Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 24.04.2021 in all areas

  1. 2 точки
    Ми така и така са го сипали вече, може да направиш една промивка с него за 500/1000 км. и си го смени с правилното.
  2. 1 точка
    бяха питали за същата автокъща:
  3. 1 точка
    Причината за моето търсене на лаболатория е масло Castrol 0w30 SN / C3. С голямо закъснение се вгледах в опаковката, която ми замяза на менте. От фирмата доставчик поискаха снимки на тубата, за да на правят запитване в Германия, дали това масло е излезнало от техния завод. Чакам отговор все още, но ми се искаше да направя тест, за да се уверя. Понеже целия тест е доста скъп, искам да попитам, дали показателите за сулфатна пепел, ще са достатъчни да се установи, дали маслото е фалшиво. Колеги, тук цените на теста, сякаш са опит да те откажат да дискредитираш, някой измамник. Ето колко струва един цялостен тест.
  4. 1 точка
    Един го заболяло зъб и колегата му го посъветвал да си повтаря "Не ме боли, не ме боли." – Брей, работи! Оправил му се зъбът и вечерта след вечеря "посетил" жена си един път, втори път – тя много изненадана и доволна, но се учудила защо всеки път съпругът ѝ излиза на балкона за малко, та надникнала скришом и го чула да си говори: – Не е моята, не е моята, не е моята!
  5. 1 точка
    На баc че е моно инжекция D15B2, и някъде около колектора има две реленца закачени едно до друго и не са оригинални ?
  6. 1 точка
    най-накрая намерих една стара тема с F22Z2 на 300 коня https://honda-tech.com/forums/forced-induction-16/any-dd-boosted-f22-accords-2573568/ дано всичко това ти свърши работа, но не забраявй да споделиш какво си постигнал 😉
  7. 1 точка
    Колега когато отидеш при други майстори им обясни всичко какво са правили предишните за да могат да проследят действията им и по този път да тръгнат.
  8. 1 точка
    Тези сметки ги избягвам отдавна поради факта, че само джантите без гумите ги платих на цената на Сивик 6-та 1.5 малкиУ витЕк. Това колко струва да имаш едно нещо зависи само и единствено от личният избор и нищо друго. Стигне ли се до тези сметки в таблици и хвърчащи листчета, по-добре да се ходи до някой голям паркинг, един приличен фотоапарат, снимките и те така.
  9. 1 точка
  10. 1 точка
    Не тече ток от там.Ползва ел.двигател,а не хидравлична течност с помпа.
  11. 1 точка
    Не знам дали съм тъп, но понякога съм упорит, та рекох да видя какво ще се получи в тези случаи. Онзи ден отидох с колело, после заваля и се прибрах с такси. за 2,5 км ми взе 2,60лв, тоест 96 стотинки на 1 км. Вземам разходите по колата 2715лв + да кажем 12000 лв за самата нея и ги деля на 16000 км = 92 стотинки на км. Добавям градския и разход - около 16 стотинки на 1 км и получавам 1,08лв на 1км. и това е при 16000км, но ако ги мина с такси са 320 дни по 5 км (в 2-те посоки) = 1600км за 1 година. Тоест, за да постигна тази цена, трябва да имам колата 10 години и ежедневно да я ползвам градско, а аз го правя само в лошо време и при нужда - грубо 100-тина дни в годината. Тоест при 30 годишна градска експлоатация ще съм грубо на цената на таксито. Ее, как е, едва ли е в графата прагматично ? В Монтана няма рент а кар, но разгледах няколко столични фирми. Цените (без горивото) за "нормални коли" са 60-80 лв на ден, а има седмичен наем от 92лв, който излиза 13,3 лв на ден. Месечният е още надолу. Собствеността и поддръжката на колата ми струва пак въпросните 14715лв, деля го на 240 дни притежание и получавам 61,3 лв на ден. Но аз извънградско я ползвам не служебно, а по празници, ваканции и т.н. Грубо пак максимум 100-тина дни годишно. Тоест, за да постигна цената на дневния наем, трябва да я имам около 2,5 години, което е приемливо. Ако обаче гоня добрата оферта за седмичния наем от 92лв (13, 3 лв на ден), трябва да я имам 11 години. И тези сметки пак са груби и относителни спрямо ремонти, обслужване, такси и т. н. За кемпер няма да смятам, там е още по уклончиво, но пак ще поддтвърди тезата че притежанието на личен автомобил е финансово безумие. Ее, ся ко прайм? Ние що ги ручаме жабетата? Щото сме анти прагматици. На запад не-случайно е наводнено с рент а кар и кар шеринг, а за евридейки европейците ползват велосипед или градски транспорт.
  12. 1 точка
    Колата която ти показа CARPERA се води СПОРТ и изглежда доста по-добре обикновения модел. Салона на ''новият'' Jazz от края на 2008 се износва много по-бързо от стария. Километрите не карат колата, но винаги ме е дразнел измития мотор. Имай предвид ,че и при този модел си има мяукане във скоростите. За удари, ако смяташ че не разбираш си вземи човек дето е на ясно. На първо четене огледай луфтовете, колко са матирали фаровете и дали са еднакви. Гледай и в багажника, стоповете и най-вече при резервната гума. Пробвай дали всичката електрика и климата бачкат. Не вярвай, че само фреон трябва да си допълниш и всичко ще е точно. Не,не .....нееее! Във 99.9 процента от случаите никога не е само фреона. Виж и кака са износени гумите, ако са били изобщо на тази кола. Клекни отзад и виж много ли е кафява отдолу🙂
  13. 1 точка
    Аз да попитам ... Рейката нали е електрическа, ток ли тече оттам? ps. Ама въобще не ме е срам да попитам, след като разбирам колкото да преместя автомобил от точка А до точка В
  14. 1 точка
    Италия и газ като видиш пропускаш обявите.Това значи неподдържана кола и счупена от каране с тая газова. Това наистина си заслужава да се види. https://www.cars.bg/offer/60477c2c4c395b170f030dc5
  15. 1 точка
    Не се занимавай с глупости. като го вземеш на старо ще е същия боклук. Вземи си нови говорите и си реши генерално проблема. Аз мисля да ги сменя всички,даже мисля че може да се ъпгрейтне 8 инчовия бас с 10 инчов без да се реже да се разширява. Преходниците са 8лв бройката и спокойно може да сложиш 16.5см колони https://aval-bg.com/product/3742-adapteri-za-16-5sm-govoriteli-universalni https://forums.hondabg.com/topic/108639-accord-8-подобрениятунинги-или-циганийки/
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...