Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 26.04.2021 in all areas

  1. 3 точки
    Здравейте, Четвърти тест с Honda Synthetic Blend 5W-30 : 1) Автомобил – Honda Accord 6, F18B2, 2001г.; 2) Масло – Honda Synthetic Blend 5W-30 ILSAC GF5, API SN+; 3) Маслен филтър – MAHLE ОC 617 замяна на MANN-FILTER W 610/6 на 2500 км; 4) Общ пробег на автомобила – 163705 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 3245 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 50/50; 7) Средна скорост - N/A; 😎 Сезон на експлоатация – от 10.12.2020; 9) Моточасове – N/A; 10) Изразходвано гориво – А 95 около 270 л. Shell,Kruiz, Gazprom; 11) Kтм = (270л./ 4.0 л.) = 67,5; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател след извънградско магистрално каране 250 км около 5 мин след гасене и е сушена 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната – 4,0 л.; 14) Доливане на масло – ДА – около 300 мл до вдигане до горната резка на щеката след смяна на филтъра. 15) Други - източени около 300 мл (6 спринцовки от 50 мл) от картера след оттичане. Предходни масла Castrol 10W40 (немски) на около 10000, но на около 2 г., Liqui Molly 10W40 ACEA A3 ∙ ACEA B4 ∙ API SL на 6850 км. Режим - рядко над 4000 об./мин. Пробата е сканирана на скенер Canon MX490 3 in1 с разд. способност 600dpi. на офисна хартия, леко докосната капка на офисната хартия.
  2. 3 точки
    Както и да го гледаш кефът си има цена. И който се наслаждава на кефа си я плаща. Въпросът е дали иска да знае колко плаща. За някои е важно да знаят за кое колко плащат. Ако наистина човек смята, че е оправдано да плаща повече за по-голямо удоволствие, няма причина да се стряска от сумата. Ако се стряска, значи му липсват някои умения за управление на пари.
  3. 2 точки
    На 69 години съм и съм карал много коли .От Шкода до Ауди .Имал съм и японски коли като Тойота Камри,Нисан Блубърд.Само Хонда не бях имал.- и понеже,сменяш съм имал повечето автомати реших да взема Хонда Сивик 1.8 бензин с роботизирана кутия.При тест драйва не усетих лашкането ,но още веднага след регистрацията бавната смяна на скоростите взе да ме дразни .При другите автомати ,които съм карал например Фиат Стило Абарт смяната на скоростите едва се чувстваше ,но там робота се управляваше хидравлично .При Аудито скоростната кутия беше обикновена и там въобще беше супер,но да и сменяш маслото на 60,000 км и да наливаш 9л масло и сменяш филтър ми бъркаше в джоба.А след като ми се наложи да снемам кутията заради теч от семерингата между кутията и двигателя разкарах Аудито защото никой монтьор не искаше да се занимава, а и искаха 1,000 лв за труд. С това лашкане на Хондата се видях в чудо.Мислех,че нещо не е в ред с робота, но се оказа,че е така ако ще и нова да я купиш тая Хонда.Робота се управлява от актуатор,който е електронен и управлението мисли 3-4 сек.докато реши какво да прави.На всичко отгоре след 2,000 км ме остави на пътя най- безцеремонно на скорост и да не ви говоря как се качва кола с автоматична кутия на репатрак в дъждовно време .Както и да е ! Оказа се ,че след 200,000 км някакви четки на актуатора свършват , в следствие на което изгаря един чип и тези джаджи трябва да се сменят и актуатора да се обучава.В Бургас никой не може да оправи такъв проблем.Само един майстор във Варна може да ремонтира тези актуатори .Айде пак на репатрак от Бургас до Варна.Човекът е голям специалист и оправи колата за 1 ден и сега японката заспа и взех да свиквам с лашкането и друсането , а и предпочитам да сменям скоростите от лопатките на волана или лоста .Сменям ли съединител обаче трябва пак да карам Хондата във Варна ,защото и той трябва да се обучава, а това малко хора могат да го правят .Все пак ви давам телефона на майстора Дидо 087 8977123.
  4. 2 точки
    Колеги, връщаме най-горе големия раздел "Нашите Хонди" където са подфорумите по модел, че всеки трети нов потребител във форума пускаше нова тема с болежките в раздел "За форума: Новини, мнения, препоръки". Надявам се да не е голям шок за редовните посетители, всъщност би трябвало да е по-добре. Поздрави!
  5. 2 точки
  6. 2 точки
    Здравейте, Колеги! Маслата пристигнаха. Tези, които ще пътуват с куриер, ще ги сортирам и опаковам днес и ще ги изпратя утре, а тези които са за лично получаване може да се взимат. 🙂
  7. 2 точки
    150000км тоя кон ще ги изкара ли едит: Тия сметки не знам защо ги правите, само ще се депресирате. Както се казва Кеф цена няма. Цецо можеше да си караш акордеона, но го смени и разликата е на лице Сестра ми си купиха cr-v 2018, Не че не можеха да карат и с джаз-а, просто им трябва повече място. Лошото е че багажника на cr-vто също не им стига
  8. 2 точки
    Ми така и така са го сипали вече, може да направиш една промивка с него за 500/1000 км. и си го смени с правилното.
  9. 1 точка
    Да, круиза е до 180 км/ч Но както викаш е напълно достатъчно, даже малко извън закона. Бтв, май не съм го пробвал на Сивика, ама сигур и на него е до толкова - ще проверя П.С. ЧИД на патеричок 🍻
  10. 1 точка
    Едва ли има човек, който да не иска да знае и да не знае, щом вече плаща. Аз не познавам такъв. По-скоро има хора млади и/или зелени, които имат различни предварителни очаквания, но това животът го поправя бързо. Що се отнася до воденето на подробна статистика, според мен зависи от характера и навиците на човека, а не от платежоспособността му.
  11. 1 точка
    Линк: https://www.ato24.de/en/honda-atf-dw-1-0-946-l.html Вид и количество: Honda ATF DW-1 3х0.946L Линк: https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html Вид и количество: Petro-Canada Supreme Synthetic 5W-30 -4 L Стойност на поръчката: (3*12.99+24.49)*1.9675 =124.86 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - чрез куриер*
  12. 1 точка
    Човек трябва да опита от всичко. Акорда си беше супер, но Ледженда е епохален. Такива коли вече няма да има - Хонда минават към "енергото". Статията не е за да и повярва някой, а за да предизвика у него размисъл и да намери своите си отговори - ако ги търси де.
  13. 1 точка
    Здравейте, включвам се и аз: Линк:https://www.ato24.de/en/liqui-moly-mos2-leichtlauf-10w-40.html Вид и количество: LIQUI MOLY MOS2 LEICHTLAUF 10W-40- 1х5l. Линк:Вид и количество: Вид и количество:LIQUI MOLY MOS2 LEICHTLAUF 10W-40- 3х1l. Стойност на поръчката: (27,85+7,85*3)*1.9675=51,40x1.9675=101,13 лв. Начин на плащане: По банкова сметка Начин на получаване: Чрез куриер
  14. 1 точка
    Между другото, статията, която започна тази дискусия, на този Стойне Василев (за пръв път го чувам) е платена реклама на Simpl. Сметките му не излизат изобщо. Каското е 4% от Застрахователната сума, която САМО за първата година е пълната цена на колата. След 2-ра, 3-та и тн каското пада (драстично), защото пада и застрахователната сума. В таблицата не е предвидено това (умножено е 5*2400). Данъка е абсурден. 350 лева данък е за кола 323 коня (в София). 323 коня кола за 60к лева успех... 12к лева ремонти ? Писал човека за 3 години гаранция фабрична и тн. Повечето дилъри в БГ дават 5 години/150к километри, а някои дори нямат ограничение в километрите (Хюндай, Форд, Ягуар, Ленд Ровър). Други са 6/200 (Тойота). Може би само френските коли биха се обезценили със 75% за 5 години. Дори и за тях трудно. Общо взето статията е пълна с абсурдни, явно тоя "финансов консултант" си е продал името за торба пари за реклама.
  15. 1 точка
    Игнорирай ги Тези са най-жалките и комплексарски същества. Винаги можеш да ги набиеш или да ги победиш в словесен спор, но заслужава ли си ? Тези хора водят някакво жалко съществуване. Избиват някакви техни травми върху другите, което е присъщо на ниско-интелигентните хора.
  16. 1 точка
    До някъде - да.. С3 трябва да е със сулфатна пепел до 0,8.
  17. 1 точка
    Причината за моето търсене на лаболатория е масло Castrol 0w30 SN / C3. С голямо закъснение се вгледах в опаковката, която ми замяза на менте. От фирмата доставчик поискаха снимки на тубата, за да на правят запитване в Германия, дали това масло е излезнало от техния завод. Чакам отговор все още, но ми се искаше да направя тест, за да се уверя. Понеже целия тест е доста скъп, искам да попитам, дали показателите за сулфатна пепел, ще са достатъчни да се установи, дали маслото е фалшиво. Колеги, тук цените на теста, сякаш са опит да те откажат да дискредитираш, някой измамник. Ето колко струва един цялостен тест.
  18. 1 точка
    Едно приятелче ми помогна с схемите и реших да ги споделя с вас барем помогна на някой хубав ден 😉
  19. 1 точка
    Снимката е неясна и подробни характеристики за маслото не мога да дам. Но се вижда, че маслото няма особени замърсявания и двигателят работи чисто (все пак е и на газ). Ако е карано предимно извън градско, резултатът отговаря. Карай по-нататък и дай една проба на 10 000км да видим как е.
  20. 1 точка
    1) Автомобил - Honda Accord 2.0 156 коня Tourer, R20A3 ,2012г. 2) Масло - Ravenol DXG SAE 5W-30 Ilsac GF-6A. 3) Маслен филтър - MANN W610/6. 4) Общ пробег на автомобила 087723 км, 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата 8956км. 6) Цикъл (извън градско/градско)-Приблизително 70% / 30%, 7) Средна скорост -N/A 8) Сезон на експлоатация от16.11.2020. 9) Моточасове -N/A. 10) Иразходвано гориво Газ приблизително(не съм сигурен) 700-750л. Бензин(не съм сигурен) 30-40л. 11) КТМ-N/A. 12) Пробата е взета след напълно загрял двигател след магистрално каране 220км.+ последните 5км. градско.8 мин след гасене и е сушена 22часа и 30 мин.в стаина темепература. 13) Обема на налятото масло е около 3,7 литра. 14) Доливане на маслото около 300 мл. 15) Други- Колата не знам с каква марка масло е карана преди,но е сменяне на всичке 6 месеца или около 10000км. От предния собственик.Не съм източвал несливаем остатък.Не възможно е да се капне капка от щеката без да се опре леко в хартията! 16) Пробата сканирана на скенер Canon pixma Mg5700 разделителна способност -600dpi Може да не се е получила пробата понеже се докосва и минимално в офисната хартия. Приложената спимка е чрез програмата на скенера.Имам снимка от програмата на лаптопа но е 51MB. и ако и намаля размера не знам дали ще прецакам качеството. IMG_20210421_0001.pdf
  21. 1 точка
    най-накрая намерих една стара тема с F22Z2 на 300 коня https://honda-tech.com/forums/forced-induction-16/any-dd-boosted-f22-accords-2573568/ дано всичко това ти свърши работа, но не забраявй да споделиш какво си постигнал 😉
  22. 1 точка
    Получава се без никакви ядове 😀 С единственото условие новата медия да потдържа тази функция и да има изведен кабел за това🍻
  23. 1 точка
    Недейте да експериментирате по този начин друг път или както се казва в някои предавания-не правете това в къщи.Освен двигателя може да спре бензиновата помпа и то перманентно.Самата тя ползва бензина за охлаждане.
  24. 1 точка
    Свали си капачката, става за 2 минути. Аз имах същият проблем преди 1 седмица. Имаше окисления по вътрешната страна на капачката на палчетата. @5 GTT щом има ток до палеца не е имобилайзър 100%
  25. 1 точка
    Акорд 8 на 100% е актуален, карам такъв 2 години. Как да остарява с годините? колата има брутален външен вид. Тоя ДПФ, ако не си го купуваш нов който е около 3 бона, с чистене няма да стане, даваш едни пари и след 1000км пак същото, разберете че живота на ДПФ-а е 230к км. толко, другото си е подарък. Ако няма да даваме 3 бона, процедурата е режа и хвърлям и ремап. Пушаците и тем подобни щуротии си ги оставете настрани. Направена качествено процедурата не води до пушаци, след ДПФ-а има катализатор. И като си търсиш Акорд гледай да е след 2008г. иначе ставаш като мен, даваш пари за документи от Бултрако (50лв.) за достоверност че е Евро 5 и после в КАТ(тесни инженери на автомобилостроенето) ти казват ъъъъъъъ ма имаме заповед че тея след 2009 са Евро5, твоята е Евро 4, не че нали тея 2008 не са 1/1 ма ся нали не може да спориш с такива специалисти от Министерски съвет. Та затова аз напук на това че се изръсих за моята 20к да карам Евро 5 ми го на.укаха, после имаше режа и махам. Вече 1 година така върви, разхода ми падна, мошността се увеличи, това ми е наблюдението. А това за Еко меко и бля бля, щели да слагат стикери и забрани за коли, доооообре, в центъра на София живея, квартала е само къщи, 10 човека се топлят на ДЪРВАААААА, като отворя прозореца да проветря и в нас става като цигански катун. Център София, а добре ли е после колите пушели и тем подобни щуротии, ДПФ на комините има ли ? не! тогава без да ми пишат някой за ЕКО и БИО, не съм някой прошляк да си хвърлям боклука от терасата споко. При триенето на гумите от асфалта фините частици са хиляди пъти повече от тези на ДИЗЕЛА, научно доказано, и сега какво на дървени колела ли да минем да дишаме чист въздух. Това че някой е решил да си продава електрическите боклуци и да анатемосат ДВГ си е геноцит. Та по темата Акорда си е перфектен на фона на немските боклуци от 2008 нагоре, търсих Бенц, БМВ, Ауди, 8 месеца и се нагледах на тотални каруци, напудрени от вън и като се загледаш виждаш реалността.....КАРУЦА. Не съжалявам че си купих Хонда отново, преди време карах 5 години Прелюд 5 и при нея сменях само усмивката на прозореца друго не се бараше. Акорда има перфектен разход, 4.5-5+ на дълго при 140км/ч. и към 6.5 смесено, 7+ в трафик София, това е за моя, добра тяга, 150к.с. са му достатъчни. Ако на тебе не са, с ремапа става 183к.с. но там идва момента с пропушването като я настъпваш затова моята не съм я ремапвал само и махнаха тапата ДПФ. Или пък търсиш S-Type която е 180к.с. Сравнявам го с БМВ 525д 163к.с. което карах преди нея и Хондата дърпа значително повече. Дали ще е с нави или без няма никакво значение, ако искаш си слагаш за 400лв. Андроид и си 2021г веднага. мисля че модела се прави до 2013г. даже на мен следващата не ми харесва на външен вид. Моята е Ексекютив има си достатъчно екстри които вървят с модификацията. Относно махане ДПФ-а това си е мое решение, спестете си тъпи коментари, държава която гори боклука на света не заслужава никакво внимание на тема екология. И както казах дизела и изобщо ДВГ са най-малкия проблем относно замърсяването на въздуха, поинтересувайте и прочетете малко научни данни за спекулирането с подобни велики ЗАМЪРСИТЕЛИ. Съжалявам ако съм засегнал някой всеки избира сам как да живее живота си без да пречи на другите.
  26. 1 точка
    Колега,взимай фейса.На по-малко години е, а и разликата в цената не е много голяма.Този двигател и добър.Карам такъв акорд вече 6-та година и съм много доволен.Навъртял съм му около 150к км и вече е над 300к км.Премахнах ДПФ, защото замина и реших да го премахна физически и ремапнах.Колата исках да не пуши и така се получи-195 кс и към 400нм.Разхода се оптимизира,динамиката е прекрасна и най-вече, не кади отзад,като ВАГ автомобил😁.Към окачване и купе нямам забележки.За тези 6г нищо не съм пипал.Сменил съм само накладки и предни дискове (консумативи).Електрониката е желязна,нямам забележки,като всичко работи-дистроник,автопилот,ел пакет и т.н .Лятото карам на 19”-ки 235/35 -разход извън града 5/6, градско 8,5-11(втората цифра е зимата), смесено с предимно извън града 6,4-6,8 на 19”.Масло 0-30 на 20к км.Слагам Yacco.Сменил съм тръбичката на ЕГР-а,това е слабо място и се пукат.Сменил съм и съединителя с маховика-1350лв оригинал.Веригата няма проблем-карат над 500к км.Премиум саунд системата е добра,моята е такава, свири прилично.Притежавал съм много хонди,предимно бензин, от тях няколко Р-ки, тази ми беше първата дизелова,но смело мога да кажа, че е една от най-добрите.Надявам се ще ти помогна малко с избора.Успех с търсенето! пс Парното е скапано, няма нищо общо с бензинова Хонда 🙄
  27. 0 точки
    Чак сега проверих и са корейски...
  28. 0 точки
    Стегнал съм го за още толкова🤠 Вчера гледам изминал от както му смених маслото на 2 април е изминал 2900км. Вече е с двама ездачи и се язди здраво🙂 Оффф, сега чак зацепих за кой кон говориш😆
  29. 0 точки
    Значи взимаш и ми продаваш колата за 2500лв. и за тия пари си купуваш царевица за пуканки, ръгаш у микровълновата и си готов.
  30. 0 точки
    Да са ти живи и здрави + моите почитания! Но темата ти е за вицове, а както е казал Фройд - "Под формата на шега можеш да кажеш всичко - дори истината". Ето ти още 1 - не е за теб, но посмей се. - Асане, защо имаш 11 деца, като не можеш да ги гледаш? - Ми, мноу харесвам технологията на правене бате.
  31. 0 точки
    Цецо, недей така! Имам 3 деца! Преди месец шефа му писна от закъсняващи служители! И каза: - Който закъснее, ще го оправям! И сега мъжете сме половин час по рано, а жините се влачат до обяд!
  32. 0 точки
    Точно непочистените места дават най-голяма радост от карането на кола със задно предаване, особено зимата :). След 12 годишно удоволствие със задно предаване, особено в снежните дни от годината, така се стекоха обстоятелствата, че преминах на предно. През това време само веднъж ми се наложи да сложа вериги в един пресен снеговалеж към Витоша, понеже зимните гуми, с които купих тогава колата, бяха доста износени. След това не ми се е налагало, дори случаите някой да побутне се борят на пръсти на едната ръка. Всичко зависи много от задкормилното устройство и разбира се гумите. Пресен пример от тази зима беше едно изкачване в балкана, при което се наложи да спрем да изчакаме колоната на един доста характерен завой на изкачването към Узана. Пред мен един минибус на VAG не успя да отлепи с новите си зимни гуми и предно предаване, а Мерц-а се справи, както с потеглянето, въпреки сравнително износените задни гуми, така и с преминаването на завоя, на който преди това бутахме с колеги едно BMW. А пътя беше наистина отвратителен. Голямо предимство е, че предишната ми кола е дизел и позволяваше тръгване без подаване на газ -> нисък въртящ момент -> малка вероятност на приплъзване на гумите. Често при изкачвания в планината също съм изключвал тракшън контрола, понеже една от реакцията при превъртане е намаляване на въртящия момент на двигателя и в един момент колата няма нужната мощност, за да продължи хода си напред и спира. Държа да отбележа, че се правя разлика между безразсъдното каране и такова с елементи на удоволствие, т.е. леко врътване на задницата тук и там. Както може да е забавно карането на кола със задно, така може и да е много опасно.
  33. 0 точки
    Ако живеехме в колата , да слагаме да гледаме клипове и телевизия, ама за 5-10 мин градски не са ни нужни. А да караш и да гледаш филм пък си е .... ( не знам какво стана и от къде излезе и как стана така , ама не съм виновен.)
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...