Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 4.04.2021 in all areas

  1. 6 точки
    Е тва е. Не стига, че не вдяваш, ами и квалификации даваш...
  2. 4 точки
    Проблема е решен след смяната на дифа. Задницата вече е жива. Направих тест на същото място на Витоша където се изложих преди една година.
  3. 4 точки
    Или поне да имат различна стойност за рейтинга - нали са различни. Примерно "нагоре" да дава 2 точки, а "харесвам" да го вдига с 1. Относно "минусите" - мнозина не се занимават да оборват нечие мнение и биха ги ползвали, стига да не се излагат на ответна реакция. Ако обаче са анонимни, ще станат доста популярен метод, а и къде отива отговорността да застанеш зад действията си?
  4. 3 точки
    Здравейте, от 9 месеца карам Civic X , 1.5T CVT, седан. Първа регистрация средата на 2018, внос от Канада, ниво на оборудване "Touring" - най-високото. Ввзех я на 40 000 км. С непрекъснатите локдаун-и съм навъртял само почти 8 000. Взех я напълно обслужена и до момента не съм правил нищо - дори за смяна на маслото е рано. Преди това съм карал два Сивика 7 ген. Единия 5 врати, 1.4, 90 кс. ръчка - навъртях му над 80 000 км преди да го продам, другия 3 врати, 1.6, 110 кс. Vtec, ръчка. С него съм навъртял над 150 000 км. Впечатления: 1. Спрямо 7-ма ген. много по-високо ниво на оборудване и комфорт, но това се очаква; 2. Държи се добре на пътя, с хубави гуми няма проблем както на мокър, така и на хлъзгав път. Добра динамика и запас от мощност. Двигателя е сравнително безшумен и купето е добре изолирано. 3. CVT скоростната кутия работи плавно и реагира бързо при подаване на газ. 4. Активните системи за сигурност работят без грешка, стига да има пътна маркировка. В противен случай, понякога, системата за следене на лентата се лъже. 5. Като разход - показва ми 7.8 л./100 км. смесено. Както казах навъртял съм около 8 000 км., от които около /много грубо, не съм водил точна статистика/ 6 000 км. по магистрала Тракия. С 4 човека, багаж, климатик и на тавана на разрешената скорост. Не съм състезател. В града се кара на кратки дистанции - под 15 км. на ден. Дано съм бил полезен с тази информация. Ако някой има конкретни въпроси съм на разположение! П.С. Сменил съм и две CR-V-та - I ген. 2.0 147 к.с. - от последните за модела, ръчка и III ген. 2.0, 150 к.с. , автоматик, преди фейслифта. И с двете съм навъртял по над 100-150 000 км.. Сега карам CR-V - V-та ген. 1,5Т, CVT... , но CR-V-то е е друг клас автомобил и няма смисъл да ги сравнявам със Сивика.
  5. 3 точки
    Ами да, идеята на червения минус беше да се реагира на отявлено грешни и подвеждащи мнения, но рядко се използват по предназначение. Имаше ги, нямаше ги, сега пак ги има. Пак си се подсещам, че грешните мнения трябва да се оборват с текст, а не със знаци, което според мен прави минуса ненужен.
  6. 2 точки
    Аз ходя при Симо в Обеля като не ми направят баланса като хората в сервиза, където ми стоят гумите на хотел. Последно мисля, че ми взе под 40лв за баланс с такава машина, но беше преди около година. Пробвах и при Ванката в Младост 3, но твърде много забихме в разни детайли и перфекционизъм, като накрая ми каза, че няма как само с баланс на такава машина да ми оправи биенето във волана (вече 4 пъти след такъв баланс е изчезвало биенето на същите гуми) и ми обяви 140лв за оптимизиране на гума с джанта и баланс + 3ч да му оставя колата и избрах да си пробвам късмета другаде. Пичовете от автогуми.бг имат сервиз на черни връх и също имат такава машина ама цената е близка до трицифрена. Аз от Симо съм най-доволен, стяга се динаметричен ключ, гумите се мият задължително (основно да не си цапат те машината, едва ли е за друго), гумите се помпят по данните на колонката. Отделно и взима най-евтино от всички и работи най-бързо. Недостатък е, че не работи с часове и затова процедирам да ходя някъде месец след "натоварения" период по смяна на гуми. Ако някой не се справя с намирането на координатите да ми драсне на лс, но в гугъл си излизат по ключови думи всичките 3 споменати места.
  7. 2 точки
    Да е само един вота,..зелена стрелкичка според мен,че сърцето много лично идва.А пък не сме от тия, взаимно любящи,честно казано!
  8. 2 точки
    Ей от това ме е най страх,да се не изложа,натискайки без да искам(по грешка),червения минус! Не го правете тенденциозно това хора-ИЗЛАГАТЕ СЕ..,като-🥐🥐
  9. 1 точка
    Здравейте, Колеги, Нова поръчка от ATO24.de - до 14-ти април! Ползвате безплатна доставка до гр. София, кв. Малинова долина. Курса на Еврото е 1.9675лв/EUR, за който е от София ще го предам лично, за Колегите от други градове, ще го изпратя с куриер за Ваша сметка. С това вариантите за получаване на поръчките остават така - Лично предаване в София, кв. Малинова долина - с оглед ситуацията с Covid-19, ще можете да си получите нещата в кв. Малинова долина почти по всяко време през работните дни Доставка чрез куриерска фирма За да се включите в поръчката, моля да използвате добре познатия "Шаблон за поръчка". Стойността на поръчката Ви трябва да получа, преди крайната дата за поръчване. Парите можете да предадете лично, да изпратите чрез Revolut или на следната банкова сметка: Атанас Мушев BG24UBBS80021013830440 BIC: UBBSBGSF ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Моля пишете само псевдонима си във форума, като основание за плащането. Моля не превеждайте пари в чужда валута или от чуждестранни банкови сметки. Телефон/viber за връзка: 0894639302 - Атанас Шаблон с примерна поръчка: Линк: https://www.ato24.de/de/ravenol-ssv-sae-0w-30.html Вид и количество: Ravenol SSV SAE 0w30 1x4L + 2х1L Линк: https://www.ato24.de/en/honda-atf-dw-1-0-946-l.html Вид и количество: Honda ATF DW-1 2х0.946L Стойност на поръчката: (35.00 + 2*11.95 + 2*12.99)*1.9675 = ... лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат предадени лично - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Лично в кв. Малинова долина - чрез куриер* *в случай, че ще получите нещата си чрез куриер, моля след като поръчате, изпращайте данни за доставка, като лично съобщение *към момента Revolut е най-лесния и бърз, същевременно и безплатен начин за плащане на поръчките. Ако нямате Revolut, може да се регистрирате използвайки този линк - https://revolut.com/referral/atanasnuos!MSO
  10. 1 точка
    Да, разбирам те Владо много добре на 2.0 е с по малки дискове и може и на 16ки да върви та все си мисля, че на 17 не би трябвало да опира баланса. Аз и сега съм на 17 летни и 16 зимни но като ми ги дава приятелчето как да не ги взема а и джантите са много хубави, само това прожулване по борда ги съсипва.
  11. 1 точка
    Мите, свали 1-та втулка и монтирай джантата без нея в някой от предните калници, за да провериш как минават спиците и до спирачния апарат и дано накладките и диска да са с минимално износване. По-малкият офсет е обещаващ отнасно апарата, ако джантата е 7J. Ако са ОК, не им боядисвай борда черен - визуално ще се слее с гумата и губиш ефекта на големия цолаж. Даже не ги ремонтирай - има декориращи цветни самозалепващи бордове за джанти. Ако гумите които ще обуеш имат широка предпазна страница (като на тези), декорацията ще оцелее. Другото е решимо с правилни втулки.
  12. 1 точка
    Те и неговите не са с оригиналния отвор за Тойота Корола Версо 2005 60.1 тези джанти които ти дава. Вътрешния диаметър на тази джанта е 70.1 това е външния написан на втулката,на някоя от спиците трябва да го пише. Пише на старата втулка от 70.0на 60.1,тоест ще ти трябва на теб нова втулка от 70,0на 64,1. Взимай и пробвай с това ЕТ42 и 17 ки да не опират в спирачните апарати.
  13. 1 точка
    Съжалявам, че ще го кажа, но на Корола Версо централният отвор е 60,1 мм - може да се види написано на втулката от снимката, а на Акорда централния отвор, както колегата вече го написа е 64,1 мм... Сам се сещаш, че освен ако нямаш подръка някой (много)добър стругар да ти разшири отвора (хаха, само как прозвуча 😂) няма как да станат джантите. Има някаква вероятност като махнеш втулките, които в момента са сложени да се окаже, че централният отвор е ок, но малко ме съмнява - все пак си заслужава да се провери.
  14. 1 точка
    Виж вътрешния диаметър за главината на колко мм е? Ако е над, или 64,1 ще станат
  15. 1 точка
    Ей ти едно сърце - само да те предупредя, че не си падам по мъже . п. п. А можеше, всичко да е елементарно - палец нагоре, палец надолу ,с еднакъв цвят (да не се набива на очи) и едно усмихнато емотиконче за разкош....
  16. 1 точка
    Това май никой не го дава. То и границата за 100% синтетика също е размита. Горе долу по msds може да се ориентираш какво съдържа, но не винаги работи. В крайна сметка важното бъркоча да е добър и да отговаря на характеристиките.
  17. 1 точка
    Всъщност то не е Love, а Like. А целта е именно взаимност (което е разумност), а любовта е хормонален дисбаланс с психични отклонения.
  18. 1 точка
    @fenabg мен ме боли корема, долу ниско, когато го натисна. Предполагам, че е апендицит, ти, какво мислиш? Искам да знам предварително, за да кажа на хирурга направо да го маха. Не ми се дават излишни пари за диагностика. п.п. Не мога да проумея, защо хората си мислят, че при автомобилите е по-различно?! "Светна лампа, какъв ми е проблема?" и се започват 12345678 отговора с предположения. Да, понякога се получава, ама в повечето случаи правилният отговор е ОТИДИ НА ДИАГНОСТИКА. Като видиш резултата, питай във форума, как точно да отстраниш проблема. Ама в случай като настоящия подозирам, че правилният отговор за отстраняване на вече изяснения проблем трабва да е ОТИДИ НА МАЙСТОР. Щото, нали, кво толкова ... няква кола?! Два-три отговора във форума, два-три клипа в You Tube, и всеки е готов майстор. На някои им се получава, ама ....
  19. 1 точка
    Минуса е "наказателен вот", нека го има. Обмислям и концепцията си за "благодаря", ама като е готова, ще я изложа.
  20. 1 точка
    Ти четеш ли си постовете като ги пишеш. На доктор като ходиш изследвания правят ли ти или само аспирин ти изписват? Толко вече се отучихте да мислите последователно и рационално че е трагично. Ето ти решение за температурата се пие да речем парацетамол ама за болки в бъбреците е спазмалгон . Съответно обратното е неправилно. А сега ми кажи къде ти е проблема ?
  21. 1 точка
    Точно поради тази причина трябва да станат анонимни. Ако минустите трябва да се оборват с текст, то по същата логика би следвало и плюсовете да се оборват с текст. При това положение форума ще стане ... браво, точно така, право в целта .... пост след пост.
  22. 1 точка
    Аз също не съм ползвал минуса не за друго, а защото виждам, че хората го приемат лично. А то и много често е лично.
  23. 1 точка
    Абсолютно съм съгласен и то на 200%. До сега един не видях който "миносва" да се обоснове и с това да помогне на питащият. Това червеното се използва изцяло да се уязви някой колега и за нищо друго. Между другото аз никога не бих използвал този символ, това е толкова грозно.
  24. 1 точка
    Възможно е. По принцип влагата и водата поглъщат. Пример със светлините на фаровете, всички знаем при мокър асфалт как светлинният поток се поглъща а при сухо време колко добре осветява.
  25. 1 точка
    Правят се "плюсчетата и минусчетата" ананонимни и в даден момент ще станат безинтересни за заядливковците ... и ми се струва че ще почнат да се ползват по предназначение.
  26. 1 точка
  27. 1 точка
    Да обобщим. Дотук имаме три лампи, които светят. На мен през годините на различни коли са ми светели същите лампи от изгорял датчик и от неработещ модул. Единственият начин да се локализира от кое точно е е с диганостика. Какво неясно има? Другият вариант е да почне да се сменя всичко наред, докато лампата изгасне. По-добре ли е? По-горе други колеги казаха, че им се е случвало от слаб акумулатор. Тук сме някакви лаици, дето също си водят колите на майстор. И този майстор, дето разбира повече от нас, пак няма да може да ти каже от какво е, ако не я върже с диагностиката и да прочете грешката. Без диагностика може да каже само Фидан - човекът чудо. Не мога да разбера, какъв отговор се очаква. Ама хайде, аз казвам, че е от ABS датчик. Заден ляв. И сега ще трябва да нося отговорност, защо съм казал точно това. Щото такъв сменях последно. Смени го, може и при теб да помогне...
  28. 1 точка
    Доста се въздържам да пиша, ама като чета горните постове -колеги да ме прощавате. Във форума врачки и баячки няма. Има технически грамотни хора. И като кажат че трябва диагностика с компютър значи трябва. Като няма във вашия град или си намирате начин или тази кола не е за Вас. Поздрави.
  29. 1 точка
    BGGumi.com Имат вече и голям сервиз на Симеоновско. Есента купих зимни произведени 2020, а точно днес обух там с летни и двете коли. DOT 0421. Обади им се и ги разпитай каквото те интересува. Иначе преди бях клиент на Маргел, те също имат пресен дот по поръчка от Германия, но последният път не останах доволен от монтажа и ги смених.
  30. 1 точка
    От този въпросния Иван исках да си купя перка за водния радиатор, която ми беше предложена за скромната сума от 120лв - купих я за 50 от една морга. После си търсих пръскалка за единия фар - 100лв беше офертата... купих си 2 за тия пари от друго място.
  31. 1 точка
    Сдобих се с друг диф от същата кола, номера обаче му е съвсем различен. Ще видим какво ще стане като го сменя.
  32. 1 точка
    Tака де , като я смени ще разбере че не е от нея и пак ще ги смени и дисковете. А преди да ги сменя е елементарно да им се сложи индикатора и да разбере състоянието им.
  33. 1 точка
    Така, така.... да почва да сменява, първо скъпите неща и накрая най-евтиното (спирачната течност). Желязна логика вадите, ама кой как го влече.
  34. 1 точка
    Най-вероятно имаш криви предни дискове. Да, обслужи каквото има за обслужване по спирачките. Но биенето е малко вероятно да е от друго. Камоли от спирачната течност. Сподели после резултата.
  35. 1 точка
    Сниманото бутало е задно , а на теб са криви предните дискове .
  36. 1 точка
  37. 1 точка
    Виж дали ти сработва абс но на 100% не . някои от датчиците е дал фира . Закачете я на диагностика , залагам на заден десен .
  38. 1 точка
    Според мен разсъждавате на някакво абсурдно хрумване,без грам вложена мисъл и изплюто ей така колкото да се напише нещо.Още по-проходима ще е хондичката ако и се присадят и едни вериги от МТЛБ-е примерно,но нужно ли е да се пишат глупости само за спорта.
  39. 1 точка
    С мерак всичко става. Само не знам, колко е оправдано. Финансово, работа, ефект. Яко преправяне ще да е - кардан, полуоски, ел.инсталация. По-лесно ще е да смениш цялата кола с друга марка, мисля. Не познавам всички марки коли с техните видове 4х4. От пръв път се сещам за две, при които има принудително заключване, т.е. постоянно 4х4 - Toyota RAV4 u Nissan X-trail. Тези двете са горе-долу в класа на CR-V и принципа на работа на 4х4 е еднакъв. Разликата е, че при Хонда системата е хидравлична, а при тези двете е електрическа. Именно ел.контрола на съединителя позволява принудително заключване, за разлика от нашата хидравлична система. Но, при X-trail принудителното заключване работи до определена скорост. След достигане на тази скорост се изключва автоматично и си оставаш на "on demand" 4x4. При RAV4 не съм запознат, дали е същото. @krasimir_01 , на VSA това му е работата - да те държи в пътя, когато трябва. В твоя случай - завой, равно, сравнитечно висока скорост за пътната обстановка. При тези условия VSA ще се справи перфектно, когато задницата тръгне да те изпреварва. Изпитвал съм го на собствен гръб - 120км/ч, аквапланинг. Системата се справи за части от секундата, както е думата. Ако ти си карал с изключена VSA, проблемът е в теб, а не в 4х4.
  40. 1 точка
    Да ги видим сега новото правителство как ще стартира и какви ще ги натвори ,ноо този път без мене -няма да гласувам за никой . Свърши се тая ,да ставам в 5 часа ,6 часа да гласувам ,7 часа автобуса за Албена където работих ,после цял ден като призрак съм ,не ща да видя вече нито избори нито Албена като работно място -обичам да я гледам от вилата ,красиво е .Нали знаете вица за ада и за курортистите .
  41. 1 точка
  42. 1 точка
    Не абсурдно а почти очаквано може да са сложили много малко грес Изпратено от моят Redmi 3 с помощта на Tapatalk
  43. 1 точка
    Здравей, При мен имаше скърцане, което оправих с гресиране на рейката. Тази новата е на цена около 900 лв Изпратено от моят M2007J3SG с помощта на Tapatalk
  44. 0 точки
    Владо, ти си засеганат защото след безкрайно дълга безмислена дискусия с теб се наложи да ти припомня съответната точка – в контекста на неспирното оспорване на наказанията, които получаваш. Конкретният случай с минуса, който получих по-горе, няма общо с тази точка (нито е спорене, нито обиждане и т.н.). той е пример за личното отношение и използване на системата. Колегата, който ме „удари“ с минусче, беше един от наказаните и това ми изказване не му е харесало. Това изобщо не е повод за решението да се махнат отрицателните реакции. Стига спекулации.
  45. 0 точки
    Не съм казал абсолютно нищо за диагностиката, то е ясно, че ще я закача, но работата беше, че питах как са си решили хората проблема ако са имали такъв или подобен, а не всеки 2ри коментар да е да ходя на майстор, а ти защо си в тоя форум при положение, че има майстори и можеш да си ходиш на диагностика , а не да пишеш заядливи коментари?
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...