Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 2.04.2021 in all areas

  1. 3 точки
    Въпреки, че никой не пожела да изкоментира по темата, ще споделя какъв бе проблема, като надявам се бъда полезен на други колеги изпаднали в сходна ситуация. DTC кодовете които съм показал на горните снимки явно не са грешки, а може би аз не съм разбрал значението на видяното. Светеха лампите VSA, CMBS, ABS и пилота не работеше.Колата не е чипосвана и т.н., просто проблема се появи, и с времето задълбочи. В крайна сметка колата бе закачена с Launch, и се видя, че грешката е в моторчето на ABS модула. Понеже то не е на болтове като при други АBS модули, бе разпломбирано и отремонтирано (ако може да се нарече ремонт). Самият ремонт бе раздвижване и освсобождаване на едната четка, която незнайно защо бе задържала. После корпуса бе залепен със силикон. Засега вече две седмици нямам никакви проблеми, колата си намаля, ускоравя и държи пътното платно в режим на авто-пилот. Няма и помен от всички сетещи лампи, които ми вадеха очите. Бъдете здрави! п.п. Моля админ ако е възможно да преименува темата от ''Accord 2.2 i-DTEC - VSA, CMBS, CMBS светят постоянно'' в ''Accord 2.2 i-DTEC - VSA, CMBS, ABS светят постоянно''. Объркал съм заглавието при публикацията, не знам как да го корегирам, и дали въобще имам права да го правя!
  2. 2 точки
    Ако някога, лично си сменявал сп. течност, би трябвало да забележиш, какво първоначално изтича от спирачните апарати. Тази източна течност, няма нищо общо с останалата течност, която е в системата - не като връзка, а като качество. Там, при маркучите и спирачните апарати, течността е "най-натоварена", там тя се и загрява/изстива доста по често от останалата част, там се събират и всички отлагания и боклуци и постепенно тази течност си губи свойствата. Спирачната течност, въпреки че има висока точка на кипене, има и определен вискозитет и устойчивост на свиваемост, но абсорбирайки влага, или попадайки дори минимално въздух, променя характеристиката си и натиска който трябва да упражнява върху буталото на сп. апатат, става неравномерно, отам и спирането. Ако влагата е повече, това води и до това клеясване на буталото и неравномерното му движение. От това неравномерно движение и частично заклинване на буталцето в апарата, то не може да упражни еднакъв натиск върху накладката, от което се образуват тези трептения и неравномерно износване на накладките (и то това почти винаги се случва, с една от накладките). Дисковете също могат да се изкривят (но не са от кашкавал де ) но за повече от 35 години, не съм успял да изкривя и един комплект, въпреки, че на други бивши коли, съм слагал и възможно най-евтините, ако щете кажете - ментета. Почне ли да тресе, веднага освежавам течността и всичко приключва - не чакам да стане късно. Пак казвам - всеки си има глава на рамената и сам си решава от къде да почне.
  3. 2 точки
    Двама клошари си говорят: -Абе, ние що не хващаме Ковид? -Ами, защото нямаме телевизор..
  4. 2 точки
    Те от Хонда трябва да са егати и балъците, защото оригинално вграждат точно тази марка в колите си . 🙂 Всеки официален вносител на марката ти дава 1 година гаранция и ако се случи такова нещо, ти го сменят гаранционно за тяхна сметка, ама ти като искаш си дърпай от чужбина, пък после при евентуален дефект ходи ги търси .
  5. 2 точки
    @ceco_accord, със сигурност ще знае а и Русе му е на 100км, хем ще се разходи и ще му погледнат колата като хората НО на мен друго ми прави впечатление...Акумулатора се скапал, даКчика дал фира и колата излиза на пазара а това е кола с общо взето малко проблеми. Достатъчно е дървена и проста, че да има сериозни неща които да се правят по нея. Ако беше взел някое ултра модерно Пежо от тия години които имат "све" екстри, тогава трябваше да си пусне 100 мегабита нет, че темите щяха да летят по 3 едновременно. @Todorov1914, форума или "площада" е за да се сподели проблем и ако някой има решение и иска да го шерне го прави. На "площада" хората разговарят за да споделят проблеми, да се посмеят и да има някакъв вид социална комуникация. Ако никой не ти напише нищо, ще кажеш "Баси тъпия форум", като ти пишем да идеш до човек който се занимава с Хонда го приемаш като заяждане. Никой няма за цел да те обиди а да ти помогне обаче от разстояние, без абсолютно никакви факти освен, че свети като камиона на кока-кола, друго ти не споделяш а и да искаш няма как без HDS, Delphi или подобна диагностика. Не знам с тия афиф диагностики за 15лв от OLX в OBD буксата дали ще свършиш нещо, ако има някой твой приятел го питай и пробвайте ако е такъв зор. Колата не е виновна и този модел Сивик е здрав технически, на него проблема му е съвсем друг
  6. 1 точка
  7. 1 точка
    Далеч ще бъда да...Някъде в Монтана под стената на язовира.
  8. 1 точка
    През газовия компютър и приложението му,чрез бензиновия компютър и скенер и чрез оцветяването на свещите.
  9. 1 точка
    http://www.autosport.bg/норис-макс-изпревари-чисто-хамилтън/?fbclid=IwAR3JxzU_Hs_CSem1FO5jRxcaj6nxOtfheXSxf4Halq8TEWOcJhicL_LXf-c
  10. 1 точка
    ВЕР израсна доста, през последните сезони. Под голямо напражение няма как да не допускат леки неточности. Важното е, че РБ като, че ли най-накрая разполагат с добре уточнена кола с необходимата мощност и имат нужния пилот в очите на ВЕР. Силно се надявам клюките за Мерцовете да се окажат правилни и да има напрежение в отбора. Спорта има нужда от това. Последния сезон гледах някои състезания с погнуса от тоталната сива доминация. Време е Сър тъмнокож и лесно раним да си ходи. Така спорта ще живне. Отдолу се задават безспорни млади пушки като Ръсел, Льоклер, Ландо, Юки и тнт. Силно се надявам Ферари и Мак да дръпнат след някое друго състезание и да гледаме динамични надпревари. Колкото до БОТ, вече и аз не знам толкова ли му е капацитета или толкова му позволяват от Мерц. Така като гледам от двете по много. Ако се озлоби малко повече най-много да провали някое състезание на ВЕР.
  11. 1 точка
    Е, то ако се наложи, ще ги сменява. За друго ставаше въпрос, ама пак - всеки сам си решава. п. п. Усетя ли трептене/тресене във волана - при спиране, задължително освежавам течността, обезвъздушавайки всяко колело по 3 или 4 пъти, за да излезе "тинята" и треперенето /тресенето спира.
  12. 1 точка
    Tака де , като я смени ще разбере че не е от нея и пак ще ги смени и дисковете. А преди да ги сменя е елементарно да им се сложи индикатора и да разбере състоянието им.
  13. 1 точка
    Пращаш го към Добрич в сервиза ,на следващия ден се връща по куриера отремонтирано .Не се презапоява -сменят се елементи .
  14. 1 точка
    https://omanual.ru/Honda/CR-V/3/ru/html/000000000001325.html https://omanual.ru/Honda/CR-V/3/ru/html/000000000001307.html#i000 Sent from my Mi 9 SE using Tapatalk
  15. 1 точка
    Не знам какво гледаш , но отиваш във фирма която прави кардани и баланс, и дава гаранция и си взимаш всичко от там Друг е въпросът имаш ли нужда.
  16. 1 точка
    Реших да готвя телешко с червено вино! И гледам в хладилника няма телешко! И нарязах една ябълка във виното!
  17. 1 точка
    Колега Todorov1914, Пуснал си тема за акумулатор преди време. Сега драмата е -може ли да е от акумулатора. Почва се едно гадаене. Иди да я закачат на комп и сагата свършва. И още един въпрос към теб -ти като се спря на модел и марка не се позаинтерсува за нея-слаби страни фабрични дефекти, цени на части. Последно -посети сервиз който се занимават с хонда и да направят пълна диагностика на състоянието на колата. Иначе теми като веригата ми е хлабава, радиото неработи, налягане на гумите- стават излишни. Вече има такива. Само трябва четене.
  18. 1 точка
    Сниманото бутало е задно , а на теб са криви предните дискове .
  19. 1 точка
    Спирачната течност абсорбира вода. Водата попада в сп.цилиндър. Буталото на сп.цилиндър започва да ръждясва. Спирачките започват да задържат. В повечето случаи задържането е едностранно, т.е. задържа едната от двете накладки ня един и същи диск. Задържаща спирачка нагрява диска и го криви. Воланът започва да вибрира при натискане на спирачката. Говорим за предни дискове. Провери температурата на дисковете. Сп.апарат може да задъра и по друга причина.
  20. 1 точка
    точно това мернах някъде тези дни ровейки се в нета и преди малко проверих във service manual и ръчната спирачка е с барабанни накладки, подобно на мерцедес @Emicha, много ме съмнява да се получава поради въздух в спирачната система или поради старост на течността. със сигурност ще я сменя, но ми е с по-нисък приорите.
  21. 1 точка
    @Todorov1914, както е казал @fenabg, отиваш на майстор или при приятел който има представа от коли и я закачате на диагностика. Фена ти е казал кой дава фира най-често.
  22. 1 точка
    Имаш варианти да си намериш прагове от някоя кола за части, или както ти е писал колегата да си намериш кадърен майстор/и, които да ти изработят нови прагове (по разумния за мен лично вариант) и да ги подмениш от-до. Запечатваш всичко с хубав антикорозионна химия, и ще избуташ още някоя година.
  23. 1 точка
    Има разлика и в цветовете, и в размера на дифузната зона, и в контраста, и в детайлите на изображенията.
  24. 1 точка
    Грубо казано - изрязват се проблемните участъци до здраво, след което се заваряват нови елементи на тяхно място. То може и да е не спасяемо положението, ама само докато като си пишем, няма да сме сигурни. Пиши ми на лично с номер на телефон , да те пратя в Търново при момчета (все още с хъс), които имат само доволни клиенти. Най - малко ще те ориентират, какви са ти вариантите.
  25. 1 точка
    Здравей И аз съм със Седан, направиха ми веждите, и сега всичко е наред. По същият начин е възможно да се подменят и праговете- стига майсторите да се заемат. Според мен ако се направят както трябва- поне 4-5 години няма да имаш проблеми с корозията. Поздрави
  26. 0 точки
    Отвориха заведенията, ама само на открито: https://www.facebook.com/parasolek1976/videos/3911385742252026/
  27. 0 точки
    Пиано в мола, хора около него и се наслаждават на музиката. Сред тях и 1 джебчия. Гледа и си мисли: Какъв талант, какви пръсти, а се занимава с глупости.
  28. 0 точки
    Българина и фъстъци да яде па ше се окапе..
  29. 0 точки
    - Иди да ми купиш цигари. - Дай пари. - Ми то с пари всеки може! след малко: - Ето ти една кутия. - Ама тя е празна? - Е то от пълна всеки може да пуши.
  30. 0 точки
    Иванчо звъни на баща си! - Тате, да дойдеш в училище, викат те? - Иванчо да не си бъркал под полата на някоя съОченичка! - Не бе тате, учителката иска да види кой идиот ми е помагал за домашното!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...