Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 6.04.2021 in all areas

  1. 4 точки
    Пореден капков тест и от мен. 1) Автомобил – Honda Civic Fastback MB2 ("англичанка") D14Z4, 1999 г.; 2) Масло – Shell Helix Ultra 5W30; 3) Маслен филтър – Nitto 4HM-113 (Made in Japan); 4) Предполагаем общ пробег на автомобила - около 320 000 км, а може и повече (по километраж: 221208 км.); 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - от 5150 км.; 6) Цикъл (извънградско/градско) – около 60 / 40 . 7) Сезон на експлоатация – 16.05.2020 - 04.04.2021; 9) Моточасове – 116 по моточасовник; 10) Изразходвано гориво - около 374 л. А95Н; 11) Kтм = (374 / 3.4) = 110 ; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след 240км извънградско каране) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3.4 л.; 14) Доливане на масло - няма. Стои си на 1мм под максимума.; 15) Други – работеща картерна вентилация; 16) Капката е скaнирана с "EPSON Perfection V19" на 600 dpi.; 17) Режим на експлоатация - градско + извънградски пътища + магистрали. 18) Предишно масло -Yacco Lube F 0W-30. Интересното е следното: 1. Голяма разлика във визията между пробите на офисна хартия и филтърна хартия. 2. Все повече се убеждавам, че масленият филтър работи ефективно до 4000км. После вече е задръстен. От там и резкият скок на замъсяванията в маслото между 4000км. и 5000км.
  2. 2 точки
  3. 2 точки
    Колеги, да ви зарадвам. Смених маркуча. Не мога да си позная двигателя. Никакви шумове и скърцане. Всички вибраци на празен ход изчезнаха, а колата погегля супер плавно, без претрисане, което явно е било заради маркуча. Цена 78лв. маркуч и 40лв. труд.
  4. 2 точки
    Колега , high mileage маслата не са Long life масла. Моля, направете разлика между двете и следващия коментар, моля.
  5. 1 точка
    Линк:https://www.ato24.de/de/ravenol-fds-sae-5w-30.html Вид и количество:Ravenol FDS SAE 5W30 1×5л Стойност на поръчката: 40.95×1.9675=80.60лв Начин на плащане :По банков път. Начин на получаване:Чрез куриер
  6. 1 точка
    Никакъв шанс от къде ще дойде това налягане , това да не е балон . Проблема съм го описвал 100 пъти че е в маслените помпи семеринг или О-пръстен , крив и пренатеган картер .
  7. 1 точка
    Може да не е гарнитура. На мен 3 ми смениха и накрая се оказа семеринг на маслената помпа.
  8. 1 точка
    Това че един продукт се намира трудно на пазара, лично мен би ме отказало моментално от бъдещо използване. Все пак се води консуматив и не си заслужава усилието/времето вложено в издирване. При положение че имаш износени гумички, би било по-удачно да ги смениш, а теча да го отстраниш. Маслото едва ли ще реши тези проблеми. Една извадка от сайта на мобил:
  9. 1 точка
    Става въпрос най вероятно за маркетингови номера, но все пак концепцията им е различна ( между Лонг лайф и хай майлидж). Аз ги следя от известно време, за жалост не се намират много такива на bg пазара. Повече са известни на американския пазар. Обикновено производителите ги класифицират като такива, но това не значи ,че в производствената им гама няма такива масла със същата идея , но просто без това обозначение. Имам мотор на доволни километри ,който нагаря масло основно от гумички на клапани, малко от сегменти и малко от теч. Катализаторът освен това е избушен... Примерно от гледната точка на този мотор и състоянието му, защо да не е удачна употреба на точно такъв вид масло със съобразен интервал на смяна... Просто разсъждения и евентуален експеримент впоследствие.
  10. 1 точка
    Монтирах при него март 2020 г. Едва ли са се променили нещата от тогава, предвид че е семеен сервиз.
  11. 1 точка
    "Свободата, Санчо, е едно от най-ценните блага, с които небесата даряват хората. С нея не могат да се сравнят нито съкровищата, които крие земята, нито тези, които таи морето. За свободата, както и за честта, може и трябва да се жертва животът и обратно, лишаването от свобода е най-голямото зло, което може да сполети човека." "Свободата, Санчо, е сладко нещо. От сладкодумците властимеющи не я чакай – с обещанията ще си останеш. Сладките неща те за себе си ги пазят. Я гледай за година власт само какви търбуси правят. Теб най-много с някое позагнило морковче да те залъжат. Свободата, Санчо, сам трябва да си я вземеш..." "Дон Кихот" Мигел де Сервантес
  12. 1 точка
    Почни със смяна на маслото на дифа.
  13. 1 точка
    Зет завел болната си тъща на лекар. След като тъщата излязла от кабинета, зетят влязъл да се поинтересува за здравето ѝ. - Докторе, има ли надежда? - Няма синко, няма? - въздъхнал лекарят - това е само настинка!
  14. 1 точка
    Здравейте, от 9 месеца карам Civic X , 1.5T CVT, седан. Първа регистрация средата на 2018, внос от Канада, ниво на оборудване "Touring" - най-високото. Ввзех я на 40 000 км. С непрекъснатите локдаун-и съм навъртял само почти 8 000. Взех я напълно обслужена и до момента не съм правил нищо - дори за смяна на маслото е рано. Преди това съм карал два Сивика 7 ген. Единия 5 врати, 1.4, 90 кс. ръчка - навъртях му над 80 000 км преди да го продам, другия 3 врати, 1.6, 110 кс. Vtec, ръчка. С него съм навъртял над 150 000 км. Впечатления: 1. Спрямо 7-ма ген. много по-високо ниво на оборудване и комфорт, но това се очаква; 2. Държи се добре на пътя, с хубави гуми няма проблем както на мокър, така и на хлъзгав път. Добра динамика и запас от мощност. Двигателя е сравнително безшумен и купето е добре изолирано. 3. CVT скоростната кутия работи плавно и реагира бързо при подаване на газ. 4. Активните системи за сигурност работят без грешка, стига да има пътна маркировка. В противен случай, понякога, системата за следене на лентата се лъже. 5. Като разход - показва ми 7.8 л./100 км. смесено. Както казах навъртял съм около 8 000 км., от които около /много грубо, не съм водил точна статистика/ 6 000 км. по магистрала Тракия. С 4 човека, багаж, климатик и на тавана на разрешената скорост. Не съм състезател. В града се кара на кратки дистанции - под 15 км. на ден. Дано съм бил полезен с тази информация. Ако някой има конкретни въпроси съм на разположение! П.С. Сменил съм и две CR-V-та - I ген. 2.0 147 к.с. - от последните за модела, ръчка и III ген. 2.0, 150 к.с. , автоматик, преди фейслифта. И с двете съм навъртял по над 100-150 000 км.. Сега карам CR-V - V-та ген. 1,5Т, CVT... , но CR-V-то е е друг клас автомобил и няма смисъл да ги сравнявам със Сивика.
  15. 1 точка
    Проблема е решен след смяната на дифа. Задницата вече е жива. Направих тест на същото място на Витоша където се изложих преди една година.
  16. 1 точка
    Ей ти едно сърце - само да те предупредя, че не си падам по мъже . п. п. А можеше, всичко да е елементарно - палец нагоре, палец надолу ,с еднакъв цвят (да не се набива на очи) и едно усмихнато емотиконче за разкош....
  17. 1 точка
    Аз също не съм ползвал минуса не за друго, а защото виждам, че хората го приемат лично. А то и много често е лично.
  18. 1 точка
    Или поне да имат различна стойност за рейтинга - нали са различни. Примерно "нагоре" да дава 2 точки, а "харесвам" да го вдига с 1. Относно "минусите" - мнозина не се занимават да оборват нечие мнение и биха ги ползвали, стига да не се излагат на ответна реакция. Ако обаче са анонимни, ще станат доста популярен метод, а и къде отива отговорността да застанеш зад действията си?
  19. 1 точка
    Дани, не че нещо, но да си играем на "тука има - тука нема" е повече от смешно.... Един път ги имаше минусите, после ги отняма, после пак ги имаше, после "смеещото се човече", слага минусче на Павката и пак ги махате - въпросните червени минусчета..... Айде малко по-сериозно, какво ви пречат? Знаеш ли, че като видя сложен минус от някой, (особено ако е тендециозен) се смея много и това ми помага да преценя, що за "човек" е тази дребна душица..... Моля върнете минусите - всеки път ви го повтарям. п. п. Символите "нагоре" и "харесвам" са едно и също, затова премахнете единия.
  20. 1 точка
    След 14 години стария Алпин се отказа и търсех някаква мултимедия с единичен дин.Само този Пайнер се оказа удачен за Рекса.Още го разучавам защото честно казано е по-умен от мен.
  21. 1 точка
    Здравейте! Реших да напиша отделна тема за гумите и следствият от тях, които използвам в последните години! Хонда Акорд CW2: 225/45/17. Първи гуми Мишлен пилот спорт и последният да затвори голямата прехвалена врата! След първите 3000км ги замених с Bridgestone Potenza RE 070! Невероятно добри гуми без никакви забележки, твърд външен борд и уникално сцепление като ги загрееш! Но, всички се чудят, защо са необходими спортни гуми на тежко комби? Отговора не е логичен! И започнаха след 30 000км да се кривят и бият задните гуми със скорост над 120км/ч и се успокояват след 160! Заключението е -3 градуса камбър! Следват много спорове, защо и как и Hardrace camber and Toe arm kit rear! -1градус! Bridgestone Blizzak ML 001 Evo зимни. И нови гуми Bridgestone Turanza T005. Вече гумите са подходящи! Но шило в торба не стои, смяна днес с най-новите Bridgestone Potenza Sport! Не мога да включа ESP, като ги загрея, а темперетурата на въздуха е 12гр. Хасвалта сигурно е студен! До сега с накладки EBC Yellow stuff (ЕК4, CL9, CW2) и EBC Blade disc(на CL9). Чудя се дали да сложа GD Series Slotted + Yellow stuff, за да спирам още по-добре, т.е. отлично и брутално? Колата е за семейно ползване и рядко минава 4000 об/мин., но знае ли човек кога ще спира? А, дали да свири Garrett под капака? Civic EK4, Stream RN3, Honda Accord CL 9 със Bridgestone Potenza RE 002, изключително здрава и качествена гума.
  22. 1 точка
    Според мен разсъждавате на някакво абсурдно хрумване,без грам вложена мисъл и изплюто ей така колкото да се напише нещо.Още по-проходима ще е хондичката ако и се присадят и едни вериги от МТЛБ-е примерно,но нужно ли е да се пишат глупости само за спорта.
  23. 1 точка
    След ремонт се разработва с минерално масло , като направиш 30тина мотора на година тогава ти давай акъл ! Няма никаква ама никаква локига за твърденията ти !
  24. 0 точки
    Аз имам такова Харви от около 8 години. От първите месеци ми остана гаден навик при ускорение да проверявам ръчната дали е спусната до долу... Чак забележка ми правят при пътуване. Какво си карал преди това?!
  25. 0 точки
    - Отче, развратна грешница съм аз - искам да се изповядам. - Дъще, нали го направи тази сутрин? - Да отче, но имам актуализация на данните.
  26. 0 точки
    Ами да, идеята на червения минус беше да се реагира на отявлено грешни и подвеждащи мнения, но рядко се използват по предназначение. Имаше ги, нямаше ги, сега пак ги има. Пак си се подсещам, че грешните мнения трябва да се оборват с текст, а не със знаци, което според мен прави минуса ненужен.
  27. 0 точки
    Тази вечер правителството излезе с извънредно обръщение към нацията което гласи следното: - Поради усложнената епидемична обстановка призоваваме всички гласоподаватели утре в изборния ден да си останат по домовете. Ние ще гласуваме вместо вас.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...