Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 24.03.2021 in all areas

  1. 4 точки
    Малък update. След като днес ми съобщиха, че цилиндъра ще дойде най рано след 2 седмици, сторнирах поръчката и отидох в Бохум при другият сервиз на Хонда, който ми препоръча колегата- обясних им положението и ми дадоха час за вторник да видим какво cа направили тук в Есен тези некадърници
  2. 2 точки
    Ами то сега изглежда по-чисто от предишната проба. Така е, когато не се снимат пробите при абсолютно равни условия и осветеност! Балансът на бялото е различен и от там последващата обработка излиза с разлика в цветовете. При скенера няма грешка! Там всичко се снима при еднакви условия. Само трябва настройките на скенера да не се променят. 15000 - ноу уей! Давай да видим с опресняването какво ще излезе.
  3. 2 точки
    На някой очите са му от мама, на друг носа от татко, веждите от баба, а на някой кората на главния мозък, от дъб🤘.
  4. 2 точки
    Наздраве! 😼 мр-р-рр
  5. 2 точки
    Имаше някъде във форума подобна тема от колега с модел 2013 мисля,който имаше проблем с AWD и след ъпдейта се хвалеше ,че изкачва някакъв баир,който не можел преди това. Аз съм с 2015г,но както писах само веднъж ми се е наложило да сработва(макар и безпроблемно). По мое мнение със ски ваканции и лек офроуд няма да имаш никакъв проблем, но избягвай излишни и ненужни каскади в разни ниви и гори. Колата е по-насочена повече към асфалт, а и гумите са много сериозен фактор наравно със задкормилното устройство.
  6. 2 точки
    За надъхване. https://www.facebook.com/watch/?v=1344527162576447 https://www.facebook.com/Formula1/videos/2618963631485275/
  7. 2 точки
  8. 1 точка
    Задължително още един път,много е черно явно предния собственик не е спазвал интервалите. На салфетката трябва да има червено розов отенък. Ето ти цвета на новото
  9. 1 точка
    Евентуално има вероятност, при добре загряло масло, филтърът да е обрал по-едрите частици. Защото при градско и недозагряло масло, филтърът работи на байпас. Но, по-скоро бих го отдал на разликата в снимките. Пък може и на двете. Кой знае... Затова е най-добре сканиране, за да се избегне гадаенето и хвърлянето на боб.
  10. 1 точка
    Здравейте, Бих искал да се включа в поръчката. https://www.ato24.de/en/ravenol-vollsynth-turbo-vst-sae-5w-40.html Вид и количество: RAVENOL VST SAE 5W-40– 1x5L + 1х1L Стойност на поръчката: (1*42.95 + 1*10.49)*1,9675=105.20лв. Начин на плащане: Парите са преведени по сметка в ОББ – Общо: 105.20лв. Начин на получаване: чрез Куриер.
  11. 1 точка
    В дъното на стаята мъждука свещ. Възрастна гледачка намества очилата си и забива поглед в разтворената длан на лорд Джон: - Вие ще бъдете заклан, одран, нарязан на парчета, сготвен, изяден... - Госпожо - прекъсва я лорд Джон, - струва ми се, че и за двамата ще бъде по-добре, ако ми разрешите да си сваля ръкавиците от свинска кожа...
  12. 1 точка
    Здравейте! Искам да поръчам и аз Моята поръчка: Линк: https://www.ato24.de/en/honda-synthetic-blend-5w-30-0-946-l.html Вид и количество: Honda-sinthetic-blend-5w-30, 5x1L Стойност на поръчката: ( 5*6.49)*1.9675 = 63.84 лв. Начин на плащане: Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване : Чрез куриер
  13. 1 точка
    Свали си капачката, става за 2 минути. Аз имах същият проблем преди 1 седмица. Имаше окисления по вътрешната страна на капачката на палчетата. @5 GTT щом има ток до палеца не е имобилайзър 100%
  14. 1 точка
  15. 1 точка
  16. 1 точка
    Прибрахме се от пазар, свалихме маските и гледам аз, БИНГООО, тая жена не е моята!
  17. 1 точка
    Трябва, да се внимава с този сервиз! Повече са заинтересовани от продажбите, на коли Хонда и повечко Киа, отколкото от сервиза. От БГ училището в Есен има още трима с гаранционни Хонди(2хЦРВ и един Акордеон), ще им спестим изненадите. На жена ми, и предлагаха нова кола, защото спирачният (преден десен) апарат беше заминал. Варелите с масло, някога бяха, на Тотал, вече са на Q8. Миналият месец, поръчах трансмисионно масло, за моите Акорди, предложиха ми само наливно(неизвестно какво). Това са моите впечатления от сервизът. Изпратено от моят VTR-L09 с помощта на Tapatalk
  18. 1 точка
    В зависимост от това, къде ще се кара/регистрира колата, може и да се разминеш. Но това не променя факта, че затъмняването на челно и предни странични стъкла, е забранено в България( и не само).
  19. 1 точка
  20. 1 точка
    Ако пробваш автомата на студено, ще има леки тласъци. Трябва си разходка за да загрее мотора и той. Ако наклона е голям - ще се търкаля леко назад, въпреки че си на "Д". Вземи за огледа някой с такава кола - той ще има опит и ще усети ако има разлика. За мотора и маслото - относително е, но е важно впоследствие разхода да не е над 1 литър на 10000км, което е приемливо. За навигацията - по-красиво е с нейния монитор, но "телефонните" са по-добри, освен ако не я изкорубиш и монтираш друго устройство. Относно CMBS / LKAS и на магистрала да си, и там има магарета, дето не гледат в огледалата, а някои и мигач не дават. Системите си работят, но се презастраховат и е некомфортно, особено ако емблемата с радара е зацапана. Гледай колата по общи и важни технически показатели да е читава, екстрите са против скука.
  21. 1 точка
    Попитай колегата @sttekata
  22. 1 точка
    Накратко казано - и двете. Най-важната същина е в текста "Бранко си заслужава всички хубави неща, които съм чел за него", но няма как да стане ясно ако не обясня. Дълго се чудех ако напиша историята, да не нанесе някакви негативи, затова темата стоеше незавършена. Но ще го споделя, защото според мен рядко се срещат такива хора. При ревизията на моята оригинална помпа на колата с въпросния ремонтен комплект (поради леко омасляване), е допусната грешка и едни пластинки са сложени наобратно. Това е ремонт, който Бранко е правил десетки пъти правилно, но миг невнимание или разсейване и грешката става. В резултат първоначално помпата работи нормално, но поради неправилното поставяне на пластините, те започват да се износват вътре в самата помпа. Така работата на помпата е ставала все по-зле и по-зле, но достатъчно бавно във времето, за да не можем да открием причината (а пробвахме какво ли не), до един момент, в който просто се чу щракане и спря тотално да работи. Закарах колата пак при Бранко, той за пореден път свали помпата, разглоби я, откри какво е станало и ми се обади с думите - "Утре имаш кола с чисто нова помпа за моя сметка". Човешко е да се греши, случва се и на най-добрите. Въпросът е после да си ЧОВЕК. А Бранко определено е такъв с всички главни букви, не само Ч-то. А вече и приятел.
  23. 1 точка
    Да се поправя, dension-ът може да сменя директории, ако са 6 и един вид емулират дискове от cd changer, с други думи работи си съвсем коректно с аудиото на легена. Иначе според мен Grom е по-добро откъм качество на изработка (истинска метална кутия) и native поддръжка на ipod/iphone музикалната библиотека (включваш телефона директно с usb кабел и можеш да слушаш всичко от него). При Grom всичките аксесоари (bluetooth, DAB radio и т.н.) са като допълнително модули, които се купуват и закачат отделно, самият Grom има два входа за аксесоари. В заключение искам Да кажа само и две думи по адрес на т.нар. "официален вносител" на Grom, а именно http://gromaudio-bg.com - уникален измекяр и мърляч, който за по-евтино си прави сам кабелите за връзка на устройството с различните видове коли, вместо да използва оригиналните такива и освен че ги прави с най-некачествените китайски жакове и всякакви грозни разцветки жици, специално на моя кабел за акорда беше запоил два пина грешно и се дефазираше само левия канал (в буксата на грома ляво и дясно имат отделни плюсове, а минусът им е един общ), та се наложи хем да плащам пълна цена за устройството, хем да бърникам след него да поправям.
  24. 1 точка
    @fenabg Ванка, темите, които си започнал не са само твой труд. ОК - може да има и такива, в които само ти си писал (смислени неща), но пак няма как да се отсеят. Наскоро исках да помогна в една тема, и така се ядосах от развитието, че си скрих мненията и друг колега ми ги разкри пак после. Ама, ако не съм помогнал на него, поне някой друг, който чете ще може да почерпи от опита ми. И това заради един човек да отсвириш целия форум... В живота като видиш някой, който ти говори глупости какво - казваш си "край, самоубивам се, този свят не ме заслужава"?! Не, обръщаш се и продължаваш да общуваш с всички, с които си струва. И тук идва въпроса за това какво хората искат да кажат с това, кое е технически издържано, че да се трие. Кой може да каже? Във фейса по технически издържани неща ли се пишат? Там някой модерира ли ги? Тук гледаме хората да не почнат да се обиждат поне. Ама, представете си, утре идва модератор, който (се има, че) е технически грамотен и почва да трие. Колко човека ще си кажат "да ве, това, дето го написах беше тъпо". И дали няма пак всички да се почувстват онеправдани. И защо по дяволите всички сочат екипа, когато казват "ето, хората, които разбират - вече не пишат". Защо някой е длъжен да ви отговори на техническия въпрос, че да спестите някой лев, когато си питате майстора?! Само че при майстора само с "мерси" не се минава. Ами образовайте се и помагайте на другите и вие. Тези, които "разбират" как са могли?! Има още няколко форума и фейс групи. Бас ловя, че тези, дето "разбират" отдавна ви чакат там. Само дето, като хептен нищо не разбираш, трудно ще разбереш и кое е смисленото измежду всичката шлака. И Ванката, дори да спре да пише - още е жив. Има си сервиз в Дупница. Като сте такива фенове, отидете на място и си платете за услугата и въпросите. Току виж, пак си върнал вярата в доброто в хората...
  25. 1 точка
    Само допълнение. Ново от Бултрако обявиха цена от 540лв. @angello, какво е това "Блу Принт"?
  26. 1 точка
    Контролни уреди Типичният спортен автомобил има четири главни контролни уреда, към които се нуждаеш да насочиш вниманието си ако искаш да караш надеждно на лимита. Те са: тахометър, налягане на маслото, температура на маслото и температура на водата. Използвай скоростомера за да ти помогне да бъдеш бърз, а другите три - за да бъдеш сигурен че колата продължава да работи. Може да се наложи да работиш с други контролни уреди, като например налягане на горивото, амперметър, налягане на турбото, температура на изгорелите газове и.т.н. Много е важно контролните уреди да са поставени така, че да можеш да разчиташ показанията им само с един бърз поглед. Често е най-добре да поставиш скоростомера и другите уреди под ъгъл за да можеш да ги виждаш по-ясно; началото на червената зона на оборотомера трябва да бъде на 12 часа. По този начин, с бърз поглед ще знаеш кога да превключиш предавка или дали температурите и наляганията са наред. Така че се постарай уредите да не отразяват слънчевата светлина в очите ти или да са толкова ярки, че да не можеш да ги разчиташ. По принцип, трябва с бегъл поглед да проверяваш повече за промяна в позицията на стрелките на уредите, отколкото за точната стойност, която показват. Просто устроено табло е най-добрия вариант, с колкото се може по-малко контролни уреди. Все повече състезателни автомобили вече използват компютъризирани табла, които са свързани със системи за анализиране на данните. Те са много полезни, защото могат да ти дадат информация за времето на обиколката ти, минималната и максималната скорост в различни участъци от пистата и друга полезна информация, която може да ти помогне да определиш къде можеш да подобриш представянето си. Все пак, не се оставяй анализирането на информацията да те вманиачи и да те отдалечи от самото пилотиране. Обичам да използвам скоростомера при излизане от повечето завои за да преценя как съм се справил на въпросния завой. Това е доклада ми за свършената работа. Избирам си точка от пистата и проверявам колко оборота показва оборотомера. Ако съм с 50 оборота по-високо от предишната , знам точно какво е проработило през сегашната. И така, опитвам се да хвърлям по един поглед към уредите ми поне един път на обиколка, когато съм на правата. Иначе, завися от предупредителните лампи, които ме предупреждават за евентуални проблеми. Предупредителни или „идиотски” сигнални лампи може да се окажат много ценни. Обикновено са настроени така, че да светват само при критични ситуации за двигателя, когато нивата станат недопустими, например ако налягането на маслото падне под 40 паунда на квадратен инч (psi), или температурата на водата достигне 240 градуса (по Фаренхайт). И защото тези светлини ще те предупредят ако има основен проблем, можеш да проверяваш уредите си само когато е удобно, например на правата. Педала на спирачките Когато спираш, мисли за „стискане” на педала на спирачките при натискане и плавното му отпускане. Колкото си по-плавен със спирачките, толкова по-балансирана ще е колата ти, позволяваща ти да караш на лимита. Една от причините трикратния Световен Шампион Джеки Стюарт да спечели толкова много Гран При - та е защото той отпуска спирачките много по-плавно от всички останали състезатели. Наистина е трудно да си представиш колко много това може да се отрази на състезанието, нали? Но му е позволявало да влезе в завой с част от милята по-бързо, защото колата е била по-добре балансирана. Разбира се, това натискане и отпускане на педала на спирачките трябва да бъде правено бързо. С упражнения може да се научиш да го правиш много бързо, но винаги с голямо внимание към плавността. SPEED SECRET #3 Натискай и отпускай спирачния педал плавно. Това е техника, която може да се използва безопасно всеки ден на улицата. Винаги когато крака ти отиде върху спирачния педал, мисли за думата „стискане”, а когато отпускаш педала – за „облекчаване”. Практикувай това, за да може бързата и плавна работа с педала на спирачките да се превърне в твоя втора природа или навик. Натискане на спирачния педал с левия крак Спирането с левия крак е техника, изисквана при състезание на овална писта. Тя се използва доста по-рядко на писти със завои. Всъщност, повечето пилоти никога не я използват при състезание на нормални писти (визирам писти със завои), въпреки че може да е полезна в бързи завои, Също така е полезна когато караш коли с принудително пълнене, защото тя позволява десния ти крак да остане на педала на газта, като по този начин турбото продължава да се върти и лаг – а е по-малък. Като се замислиш, това е доста тежко за спирачките, затова внимавай да не ги пренатовариш. Натискането на спирачния педал с левия крак пести време – времето, отделено за преместването на десния крак от педала на газта, към спирачния. Също така ти позволява по-плавно преразпределяне на масите при спиране и при ускорението след това. Но спирането с левия крак изисква много тренировка за да добиеш нужната чувствителност – чувствителност, която си постигнал с десния крак при работата с газта. При плавно натискане на спирачния педал с левия крак и същевременното отпускане на този на газта, може да намалиш „гмуркането на предницата”. Това намалява количеството тежест, пренесено напред, запазващо колата по-добре балансиран и като резултат получаваш по-добро сцепление (повече за това в глава 5). При използване на тази техника, на практика на овални писти, някои пилоти правят грешката спирачките им да бъдат леко натиснати при ускоряването след излизане от завой. Това задържане губи време, може да прегрее спирачките и е определено нежелателно. Обърни внимание на тази грешка и я избягвай. Педала на газта Винаги използвай педала на газта нежно. Както при спирачките, прогресивно натискай педала докато ускоряваш и бързо, но плавно го отпускай като спираш. Винаги когато ритнеш педала или го пуснеш рязко, колата ще се разбалансира, което ще намали сцеплението. Колкото по-плавен / плавна си с педала на газта, толкова колата ще има по-добър баланс и в крайна сметка ще имаш повече сцепление
  27. 0 точки
    -Пепи, колко е 2 по 2? -Пет иляди. -Не е вярно, Иванчо, ти какво ще кажеш? -Вторник. -Не е вярно, Пенчо, ти какво мислиш? -Ми четри. -Браво, как го сметна? -Чи как как? От пет иляди вадим вторник.
  28. 0 точки
    - Тате, защо нямам братче? - Защото вечер не спиш и плашиш щъркелите.
  29. 0 точки
    Питали радио Анкара: - Пречат ли порнофилмите на нормалният сексуален живот? - Разбира се. Натъжават, като гледаш ората какви красавици мачкат, а ние какви вълци давиме!
  30. 0 точки
    Най-страшният кошмар на рибаря: сънува, че е умрял, а жена му продава всичките му такъми на цената, на която ѝ е казал.
  31. 0 точки
    Аз имах подобен случай. Влизаме с жената в едно ВиК магазинче да разглеждаме плочки. Отивам на касата и се заговарям със собственика, който ни познава. До мен застава нещо русо и го гледа какво обяснява. Аз пускам ръка през кръста на дамата до мен и продължавам да обяснявам. По едно време собственика вика- А така, дръж здраво. Поглеждам и виждам, че не е моята жена. Сега, и аз съм виновен, че съм заплес, но и непознатата ме подведе, като не се дърпаше. 😁
  32. 0 точки
    400км с автомобил, на който железата му светят в червено? Аз не бих. Ако все пак тръгнеш, вземи за всеки случай някоя друга пържолка - да ги пекнеш на двигателя, докато чакаш пътната помощ
  33. 0 точки
    Ти сериозно ли? В Хонда сервиз да сменят гумички?! Те са над тези неща. Преди време исках да сменя спирачна течност на Джетата и довереният ми майстор (небезизвестния Ифидик) ми каза - "За какво ти е? Най-много да се прецака помпата". Прав е бил, както винаги.
  34. 0 точки
    Разликата между новата и старата кола е,че в новата има повечко екстри...да си играете докато пристигне пътна помощ!
  35. 0 точки
    - Колега, какво четеш? - Стивън Хокинг: "За Вселената и точката на сингулярността!" - А, каква е тази точка на сингулярността? - Това е място, в което не действат никакви закони. - Бре, тоя Хокинг пък кога е идвал в България?
  36. 0 точки
    Съпругата се прибира вкъщи с пълни чанти. - Скъпи, ще има мач, искаш ли пържени картофки със сиренце и копър? Купила съм ти и биричка. Докато гледаш, аз ще ти сготвя нещо вкусно, а ако знаеш и какво си взех за в леглото ... - Колко е зле? - Е, колко, предна броня, десният фар и калник, и колелото нещо странно стои.
  37. 0 точки
    - Иванчо, какво дава кокошката? - Яйчица. - Браво! И какво още? - Още яйчица. - Добре, ми ти на кво спиш? - На земята. - А под главата какво слагаш? - Шепите. - Хм.. Да пробваме по друг начин. Баща ти на какво ляга? - На мама. - Ами като я няма мама? - На комшийката. - Ми ако я няма и комшийката? - Тогава и тати го няма. - Бре... Да сменим тактиката, дядо ти на какво спи? - На кревата. - А под главата си какво слага? - Възглавница. - А като ударим възглавницата какво излиза? - Прахоляк. - Ми ако ударим по-яко? - Бълхи. - А ако вземеш нож и разпориш възглавницата, какво ще получиш? - Дъртия ще ме пребие. - Добре де, освен това какво ще хвръкне? - Перушина. - Ееее, най накрая! И така - какво дава кокошката? - Яйчицааа
  38. 0 точки
    Четирима мъже разговарят на тема,коя професия дава най много възможност, съпругатата да сложи "рога". - Най големите рогоносци ,са лекарите.Постоянно дежурства,спешни случаи...и жените им,какво да правят. - Не си прав,виж военните-постоянно наряди,учения... - Глупости...,моряците са най големите рогоносци,с месеци в морето. - Ти какво ще кажеш...?-Попитали четвъртия,който седял умислен. - Какво да кажа...?Аз съм лекар,на военен кораб.
  39. 0 точки
    Японски преводач бил уволнен, след като не успял да се справи с превода от български на диалога: - Какво правиш? - Нищо, работя.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...