа 😀. От около месец и се радваме цялото семейство. Поздрави
  21. 1 точка
    Моля! И стига с тия нарушения. Трябва да се цивилизоваме най-накрая! Иначе все ще се оплакваме, че ние живеем еди как си..., а пък на запад е по-добре...
  22. 1 точка
    Врътнах едни 800 километра в различни условия, от различни места зареждах. Да чукна на дърво, засега не се е появявала грешката. Така да си остане!
  23. 1 точка
    Е как не вярвате! А това?
  24. 1 точка
    Здравейте, днес се по занимавах и така и не видях тема във форумът, която да показва как се сваля и почиства оптичното око на двд-рома(извинявам се ако вече има такава). Ще прилагам снимки за всяка една стъпка и действие. Започваме като махнем първо пепелникът. След като го отстраните, в двата странични ъгъла, ще видите две бол чета които трябва да отвиете. Много внимателно с тях, лесно могат да паднат, а не ви трябва това. Препоръчвам да имате по дълга пинсета или телескопичен магнит. Иначе работата значително може да се увеличи. След това, продължаваме като махнем панелът около скоростния лост. Хваща се от отпред където е пепелник с леки повдигания и така постепенно на зад, докато не се откачи. Не се притеснявайте, трудно може да се счупи. Ще ви се стори в началото, че няма да изскочи и ще се счупи, но няма. Във снимката се вижда и къде са клипсите. След това продължаваме със премахването на две винтчета, които се намират в двата края на долната част на пепелникът. Посочил съм ги с върхът на отверката. След това, вадите въпросният пепелник, като го хващате от към страната на панела на скоростният лост(там се намират 2-те клипси). Малко трудно излиза, но като вземете да го дърпате, ще видите на къде отива. Аз като го дръпнах, клипсите(ламаринките) ми изпадаха. Затова ви трябва и магнитът. Вади те го, откачате буксичките от отзад и го оставяте на страни. След като го махнете, ще видите двете болтчета във двата горни края на пепелникът, които трябва да премахнете. Посочени са със върхът на отверката ми. След това следва малко по трудна част, поне за мен беше. Трябва да издърпате целият панел отгоре. На снимката се вижда от къде се дърпа за да изскочи. Капачето за двд-то трябва да е отворено. Клипсите се намират в двата горни края само и трудно излиза, но с малко търпение се получава. Вече от тук на татък е лесната част. Двд-рома зейва и трябва да отвиете10мм-те гайки от доло и също така 10мм- винтчета горе. Ще ви трябва гидория и около 10-сантиметров отдължител. Ромът пада, вадите го внимателно напред и откачате отзад буксите. Тук е моментът да подложите нещо меко от доло като го дръпнете. Най добре е 2,3 неща, че има едни странични планки, които ще надраскат панелът на скоростната кутия. Всяка една буква отзад си има плаче което се натиска за да изскочи буксата, внимавайте с тях. Може да видите на снимката в долният ляв ъгъл, как паланката надрасква бутонът за подгрева... След като вече го освободите,премахвате двете планки, с по два болта са. Много внимавайте да не заоблите болтчетата, доста здраво са затегнати. На двете планки си пише лява и дясна, ще е полезно после като го връщате. След това отгоре в края има едно малко болче, другите 2 са отзад при буксите. И другите 2 отзад. Ламаринката отгоре пада и вече сте в сърцето на рома. Следва да махнете и последната ламаринка, предпазител. На 4-ри болтчета се държи. Тук е момента да не изпускате болтчетата, работете бавно. След като я отстраните имате лесен достъп до окото. Златисто е на цвят и внимавайте с какво го почистват. Трябва да е памучен тампон и със някакъв спирт. При мен няма пряк достъп към окото и затова трябваше да импровизирам, но се получи. Внимание, двд-ромовете са различни, може вашият да не е като този от снимките, но пък ако е от другите, ще имате пряк достъп до окото и ще ви е по лесно. При мен централната част си стои и нямам пряк достъп. И още нещо да не забравя, моля ви извадете си дискът преди да започнете. Надявам се да съм бил от полза, това ми е първото нещо което качвам като обяснение, как се прави. А ето и как изглежда самото око.
  25. 1 точка
    По темплейта на колегата k24-ка , 8 месеца.Купена на 204к , в момента 215к - пробег 11k Консумативи: KN въздушен филтър в кутията Свещи Denso Антифриз Type 2 Хидравлична течност PSF-S Смяна на маслото на кутията с Honda MTF Смяна на течност на спирачките и 2 x течност съединител реглаж на клапани, смяна гарнитурата на капака на клапаните Пистов Ремък Зареждане климатик Смяна на цедките на VTC и VTEC клапаните 2 нормални обслужвания масло Ravenol 5w-20 + маслен и купе филтър Летни гуми 225/45/17 Fulda Горна помпа на съединителя TRW Акумулатор Бош - ще го сменям с оригинален Неща , с които е имала проблем: Помпата на съединителя , не мога да кажа дали от там скърца защото го нямах проблема преди да я сменя и сега пак го няма. Акумулатор Varta - ами просто умря внезапна смърт. По окачването засега съм нямал никакъв проблем Други неща: Боядисах предна броня преди каско да не ми мрънкат Yatour bluetooth Затъмняване на стъкла Взех си решетка Type S, че моята беше с обикновената защото се води Type S Special Edition. Ледчета по интериора, секретни гайки, стелки и тн. А да и поставка за филтър купе си взех от една морга че на моята и бяха счупили едната щипка Много съм доволен от колата и благодаря на колегата @pepur .
  26. 0 точки
    - Зарад тази карантина, у къщи е непоносимо. Само кресъци, напрежение, скандале за най-малкото нещо. - Колко души сте? - Живеем сам.
  27. 0 точки
    Щатски патрул преби етнически китаец, след като три пъти го попитали за името му. ”Загубих вяра в демокрацията..”- заяви пострадалият Фак Ю от болницата.
  28. 0 точки
    Започнал бизнес новобранец моргажия. Заредил от всички марки и модели по десет коли. След година-две негов приятел го попитал: - Как е Иване бизнеса? - Ааа, бива. Отговорил Иван - И какво ти остана от всичките коли. - Ами десет Хонди без ляво огледало.
  29. 0 точки
    Миналата година резервоарът на колата ми събираше гориво за 70 лв, а днес - за 140 лв. Колата ми е на 14 г. Някой знае ли до колко години расте резезвоара… ?
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...