Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 16.09.2021 in all areas

  1. 9 точки
    И аз да се включа 😀. От около месец и се радваме цялото семейство. Поздрави
  2. 4 точки
    Да споделя и аз какво стана с моите адаптивни фарове, светеха много ниско. Вдигнах на крик предно дясно колело за да легна и видя здрава ли е поне биалетката на датчика на носача. И на преден и заден носач биалетките ми са здрави, но докато беше на крик включих фаровете и моторчета на фаровете се задействаха, защото с повдигането съм променил ъгъла. Така разбрах, че датчиците за наклона работят. С врътване на 90 градуса моторчетата се измъкват и ми се стори, че ябълката на едното не е закопчана към фара, нагласих го. Свалих крика, отново включих фаровете и моторчетата пак се раздвижиха, и вечерта чудо, перфектните фарове. Предполагам, че датчиците нещо бяха спекли и така се раздвижиха. Аз поне минах леко, дано и при вас е така.
  3. 4 точки
    Здравейте колеги, Карам Civic VII D16V1 От 2-3 години се появи следния проблем - при движение извън града антифриза не се връща от разширителния съд обратно в радиатора. Маркучите на радиатора след загряване са твърди - има налягане. Пробвах да сменя капачката на радиатора, но ефект нямаше. Тъй като след няколко извънградски пътувания се образуваше въздушна възглавница, на следващия ден връщах обратно антифриза като спирах някъде с вдигната предница и с един маркуч надувах разширителния съд при отворен радиатор. При оглед на радиатора и маркучите не се забелязваха течове. От време на време доливах малки количества антифриз, но го отдавах на това че при надуването понякога се изливаше малко през отворената гърловина на радиатора. Реших че причината е в пробита гарнитура на главата и реших да си карам така докато проблема стане по - сериозен. Това лято ми се повреди климатика - лагера на ремъчната шайба превъртя около шийката на компресора. Реших да сменя комресора, кондензатора и филтъра на климатика. Отидох да се посъветвам с едни майстори на климатици, отворих капака на мотора и майстора каза че нещо дими под капака. Оказа се че има теч на антифриз, а маркучите са меки. Долях антифриз и се прибрах у дома. Там видях че тече от горната страна на радиатора. След замяна на кондензатора на климатика и водния радиатор проблема с препълването на разширителния съд изчезна.. Според мен причината е била в микропукнатина или повредено уплътнение между пластмасовата и алуминиевата части на радиатора, като при изстиване от там е било по лесно да влезе въздух, отколкото да издърпа обратно антифриз. След замяната на радиаторите забелязах че при работа на климатика или при движение с висока скорост стрелката на термометъра се отклонява надолу, нещо което никога не съм наблюдавал. Закачих се с ELM327 и видях че температурата пада понякога до 65 градуса при 30 градуса навън.. След замяна на термостата ( изпллзвах термостат TAMA) и този проблем се реши и в момента температурата е около 85 градуса при всякакви условия. Надявам се тази информация да е от плза на някой със сходен проблем.
  4. 3 точки
    Бавно започвам да подготвям оНдите за зимата. Ще наблегна на сивата, защото тя ще се ползва предимно в снеговете. Разходих се до фирменият магазин на Fertan и купих обезмаслител и прозрачна вакса за шаси : Ваксата ми я нахвалиха пък да видим какво ще излезе. Ще "запечатам" колата където мога и се надявам да е във същият вид и пролетта. Иначе днес минахме бързо една баня: Не бях обръщал много внимание на R'a, та сезонно и той "намаза"
  5. 3 точки
  6. 3 точки
    Сръбският парламент се казва "Скупщина". Нашият трябва да се казва "Сбирщина
  7. 3 точки
    здравейте колеги, от днес и аз съм с ново hr-v (1.5 спорт), взех я на 7 км от бултрако 😃 . казаха ми, че е последната бензинова на склад, после щяло да има само хибриди (не знам дали е потвърдено или част от тактиката за убеждаване на дилъра). попрочетох темата, изглежда в общи линии сте доволни от модела, аз тепърва започвам да го разучавам 😆 покарах я вече 40 км, близките месеци живот и здраве и аз ще споделя впечатления. засега естествено е супер
  8. 2 точки
    И при мен имаше проблем. Гаснеше във високите обороти изкарваше P0087, P1065 тези грешки. Бях сменил горивния филтър с bosch(стария беше mahle нямах проблем с него) след което го смених с оригинален и всичко се оправи
  9. 1 точка
    Здравейте! По стечение на обстоятелствата станах собственик на Хонда Сивик девета генерация 2016 г. 1.6 дизел 120 коня, ако е възможно да споделите какво ви е мнението за конкретния авомобил, заслужава ли си? Притеснява, ме че е дизел, а аз карам градско и то на малки разстояния. прилагам и една снимка
  10. 1 точка
    Днес времето стигна за горе долу 1/2 от колата. Успях да сваля и задната броня, че там е само гола ламарина. Измих като начало колкото мога, изчаках да поизсъхне и се започна: Мизерийката зад бронята не беше чааак толкова много колкото очаквах: Последва ваксата която стои жълтеникаво: Остава предната част както и отдолу но там има бая "матриал" от заводски битум. Както написа @Krasi-mir в по-предни коментари, явно тия коли са си направени да не ги лови много ръждата но си зависи и къде е прекарала младостта
  11. 1 точка
    Ако не си купил ето: https://autopro.bg/led-krushki-osram-v21-5v-zhalti-k-t-2br-84922 С такива от тази серия съм,с 6 год.гаранция и са ок!
  12. 1 точка
    Ще се доверя на майстора, а и съм педант по отношение на поддръжката, така че щом намеря оригинална шайба на добра цена, ще я сменя. Благодаря за съветите!
  13. 1 точка
    Изтеглих късата клечка та докерите бяха пратили контейнера на мен и още двама в друг док да ходиха с камион да ги връщат Сега пътува насам вече и сряда най-късно е при мен.
  14. 1 точка
    Аз моята си я взех от там, оригинална е шайбата. Вече 2 години си е ок. Иначе и моята на външен вид нищо и няма, но явно си имат методи а проверка. Само че един приятел скоро си взе и той и са му казали, че е последната на тази цена и цената вече ще е 700+ лв. Трябва да провериш все пак.
  15. 1 точка
    Купувал съм от тях масла и антифриз и нямаше проблеми. Инъче и тука има демпф. шайби. https://namaleniavtochasti.com/540-cr-v-re3re4-2007-?p=14
  16. 1 точка
    Сезон на експлоатация 19.04.2021 до 14.09.2021г. вероятно?
  17. 1 точка
    От над 3 години карам такъв сивик. Минал съм 80 хил. от които 90% градско. Колата е на 150 000км като имам два ремонта.Първия ремонт беше смяна датчик на горивен филтър, втория смяна на някаква малка гарнитурка,защото започна да омаслява. При мен на всеки 600-700 км градско се включва регенерация за около 20 мин. Изключително икономичен автомобил!
  18. 1 точка
    Вчера и аз минах прегледа взех ЕКО 3. CRV1ген 147k 2000г.
  19. 1 точка
    Капков тест 5 1.Mobil1 5W30 ESP от coxmotorparts.co.uk 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила-199300км. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 9000км. 5.Цикъл леко градско/извънградско 40/60 6.Средна скорост,около 35км/ч. 7.Сезон на експлоатация 19.04.2021 до 14.08.2021г. 8.Мото часове около 210 9.Изразходвано гориво 850л.газ и 90л.бензин. 10.Обем на налятото масло при смяната-4,6л. 11.Доливане няма,разход 1-2mm от макс на щеката. 12.Маслен филтър, Honda OEM (15400-PLM-A02)"honda of America"🙂. 13.Въздушен OEM Honda. 14.Режим на използване сравнително лек. 15.Предишно масло-Petro-Canada SS 5W20,Amsoil ss 5w30,Petro-Canada 5w20, Mobil1 0W20 AFE,Mobil 1 0W30ESP,petro-canada 5w30, Mobil1 0w20 AFE,Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge 0w30,motul eco energy 0w30,castrol magnatec 5w40  16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,3 мин. след изгасяне капките са капнати от 1,5-2см). 17.Сушена е 34ч.(така се случи🙂) ,на стайна температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi,на офисна хартия. Ето и цялата палитра(да си изберете): П.П.-Сори за хаотичността,но беше малко полево!
  20. 1 точка
    Е стига де. Аз клингерит не съм споменал. Питах за различна от MLS металната защото сега бях точно с такава. ОЕМ не намерих, търсих из нета и нищо. Не че и тука някой даде идея каква да взема де. От познати майтори ми казаха че тези на Виктор рейнц долу горе бивали. Аз евтина гарнитура не искам, искам читава. Ама като гледам колко варианта са ми казали тука за гарнитура... то ясно че автомобила е малко в графа екзотика ама все пак съм сигурен че има хора които може да ми помогнат със съвет но нещо не се получава май. Поне да бях разбрал какви гарнитури като номер стават. Зaщото по оригиналния номер ми излизат 3 гарнитури на кръст. А предната гарнитура която сложих пишеше че е за HR-V. Другото за което бях забравил и ме озадачава е че зацепването на ангренажа е с един зъб в изпреварване. Като сменях главата с ангренажа предния път зацепих точно по белезите. Резултата - вървеше като умрял кон, мудна. Усетих се че иска предварение, мръднах един зъб напред и излетя направо.
  21. 1 точка
    Вече налични нови бройки 420 лева почти нови.
  22. 1 точка
    Така е. Времената се менят. Нрави много и всякакви. Пример: Колкото и да се стараем и опитваме , не можем да си възпитаме децата, както нас са ни възпитали едно време. За това липсват правилните индивиди на хоризонта.
  23. 1 точка
    Авто среди 2010 vs 2020 -преди: кола над 3 бона си богаташ и не си за там. -сега: кола под 10 бона си бедняк и не си за там. -преди: 1 чифт втора употреба гуми за две години пИрфе ш'от сиромашия. -сега: по 1 чифт всяко лято и всяка зима. -преди: 150коня совалка. -сега: 250коня слаба совалка. -преди оправдания: изтърваш трета, лоши гуми, студен асфалт, заминал съединител,пуснат климатик, всичко от шофьора. -сега оправдания: не съм превключил от градски режим на състезателен режим, всичко е от update на софтуера. -преди счупиш нещо, побългариш го от сиромашия, развиваш брутална креативност и инженерна мисъл. -сега счупиш нещо, сменят само с оригиналдЪ и ги е страх да сложат болче кръстато ако от завода е било за права отвертка. -преди: градска сбирка 100 човека в една компания- забава -сега: градска сбирка 20 групички по 5 човека хейтят другите групички- бой -преди: гонка 90коня срещу 190коня за кеф с пределно ясен резултат за шоу. -сега: 360 коня не се пуска срещу 370 заради НЕ-update-натата кутия. -преди: видиш патрулка спираш им сам, разбрани хора знаят за какво иде реч, глобяват те, няма катастрофи. -сега: патрулка те спира и ти пише демонстративно 3000лв 1г. без книжка, хората бягат, удрят се. -преди: дизел, бензин, метан или оцет нямаше значение, важното е да си в кюпа. -сега: злоба срещу едните и другите горива по цял ден, всеки ден. -преди: веднъж в седмицата 4 човека по 5лв общо гориво, избирате дестинация. -сега: мама и тати напълнили резервоара, София-Варна през ден. -преди: счупиш си колата, двама носят части, още двама сглобяват и след час раздаваш газ. -сега: счупиш колата, единствената помощ е да ти извикат познат с пътна помощ. -преди: някой, някъде аджеба измисли нещо,постне го у форума, сложи снимки и описание как да си го напрайш, оставя си и номера ако нещо не се справиш да го питаш . -сега: егоизъм и финансови изгоди за всичко де шо си измъдрил. Не че нещо ама е така да си знаете просто... Взех го накъде от фейсбука но пича е спестил доста даже. А аз съм от школата на Гошо карбуратора, Tsunami тунинг и Prospeed, демек много преди 2010-та година. Сега се върнах така да се каже към хобито да правя една стара кочина сивик и такъв филм е че съм на път да се откажа на пенсиониране, ако ми останат годинки да я направя. Та ето за това, накратко.
  24. 1 точка
    Имах същия проблем, има доста разглобяване започваш от декоративната лайсна над жабката и последователно разглобяваш вляво докато стигнеш до поставките за чаши и скоростния лост те са на щипки само издърпваш нагоре и излизат само така можеш да стигнеш до крушката на пепелника. има клип в youtube ако го намеря ще ти го пусна
  25. 0 точки
    Банкет по български: - Отиваш в заведението - внасяш пиене. Тръгваш си - изнасяш ядене.
  26. 0 точки
    Излиза сръбски тир от бензиностанция без да дава мигач и един със Зазка минава направо под тира. Спира и започва да му крещи: - Мама ти, аз на теб..., що не даде мигач, бе? А сърбинът му вика: - Он не види цело ауто као планину, че види мигалец као м*до![emoji1]
  27. 0 точки
  28. 0 точки
    Миналата година резервоарът на колата ми събираше гориво за 70 лв, а днес - за 140 лв. Колата ми е на 14 г. Някой знае ли до колко години расте резезвоара… ?
  29. 0 точки
    Ааа.. спокойно, много са почнали със Сивик или Акорд, пък после се поправят с CR-V .
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...