Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 24.07.2021 in all areas

  1. 2 точки
    Странно - обикновено пише по-скоро "DVD read error" или нещо подобно. @Mkilla Ако се окаже, че твоят човек няма диск, мога да ти подаря един, от предходните версии, които съм записвал за стария си акорд. Регистрира се във форума. Чете, преди да пита. Пита. Казва после какво е направил. И те така.
  2. 2 точки
    Аз съм с 9-фейс. Ще пусна ревю за колата някой ден. K24W1 е 185к.с. като за спорт версията (каквато моята не е) излиза малко повече заради изпускателната система. 2.4 не е с автоматик, а със CVT. Мога да кажа, че му понася доста по-добре от турбинираните хонди със CVT, които имаме. Другото важно да се спомене е, че двигателят е с директно впръскване т.е. не подлежи на (лесно) газифициране. Но не му и трябва - разходът е повече от приемлив. Постигал съм стойности между 5.3 и 5.1 при извънградско шофиране (не магистрала). Trip A е от София - Созопол - Стара Загора, като голяма част от пътя е с круиз контрол и климатик, а Current Drive e частта Сливен - Стара Загора по стария път. Мисля, че е имало няколко recall кампании, които моята е минала. Не знам за слаби страни - не съм чел. Аз бих гледал внимателно най-вече, дали колата има всичко описано в обявата. Вече на няколко пъти виждам в обяви тук "всички екстри", "андроид ауто", а то е очевидно, че тази бройка ги няма. Топ версията за модела е TOURING. В Щатите се предлага само за V6 мотота, докато в Канада се продава и с К24-ката. В темата за ръководствата мисля, че има информация за оборудването.
  3. 2 точки
    Повдигачът, т.нар. "ножица" подлежи на ремонт. Както каза @fenabg , слабо място е втулката на средата на ножицата. Ремонтирал съм лично със заваряване на болт и гайка и нова втулка. Ремонтирал съм и зъбното колело при моторчето и зъбния полумесец на ножицата. Наварявам износените зъби и оформям нови с флекса. Вътрешната ръчка за отваряне също съм ремонтирал лично. Има чалъм за сваляне на ръчката, иаче се чупи. Огледало също съм правил, ама беше преди повече от 10г и все още се намираха по моргите, т.е. направо го смених. п.п. В селото на Ванката, Дупница, се подвизаваше една морга за Ронда. Човекът внасяше Ронди от Англия за части. Нямам време сега да го издирвам, но има рег тук във форума. Никът беше kristi09, или kristi0909. Може да пробваш със всичо изброено до тук с части от Ровер 400 от тия години. Еднакви са, но не съм на 100% сигурен. Намери го и го питай, май се казваше Георги. п.п.п. Твоята англичанка, Ровър 400 и CR-V 1 имат много взаимозаменяеми части. Притежавал съм 3 Ровъра и 2 CR-V-та. @kristi09 .Намерих го.
  4. 1 точка
    За големите тампони на надлъжния заден носач не ти трябва Хонда специалист. Всеки уважаващ себе си автомонтьор ще свърши работа с подходящите инструменти. Тези тампони съм ги сменявал сам, без скоба, и без да свалям носача от колата. Разкача се късата щанга в предния край на носача и жилото за ръчната. Общо 5 тампона на 3 различни коли. Бой с чука и секача да извадя стария, и бой с чука, и бронзовото железо да набия новия. Хамалогия е, ама по него време бях млад и луд Трябва много да се внимава при набиването, да не тръгне накриво. Тампона има посоки на монтаж. Външна-вътрешна и горна-долна, както и дълбочина на набиване в носача. Ако това всичко не е спазено - проблем, къса се за норматив. От късата щанга се регулира сходимост. Ако не се монтира правилно - проблем, къса се тампона и се нарушава сходимостта. Абе, най-добре си е със скоба на място, или преса със сваляне на носача.
  5. 1 точка
    отваряш жабката там има DVD само за навигация, от OLX си купуваш диск и го пускаш, voala.
  6. 1 точка
    @Krasi-mir, "обикновено при демонтаж-монтаж от незапознати с материята "майстори". Абсолютно съм съгласен За заварка, електрожен имам но то си трябва телоподаващо което не ми е трябвало до момента. Мислех да купувам от тези които предлагат в Lidl, с тръбно-флюсовата тел но за момента се отказах. Уж ставали, като правели малко пръски но пък комшията който се занимава професионално с това каза, че били пълни боклуци. Истината е някаде по средата и все си мисля, че за аматьор като мен и лидълското ще свърши работа но ще го мисля по-натам. Иначе ще прегледам всичко стъпка по стъпка преди да купувам излишно като имам време от написаното от всички вас. Иначе днес пристигна това от @fenabg: Ако съм видял правилно докато си сменях дисковете и накладките, тези са тръгнали и трябва да се сменят. Фена препоръча тази комбинация и това взех. Понеже не съм сменял до сега сам тези тампони идва въпросът кой ще ги смени в София, че нито Ванката работи в момента да се разходя до Дупница, нито в София има сервиз на Хонда който да ги смени за 1 ден. Станало е като със зъболекарите, записване 2 месеца напред. То сервизи много има но пак опираме до това което каза @Krasi-mir с непознатите майстори В същото време, познат който караше преди години англичанка ми вкара интересна оферта и се възползвах от нея - чисто нова рейка, не рециклирана и не монтирана, абе ново! Моята не е за смяна към момента обаче такава част надали ще купя някога иначе от магазина. А и като се замисля, то дали ги има и въобще вече е другият въпрос или са само рециклаж. То сигурно и рециклирането става ( не съм правил до момента никога ) но като гледам бая хора се оплакват след това, особено от хидравличните. При англичанките си върви с вътрешните накрайници което също е плюс до известна степен. Ще помисля дали на този етап ще се монтира но ако няма спешна нужда по-скоро ще я запазя "зор-заман" P.S Някой да знае читав сервиз за газови уредби в София ( освен Маркони в Русе ), да я погледне и да види дали има нужда от профилактика и донастройка?
  7. 1 точка
    Ако чистиш дренажния мъркуч внимавай, защото ако прекалиш с пръскането пяната започва да излиза през въздуховодите отдолу в купето и първото място, на което отива е компютъра. Аз като си чистих питата на климатика, махнах перката с мотора и втори човек наблюдаваше какво се случва именно там. Добре че бяхме планирали да го направим по този начин, иначе щяхме да изкъпем и ECU-то :). До колкото имам спомен, колега от този форум с акорд, така си беше изгорил компютъра.
  8. 1 точка
    1 Разбита е втулката на която лагерува двете части на механизма за вдигане на стъклото 2 повечето са счупени и са по 30+ лева може и да имам .Слабо място им е . 3 Пак слябо място може би имам почти здраво за донор , много са кът вече 4 От вилката на помпата можеш да го обереш малко но остава да има една идея .
  9. 1 точка
    Радо тел. 0888435957 GPS. 42.180646,24.741630 В дъното на тази пресечка. От 8:30 до 9:00 момчетата му правят преглед и се записват часове.
  10. 1 точка
  11. 1 точка
    10в60 е рейсингово масло за писта, което дори предварително се загрява преди да се запали двигателя, а да сложиш такова масло в евридейка и то на прага на зимата....нямам думи. А такова нещо като правилно масло за колата, видиш ли, защото била Р-ка...Вискозитета се подбира в зависимост от това как и къде ще се кара колата, ако е на писта посред лятото, може да е ок, ама този ще пърди из улиците на София и ще пали на минусови температури, което съвсем не е ок. Иначе Петрото от бг представителя ли го взе? Гледам, че е с новата опаковка?
  12. 0 точки
    Шефе, в пощата пристигна някакъв файл с име 10 тест?! – Не 10 тест, а IQ тест е това. – Добре де, а трябва ли да го решаваме? – Вече не.
  13. 0 точки
    къде включва тоя в-тек, че тръгва с превъртане ?
  14. 0 точки
    Готово. Вече Харви е VTEC. Сложих и газ на мястото на метана. Още нямам никакви впечатления, но на газ и бензин върви еднакво. Сега ще правя тестовете. VTEC-a си личи че го има. Дърпа много повече. На първа тръгва с превъртане на гуми без да го искам, но ще и свикна.
  15. 0 точки
    Жена отива при личния си лекар. - Докторе дайте ми моля ви направление за гинеколог, постоянно вадя пощенски марки от оная си работа, цял класьор напълних вече. Доктора учуден. - Интересно, я дайте да погледна. Поглежда той и казва. - Ясно какъв е проблема, вие не сте за гинеколог. Ще ви дам направление за очен лекар, и това не са пощенски марки а етикети от банани.
  16. 0 точки
    Еми, нищо не е вечно, човек си сменя приоритетите. Обгрижвал си я достойно, връщала ти е радост, но глава помъдрява - следващата няма да е тъй стремглава. В нея няма да сядаш, а явно ще се качваш. На таз и намери добър стопанин, а с новата и по чукаците ще бъдеш канен. Няма да ти дрЪпа страстно волана от ръцете, но ще бЕреш облаци по върховете.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...