Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 6.03.2021 in all areas

  1. 4 точки
    Не разбирам, защо са кавичките 10.3 до 100км/ч ? По кои точно критерии, не ти е утрепан дизела? Ние с асматиците на газ, поне знаем, че го правим за икономия, нямаме илюзии "как се изстрелва тоя дизел, бате, бате". Отделно, че не караме никой да ни диша саждите.
  2. 2 точки
    Така де, ама някои се филмират, други се стягат, трети избиват комплекси, четвърти кълват на гола кукичка, а живота е кратък 🥃 п. п. Мине не мине и някой ми се върже на закачките , ама каквото такова.
  3. 2 точки
    Аз лично си мисля, че споровете са излишни "кой-колко". Това се гледа когато се купува колата, после кой каквото иска да говори производителя е точен и ясен кое-колко. Не мисля, че някой трябва да трепери на разхода при условие, че когато си купува нещо с високи съпътстващи разходи както на гориво така и за поддръжка се е правил на воевода.
  4. 1 точка
    А сигурно е нормално 2004 година да няма бордкомпютър,нали?Или да не й светят копчетата на волана и AUX-а да е скрит! Има недомислици, но като няма пари за нови, ще караме каквото има!
  5. 1 точка
    Така, така. Който не разбира тук се спира. Друго си е да си бохем и да пиеш кафе от 10 лв. Дай Боже всекиму. 😂
  6. 1 точка
    https://forums.hondabg.com/topic/108684-за-телефонната-система-и-блутут-а/
  7. 1 точка
    a-a-a-a, ти значи си се шегува-а-а-ал? Ясно, извинявай тогава Така вече правят много повече смисъл умозаключенията ти по въпросите дизел/бензин/газ, от последните дни.
  8. 1 точка
    300 км са ми на днешни цени 26 лв газ. В Петрохан. С такава скорост, дето нито 1 ЦРВ не може да влезе в завой. Така де, може и да влезе, ама няма да излезе. Не напъвайте се с печките. Да не изпушите.
  9. 1 точка
  10. 1 точка
    Твоята 2-ка даже мръсна с тоя цвят изглежда ОК, а технически не я мисля - ти си и стопанин и знам че си я почиташ, дори да е "работен кон".
  11. 1 точка
    Филтъра купе е под джамбката в ъгъла, малко е неудобно, но ще го видиш.
  12. 1 точка
    Аа, Емича не е бавняк - немоем а го стигнем по столичните задръствания. Кат пришпори Сервантес (както го наричат братушките) по легналите полицай, чак задния му мост къчове хвръга. А 120 е макс скорост не на Ледженда а на магистралното хасвалт. Някой път ще снимам и разход по друг маршрут, а горното споделяне бе заради факта че той е икономичен (за V6 SH-AWD) само на 3-цифрени извънградски скорости - без трафик, защото с него, (а особено ако намеря с кого пътем да си поиграя), лесно става 2-цифрен.
  13. 1 точка
    Момчета да се похваля - сложих си радиото от старата кола, което беше с флашка. Колега по- горе ми изпрати клип как става и там имаше една пластмасова джаджа за сваляне на радиото. Оказа се,че това са комплекти от различни джаджи все за сваляне на радио на кола. Аз не си купих такъв,безсмислено е от финансова гледна точка, затова пробвах със стара кредитна карта - влизаше ъгълчето, но е меко и се нащърби, с шпатула за преглед на гърло - дебели са и не влизат. Стана с пръсти - като отвъртях винтовете,си пъхнах върховете на пръстите в дупките на винтовете,напънах и стана- панелът се отдели. Радиото, от предната ми кола, също излезе лесно, с две плоски отвертки, много халтаво стоеше на шините, които са доста бутафорни. Въобще радиото на Хондата и шините са класи над радиото,което сложих. Купих преходна букса - 15 лв. От елдибг и всичко е ок. Странното е, че букса за Хонда црв 1 има на много места, за црв 2 само в един магазин,имам предвид в интернет. Не било толкова трудно, само си трябват инструменти и ако не беше излязло с пръстите като го дръпнах, вече се чудех с какво друго мога да го излъжа.
  14. 1 точка
    Така е при първо палене, мотора е студен и компа си вдига оборотите за няколко минути до като загрее малко, после ще си ги свали. Стрелката за температурата ясно показва, че мотора е напълно студен и това наистина му е първото палене за последните 8/9 часа.
  15. 1 точка
  16. 1 точка
    Слушай си жената(...за децата🙂),пък колата според децата...! Сериозно го казвам,колега деца трябват,на таз държава. Взимай според бюджета и семейството да е приоритета(..стана рима🙂)! От мен..,Accord 7 2.4 с газчица,да ти е евтинко!
  17. 1 точка
    “Боже Господи, какви нищожества просто стоят начело на българската държава!” Проф. Иван Илчев От сърце в ефира на бнт.
  18. 1 точка
    Булевардна София. От 1 Клио се изтърколи това кръгче и се бацна в паркираната Легенда. Сигурно искаше да е част от нещо по-значимо. Ще го подаря на една приятелка, да си има "копче за балтона", понеже си мечтае за ново Ренде, а мъжът и я мъчи с 1 вехто Чероки.
  19. 1 точка
    Здрасти, искам да поръчам следното. https://www.ato24.de/en/honda-full-synthetic-0w-20-0-946-l.html 2 броя 2*11,49=22,98*1,9675=45,21 Плащане-по банковата сметка в ОББ - 46 лв. Получаване по куриер.
  20. 1 точка
    Аз съм адски недоволен от Cars Help (от Теодор, конкретно). Наех го за оглед и през цялото време стоя с ръце в джобовете и си говореше с продавача какво ще си купува след тази. Дори не погледна колата отдолу, докато не го подсетя. Не ми даде никаква полезна информация за плюсове и минуси на конкретния автомобил. Само "няма такава цена", а цената беше най-високата на бг пазара (близо 20к). Накрая се обадих на други и отидох в сервиз.
  21. 1 точка
    Съжалявам, но i-vtec не се адаптира към нищо. Винаги работят по зададени стойности в картите на компа, независимо от стила на каране.
  22. 1 точка
    По принцип не се слага лепило на болта. Развиването понякога наистина е голяма мъка, но има и шайби, които се стягат доста повече от тая, но се развиват.
  23. 1 точка
    Ох, колко мъка има по тоя свят... Ставаш много смешен вече. Говориш си някакви отвеяни неща, пишеш цитати, които никой друг няма да разбере, защото са извадени от основната тема... Ти май 2 години не си спал, щом в някаква случайна тема за нещо съвсем друго изведнъж се връщаш към това? Ако ти е кофти, че чета редовно закона и се информирам за промените, а ти си буташ с наученото през 1972 - кажи си. Няма проблеми, ще си говорим, ама за 2 години нищо ли не научи по темата за предимството? Ти имаш ли въобще бегла представа как се излагаш с незнанието си? Опитваш се да се правиш, че не си разбрал и ми изопачаваш думите, вадейки точно определени цитати от текста, обявявайки ги за много сложни и трудни, а ако можеш да четеш и да разбираш написаното - ще разбереш много лесно, ама нали не можеш да застанеш мъжката и да кажеш "Да, сбъркал съм, признавам" (някои го направиха, за което само уважение!), ами измисляш какви ли не глупости, само и само да завоалираш думите си, за да се изкараш прав. Не разбра ли, че това, което ти е в главата - е грешка и е само в нея и дори ти показах отговор от официален орган по прилагането на закона и правилата, а ти даже имаш наглостта да спориш и с това. Много е нелепо, разбираш ли? Да спориш със закон! Имам чувството, че не говоря с трезвен и мислещ човек, а с дете със специални образователни потребности (СОП). Отне ми време да си подготвя отговора и картинките, но явно така трябва да ти се отговаря, особено като казваш на черното бяло и ме изкарваш някакъв балък, понеже знам законите и ги спазвам като се движа по пътищата, за да осигуря безопасност за мен и за околните. Пак ще ти обясня, дано да разбереш къде бъркаш. И аз да те върна на ситуацията, ама по малко по-прост и лесен начин, щом онова ти е било сложно, пък дано ти влезе нещо в главата. Само че ако пак се аргументираш с "Така е, защото аз така казвам и защото е така", наистина всичко губи смисъл. Разкази в картинки, помагат при СОП: Какво сега не ти е ясно в първия цитат, дето си дал? Много точно е написано - пътят, по който се е движел изпитваният, е път с предимство. Пътят, по който се е движел другият - също е път с предимство. Двамата са на път с предимство. Ето го кръстовището: Пътят с предимство идва от юг в едната посока и от изток - в другата. И двете коли се движат и приближават по път с предимство, какво не е ясно? Разбираш ли го това поне, за да продължим? Ако да - продължи да четеш, ако не - залягай над учебниците и правилата, за да разбереш кое е път с предимство и кое е път без предимство. Ако вече знаеш кое е път с предимство, сега си отвори раздел "Преминаване през кръстовище", където може да прочетеш как се преминава през кръстовище, на което има такъв път. Тук е моментът да ти напомня, че съм питал и лицензирана авто-школа (която обяви за некомпетентна!). Пътна полиция ти го казаха същото - в тази ситуация се прилагат разпоредбите на раздел 11 - преминаване през кръстовище. Да ти го припомня ли? Ама ти и срещу тях спореше... Да го показвам ли пак? Понеже навремето се "хвана" да ми развиваш теория, как първо бил посочен раздел 5 - Маневри, като че ли в него пише нещо конкретно по въпроса за обратния завой. Посочен е първо, защото в реда на числата 5 е преди 11 и е логично като изброяваш нещо, първо да посочиш най-малкото число. Понеже заблуждаваш хората, като пишеш някакви неща, които УЖ ги пишело в този раздел, да го припомним на всички, най-общо: Чл. 27 засяга преминаване покрай "остров" и няма смисъл да го коментираме. И край, това е всичко в раздел 5. Накратко: 1. да се убедиш, че няма да създадеш опасност за другите и 2. да подадеш сигнал за маневрата. Никъде не се коментира кой накъде завива, еле пък обратен завой. Завиването в обратна посока е разгледано в раздел 8. В отговора пише, че при тази ситуация се прилагат разпоредбите на раздел 11 - преминаване през кръстовище, а не тези на раздел 8 - завиване в обратна посока. Точка по въпроса. От това по-ясно кой искаш да ти го каже? Министърът? Президентът? Папата може би? Това, че ти не знаеш как трябва да се премине през кръстовище и искаш да е по твой начин - това е изключително твой проблем, а не наш. Понеже всеки иска да е по негов начин, затова има закон, който важи еднакво за всички - както за мен така и за теб. Помниш ли или си забравил какво ти отговори държавният орган? Ааа, чакай, сетих се! След като го прочете - заяви, че в конкретната ситуация не било важно раздел 11. Не е така, както казват, а е твоето: После изтърси нещо от сорта на: "Автомобилът не извършвал маневра...." Ходи кажи на някой - полицай, инструктор, който и да е - че завиващите автомобили не извършват маневра, понеже са на път с предимство. Представяш ли си от това да зависи дали ще вземеш книжка или не? Ти НИКОГА няма да вземеш. Законът е категоричен: когато пътят с предимство изменя направлението си в кръстовището, важат правилата на РАЗДЕЛ 11 - преминаване през кръстовище с изменение на направлението, както повелява чл. 50 с препратка към чл. 48: В нашия случай и двамата водачи се намират на този път. И съответният текст на чл. 48: Така и са отговорили. Още веднъж, за да го запомниш: Да ти приложа ли снимката с "казуса"? Обаче няма как да не призная: направо шапка ти свалям за начина, по който си беше пробутал теориите в оная тема и беше успял да убедиш хората в тези глупости! Чак имаше хора, които първо са били на едно мнение, но така красиво си го разказал, че си ги убедил да си сменят мнението, та и те да се излагат. Браво, наистина! Разказвач си. Ама законът си остава закон, както и да го разказваш. Сега изясни ли ти се какво значи ДЯСНОСТОЯЩ на такова РЕГУЛИРАНО кръстовище, на което и двамата са на път с предимство или пак ще се направиш на луд и няма да разбереш? Сигурно, нали трябва вода да се носи от 10 кладенеца, че няма... Това е по първия, втория и третия цитат, по които си решил, че нещо не ти е ясно. Накратко - има път с предимство, който си изменя направлението, като и двата автомобила са на пътя с предимство. Ега вече ти е ясно. Само че това, че ТИ не разбираш - не го прехвърляй на другите. По следващите цитати, които си извадил и си се опитал да измислиш някоя глупост - изглежда и тук не си разбрал, въпреки че е написано, ама трябва да се чете. Хайде пак да повтаряме за неразбралия: написал съм много ясно и точно къде се е намирал учебният автомобил и че съм дал гледна точка от отсрещната му страна. Пояснил съм, че показаната гледна точка НЕ Е мястото на учебния. Учебният се е намирал на позиция 1, а е показана гледна точка от позиция 2. Ама нали трябваше да се направиш на неразбрал... Ето кой къде е бил и къде е гледната точка, която бях показал там: Да се правиш, че не си разбрал онзи текст - вече буди сериозни съмнения у мен за способностите ти да разбираш написан текст. Нарича се "функционална неграмотност". От нея страда предимно младото поколение, но има изключения. Получава се от бедна езикова култура и неспособност да свързваш смислено прочетените думи. Учебният автомобил от позиция 1 е направил десен завой. Какво не ти е ясно тук, не знам. Ето къде е бил учебният автомобил, ето къде е бил и другият автомобил, а стрелките показват накъде е продължил всеки. Първо е преминал учебният автомобил, показан като син правоъгълник на долната снимка. Дотук ако си разбрал изобщо нещо от ситуацията, може да продължиш да четеш нататък: Вече писах по-нагоре как се изменя направлението на пътя с предимство, но съм сигурен, че ще има поне един неразбрал, който пак ще започне да бръщолеви, затова ето по-ясно да се вижда: СЕГА ясно ли ти е, чичо, кой път е с предимство на това кръстовище? Ясно ли ти е къде е била учебната кола? Ясно ли ти е накъде е завила? Ясно ли ти е къде е бил другият (случаен автомобил)? Ясно ли ти е накъде е завил? Ясно ли ти е кой на кого е бил дясностоящ и кой пред кого е с предимство?!? Разбираш ли сега как ЕДНОВРЕМЕННО и двата автомобила се движат по път с предимство и заради това се прилагат разпоредбите на член 48 от Закона за движение, според който трябва да приложат същите правила, като при пресичане на равнозначни пътища, а именно: Учебният автомобил е бил скъсан, защото не е спазил разпоредбите на чл. 48, който се прилага във връзка с чл. 50 и за пореден път ще го напиша: И двата автомобила приближават кръстовището по път с предимство. Тъй като той изменя направлението си, следва да се приложи правилото на дясностоящия. Така другият автомобил е с предимство пред учебния. Учебният обаче не го е пропуснал, минал е преди него и е създал предпоставка за ПТП, затова е бил скъсан и му е обяснено къде и какво е сгрешил. След това на допълнителните часове го караха момчето всеки ден да минава от там по 10 пъти. В кръгче го въртяха, за да научи, че на това кръстовище като има два автомобила на пътя с предимство, с предимство е дясностоящият. Не те видях някъде да кажеш според теб защо е скъсан, а само повтаряш, че е скъсан правилно? Представям си каква феноменална теория ще развиеш. Разбира се, че е правилно скъсан, нали е отнел предимство и затова са му писали двойка! Ама сигурно тактично ще забравиш да ми отговориш на този въпрос. Хайде сега преди да ми отговориш, ако изобщо имаш нещо да кажеш - да се опиташ да разбереш какво пише и дано да вденеш какво значи "правило на дясностоящия". Това фундаментално правило важи: - на нерегулирани кръстовища - на регулирани кръстовища, при които пътят с предимство изменя направлението си, като го прилагат помежду си САМО тези на пътя с предимство, от една страна, и САМО тези на пътя без предимство, от друга страна. - важи също при престрояване от съседни ленти - пак дясностоящият е с предимство - на нерегулирано кръгово - пак дясностоящият е с предимство - на нерегулирано Т-образно, при 3 приближаващи автомобила, пак е с предимство този, който е отдясно, пред този отдолу и този отляво. Дори и да прави ляв завой. Я кажи, научи ли какво ТОЧНО значи знакът "STOP" и как се прилага по отношение на пътя с предимство и на пътя без предимство? Че и по тоя въпрос беше забил в една 9-та глуха, и така и не каза "Ей, да бе, сбъркал съм, променили са правилата и не ги знаех...". Книжката ми, колега (малко е обидно за мен да те наричам "колега", защото колеги са ми само добрите шофьори, а не тия, дето нищо не знаят и се пъчат!), съм я защитил без грешки и без нарушения. Описаните по-горе ситуации - всичките можеш да ги видиш като изпитни въпроси. Показвам я с гордост. Може да се правиш на интересен, като се изказваш подигравателно "за други "рицари" от Форума, които са се взели много на сериозно, относно ЗДП и правилника му по прилагане,цитирайки и тълкувайки някакви закончета и алинеи, както им е удобно - и оповаваики се на някакви измислени, сайтове и други", но другите рицари, за разлика от теб, знаят как да се движат по пътищата. Когато не знам - не ме е срам да си призная и да потърся как е правилно, след което да кажа - да, бях в грешка и не знаех, потърсих за да се науча. Ако някой трябва да си върне книжката, определено не съм аз, защото съм научен като хората, по актуални правила в този век, а не в миналия. А щом официален държавен орган за теб е "някакъв измислен сайт", тежко на всички шофьори, когато си на пътя. Не знам дали казах, но и да съм - ще повторя - такива като теб - изкарали книжки преди 40-50 години и каращи по правилата от тогава, без да са наясно с промените, са чудесен пример, че при подновяване задължително трябва да се ходи на проверочен изпит. С лопата да ги ринеш! Съжалявам, че някои от по-възрастните колеги ще го приемат лично, но това е истината. Добре е, че има и такива от по-възрастните, които въпреки отдавна положените изпити - редовно се информират за промените в правилата и не се излагат в елементарни ситуации на пътя. А когато видят, че са в грешка за нещо, което е било по един начин някога, но вече е по друг - сядат да го прочетат и да го запомнят, за да не стават опасни за себе си и за околните. Поздравления за такива колеги. Ето това са истински колеги, а не такива като теб, които си позволяват да дават квалифации на напълно непознати: "пикльо", "жълто по устата" и прочее тъпотии. Тия си ги викай там в кръчмата на село или пред блока с пияниците. Силно се съмнявам да разбереш нещо и най-вероятно пак ще започнеш да си повтаряш глупостите, подмятайки неясни цитати, с текст между тях как си противореча. Ама щом толкова ти е капацитетът... Искрено се надявам и ти пожелавам това да си остане единственото, което не знаеш. А, то пък ти не знаеш и СТОП-а какво значи... и ти имаш книжка... представяш ли си!? Извинявам се на всички за това, ама някакъв, дето нито ме е виждал, нито ме познава - да ми говори такива тъпотии и да си мисли, че е над нещата - минава ми над границата на търпимост и нямаше как да не му отговоря аргументирано, с точните картинки и цитати.
  24. 1 точка
    Елеганс е нивото, което в общи линии има повечето необходими екстри /по-ниските няма да ги описвам изобщо/. В тази тема съм описал основните неща: Следващото ниво е Лайвстайл: включва всичко от Елеганс, но оригинално е с 18" джанти и лайсни на покрива, с ксенонови фарове с автоматично превключване и такива за осветляване на завоя при ниска скорост. Салона е с алкантара, има май осветление в краката на пътниците и премиум аудио. Най-високото е Премиум. Външно се различава по стъкления панорамен покрив. Има безключово запалване и оключване, кожен салон, ел. регулиране на шофьорската седалка с две памети, вратата на багажника е с електрозадвижване, може да се отваря и с дистанционното. В България са със навигация, от чужбина може да е с премиум аудио. Това са основните разлики, може да съм пропуснал нещо Имах една брошура на ПДФ, в нея имаше всички разлики, ще я потърся!
  25. 1 точка
    Аз мисля, че много се разлигавихте покрай тия Хонди и започнахте да търсите под вола теле. Като не са ви удобни подглавниците, защо не карате Лагуна??? Сигурно, защото много повече ви пука да имате надеждна кола, а не ежедневно развалящ се фотьойл. Возил съм се на какви ли не коли. Повярвайте ми, не можете да си представите какви неприятни изненади може да получите от висок клас немски луксозни марки. Само един пример давам: Моите седалки са драстично по удобни и добри на дизайн в сравнение с на Мерцедес С-клас от 2007 насам. Лично на мен седалките са си ми много удобни и даже рядко намирам коли в чиито странични опори на седалките така да потъвам и да ми обхващат краката и гърба така добре и стегнато. Точно преди около месец се возих на предна пасажерска на S-class 2007 и с риск да стана обект на присмех, ще кажа, че лично на мен не ми харесаха седалките - очаквах повече, съвсем не казвам, че са лоши, но на седалищната част нямат никаква странична опора, а тази на гърба е много разлята. Единствените наистина лигавещо удобни седалки са на френските коли, но предпочитам да не може да ми се регулира подглавника Като искаме и да са ни хубави колите, и да имат всички екстри, се бъркаме повече и взимаме едни други марки. Иначе се примиряваме с безропотното служене на нашите Хонди и с някои техни недостатъци, като цитираните подглавници. Има и други изумителни недоразумения, като липсата на амортисьори на предния капак, заради която щях да убия катаджията при регистрацията, но като все преди това съм карал немски коли, не можех и да си помисля, че тази няма. На баща ми БМВ 318 от 1991 имаше. То имаше и бордкомпютър, а моята 2006 няма, но... С най-добри чувства към всички фенове. Искрено се надявам, че сте ме разбрали какво искам да кажа. Много са си хубави нашите красавици и нека такива да са им недостатъците.
  26. 0 точки
    Ми трудно е "бате, бате" , та най-добре, си го разбирай както те влече - ако има време де, че то след някоя и друга година , няма да останат ни дизели, ни бензини. И не се взимай много на сериозно, че живота е кратък - карай си кефа и си живей живота с усмивка 🥃. Цецо: Което значи ,че магарето/катъра е свежарка , демек не е уморено и скльофано. Което пък отговаря на въпросите на доста от колегите в разделите на 2-ра и 3-та генерация, (за разкрачените задници, повдигане на купето и т.н.), - сиреч да си сменяват омекналите и скъсани тампони и пружини, вместо да се занимават с някакви раздвижни щанги. п.п. А Цецо, буриш с 20 км. и сега стана страшно....
  27. 0 точки
    Ейй.... Голям "лъжец" ще се окажеш, с тези 38лв. за 300 км. .... . С "утрепания" дизел, щеше да ми се върже 37.84лв. и то като не се влача с 120 км/ч. . А мислех, че ще ми е по-скъпо, с едно кафе, или малко Джони 🤣 п. п. О.... забравих, че си със шестак, което автоматично ме набутва с малко Джони, ако си мерим разхода, с някой 4 цилиндров газов асматик.
  28. 0 точки
    Абе дано е това и да нямаш ядове повече. 500 лв. за ремонт на две дюзи (до колко разбрах пълно рециклиране) с пътя е нормална цена. Дано майсторите са читави, че спомените от Крушевац от едно време не са кой знае какви.
  29. 0 точки
    Брех,тамън да кажа... ама съм с дизел и видях,че не може.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...