Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 5.04.2021 in all areas

  1. 4 точки
    Бъркоча винаги е важен. За радост компаниите не влагат много ресурси в автомобилните масла като капитоловложения, защото бизнеса отива към липсата на двигателни масла. В бъдеще очаквам всячески подоброяване на хидрокрек технологията ,може би по пътя на Петроканада и Шел. Да не забравите ,че има милиарди масло в обръщение ,което трябва да се утилизира и след това да излезе от употреба или да се насочи към други отрасли. За маркетинга.....има компании ,които традиционно си държат на качеството,има други компании,които традиционно залагат на неграмотни надъхани фенове. Та винаги може да се съди от двете страни,но като клиенти имаме огромен избор,колко той е разумен пише в тая тема!
  2. 2 точки
    Пореден капков тест и от мен. 1) Автомобил – Honda Civic Fastback MB2 ("англичанка") D14Z4, 1999 г.; 2) Масло – Shell Helix Ultra 5W30; 3) Маслен филтър – Nitto 4HM-113 (Made in Japan); 4) Предполагаем общ пробег на автомобила - около 320 000 км, а може и повече (по километраж: 221208 км.); 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - от 5150 км.; 6) Цикъл (извънградско/градско) – около 60 / 40 . 7) Сезон на експлоатация – 16.05.2020 - 04.04.2021; 9) Моточасове – 116 по моточасовник; 10) Изразходвано гориво - около 374 л. А95Н; 11) Kтм = (374 / 3.4) = 110 ; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след 240км извънградско каране) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3.4 л.; 14) Доливане на масло - няма. Стои си на 1мм под максимума.; 15) Други – работеща картерна вентилация; 16) Капката е скaнирана с "EPSON Perfection V19" на 600 dpi.; 17) Режим на експлоатация - градско + извънградски пътища + магистрали. 18) Предишно масло -Yacco Lube F 0W-30. Интересното е следното: 1. Голяма разлика във визията между пробите на офисна хартия и филтърна хартия. 2. Все повече се убеждавам, че масленият филтър работи ефективно до 4000км. После вече е задръстен. От там и резкият скок на замъсяванията в маслото между 4000км. и 5000км.
  3. 2 точки
    От този въпросния Иван исках да си купя перка за водния радиатор, която ми беше предложена за скромната сума от 120лв - купих я за 50 от една морга. После си търсих пръскалка за единия фар - 100лв беше офертата... купих си 2 за тия пари от друго място.
  4. 1 точка
  5. 1 точка
    Оригиналното си е най-добре. Ще намериш, но и търговците им знаят ценността.
  6. 1 точка
    Нали за това искаме промяна ,за да се предотвратят безумните закони, администрации, управляващи и грабежи, и подобни хвърчащи, кални хартийки по смрадливия хасвалт! Дай Боже!
  7. 1 точка
    Културно си платих 52 лв. Не знам къде отиват парите, но е факт че бях спрял в нарушение. В Търново, пред 1 болница, 10 метра след знак. "Забранено спирането", където колата стоя 20 мин. Водих трудноподвижната ми мама в 1 кабинет. Колата вдигната с паяк и отнесена. Зелената хартийка метната на бордюра -ако я бе отнесъл вятъра или отмита от валящия дъжд ??? Таксита после няма - центърът заграден от патрулки, та ходихме пеш до наказателния паркинг - около 0,5 кмформеният на гишето е "безгласна буква" и няма кому да обясниш, камоли да обжалваш. Скръбно ми е, парите ги мани. Не знам с каква са возили Легена, външно щети не видях. Нарушителите се преследват от закона. Регистрирана в друг град кола е плячка за бюрократите. Иначе местните феодали паркирали повсеместно. Родом съм от Търново - беше Велико, а сега е жалко и тясно.
  8. 1 точка
    Според продавача от който го взех е от бенз. автомат. Но като гледах тия от дизелите изглеждат по същия начин, поне на вид. Интересно че като го качих и изкарах колата да я пробвам, и веднага се усети че работи. Прибрах я след това и отвих пробката да видя как е нивото на маслото и евентуално да го сменя с маслото от стария диф понеже там го смених преди 1 година. За голяма изненада нямаше капка масло в диференциала, и въпреки това сработваше. Аз мислех че има, понеже продавача каза че не го е източвал, а и леко като го наклоних до като го оглеждах и изтече от него бистро розово масло.
  9. 1 точка
    Тук са хора от цяла БГ. Как да ти дадат идея за добър майстор точно в Бургас ?!?! А и има ли значение какво ще боядисваш - Хонда, Мерцедес или Тойота. Просто попитай в "Шофьорите"
  10. 1 точка
    Здравейте, от 9 месеца карам Civic X , 1.5T CVT, седан. Първа регистрация средата на 2018, внос от Канада, ниво на оборудване "Touring" - най-високото. Ввзех я на 40 000 км. С непрекъснатите локдаун-и съм навъртял само почти 8 000. Взех я напълно обслужена и до момента не съм правил нищо - дори за смяна на маслото е рано. Преди това съм карал два Сивика 7 ген. Единия 5 врати, 1.4, 90 кс. ръчка - навъртях му над 80 000 км преди да го продам, другия 3 врати, 1.6, 110 кс. Vtec, ръчка. С него съм навъртял над 150 000 км. Впечатления: 1. Спрямо 7-ма ген. много по-високо ниво на оборудване и комфорт, но това се очаква; 2. Държи се добре на пътя, с хубави гуми няма проблем както на мокър, така и на хлъзгав път. Добра динамика и запас от мощност. Двигателя е сравнително безшумен и купето е добре изолирано. 3. CVT скоростната кутия работи плавно и реагира бързо при подаване на газ. 4. Активните системи за сигурност работят без грешка, стига да има пътна маркировка. В противен случай, понякога, системата за следене на лентата се лъже. 5. Като разход - показва ми 7.8 л./100 км. смесено. Както казах навъртял съм около 8 000 км., от които около /много грубо, не съм водил точна статистика/ 6 000 км. по магистрала Тракия. С 4 човека, багаж, климатик и на тавана на разрешената скорост. Не съм състезател. В града се кара на кратки дистанции - под 15 км. на ден. Дано съм бил полезен с тази информация. Ако някой има конкретни въпроси съм на разположение! П.С. Сменил съм и две CR-V-та - I ген. 2.0 147 к.с. - от последните за модела, ръчка и III ген. 2.0, 150 к.с. , автоматик, преди фейслифта. И с двете съм навъртял по над 100-150 000 км.. Сега карам CR-V - V-та ген. 1,5Т, CVT... , но CR-V-то е е друг клас автомобил и няма смисъл да ги сравнявам със Сивика.
  11. 1 точка
    Здравейте, Моята поръчка: Линк: https://www.ato24.de/en/toyota-engine-oil-synthetic-sae-5w-40.html Вид и количество: TOYOTA ENGINE OIL SYNTHETIC SAE 5W-40 --- 1х5L Стойност на поръчката: 36.95*1.9675 = 72.70лв. Начин на плащане: Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване : Чрез куриер
  12. 1 точка
    Здравейте! Моята поръчка: Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-ssv-sae-0w-30.html Вид и количество: RAVENOL SSV SAE 0W-30 1x4L + 2x1L Стойност на поръчката: ( 1*35 + 2*11.95)*1.9675 = 115.90 лв. Начин на плащане: Парите ще бъдат изпратени чрез Revolut. Начин на получаване : Чрез куриер
  13. 1 точка
    Имах предвид,невъзможни за баланс,вечно тресящи,шумни,криви и прочее.Пътното им поведение е друг въпрос.
  14. 1 точка
    Хубав въпрос. Мислиш ли ,че им лесно на производителите да направят хубава и точна база за тези най-високоефективни масла. База с 4 и 6 cst има толеранс +/-1 cst ...разбираме ,че чистота на процеса е адски важен, защото 25 % толеранс 2 двете посоки е много. И понеже и всяко измерване има грешка,това е отчетено от SAE. А и маслата се сглобяват с 2-3 различни бази на тон смес. В този ред на мисли 7,5 мога да го докарам по 3 начина с пропорциите на по-гъсти и по-течни бази. Независимо от това ти благодаря ,че си се натикал по-дълбоко в материята. Повечето колеги стигат само до кварталната бакалия
  15. 1 точка
    Те от Хонда трябва да са егати и балъците, защото оригинално вграждат точно тази марка в колите си . 🙂 Всеки официален вносител на марката ти дава 1 година гаранция и ако се случи такова нещо, ти го сменят гаранционно за тяхна сметка, ама ти като искаш си дърпай от чужбина, пък после при евентуален дефект ходи ги търси .
  16. 1 точка
    Въпреки, че никой не пожела да изкоментира по темата, ще споделя какъв бе проблема, като надявам се бъда полезен на други колеги изпаднали в сходна ситуация. DTC кодовете които съм показал на горните снимки явно не са грешки, а може би аз не съм разбрал значението на видяното. Светеха лампите VSA, CMBS, ABS и пилота не работеше.Колата не е чипосвана и т.н., просто проблема се появи, и с времето задълбочи. В крайна сметка колата бе закачена с Launch, и се видя, че грешката е в моторчето на ABS модула. Понеже то не е на болтове като при други АBS модули, бе разпломбирано и отремонтирано (ако може да се нарече ремонт). Самият ремонт бе раздвижване и освсобождаване на едната четка, която незнайно защо бе задържала. После корпуса бе залепен със силикон. Засега вече две седмици нямам никакви проблеми, колата си намаля, ускоравя и държи пътното платно в режим на авто-пилот. Няма и помен от всички сетещи лампи, които ми вадеха очите. Бъдете здрави! п.п. Моля админ ако е възможно да преименува темата от ''Accord 2.2 i-DTEC - VSA, CMBS, CMBS светят постоянно'' в ''Accord 2.2 i-DTEC - VSA, CMBS, ABS светят постоянно''. Объркал съм заглавието при публикацията, не знам как да го корегирам, и дали въобще имам права да го правя!
  17. 1 точка
    Аа що не отидеш до някой магазин и не им дадеш номера на рамата. По нея ще стане по-бързо и лесно.
  18. 1 точка
    Свали твоя сигурно има номер,по него ще се ориентираш за другите марки. Може и да измериш размерите му.
  19. 1 точка
    Четя всичко ,което е важно и отговарям ..когато трябва..В твоя случай няма нищо черезвичайно ,та да ангажираш спецове.Гарантирам ти ,че каквото и да му налееш все някак ще те закара до работа.Независиомо от моето мнение, все пак послушай Ванката ..той е фен на охлабените мотори и сигурно ще те посъветва правилно..
  20. 1 точка
    Не смятам,че ако не се превишава значително заводската височина има някакъв проблем.Тук целта не е да правим офроуд тунинг(то за хондата какъв ли офроуд),а да върнем магазинската стойка на колата.Моята цел е около 80см.отпред и 81-2 отзад.Не знам кога ще остане време да ги сложа,но задължително ще дам отзиви.
  21. 1 точка
    Здравейте,някой знае ли при какви условия, по спецификация, би трябвало да се включи VTEC-а за Accord със F22Z2 двигател (SOHC, "малкия VTEC")? Рових се във форума, а и доста в нета и по чуждестранните форуми, но никъде не открих точна информация на колко оборота трябва да се включи за този двигател. Единственото по-конкретно, на което попаднах е 1-2 поста в чужди форуми, където се споменава Accord 97-ма VTEC Engagement ~2500 rpm. Това обаче не са извадки от спецификации, просто постове. Не се споменава и за конкретен двигател (до колкото знам при такива Accord-и само F22B1 и F22Z2 двигателите са с VTEC, но не съм сигурен). Интересното е, че се споменава и за VTEC-E за тези Accord-и. Не мисля, че аз съм с VTEC-E, най-малкото защото никъде нямам такова обозначение, нямам Econo лампа, а и до колкото знам VTEC-E двигателите имат по два VTEC соленоида - аз нямам, само един е при мен. Вчера си направих VTEC "лампа" и леко се изненадах когато видях, че наистина светва на около 2500 оборота. А от това, което съм чел за VTEC engagement-а като цяло, бях останал с впечатление, че се включва на по-високи обороти - 4000 и нагоре (с изключение на VTEC-Е).Друго, което забелязах е, че май има значение "колко газ" подаваш. Нямах възможност да я пробвам кой знае колко от нас до офиса в градски условия, но все пак забелязах, че на 2-ра примерно ако настъпя рязко газта лампата светва на ~2500 оборота. Ако подавам плавно газ - светва по-късно (в конкретния случай стигнах до 3000 оборота, но тогава май настъпих по-рязко и светна, не знам дали ако бях продължил да подавам плавничко щях да стигна и до повече обороти без да светне лампата). Всичко това, което описах нормално ли е да бъде така за моята кола - оборотите, на които се включва, подаването на газ и т.н.? Ако някой има повече информация по въпроса за VTEC-а на Accord със F22Z2 (SOHC, "малкия VTEC") двигател, ще се радвам и ще съм благодарен да я сподели.Поздрави.
  22. 1 точка
    Здравейте , днес правих същата процедура , интересното е , че за нашия модел няма никъде клип в интернет ,но и аз не направих все пак ето няколко снимки на въпросните коварни щипки ,на таблото отзад и крушките .
  23. 1 точка
    Колег моята кола е "HONDA CIVIC VIII (FK/FN) 1.8-litre i-VTEC 140 hp (R18A2)" с газов инжекцион "AGIS P13 OBD" ,рейката е една от най-добрите "Barracuda br124p" ,испарител/редуктор "RAI-UNO" нагласен е да превключва на 15 градуса и на автоматичен OBD - режим. Разлика във вървене на бензин и гас няма. Не можете да разберете кога превключва, няма проблеми с пропадане или люлеене на обороти и най-важното разхода е почти еднакъв около 8-9л./100км смесен разход. Цената на кита с троидална бутилка без монтаж е към 700 лв. като бутилката е 130лв значи газовият инжекцион пълен кит (тръби,маркучи,скоби,нивомер и всичко необходимо) е към 570лв. без бутилката. Монтира се страшно лесно и настройката на софтуера който е на Български е много лесен. Монтирал съм си го сам. Само не мога да реша още проблема с показанията на бензиномера на HONDA-та но работя по въпроса. Това е което мога да споделя .Ако някой се интерасува от повече информация откъде съм го закупил или друго да ми пише на лични.
  24. 1 точка
    и аз в клуба с неработеща навигация...някой навит ако може да запише диск и да го пусне по куриер ще съм много благодарен поемам разходи и ако трябва ще си заплатя за услугата...ако има желаещи нека ми драснат лично
  25. 1 точка
    Погледни това http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_f_engine#F22B1Предполагам, че твоя двигател в подобен на този, щото за F22Z2 няма детайлно инфо, като цяло Ф-серия са с цел да имаш добри ниски обороти, оттам лека икономия при ежедневно каране, отделно че акордите не са спринтьори, а за маратони Лампата е най-сигурния индикатор - щом светва, значи ЕКУ-то пуска ток към ВТЕК соленоида и ДА - има разлика според натоварването при повечето Втеци, при икономиците е същото правилото - по-голямо натоварване = по-ранно включване -> знае че искаш мощност и ти я дава рано и обратно - като не бързаш и то си кара по икономичния начин по-дълго!Аз съм с F20B6 и там отваря само единия всмукателен клапан до 4200об, после и втория до прекъсвач - 6200 някъде.Това че усещате най-голяма сила около 4500об е защото при Ф-серията там е най-голям въртящия момент на колата
  26. 0 точки
    Зет завел болната си тъща на лекар. След като тъщата излязла от кабинета, зетят влязъл да се поинтересува за здравето ѝ. - Докторе, има ли надежда? - Няма синко, няма? - въздъхнал лекарят - това е само настинка!
  27. 0 точки
    Щом държиш толкова много на джазката,питай в Хонда-Апостолов или направо в Бултрако.Е сигурно ще те отчаят с цената,ама какво да се прави...Хонда.
  28. 0 точки
    Колега, тук не е място за такъв въпрос. Това е Форум на ХОНДА. Погледни и попитай в "Шофьори Бургас" : https://www.facebook.com/groups/1723777057889651/?multi_permalinks=2852169588383720&comment_id=2852273328373346&notif_id=1617303986786174&notif_t=feedback_reaction_generic&ref=notif
  29. 0 точки
    Прибира се мъжът в къщи: -Скъпа, имам добра и лоша новина. С коя да започна? - Кажи първо добрата. - Ами ще ставам баща. - Как така?! Аз не съм бременна! - Ми това е лошата новина.....
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...