Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 8.03.2021 in all areas

  1. 2 точки
    Е защо майстора да е виновен,ти сети ли се да го погледнеш тоя резервоар,като си го взел втора употреба.Това си му занесъл,това е монтирал.
  2. 2 точки
    Нямат фар за мъгла, няма ксенон, нямат лупи, фара има жълт маркер. Страничните огледала нямат мигач. Нямят стъклен таван имат люк. Нямат повечето сензор за дъжд и светлина. Бутоните на подгрева са горе до лоста за скоростите. Нямат повечето глезотии които имат европейките...Дистроник, завиващи фарове, нави с камера. Май имаше и такива които не са 4х4, но не съм сигурен. Някой са с черни пластмасови огледала, дръжки на вратите и лайстна на задния капак, тази конкретно не е. Огледай за ръжди. За газ няма да имаш проблеми. Мотора е винаги 2.4 бензин. За мен лично фаровете са отвратителни на вид спрямо ЕУ модела.
  3. 1 точка
    Картата я ъпдейтнах наскоро - няма ефект върху функционалността (както и очаквах). Още се чуди на английски ли, на български ли, с/без интернет ли - POI, адреси.... шитничка Бавно но славно напредваме с километрите. Всичко е точно. Засега няма оплаквания.
  4. 1 точка
    Хич не е неуместно.Не си ли промениш мисленето цифрата може и по-голяма да става.Още повече,че резервоара не е нещо високотехнологично и е можело да го погледнеш.
  5. 1 точка
    Е защо ти се изказваш неуместно. Аз нося частта, коя трябва и плащам цифра на този същия човек да я подмени, но той изобщо да не си направил труда да погледне е меко казано мърляво... Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
  6. 1 точка
    Няма да повярваш, но точно това се обсъждаше в коментарите под материала: Че новите коли не били кеф за водача, и като ще е така, по-добре да го возят. Но всъщност, главното и предимство е пълна автономност в задръстванията. Там всяка кола дотяга, а Ледженда няма как да не става за каране - стига да се движи, а не да пълзи по тапите.
  7. 1 точка
    Черното е с OEM Part Number 08798-9063, т.е. това което е препоръчано в сервизния бюлетин ... В този ценови диапазон ми се струва, че RAVENOL ECS EcoSynth SAE 0W-20 е по-добра покупка.
  8. 1 точка
    Frizante е прав, не всички американки/канадки са 4х4 и трябва да се внимава. Това което е посочено като км.пробег всъщност може да са мили 😉 Също така радиото на тези зад океана работи с различна стъпка на търсене на честота, съответно не се хващат всичко БГ станции.
  9. 1 точка
    Тест първи от новото масло. 1) Масло – Ravenol ALS 0w30, маслен филтър Пурфикс. 2) Автомобил –Honda Accord дизел 2.2 2005г. 3) Общ пробег на автомобила - 180820км. 4) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 1060км. 5) Цикъл (извънградско/градско) - 720км. извън градско и остналото градско на къси разтояния. Извън градското също не е от най-леките режими. 6) Средна скорост - незнам. 7) Сезон на експлоатация – от 06.02.2021г. до 08.03.2021г. 8) Моточасове – Нямам представа; 9) Изразходвано гориво - около 75л. 10) Пробата е взета от загрят до работна температура мотор - до 10 мин. след като е изгасен ДВГ 11) Обем на налятото чисто масло при смяната - 5,6л., несливаемия остатък не е източван. 12) Няма доливане на масло. Качвам две снимки на просвет. Забравих да сканирам, ако трябва ще повторя пробата.
  10. 1 точка
    Мили дами от форума и всички останали майки и жени - Честит Празник.
  11. 1 точка
    Да, но в крайна сметка не можеш да имаш кола от такъв Клас в европа. ще се оръсиш минимум 80000лв. Пък и какво има в тоя клас, което да е читаво ? Q7 ? GL? За частите има един човек в лексус форума, мисля, че вкарва всичко.
  12. 1 точка
    Запретнах ръкави и свалих пласмасата и реших проблема .
  13. 1 точка
    Следващия път ако ти трябва нещо, звънни на Мостауто, хората са много печени и могат да ти свършат работа.
  14. 1 точка
    Колеги, имам Acura MDX модел ноември 2016 от една година. Джипа е супер, но.....има едно но. Ще говоря в БГ левове. Търг-20 300лв (15 600$ Канадски), транспорта от далечният край на Канада около 4 000лв, повече от контейнера около -3 600лв. Разтоварване в Ротердам -1 050лв, мито и ДДС -6 000лв. Като началната цена на търга беше 4 300$ ( Канадски). До тук всичко ми изглеждаше поносимо ( както ми бяха обяснили докарването ще ми струва от 9 до 12 хилки, според зависи). И така, имаше удар в предна дясна врата. От снимките нищо не се разбира, ще я бъде ли тази врата или не. Реших че докато дойде джипа, ще разгледам за врата втора ръка. И проблем...нито в БГ нито в Европа няма. По късно разбрах, че не само врата няма. Никаква част за този модел няма в Европа. Ами остава Америка, какво пък толкова. Намирам си подходяща врата за 1150$ Американски и си казвам супер няма какво да чакам поръчвам. Да ама не няма доставка на едро-габаритни части. Ами сега...? Решението е фирма занимаваща се с превоз на стоки от Америка. Обадих им се аз, разбрахме се за техните условия (плащам вратата, продавача я изпраща до техният склад в Чикаго и след като си платя ДДС и мито и 10$ на килограм за транспорта си имам чисто нова втора употреба врата). А тя тежи само 54кг. Доставката трябваше да е от 25 до 40 дни. Пристигна след 4 месеца и половина. Оправданията бяха свързани с ковит обстановката. Както и да е поне пристигна. И веднага следваща изненада. Продавача на вратата е решил че може да си спести вътрешната кора и страничното огледало. А уговорката беше комплекта да е пълен (със стъкло, кора и огледало). И как да постъпя сега , не мога да я върна, парите няма кой да ми върне всички срокове са изтекли. От фирмата кършат ръце, че техният служител от Чикаго не разбрал, няма какво да направят и ако искам ще ми доставят пратка безплатно. Ами не искам, не ми се чакат още 4 или 5 месеца. Поръчам от ebay кора 300$ и огледало за 360$ следователно след транспорт, ДДС и мито ми струваха 785лв и 930лв. Поне пристигнаха за около 20 дни. Само за статистиката вратата след боядисването ми излезе малко над 7хиляди лв. Да ама от снимките не се вижда че е засегнат малко прага, калника има и леко крив амортисьор (леко, леко но трябва да се смени), накрайник, шенкел и всичко от Америка съответно транспорт ДДС и мито. Имам още няколко покупки на аксесоари, масло, филтри, стелки, крушки с лого и естествено регистрацията, технотест и застраховки. Джипа е невероятен на истински 60 000км, но на мен ми излезе 50 хилки или по точно 48 500лв. Моето заключение е че ако пак си купувам кола от Канада, Америка ще бъде Европейска марка или поне да има в Европа части за нея.
  15. 1 точка
    И на мен се мъчиха да ми обясняват същите неща...валовете на кутията,диференциал и т.н.Няма такива неща(поне при мен)Моята е ръчка и след рециклирането нямам никакви проблеми до ден днешен.Имаш луфт или в опорния лагер или в шлиците м/у втрешното каре и междинния вал. Поздрави.
  16. 1 точка
    Кой очаква качествени..., по скоро е късмет... Нима когато ще си продаваш колата, правиш пълно обслужване и смяна на консумативи, за да го оцени следващият собственик? В Австралия обаче, по закон, не можеш да продадеш колата си, преди да е минала пълен преглед в сервиз, който удостоверява, че всичко е наред и е безопасна и носи отговорност, ако се окаже, че не е така. (издава документ, без който няма продажба). В случая, няма лошо да се сменя филтъра, но дразнещо е, че трябва непременно да е ОРИГИНАЛЕН. Не е ли съмнителна тази чувствителност към вида на филтъра, която вероятно цели да те вкара единствено в хондовски сервиз. И май не е само с филтъра. Иначе из други форуми съм се забавлявал с отговорите на "компетентните"... Дори оплакването да е шум/чукане някъде, най-мъдрият съвет е- Първо смени всички филтри и консумативи, после ще го мислим.- Ама аз миналият месец ги смених, даже и филтъра на купето... - Еее, ама с оригинални ли? Следващият по мъдрост съвет е- Най-добре иди на сервиз... т.е. питащият е малоумник, че пита във форума и не се сеща сам да отиде в сервиз...
  17. 1 точка
    Днес стигнахме до заветната цел...колата да НЕ тресе след много мъки и куп неизвестни.При мен проблема беше породен от луфт м/у дясното вътрешно каре(чашата) и междинния вал който влиза в самия диференциал.След няколко неуспешни опита със нови карета(китайски) febest,sumo и т.н. ефекта беше нулев.Оригиналното дясно каре беше с язва и колата тресеше и при скорост от около 40км/ч и при по-висока към 100км/ч.След смяната с китайско остана вибрацията при 40,но карето не издържа като материал както се вижда на снимките по-горе...След много умуване и консултация със местен диагностик на ходова част на когото съм много благодарен,беше 99% сигурно че проблема е в луфта на шлиците.Препоръчаха ми фирма в София която се занимава изцяло само със такава дейсност и така се стигна до поредното разглобяване на колата.Хората от въпросната фирма изрично ми казаха да пратя ОЕ карето понеже афтърмаркет каретата не подлежат на ремонт и лагерите на трипода са иглени и се движат само аксиално и от там се създава съпротивление.Днес ми изпратиха дясната полуоска рециклирана,съответно я монтирах на секундата за 10мин и ВОАЛА.Надявам се този пост да е полезен на хората които още се борят с този глупав недъг.Ако някой иска координати или има някакви други въпроси насреща съм Лека вечер на всички.
  18. 1 точка
    Пускам пак поста от преди 3 години (#48), като добавям отново снимките по молба на няколко колеги които ми писаха лични съобщения. И все пак, който реши сам да се захваща с това, нека първо погледне описанието ТУК. ************************************************************************************************************************************ Здравейте отново. Нека споделя аз до къде стигнах. След като тази грешка и светещия чек (нищо че го чистих отвреме навреме) ми "бъркаха" в здравето. Захванах се сам с ремонта, понеже не знаех на кой да я поверя тук. Купих спрей за почистване на карбуратори MOTIP и се метнах в джаза. Трябва да се знае, че без хубаво гедоре с различни удължители по-добре да не се започва. Аз през годините съм се оборудвал с един комплект Michelin и един Topex ..., така че остана само да намеря подходящо място на което да я разхвърля. Ето малко снимки от процедурата: Без декоративен капак, гледката е малко грозновата. Трябва да се свали кутията на въздушния филтър: След това дроселовата клапа: Тук имаше доста дърпане (не, не съм забравил да махна скобите ) След като развих 3 малки болтчета пред колекторните тръби, придържащи сноп тръбички и кабели. Стигнах до 3-те болта и 2-те гайки държащи колекторните тръби за блока, мястото е доста ограничено и както казва руснака, трябва да имаш пръсти на пианист. Малката тресчотка нямаше сила да лашне болтовете, а за голямата нямаше място, така че в играта влезе доброто старо руско гедоре от достолепния Москвич на баща ми. За да падне тази пластмаса пред колекторните тръби, трябва да се развият и тези два болта отзад (до мястото на дроселовата клапа): Картинката не е много приятна за гледане. Всичко е разколачено, чудех се дали ще мога да го сглобя обрано: Ето го виновника, запушен до неузнаваемост: Я да видим какво имаме тук, ... гарнитурка от ламарина. Видях в иБей, че се продава като консуматив но цената ме спря. Все пак е от ламарина, не е като тази при клапана, която обезателно се сменя пък и струва 7-8 лв. Тя също се нуждае от сериозно чистене. След цял флакон 500гр спрей, малко бензин, много псувни и търкане: Почистих и дроселовата клапа: Сглобяването мина като по учебник. Цялата работа ми отне около 5 часа. Като голяма част от времето мина в почистване на нагара, много трудно се чисти м@мк@ му. Резултата е - осезаемо по-тих двигател, а разхода извънградско падна от 6 на 4,6л. Сега се надявам, скоро тая лампа да не я виждам да свети. *************************************************************************************************************************************
  19. 1 точка
    Здравейте отново. Нека споделя аз до къде стигнах. След като тази грешка и светещия чек (нищо че го чистих отвреме навреме) ми "бъркаха" в здравето. Захванах се сам с ремонта, понеже не знаех на кой да я поверя тук. Купих спрей за почистване на карбуратори MOTIP и се метнах в джаза. Трябва да се знае, че без хубаво гедоре с различни удължители по-добре да не се започва. Аз през годините съм се оборудвал с един комплект Michelin и един Topex ..., така че остана само да намеря подходящо място на което да я разхвърля. Ето малко снимки от процедурата След като развих 3 малки болтчета пред колекторните тръби, придържащи сноп тръбички и кабели. Стигнах до 3-те болта и 2-те гайки държащи колекторните тръби за блока, мястото е доста ограничено и както казва руснака, трябва да имаш пръсти на пианист. Малката тресчотка нямаше сила да лашне болтовете, а за голямата нямаше място, така че в играта влезе доброто старо руско гедоре от достолепния Москвич на баща ми. Картинката не е много приятна за гледане Ето го виновника, запушен до неузнаваемост: Я да видим какво имаме тук, ... гарнитурка от ламарина. Видях в иБей, че се продава като консуматив но цената ме спря. Все пак е от ламарина, не е като тази при клапана, която обезателно се сменя пък и струва 7-8 лв. Тя също се нуждае от сериозно чистене. След цял флакон 500гр спрей, малко бензин, много псувни и търкане: Почистих и дроселовата клапа: Сглобяването мина като по учебник. Цялата работа ми отне около 5 часа. Като голяма част от времето мина в почистване на нагара, много трудно се чисти м@мк@ му. Резултата е - осезаемо по-тих двигател, а разхода извънградско падна от 6 на 4,6л. Сега се надявам, скоро тая лампа да не я виждам да свети,
  20. 0 точки
  21. 0 точки
    Зверски уморен тираджия привечер паркира ТИР-а си, заключва кабината и ляга да спи. Чука се на прозореца му: – Бате, дай десет лева, шти духам! – Махай се от тук! Уморен съм! След 5 минути пак се чука: – Бате, дай пет лева, шти праим сичко на тебе! – Махай се ма! Спи ми се. Полицейски патрул, минавайки от там вижда някакво движение и суматоха около ТИР-а, доближава се и единият от полицаите чука по стъклото. Стъклото се сваля малко, отвътре се подава един х*й и се чува: – Айде лапай го за две минути и ме остави на мира вече!
  22. 0 точки
    Ей, да не забравите днешния и празник! - Мили, какво ще ми подариш за 8-ми март? - Нямам нищо. - Е, може поне да ми кажеш че съм хубава? - Аа, това е за 1-ви април.
  23. 0 точки
    - Мило, познай, бях в тоалетната иии, имам 2 чертички! - Мила, и аз като съм там ми е слаб сигнала.
  24. 0 точки
    Японски преводач бил уволнен, след като не успял да се справи с превода от български на диалога: - Какво правиш? - Нищо, работя.
  25. 0 точки
  26. 0 точки
    Комплиментите са хубаво нещо, но никога не знаеш дали са искрени... Докато псувните - те са от сърце.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...