Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11.04.2021 in all areas

  1. 5 точки
    В мен се прокрадва едно съмнение - факторът "БГ". Аз от БГ съм купувал само Yacco от Ванката, иначе другите само от общите поръчки и не съм имал проблеми. Но другото - 8000 оборота! За тези обороти си трябва по-специално масло, а не масовата "шир потреба".
  2. 2 точки
    Май си и за реглаж на предница.
  3. 2 точки
    Само че, ще стане малко като твърда връзка и може да прецака това онова. Не случайно въпросното е гофре, за да поема вибрациите . Така че поръчвате от Бултрако ново, за около 140/150 лв. (последно беше там някъде) и не се занимавате с глупости.
  4. 1 точка
    Аз качвам за 4 сезон тези и съм доволен https://danika.bg/tyre-search-listing/firestone-roadhawk-91h-205-55-r16/ но може би ще изкарат този сезон и за догодина ще трябват нови
  5. 1 точка
    На следващата смяна мисля да сложа и аз Amsoil, да видим дали ще има промяна в харча. Не че 1.5 л./10 хил. км. е много, но...
  6. 1 точка
    линк https://www.ato24.de/en/ravenol-ssv-sae-0w-30.html вид и количество- Ravenol SSV SAE 0w30 2x4L стойност на поръчката - 2х35 Евро х1,9675=138 лева линк https://www.ato24.de/en/volvo-automatic-transmission-oil-v70.html вид и количество-Volvo Automatic Transmission Oil V70 /OEM Part Number: 1161640/ 1х4 L стойност на поръчката-1х66 Евро х 1,9675= 130 лева линк https://www.ato24.de/en/sonax-car-ac-cleaner-ocean-fresh-100ml.html вид и количество- Sonax Car A/C cleaner Ocean-fresh 100 ml 1х1 стойност на поръчката- 1х 7,75 Евро х 1,9675 = 15,25 лева Обща стойност на поръчката-138+130+15,25 = 283.25 лева Начин на плащане- по сметка в ОББ Начин на получаване-чрез куриер
  7. 1 точка
    [mention=15865]Mkilla[/mention] Кое Петро е 6 лв литъра, Supreme или Supreme Synthetic?
  8. 1 точка
    Нямам практически опит, но мога да споделя няколко факта. Има Meyle Original, което според техният маркетинг е "True to OE" и Meyle HD, което е "Better than OE". В онлайн магазините съм виждал само Meyle Original. Така привидно изглеждат добре направени. Марката е немска, но фабриката на Meyle е в Турция.
  9. 1 точка
    Моят Ravenol DXG 5W-30 dexos1 gen 2, ILSAC GF5, API SN след седмица ще стане на 4 месеца и 7000 км откак е налят. Знаех че ми предстоят пътувания и нарочно избрах олио с двоен ресурс. Акорда го карах с евтиното щатско 5В-30 на Хонда, но тея километри ги правех за 1 година, а и К24А3 не е като J35A8.
  10. 1 точка
    Моята равносметка с Honda 5W-40, Petro Canada 5W-30 и Ravenol FDS 5W-30 (най-скъпото от трите): До 4000 оборота, т.е градско, не харчи. Над тези обороти, а аз си натискам щедро по магистралата, харчи еднакво, независимо от маслото!
  11. 1 точка
    Особено ако преобладават. Ако е от време на време - за радост - бива, маслото се охлажда, но да го опънеш половин час на прекъсвач - еми радваш се че е заминало само маслото, а не е излезла некоя мотовилка, "да види кой кара".
  12. 1 точка
    @dandilov, от БГ си го взех. Никога не съм купувал масло от общи поръчки и не съм имал проблеми но пък не съм взимал толко евтино до момента. Няма проблеми с колата и не е имало, няма да пускам коментара иначе. Колата се преглежда 2 пъти в годината в Мотобокса. След 20 пъти малко над 8к оборота и поддържане на магистрална скорост толкова си може. С нито от 1 предните масла не съм имал такива проблеми. Знам си максимум от 0.5-0-7 литра от 5000 до 6000км и то в зависимост как карам. Да кажем, че не съм мерил правилно на щеката преди това, пак са 2000км и го няма близо 1 литър което няма нищо общо с това което е било до момента. Маслото е сменено на 3-ти декември. За мен опита беше това пък който си е доволен, няма лошо. И нямам предвид, че е бълвоч, просто е евтино и като го напънеш приключва - тънки пари, малък ресурс, честа смяна и така.
  13. 1 точка
    И при мен е така, но пък върши добра работа.
  14. 1 точка
    Всем привет. Ребята, не получается встроить видео сюда на форум. Оставляю ссылку на канал, надеюсь админы не сочтут за рекламу т.к. видео которые на канале, действительно именно о хонде аккорд 5 поколения. Множество примеров и пояснений. Если есть возможность встроить, пусть админы подскажут как это сделать. (Превод с Google Преводач) Здравейте всички. Момчета, не мога да вградя видео тук във форума. Оставям линк към канала, надявам се администраторите да не го смятат за реклама. видеоклиповете, които са в канала, наистина са за 5-то поколение Honda Accord. Много примери и обяснения. Ако е възможно да се вгради, нека администраторите ви кажат как да го направите. https://www.youtube.com/channel/UCK01H4YkkbFnFCuhRVA45Vw/featured
  15. 1 точка
    Шарнири Meyle на моята,сложени март 2017 и 43 000км все още са в перфектно здраве.Имало 1бр.от 555 и сложили Meyle, които според майстора държели.Не карам ЦРВ,но дано съм бил полезен.
  16. 1 точка
    Акордите ми не харчеха масло, но и не ги напъвах излишно. Над 160 са шумни, а Легена е "съвсем друга бира" и му е простено да посръбва. Ако с тея 6 гърла беше "маслен трезвеник", щеше да е подозрително. Но 0.6л. за 6100 км олиото е перфектно.
  17. 1 точка
    Подозирам че и моята пие предимно на магистралата, когато е над 4000 об/мин, ама с такава скорост не е разрешено да се кара - не сме у Джерманито. До 3000 об/мин (140 км/ч) не го бара, а двойно на тези обороти и на по-ниски предавки е за радост от изпреварванията, и пак посръбва - ко да се прай, маторя си иска смазка.
  18. 1 точка
    Petro Canada 5/30 нова серия уж което в момента е на 2000км от смяната. До 1500 км щеката до горе. Натиснах на магистралата 400км и светна чайника за ниско ниво. Това го нямаше с Amsoil 5/30 Signature. Най-много съм доливал 1/2 от квартата до смяна. След като направя 5000-6000км, втори път няма да сложа великото Petro Canada. За инфо София - Варна - София 1200км преход за 1 ден с Amsoil-a не мръдна нивото. Който и каквито тестове да прави си има защо едното да е 6 лв литъра а другото 26лв.
  19. 1 точка
    Тия дни и играх една "контра". Салонът стана 'кат нов' Само афтършейф не сложих ама другият път.
  20. 1 точка
    Днес беше ден за летни гуми. За CRV-то избрах Continental Premium Contact 6, размер 225/60/18, другата обух с Vredstein Ultrac - това е нов модел, 225/45/17. Очаквам и двете да си заслужат репутацията и ще дам отзиви по-нататък. Засега контитата ми се струват малко по-шумни от зимните Fulda, може би защото са по-твърди или просто си внушавам. P.S. Continental са производство Испания, а Vredstein - Унгария. P.S. Подарявам старите летни Pirelli тук във форума.
  21. 1 точка
    Здравейте! Реших да напиша отделна тема за гумите и следствият от тях, които използвам в последните години! Хонда Акорд CW2: 225/45/17. Първи гуми Мишлен пилот спорт и последният да затвори голямата прехвалена врата! След първите 3000км ги замених с Bridgestone Potenza RE 070! Невероятно добри гуми без никакви забележки, твърд външен борд и уникално сцепление като ги загрееш! Но, всички се чудят, защо са необходими спортни гуми на тежко комби? Отговора не е логичен! И започнаха след 30 000км да се кривят и бият задните гуми със скорост над 120км/ч и се успокояват след 160! Заключението е -3 градуса камбър! Следват много спорове, защо и как и Hardrace camber and Toe arm kit rear! -1градус! Bridgestone Blizzak ML 001 Evo зимни. И нови гуми Bridgestone Turanza T005. Вече гумите са подходящи! Но шило в торба не стои, смяна днес с най-новите Bridgestone Potenza Sport! Не мога да включа ESP, като ги загрея, а темперетурата на въздуха е 12гр. Хасвалта сигурно е студен! До сега с накладки EBC Yellow stuff (ЕК4, CL9, CW2) и EBC Blade disc(на CL9). Чудя се дали да сложа GD Series Slotted + Yellow stuff, за да спирам още по-добре, т.е. отлично и брутално? Колата е за семейно ползване и рядко минава 4000 об/мин., но знае ли човек кога ще спира? А, дали да свири Garrett под капака? Civic EK4, Stream RN3, Honda Accord CL 9 със Bridgestone Potenza RE 002, изключително здрава и качествена гума.
  22. 1 точка
    Най-добре е да отидеш на място и да водиш някой който разбира. Изчакай да затопли и виж как влизат скоростите. Ще е добре ако не е палена преди това за да чуеш старт на студено. Някаква част от екстрите които е описал продавача се дублират или изобщо ги няма в този модел. Гледай за ръжда по задните вежди и предният капак от вътрешната страна. Това ,че мотора е мит не ме кефи! Сервизната книжка най-вероятно ще е само с един печат от край до край. Не и обръщай внимание, защото няма смисъл. Провери дали работи климатика, заключването на всички врати и дали се свалят и качват всички стъкла. Виж в багажника на местото на резервната гума какво е положението. Ксенона бързо ли пали и фаровете еднакво ли са износени. За стоповете важи същото, имам предвид да са еднакво избелели. Наколенчи странично и погледни до колкото можеш, какво е положението отдолу. При подаване на контакт виж какво свети на таблото. После като запалиш виж дали всичко гасне. Огледай задните гърнета за ръжда. Интересното е ,че в доста от случаите гният отгоре защото там е шева. Обърни внимание как и колко са износени гумите на колата. За друго не се сещам, но колегите може да допълнят още нещо. Сега съвет към теб - Виж как ще тръгне разговора с продавача от самото начало. Не започвай с - Хубава ли е колата и колко ще ми смъкнеш! Не, така не се прави. Отиваш, гледаш, пробваш и чак след като си убеден че това е твоята кола го питаш за коментар на цената. Не сочи всяка драскотина и точка от камъче като грандиозен дефект. Важно е да е право и здраво купето, мотора кутията и окачването да нямат забележки и салона да е запазен. Всичко останало се прави, ако си мераклия. Относно цената - Никога не коментирам това. Дали е скъпа или евтина си зависи от клиентите! Така, че отношение по този въпрос не мога да взема. Хубаво ще е да носиш поне 500 лв. в теб. за капаро. А ако си тръгнал сериозно да я купуваш носи целия кеш. Така вдъхваш повече доверие на продавача, а и пазарлъка върви по-гладко. Ако пък не е твоята кола, благодари и си тръгни. Недей да лъжеш, че ще се обадиш или трябва да питаш жената, тъщата или бабата. Няма смисъл от това и ти го казвам най-категорично. Възможно е продавача да започне да те ухажва с цена, като види че си тръгваш. Повярвай ми- Тръгни си!!! Щото после ще има следния разговор - Ало, абе аз съм момчето дето купи акорда от теб...... ти що не ми каза че еди си какво е пре...но? Отговора ще е - Еми братле, за тея пари толко! Ти да не очакваше нищо да не правиш по тая стара кола? Та, да си знаеш от сега 🙂 Гледай внимателно, защото нали я знаеш тая поговорка - Кьорав карти не играе! Айде успех и дано съм ти бил поне малко полезен!
  23. 1 точка
    Липсва навсякъде и по всяко време,непрекъснсто!
  24. 1 точка
    Е така де крива диафрагма на притескателя. Шанса да е от монтаж е голям. Не отричам дефект просто практиката ме е накарала да гледам и от друга страна.
  25. 1 точка
  26. 0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...