Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11.06.2021 in all areas

  1. 5 точки
    За кола от 15 до 20К лв.! Застраховка 1200 Гражданска 300 Данък 150 Преглед 50 Винетка 100 До тук 1800 само да имаш колата Акумулатор 30 ( за 5г. 150лв) Гуми 400 (за 4г. зимни и летни по 200лв=1600лв) Масло 100 (една смяна) Накладки 40 (за 3г. 120лв) Ремонти 200 (ако се случва) Автомивки 240 (всеки месец 20лв) Течности 100 Общо 2910/12 =243лв на месец! Разбира се може да се пести от гуми, мивки и да ремонтираш сам, но.......
  2. 1 точка
    Honda CRV 3 ген. код двигател R20A2 2011год Това е процедурата по ръководство при смяна събира 2.2л масло HONDA MTF. https://omanual.ru/Honda/CR-V/3/ru/html/000000000001940.html Сваля се лявото предно колело за да има достъп. Долната пробка е квадрат3/8 а горната е за ключ 17. Събира точно 2.2л до протичане от горната пробка. Маслото по ръководство е това Задния диференциал събира 1,2 литра от това масло. Пробките се отвъртат с квадрат 3/8, намират се от долна от лявата страна а горна от дясната срана. На горната пробка пише DPSF Събра точна 1,2л до протичане от горната пробка. Това е процедурата по ръководство https://omanual.ru/Honda/CR-V/3/ru/html/000000000000974.html Маслото изтече доста тъмно,тъй като не изтича цялото ще бъде сменено пак след малък пробег.
  3. 1 точка
    250мл ако не е много мръсна . Ако е много черна 500мл за добра промивка, сменяш и след седмица като поработят помпите пак излиза леко мътна от долната. Там е по-бързо но иска помощник,и да е изстинала колата че горят колекторите там.
  4. 1 точка
    Този се е наял,повече от нашите политици‼️🪳🩸💉🐕 20210604_201440~2.mp4
  5. 1 точка
    По едно време беше условие да имаш 21 г. за да се качиш да караш мотор с по - голяма кубатура. После се появиха тези А1, А2, А3, А4 и т.н. Те са си вече определени с години, кубици и мощност. Но не ги знам кое, как и колко Не съм ги проверявал. Ти нямаш ограничения И умната!
  6. 1 точка
    Това има значение, но малко. Сложи 1 бял лист А4 на таблото и се опитай да седнеш зад волана, така че да не го виждаш като отражение в стъклото. По тази причина таблата се правят с възможно най-ниска отразителна способност, но там се намесва и мода + цена. Челното стъкло е наклонено на 40-50 градуса и отразява таблото винаги. Проблема е когато срещу колата има тъмен обект и на неговия фон осветеното от слънцето табло винаги се вижда. Просто погледът е фокусиран далеч напред и не дразни, освен в редки случаи. Примерно - ярко обедно слънце и навлизане в сенчест участък от пътя минаващ през гора, или навлизане в тунел. Не случайно най-ярко осветеният участък от тунела трябва да е началото му.
  7. 1 точка
    Няма такова ограничение. И аз изкарах А категория на 32. Първия ми мотор е 1000 сс., 92 кс. И още него си карам 😁 Ако имаш навършени години, позволяващи ти да караш съответната кубатура и мощност - стаж не ти е нужен.
  8. 1 точка
    Провери напрежението първо с един ХДС, защото има разлика. Проверих логове с ХДС и там си показва постоянно 13+волта, докато когато флашвах компа, при включено зарядно към акумулатора софта за флашването показваше 12.5-12.6 волта. Разбира се щом компа има следи от влага, не е изключено да има проблем с него. Да намериш такъв само за проба предполагам няма да е лесно. Схемата дето си дал си мисля, че е за 8-ма генерация.
  9. 1 точка
    И трите са подходящи. (С2, С3 и А5/В5) Изборът опира до конкретна серия двигател, състоянието на самия двигател, съставът на конкретното масло, желанията на потребителя, периодите на смяна и т.н. други съвкупности и симбиози от фактори...
  10. 1 точка
    @Todorov1914 Спецификации: ACEA A5 или ILSAC GF-6A. Може и АСЕА А3 в края на краищата. 1. Yacco LUBE GDI - SAE 5W30 2. Yacco VX 1500 SAE 0W30 3. Yacco LUBE F SAE 5W30 Сменяш на 7 - 8 хил. км max., или една година, което настъпи първо! Питаш fenabg. Виж тук: https://forums.hondabg.com/topic/108349-фенабг-ауто-масла-yacco-с-безплатна-доставка-и-7-до-15-отстъпка-части-консумативи-нови-условия-за-поръчка/?do=findComment&comment=1057582120 @CARPERA АСЕА С2/С3 са европейски спецификации и за дизел, и за бензин. Налагат ги, за да могат да докарат (теоретично) Евро 5 и Евро 6 изискванията за емисии.
  11. 1 точка
  12. 1 точка
    Аз пък карам мотор Хонда преди да се включа и с автомобил 😁 Сега вече имам Сивик и Акорд Трябва да направя и една обща снимка някой ден 😂
  13. 1 точка
    Темата е много обширна и всеобхватна, и място за спорове и дискусии бол. Бих обобщил за мене си по следния начин: Който си има брада, си има и гребенче да я реше! Въпроса е дали гебенчето е достатъчно голямо за нашата брада, или брадата ни е твърде голяма за гебенчето!?
  14. 1 точка
    Що ве, какво не си доволен, не трябва ли да се смеем, когато се шегуваш? 🤣
  15. 1 точка
    За...,още повече ако ще изпълняваш,същия маршрут!
  16. 1 точка
    10 степенният ни автомат, който се монтира в американските Хонда и Акура. Снимките са от приятел, който има приятел в щатите, който се явява доставчик на високоточна измерителна апаратура. От Хонда му искали точност на измерване 4 микрона.
  17. 1 точка
    В духа на темата нещо доста интересно и заинтригуващо. Лично аз останах изумен колко умело се манипулира историята от силните на деня. Видео 🤔
  18. 1 точка
    Здравейте, колеги. Извинявам се, че пиша чак сега, но едва сега оправих проблема и споделям, в случай, че някой друг има подобен проблем. След като ходих на сервиз за климатика и ми казаха, че всичко е наред, а после и на още няколко "майстори", които твърдяха, че на колата нищо й няма, въпреки, че чуваха как свири, когато завива, когато пусна климатика и когато пусна парното. Реших да взема нещата в свои ръце - след доста ровене, чететене и гледане, попаднах на видео на един американец, който обяснява, че при Хонда Фит / Джаз ремъкът задвижва ролката на алтернатора, ролката на климатика и ролката на серво помпата и ако колата свири/вие, когато е пуснат климатика, когато е пуснато парното или когато завива на ляво или на дясно, то означава, че ремъкът е отпуснат твърде много и при извършване на едно от тези действия се приплъзва по някоя от изброените ролки и свири. Този господин обаче не обясни как да го обтегна. На по-късен етап попаднах на друго видео, в което обясняват, че в горната част на алтернатора има един много дълъг болт, който е именно с цел обтягане на ремъка. Той е лесно достъпен, върти се с ключ 10-ка и чрез навиването му се мести алтернатора, а от там ролката му и се обтяга ремъка. Опитах да го навия, но не помръдваше. Това, което беше пропуснал да каже този влогър беше, че първо трябва да се отхлаби горния закрепващ болт на алтернатора (с ключ 12-ка), след това да се натегне дългия обтягащ болт и накрая отново да се затегне горния закрепващ болт на алтернатора. Направих го и спря да свири при каквото и да е положение - завиване, климатик, парно, промяна на обороти, край! Как разбрах колко да го обтегна? Ами на проба - грешка. Пробвах малко, свиреше, после още малко, пак свиреше и на третия път вече спря да свири. Оттогава за 5 дни минах 800км извън и в града, с и без климатик, парно и т.н., с цел да я провокирам, но вече не свири! Дано съм помогнал на някого.
  19. 0 точки
    Едно трабантче се натриса в S-класа на светофара, слизат четири мутри от нея, вадят трабантаджията - възрастен човек и му викат: - Аре са, бате, вади кинти да платиш щетите! - Ми неам бе, момчета! - Не ни интересува! Обади се на някой да донесе! - Ма няма кой бе, хора! Сина ми работи нещо с дресировка на пингвини, в зоологическата ли, не знам... - Изобщо не ни дреме! Викай го тука да носи парите! Обажда се трабантаджията на някой и след 15 минути се изсипват три джипки с барети, слизат с маски и размазват от бой мутрите! Качват се обратно по джипките, а едната барета отива до трабантаджията, надига леко маската и казва: - Тате! Колко пъти ти обяснявам? Не дресирам пингвини, а тренирам тюлени! Тюлени сме! Не сме пингвини! Тюлени!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...