Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 17.07.2021 in all areas

  1. 1 точка
    Има едни хора на които това им е работата. Точат ти фреона, свалят каквото има за смяна или профилактика, връщат фреона обратно и допълват ако има нужда. Най много да прецакаш нещо ако тръгнеш сам, и после да си биеш главата (личен опит). Все пак и тия хора и те 'ляб ядат😉. Лично мое мнение. 😁
  2. 1 точка
    Разходът не е нормален за такъв мотор и не е от картерна вентилация. При ваг може да стигат такива цифри, но не и при хонда. Минералното масло 10в40 от преден собственик може много да ви говори как стоят нещата с мотора. Гумички на клапани може да ви изяждат от половин до един литър масло на десет хиляди километра. За жалост сте изтеглили късата клечка , колега, моторът ви е за ремонт. Всичко е от това ,че предходният е искал да уплътни нещата, но реално го е донас*Ал. Свещите може да са сменяни и затова да изглеждат добре. А омасленият колектор може да е от мазалката на клапаните, ако има такава. Картерната вентилация се отваря в общ с егр-а път, в края на колектора близо до включването му към мотора. Все пак сменете pcv клапана , цената му е към 60 лв и вижте какво ще се промени . П.п има ли катализатор , пушене няма да видите . Издайническо за маслени сегменти е консумацията при магистрална скорост. Ако беше друго, при тия скорости нямаше да има консумация или щеше да е незначителна.
  3. 1 точка
    Здравейте, Бих искал да се включа в поръчката. https://www.ato24.de/en/amsoil-signature-series-5w-30-synthetic-motor-oil.html Вид и количество: AMSOIL SIGNATURE SERIES 5W-30 SYNTHETIC MOTOR OIL - 3.785 L Стойност на поръчката: (€48.50*1)*1,9675=95.50лв. Начин на плащане: Revolut. Начин на получаване: чрез Куриер.
  4. 1 точка
    Здравейте, колеги. Умишлено не писах по-рано, за да не подведа някого с евентуално същия проблем. Проблемът се разреши елементарно, но костваше страшно много време, нерви и чудене, както и малко като сума, но все пак безмислени разходи. Оказа се термостата... Явно ситуацията е била като при колегата от горните коментари - термостата е отварял, но не напълно. Тъпото е, че при този случай като проверявах по конвенционалния начин с пипане на долния маркуч, всичко изглеждаше наред (на студен мотор загряваше само другия, а долния стопляше като достигне съответната температура) и де факто проблем има само при голяма жега или повече натоварване. Бия си главата в стената, че не го смених по-рано, ей така превантивно ако щеш. Междувременно по мнение на майстори и т.н. бях се запътил към гарнитура на главата... Мислих да сменям и водната помпа, която е на 5000км Aisin (ужким много хубава). По порочния път смених първо датчика, който дава инфо към ECU-то (от незнание), а после и 3 броя нови датчици (този, който дава показанията на стрелката) на марките Facet, Fae и Herth+Buss Jakoparts. И трите отчитаха пълни тъпотии, като с последния (не помня кой точно) стрелката ходеше в червеното. Не можах да открия Era както ме посъветва друг колега. В безсилието си накрая върнах оригиналния и видях, че отчита добре и само в голям зор качваше малко над средата. От там се усъмних, че вероятно датчика си е ОК и просто има някакъв механичен проблем, лек, но все пак го има. За съжаление се оказа, че моята таратайчица няма OBD букса и нямаше как да гледам живи данни чрез диагностика. Днес смених термостата (Gates), промих (изплакнах по скоро отгоре надолу) радиатора, сложих хубав антифриз и обезвъздушавах около час, за да съм сигурен, че всичко ще е ОК, и да чукна на дърво стрелката се бетонира където и е мястото. Ще я тествам те първа, но в тоя мор навън, включен климатик и стабилно натоварване мисля, че ако имаше нещо щеше да се прояви. Благодаря на всички, които отделиха време и специални благодарности на колегата kvd74. Ако го бях послушал по-рано щях да си спестя много главоболия, но просто получих десетки мнения, включително от добри механици, които гледайки колата ми казваха "термостата работи". Също така купих и външен уред за измерване на температурата (coolant temperature gauge), понеже се съмнявах и в таблото, макар че пробвах и друго табло, но си викам може пък и то да е дало фира. Въпроснияг gauge също за никакъв х*й... Показваше още със запалването 80 градуса, а тя охладителната течност студена (него поне успях да го върна и да си взема парите) P. S. Не си купувайте нови (афтърмаркет) датчици. Или от друга кола, или евентуално нов оригинален от Хонда. Не знам направо какво се продава по магазините... 4 артикула, които не стават за нищо, а уж като вземеш ново трябва да си спокоен, че работи, за да имаш отправна точка при проследяване на проблема. Поздрави.
  5. 1 точка
    Благодаря на @CCord за насоките. Перката е отремонтирана и вече работи. Четките бяха заминали. Тези, които намерих бяха малко по-големи, но със ситна шкурка ги оправих. Дължината трябва да е около 12 mm. За сега не загрява. Ще следя следващите дни как е температурата. Между другото да знаете добър майстор за климатици в Пловдив?
  6. 1 точка
    Ceco@ имам демек моя стария оригинален който ми казаха,че може да се оправи,но аз вече си бях купил нови и не ми се занимаваше да го оправям. Както казах,ако искаш ти го подарявам ако твоя не подлежи на ремонт.
  7. 1 точка
    Здравейте, Телефон/viber за връзка: +359 898 626 821 - Камен Линк: https://www.ato24.de/en/castrol-edge-5w-30-ll.html# Вид: CASTROL EDGE 5W-30 LL Количество: 1 бр. 5л. + 1 бр. 1 лт. Стойност на поръчката: 1 X 44.95 + 1 X 9.99 = 54.94 EU = 54.94 * 1.9775 = 108.64385 -> 108.65 лв. Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Лично в кв. Малинова долина
  8. 1 точка
    Да, бях казал, че проблема ти е в говорителя и кой в Михайловград може да ти го смени/ремонтира ако подлежи на ремонт.
  9. 1 точка
    Имах същия проблем само,че с десния говорител.Сменяваш го и нещата заспиват..даже мога да ти предложа моя стар които ми казаха,че може да се рециклира,ако ти се занимава. Бучеше и на офф и на он и когато си поиска общо взето..
  10. 1 точка
    Реновирах визията на дисковете и супортите, че не отиваха на лустросаната визия на екстериора. Високотемпературен лак с оцветител - в случая сребристи частици. Цветът "изплува" след второто пръскане и направи колата "кат нОа". Минахме и реглаж клапани. Имаше няколко леко стегнати, но нищо драматично. На газ е от 70 000км, последните 20 000 при мен, та им бях "вдигнал мерника". Сега съм спокоен че всичко е ТОК и резбите имат достатъчно мегдан за бъдещи регулировки.
  11. 1 точка
    Съжалявам но нямам снимки! от което следва че нагледно няма как да помогна но ще се опитам да го обясня. Четката която аз съм използвал е тази https://vikiwat.com/chetka-medno-grafitna-7x7x13mm-s-centralen-stranichen-izvod-s-drosel.html , точния размер на оригиналните не го помня но мисля че беше 6,5х7,5,мм като дължината на оригиналната няма как да я установя по обясними причини, просто я налучквам. Важното е новите да са медно-графитни а не само графитни и задължително с медно кабелче/извод, дросела не е задължителен, при вторите ми два вентилатора ползвах оригиналните дросели като връзката между дросела и кабелчето на четката в никакъв случай не трябва да е чрез запояване, оригинално е със заварка но аз ползвах малка лустер клема (има място само за вътрешната метална част на лустер клемата която е отрязана наполовина, т.е. само с едно болтче) а преди това разполагах с медни гилзи за кербоване. Всеки със средни технически познания като огледа внимателно вентилатора ще разбере как се сваля моторчето от дифузьора и перката от него, след това по периферията на задната капачка се виждат части от от корпуса на статора които са огънати по капачката като пластини, изправят се тези огънати пластини и внимателно се отваря като се внимава за дистанционните и пружинни шайби м/у ротора и втулките. Вади се капачката и на нея е четкодържателя, след оглед се преценя как и по какъв начин да се сменят, свържат и напаснат новите четки, те могат да бъдат по размер не само тези които съм посочил а и по-големи като с шкурка или пила се "докарва" нужния размер. Единствения проблем който срещнах е ръждата и клеясалата перка към оста на единия вентилатор, другите не бяха ръждясали и излязоха веднага след развиване на гайката. Дано да съм го обяснил разбрано, това което съм правил е било в помощ на приятел и колеги и не съм си помислял да правя видео или снимков урок по ремонт на електродвигател, на колеги от форума също мога да помогна, а междувременно ако случайно изпадне за ремонт друг вентилатор ще снимам ПП - схемата на перките на Акорд 7 CL9 е така направена че перките във всички случаи работят заедно и двете, и само на макс., недомислица но имайки предвид устройството на водния радиатор за мен е нелогично да работи само едната перка, а направата на втора скорост усложнява изпълнението. При Акорд 8 вече има 2 скорости на перките, поне съдейки от схемите които са ми попадали пред очите.
  12. 0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...