Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 13.04.2021 in all areas

  1. 3 точки
    ЗНАЕТЕ ЛИ, ЧЕ: Най-високият връх на Балканския п-в се намира в България - вр. Мусала- 2925м! Селото с най-голяма надморска височина на Балканския п-в се намира в България - с. Орцево - 1555м. (център) - 1606м! Д Най-високата жп-гара на Балканския п-в се намира в България - гара Аврамово- 1267м! Най-високото езеро на Балканския п-в се намира в България - Леденото- 2709 м! Най-високият водопад на Балканския п-в се намира в България - Райското пръскало. Пръските на водопада падат от невероятната височина от цели 124 метра! Най-големият подземен водопад на Балканския п-в се намира в България, пещерата Дяволското гърло - 42м! Най-горещият гейзер в Европа и на Балканския п-в се намира в България- Сапарева баня 103°С! Най-високият язовир на Балканския п-в се намира в България - язовир Калин в Рила планина - 2394м! Ценете забележителностите на майка България! Малка държава, която ни дава толкова много красота!
  2. 2 точки
    Предполагам че това Кумко койето си взел е китаиско ате са като от наелон гледах ги в Метро имат и Корейски но трябва да гледаш пишего и на гумите.На Китайските класовете са B за икономия и B за дъжд а Корейските са Е и С .
  3. 2 точки
  4. 2 точки
    Тогава @CARPERA казА И аз бих започнял от там. После А при потегляне назад бучи ли? Тресе ли? И накрая Второто си CR-V го купих с проблем в DPS. Така тресеше че всичко изпада. Пломби, камъни от бъбреците, нагар от свещите ... Няма такъв филм "Не го прави винаги". Тресе САМО В ЗАВОЙ Аи напред, и назад, и наляво, и надясно. Щях да му сменявам маслото, ама се оказа, че имам и счупено предно каре на кардана. Махнах кардана и го карах 3г така. По принцип, след смяна (или две) на масло шумовете и вибрациите от DPS изчезват. А при теб бученето се усилва?!?!?! Аз не съм пробвал. Не знам, може и в DPS да ти е проблема, ама: ПроверИ ръчната спирачка най-накрая!!!
  5. 1 точка
    И при мен има нещо такова но много много рядко и не му обръщам внимание. Мисля, че е от задните спирачки, пък може и от ръчната да е, както казват колегите. При мен го прави само при остър завой. Да речем веднъж на 3 месеца и за момент. Не е продължително.
  6. 1 точка
    @SKYLINE Абсолютно вярно! Абсолютно грешно! Точно от тези нагари и запечени сегменти се получава най-често разходът на масло. Абсолютно грешно! Няма как да запуши катализатора, при изправен двигател! По-високото съдържание на сяра и фосфор, в маслото, намалява ресурсът на катализатора и то съвсем не фрапиращо. Ако обаче моторът гори масло, ето това може да запуши катализатора. Моята кола е карана с полусинтетика преди да я взема, с много сяра и фосфор. Двигателят е лакиран отвътре, но не гори масло!!! Караm я вече 8 години и сменям на макс. 7000км., а по някога и по-често. Сега е на 320 000км и на газ анализатора всичко е все още в норма! Тоест катализаторът си работи нормално. При чести ( а и при продължителни) високи обороти, 6 - 7 хил. об. и повече, ако се ползва нормално масло, рискът да запечеш сегменти е много голям. За такива изпълнения си трябва специално масло! И да допълня: Масло се избира според типа двигател, състоянието му и режима на натоварването му, а не според капковите проби във форума!!! Капковите проби носят информация само за маслото и двигателя, от който са взети. Как се държи това масло при конкретния двигател и режимът му на експлоатация! Те не са универсален показател за това масло при всички двигатели и т.н.
  7. 1 точка
    Аз ще разкажа за Mercedes Vito114 CDI 4х4 automatic ,трета година го карам служебно ,оригиналите гуми континентал ги хвърлихме на 28 000 км,правихме реглаж на 16 000 когато забелязахме износването и вьпреки това не изкараха много.Едни задни накладки на 28000 при смяната на гумите.На зимно студено време екрана на мултимедиата ставаше черен ,след 2-3 паленета се оправяше ,по гаранция не откриха проблема(сега не го прави) Това лято след обслужване на 56 000 км и смяна на маслото на автоматика ,след 3000 км се появява съобщение на екрана да отивам в сервиз без да сменявам предавка,след гасене и повторно палене изчезва и се появва на следващия ден или след 2-3 дни пак,след седмица ми се повява и грешка срс аирбаг.Караме го на официален сервиз Мерцедес и се оказва някаква външна помпа на 7Gtronic (електрическа -помощна заради старт-стоп системата) 1150 евра,последва 15% отстъпка от сервиза,което за мен си е малко подигравка. Иначе буса е приятен за каране,ама тази авария с тази помпа на автоматика направо ме отказва да купувам мерцедес за лично ползване,струва една камара пари и на няма и 60 к км с такива проблеми не е добре. Щях да забравя на по-малко от две години шофиорския колан започна да се нищи и го смениха по гаранция
  8. 1 точка
    Това лято ще съм за 4-та година с руските кордиант спорт 2 ,отлични летни гуми -спира отлично и не поднася в завои с голяма скорост ,като залепен си за асвалта дори и при мокър асвалт ,удариш ли спирачка рязко и залепя направо -не църка авс-а като с други ,шарката едно към едно с континентала ,нооо грайфера намаля изненадващо бързо -сега е на границата с глобата и това ще им е последното лято ,после ще видим ,може би гудиърки .Лятото да въртя по 3 хилки максимум дето ходя до Албена и околностите ,за няма и 10 хил км грайфера се изпари -пък беше голям като ги купих нови .
  9. 1 точка
    Наистина може да е от ръчната,ако е карана с дръпната ръчна(примерно от жена)е възможно накладките да са се опекли и да има счупено парче,което заклинва понякога.Ако не ти се сваля диска може да пробваш да я разхлабиш максимално от реглажа през дупката на диска.После обаче да си върнеш настройката защото ръчна няма да имаш.
  10. 1 точка
    Ако страниците им са меки е напълно възможно. На 6-тия Акорд обух нови HANKOOK и "стана мазало" спрямо стабилността и хандлинга, с предните вехти Контита, но не ги дочаках да се износят. Продадох го и нивгаш нема а си зема веке Хан Кук.
  11. 1 точка
    Ако не греша, Максис са по-бюджетни гуми, които се представят доста прилично за цената си по тестове. Очаквано е това да е за сметка на износоустойчивост.
  12. 1 точка
    Аз съм имал Максиси , нз от какъв материал бяха ,но за 1 лято заминаха, буквално ,но заминаха равномерно. Такова нещо за пръв път виждам. Смятай каква им е партидата на това Kumho . . .
  13. 1 точка
  14. 1 точка
  15. 1 точка
    Несъм я заменил. Имам ги и си ги Несъм я заменил. Ползвам ги всичките според случая.
  16. 1 точка
    Моята к24-ка като я взех , първите 1-2 смени харчеше под 0.5 л на 9000км , сега със същото масло след 60000км харчи почти литър на 9000км (карам доста бързо) Според мен просто мотора е изчистен вече от хубави масла и чести смени и се вижда реалното състояние.Преди това в чужбина се сменя на 20000км по книжка и всички мотори са натрупани със слъч и нагари.Които намалят разхода, но увеличават износването.Като цяло това , че едно масло не го гори , не значи непременно че то предпазва мотора добре и обратното.Иначе Амсоила е много хубаво масло , ама не го ползвам заради високото ниво на сяра , има шанс да запуши катализатора.Ако си без кат - най-добрия вариант , няма спор.Следващата смяна след 2 месеца , мисля да е с Равенол 5-30 рейсинг серията с някакви добавки за стабилност на вискозитета при високи темп.Пак отговаря на ilsac-gf5 Някой колега пробвал ли го е вече?
  17. 1 точка
    Едно от най хубавите,които съм наливал(и като усещане от към мотора),но анализа показва друго.
  18. 1 точка
    Зад океана, колко са тези с такава табела....?Защо си мисля,че коментарите ви за марката, са много обобщаващи и първосигнални.Само с 0w20 не съм карал акорда но до 7000 нито имам описания разход по горе,нито каквито и да са други драми.То ако се разровите и за амсойла има разнозначни мнения,даже и тук бях пуснл едно от братушките. П,П,Ето :
  19. 1 точка
    @ceco_accord, След 2018, бензиновите им двигатели им са с PF и за тях в Owner manual се предписва Porsche C40 5W-40. Поздрави.
  20. 1 точка
  21. 1 точка
    По стъпка 4, ако всичко е наред с апаратите, остава да се видят и тампоните на носачите, това е причина да се получава точно такова извъртане на волана при спиране.
  22. 1 точка
    Гледаш номерчето върху долното ляво копче на таблета и после в първата графа на таблицата, след модела на колата. А къщо и “номера на Версията “ , като го извадиш през менюто на системота. Този номер е от последните в таблицата.
  23. 1 точка
    Колега аз си вкарах едно Црв от Канада преди няколко месеца.Посочвам коя кола да се играе и за колко на търг,като преди това ми е изпратен фаил с описание на щетите на автомобила.Търга се играе през 100 долара,ти посочваш максимума който си склонен да дадеш.След като се спечели се плаща цената на колата ,таксата по търга,вътрешен транспорт и доставката,после идва чакането.Аз чаках 3 месеца,защото хванах празниците по нова година.С митници не съм се занимавал,човека който ми я доставя има грижата,аз само превеждам цената на митото и ддс по сметката на митниците.Колата дойде и нямаше никакви изненади.Относно цената с която да играеш няма никаква закономерност,днес има търсене за такава кола и цените са супер високи.Утре няма интерес и колата не може да мине застрахователния минимум.Иска да не се бърза.Аз играх 1 месец и около 15 коли докато спечеля моята.Съвета ми е кола само от застрахователи, много коли са с минимални щети на малко км.
  24. 1 точка
    За колегите от Пловдив: Оставих колата с доста тропаща рейка в сервиза на Карловско шосе (мисля Радо се казва майстора).. Със записване е и дават часове за след месец.. Но това не беше проблем, при положение, че хлопа от 4 години.. Този път не се трогнах изобщо какво и как ще правят и т.н.. Просто реших да я оставя и да си платя без излишни вглъбявания и т.н. Взех си колата след няколко часа и първите впечатления са доста добри.. Няма го хлопането, само дето волана е малко по-стегнат.. Мисля, че това е нормално, при положение, че хлабината е обрана.. Идея си нямам от какво и как е изработил втулката.. като мина някой друг километър ще видим как се държи във времето.. И цената беше доста приемлива (малко повече от колкото на колегата по-горе му е излезла поръчката от Русия).. Така че ако някой колега от Пловдив не му се занимава със стругари, качване, сваляне и т.н. - да знае къде да отиде..
  25. 1 точка
    Здравейте, Правилото е, че няколко минути преди края на пътуването трябва да спрете климатика. Така вентилаторът изсушава от образувалия се конденз изпарителя (радиаторчето, което отдава студен въздух) и въздуховодите. Съответно условията за образуването на бактерии, причинители на лошите миризми, ги няма. Какво става, обаче, ако не искате да робувате, а вместо това си карате цяло лято на включена климатична система? - фирми предлагат озониране и освежаване; пръскане със спрейове и прочее. - решавате си проблема сами с малко познания по химия. Аз избрах метод 2 и реших да го споделя с вас. - препарат на базата на хлорхексидин и алкохол. Такъв намерих готов в нашата търговска мрежа под наименованието Zhivahex за скромната сума от 8.64 лв (бул. "Асен Йорданов" № 14, гр. София) - 30% концентрат на водороден пероксид (кислородна вода или също познат като Перхидрол) за 4 лева на литър от всяка аптека. С тези 2 препарата се напръсква радиатора на климатика (изпарител). Това убива бактериите, а от там изчезва и миризмата. За Хонда ЦР-В III се сваля пластмасата под жабката, после на три видии (звезда 25) се държи вентилаторът на парното, от където се достига до въздуховода на въпросната "пита". Нея достигнах с шлаух, в него метална пръчка от електрод на електрожен (за да може да се направлява) и компресор с въздух под налягане за обдухване. Така след ~200мл хлорхексидин с алкохол и още ~200мл Перхидрол изпръскани върху питата проблемът с лошата миризма е вече в миналото. Нито има отровни миризми, нито е скъпо решение. Отнема 40-60 минути и ефектът е гарантирано добър. Не знам дали тази тема е за тук, но ако модераторите преценят, могат да я преместят на по-правилно място. Писал съм я в бързината и съм пропуснал подробни обяснения, както и много от снимките поради ограничението от 8МБ. Иначе аз свалих повече неща, отколкото трябваше докато се науча как е най-лесно. Сега давам готова рецепта. Боби
  26. 1 точка
    Аз съм с Kumho ecowing B/B, и съм изключително доволен, не са шумни и се държат отлично при всякакви условия, на дъжд са бетон, дори зимата изкарах с тях и никакви проблеми. Търкалям ги вече над 40 000км. и не са мръднали.
  27. 1 точка
    Повечето коли среден клас в днешно време са с отделни секции за къси и дълги и светят едновременно, но лично според мен това не е най-удачното решение и не случайно не е най-доброто. Примерно матичните фарове или биксенон с местещ се светлинен поток от къси на дълги. Проблемът е физиологичен - в акомодацията на човешкото око. При двусекционните фарове, дългите трябва да са по-силни, за да надскачат яркостта на късите, но обикновено късите са ксенон, а дългите халоген. Така окото се напряга, опитвайки се да гледа надалеч, а сензитивността му се блокира от по-близкото и по-светлото петно. В това отношение по-доброто физиологически решение е местещо се светлинно поле, което е или близо пред колата или далеч пред нея - според ситуацията. 2-те наслагващи се полета при едновременни къси и дълги уморяват повече на дълъг път.
  28. 1 точка
    На мокро и в градски условия, най-добре осветяват крушки с температура 4000К или 5300К 6К горе-долу са ок, а с 8К на мокро не се вижда нищо. Преди години, като си купих 5г Сивика беше с такива. Прибирах вечерта към къщи в мокра ноемврийска вечер, след цял ден обиколко по Кат и подобни. Нищо не виждах, псувах се на ум. Прибрах се. Единия фар не светеше, но за 1 час каране в София и около не бях разбрал.... толкова добре светат 8К на мокро :D По-добре електричар да ти върже късите да не гаснат като си на дълги.
  29. 1 точка
    И на тези отпред. Като блеснат в огледалата, нищо, ама НИЩО, не се вижда. Особено при дъжд е много гадно ако зад теб карат с нелегален ксенон или ЛЕД
  30. 1 точка
    Тези където ги пусна са много зле като качество , във алито са по 6-7 долара... не очаквай много да изкарат
  31. 1 точка
    Стават единствено за дневни светлини, вечер не осветяват изобщо, само блестят ужасно на насрещно движещите се. Двадесет секунди след включване, светлината им намаля с 80%...с две думи НЕ стават за нищо, освен да пречат....
  32. 1 точка
    Моля те, колега, дай същата сума пари и си купи оригинални OSRAM ULTRA LIFE, а не тези! За доброто на всички на пътя.
  33. 0 точки
    Възникна неочакван проблем.Има голяма вероятност ако купя CIVIC X да не може да влезе в гаража в новия ми дом.Входа от улицата е много стръмен и праговете може да закачат в бетона.Сегашния ми CIVIC 7 минава на 1 сантиметър при положение, че е само с шофьор.Ако отпред са се качили двама човека тръбата на генерацията опира в бетона.Междуосието на X е по-голямо и най-вероятно няма да може да минава от там.Май ще трябва да търся SUV.
  34. 0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...