Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 24.02.2021 in all areas

  1. 5 точки
    Здравейте, колеги. Извинявам се, че пиша чак сега, но едва сега оправих проблема и споделям, в случай, че някой друг има подобен проблем. След като ходих на сервиз за климатика и ми казаха, че всичко е наред, а после и на още няколко "майстори", които твърдяха, че на колата нищо й няма, въпреки, че чуваха как свири, когато завива, когато пусна климатика и когато пусна парното. Реших да взема нещата в свои ръце - след доста ровене, чететене и гледане, попаднах на видео на един американец, който обяснява, че при Хонда Фит / Джаз ремъкът задвижва ролката на алтернатора, ролката на климатика и ролката на серво помпата и ако колата свири/вие, когато е пуснат климатика, когато е пуснато парното или когато завива на ляво или на дясно, то означава, че ремъкът е отпуснат твърде много и при извършване на едно от тези действия се приплъзва по някоя от изброените ролки и свири. Този господин обаче не обясни как да го обтегна. На по-късен етап попаднах на друго видео, в което обясняват, че в горната част на алтернатора има един много дълъг болт, който е именно с цел обтягане на ремъка. Той е лесно достъпен, върти се с ключ 10-ка и чрез навиването му се мести алтернатора, а от там ролката му и се обтяга ремъка. Опитах да го навия, но не помръдваше. Това, което беше пропуснал да каже този влогър беше, че първо трябва да се отхлаби горния закрепващ болт на алтернатора (с ключ 12-ка), след това да се натегне дългия обтягащ болт и накрая отново да се затегне горния закрепващ болт на алтернатора. Направих го и спря да свири при каквото и да е положение - завиване, климатик, парно, промяна на обороти, край! Как разбрах колко да го обтегна? Ами на проба - грешка. Пробвах малко, свиреше, после още малко, пак свиреше и на третия път вече спря да свири. Оттогава за 5 дни минах 800км извън и в града, с и без климатик, парно и т.н., с цел да я провокирам, но вече не свири! Дано съм помогнал на някого.
  2. 3 точки
    Kaто казваш нещо по-голямо, имаш предвид нещо с по-големи габарити или нещо, което да ти осигури повече багажно пространство, защото Сивик несъмнено превъзхожда Легенда в това отношение. Ако търсиш багажно пространство Акорд комби или ЦРВ.
  3. 2 точки
    Не, най-много време ми отне да махна парчето от оригиналната дръжка с обикновенни клещи, понеже не се сетих да взема резачки.
  4. 1 точка
    Привет Колеги, Цял живот карам немски уж премиум возила, реших че трябва да сменя изцяло бранша по ред субективни и обективни причини. Това е тема на друг, дълъг и напоителен разговор.. Та, накратко след много четене и проучване си взех Акура. Току що пристигна. Впечатлен съм от колата. Ще пусна снимки , радвам се за всякакви мнения и отзиви и се радвам че се спрях на Акура.
  5. 1 точка
    По мое скромно мнение рационалният избор ти е CRV III или Акорд комби. Не че човек винаги трябва да постъпва рационално, но...
  6. 1 точка
    Човеци има - читавите и евтини коли са кът.
  7. 1 точка
    Аз в момента съм 35амп., но и аз не бих сложил отново толкова малък, мисля че 45 е оптимално за бензина. Просто при по-голям акумулатор при кратки градски няма да може да го зарежда и по-бързо ще се скапе.
  8. 1 точка
    Темата за избор между дизел и бензин е дъвкана многократно. И двата двигателя са много здрави, съответно има и две мнения по въпроса. Първото нещо, което човек трябва да вземе под внимание е, дали колата ще се кара основно градско или не. Не е тайна, че при предимно градско шофиране, бензинът прави по-малко проблеми. Ако колата, ще се кара повече извън града, тогава естествено ще изберем дизел. За дизела мога да говоря много, защото карам Седанов Акорд вече седем години и съм минал над 120000км. 2.2 cdti двигателят е един от най-безпроблемните дизели, като цяло. Страшно икономичен(6.5 смесен разход, за сравнение бензиновите горят около 12), не гори масло, проблеми с турбото и дюзите са рядкост спрямо другите дизели. Все пак в последните 3-4 години дизеловите Акорди поевтиняха и постоянно се внасят най-издуханите и неподдържани модели и чета за доста проблеми, нетипични за модела, от опарени хора. По-скоро при един добре поддържан дизелов Акорд, трябва да се гледа състоянието на веригата и съединителя. Това са най-скъпите части за този модел. По двигателя слабо място е демпферната шайба на коляновия вал и един маркуч на хидравликата. Останалите проблеми са еднакви и за дизела и бензина и са основно преди фейслифта - развалят се машинките за централното заключване, моторчетата за стъклата, алтернаторите, лаковото покритие на боята е слабо място. Повечето неща са дребни и не са скъпи. Обслужването е евтино, окачването страшно здраво. През тези години съм дал около 2000 лв за ремонти, като в тази сума включвам 600лв дискове и накладки EBC, които по- скоро причислявам към консумативите. За бензиновия двигател не е нужно да коментирам, че се е очертал като страшно здрав и безпроблемен. Все пак всичко опира до закупуване на поддържан модел и до късмет.
  9. 1 точка
    Бакшиш, брат ми, бакшиш! Стимулира усърдието! Изпратено от моят VTR-L09 с помощта на Tapatalk
  10. 1 точка
    Иначе сега снимах моя акумулатор, оригиналния, с който съм закупил Сивика преди 2 години.
  11. 1 точка
    Иде, с гръм и трясък! https://formula1.sportal.bg/news.php?id=26328&fbclid=IwAR386yxRKXF7VI9lr1pFjAuxEiFLBy0RY4WNyOX19kj36SXxSfmR3Ry5Ej4
  12. 1 точка
    Сивик 10ка. Седанът е с дължината на Акорд 7, но е прилично по-широк. Сматам че за 20К може да си докараш прекрасна канадка на малко километри и в много добро състояние. Ако не си любител на алтернативните горива - смятам че 1.5 турбо ще ти носи усмивка на лицето. Извън сектата - смятам че корейците се представят добре.
  13. 1 точка
    Пълен смях, за Редбул ме съмнява ама ако отиде при "бързите" кончета ,ще иска после да тренира крикет, не пилот във F1
  14. 1 точка
    Ха, ха, ха.... Тоя ме развесели много... https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=173906021203391&id=100057519822602
  15. 1 точка
  16. 1 точка
    Благодаря Ви за мненията колеги! Помогнахте ми да направя избора си и се надявам в най-скоро време да покажа тук новата си придобивка за риболовни излети - CR-V . Приятна вечер!
  17. 1 точка
    Колкото ръчната на полусъединител. Ако прекалиш с боксуването ще усетиш как мирише изгоряло феродо. Тва и в двата случая, като при автомата ще мирише и на изгоряло масло. Ръчната е предпочитана за офроуд заради лашкането и полусъединителя. Ама дали е по-дуракоустойчива, БаЛиМааМу.
  18. 1 точка
    Най-сетне + голямо HONDA лого на "пейката". https://www.sportal.bg/news.php?news=889185&fbclid=IwAR0so-V_PjuC1suw8rdg-dTaCEf5GewhIXZP2xcVXc5PSBsO3CGLQlEZczQ
  19. 1 точка
    Усещането при управление на ХРВ е все едно си в лек автомобил. При ЦРВ чувстваш, че управляваш джип. Голям минус при ХРВ е малкия багажник, дори и да си сложил газовата бутилка на мястото на резервната гума, защото гумата в багажника заема полувината му площ и по завои ходи наляво-надясно. При ЦРВ багажника не е много по-голям, но резервната гума е отвън и няма този проблем. Въпреки това аз лично съм много доволен от Харвито, което имам. Много здрав кон излезе...
  20. 1 точка
    Просветът на HR-V е 190мм, а на CR-V е 208. Предвид, че и ако е фейсово, CR-V-то ще е 150к.с. (не, че се усещат), а HR-V-то в най-добрия случай е 124 (по спомен). А разходът, ако не същия, ще е поне сходен. Не на последно място - багажникът на HR-V-то е непростимо малък. Ако се сложи и газова бутилка, нещата стават съвсем трагични. Като за целта, за която ще се ползва в случая - CR-V. Ръчни скорости. Не знам автоматът колко е надежден при буксуване извън пътя, а и е с ръчка, като взета от Вартбург. CR-V-то има и масичка, която ще е идеална компания по време на риболов.
  21. 1 точка
    Опитвам се. Чети, бъди полезен за себе си и форума и той ще ти се оптлати..
  22. 1 точка
    Системата за включване на 4х4 е еднаква за двете коли. HR-V е по-леко, т.е. вероятността да потънеш в някоя кал е по-малка. Това, заедно с по-малките размери може и да го прави по-проходимо извън пътя. CR-V е по-голямо, по-тежко, по-голям вътрешен обем. Газовата бутилка (ако те интересува) не заема място в багажника, монтира се в пода на багажника, под масичката за пикник . Предлага по-голям комфорт за риболов с преспиване - събира повече хора и багаж, евентуално спане в колата. Не съм карал HR-V на дълъг път и не смея да твърдя, че CR-V ще е по-комфортно. Въпреки това, мисля, че ще е по-комфортно. Автоматикът на HR-V е CVT, на CR-V е степенен хидротрансформатор. Аз лично бих предпочел автомата на CR-V, прекалено надежден е. CVT-то е по-капризно откъм поддръжка и с по-голяма склонност към дефекти. Ако аз трябваше да избирам ... две думи - CR-V автоматик.
  23. 1 точка
  24. 1 точка
    Мое мнение от личен опит, по-скоро патила през годините и успехи. Брембо - за първи път среща с бранда преди 20 години, резултат - за 5к километра крив единия диск, след молби и кандардисвания на търговеца смяна пак с - Брембо но в негов сервиз (обвинението му беше че не са монтирани правилно), то бяха замервания на главини с индикатори, смяна на единия лагер и уж всичко ОК. Еми боклука си е боклук, за 4-5к километра пак в коша с възстановяване на всички пари от надутия търговец при обвинения този път че аз не мога да карам кола. Следваща марка МЕнТЕЛИ, ми не хваля марката но докато продам кошницата си минах ей така едни 60-70к км. без проблем с тях а бяха точно 2 пъти по-евтини от великия спортен бранд Брембо. Друга моя кола - наложителна смяна на дискове търся при мой човек точно АТЕ и човека ме моли да не взимам защото в последно време (преди около 5-6 години) има много рекламации, предлага ми некви Цимерман, немски били никакви оплаквания откакто ги продава, без проблем 35-40к км. докато се продаде колата. Преди година сина ми сменя на Волво XC 90 по настояване на майстора АТЕ като уговорката беше че ако кривнат всичко се поема от него, миии! лошо му стана като се наложи да връща всички манги. Интересното се получи когато във фирмения сервиз на Форд сложиха точно АТЕ, само че "нарисувани" по-различно от предните, иии след 40-50к км. колата си отиде без никакви проблеми с дисковете. Предполагам вече всяко малко дете знае че колкото по известно и търсено е едно нещо на пазара толкова повече са неговите суригати/фалшификати на същия този пазар. Извода е да се купува от деклариран, сигурен или както там се нарича вносител/доставчик, ако няма такъв наличен аз залагам на по-малко известни марки като си поемам риска или на ОЕМ от официален представител ако преценя че си заслужава, а спирачките винаги заслужават.
  25. 1 точка
    Вчера си купувам от пазара маруля и лук. Продавачката от сергията сподели с мен притесненията си относно векторните ваксини. Почуствах се под нивото ѝ. Измъкнах се с нещо за международното положение.
  26. 1 точка
    Та колеги колата не е удряна!утре ще ви кажа дали е от това и дали съм я оправил!та преди време сменях нещо по окачването и се наложи да сваля преден десен амортисьор,та на самия тампон имало белег които трябва да се спазва посоката!лека вечер и утре я почвам ще пиша какво е станало 😉
  27. 1 точка
    - Пешо, от не си купиш 1 кола бре? - Е, за кво ми е? Мен, кат ми е гот ме вози патрулката, а кат ми е зле - линейката.
  28. 1 точка
    Малко извън японските коли бих погледнал KIA optima след 2013. Горе доло за 25 бона може да се вземе нещо и тересно,че и хибрид. Мое лично мнение. Незнам как се представят колите проблема е,че се обезценяват бързо.
  29. 1 точка
    За следващ автомобил бих си взел отново Хонда или Лексус. Мазда не ме впечатлява откъм комфорт на возията, качество на интериора и т.н. -субективно мнение. Отделно, ръждата - оправиха ли я? Тойота...защо, като може Лекс? Акордът е класика в жанра, но вече си имаш и ти е омръзнал. По-добре Legend, ако се намери читава. Акура, Камри и други екзотики за нашия пазар - не се знае на какво ще попаднеш. Друг е въпросът, че с ограничен бюджет човек трябва да избере: 1. По-нов автомобил, по-нисък клас, по-ниско оборудване 2. По-стар, запазен, по-висок клас, високо ниво на оборудване. Аз лично избирам второто.
  30. 1 точка
    Щом е сменено радиаторчето, ако жилата рботят (а и ако клапата в двигателния отсек работи), най-големият виновник за слабо парно е термостатът! Случва се да остане в частично отворено състояние. В този случай няма как да имаш парно през зимата... Смени го при смяната на антифриза, но с оригинален! Питай fenabg за цена.
  31. 1 точка
    Разкачи маркуча на турбото, преди смукателя и ако е омаслен, турбото е причината.
  32. 1 точка
    Колега Запрянов, на моята кола слагам motul eco clean 8100 0w30 C2 , колкото сложа, толкова източвам т.е. не гори нито грам масло. Ако го губи (теч на масло) или го гори значи някъде има компрометиран елемент респ. проблем. Дизела на Хонда не е маслояд.
  33. 1 точка
    Интересно е, че до скоро твърдеше, че една от причините за 7цата (и то специално комби) вместо 8ца е огромният багажник (на който и чертежи беше писал, че ще споделиш по-рано). А за мен голям фактор да се откажа от Леджънд беше, че задните му седалки не падат, заради което не можеш дори един шкаф от ИКЕА да превозиш. Колкото и разочароващ да е багажникът на 8ма комби, той е разочароващ спрямо 7ма комби и други комбита в този клас, но продължава да е много по-голям и функционален от багажника на Леджънд. За това сега поставям под въпрос обективността ти - дали Леджънда е по-добра кола във всяко отношение или синдромът "моето си е най-хубаво, независимо какво е то"? Да очакваме ли скоро стихотворения за Легендата - поне колкото за комбито?
  34. 1 точка
    Да, взех RLX Sport Hybrid 2019, ето снимки от докарването. след регистрация ще пусна още. Сега се чудя как да и вкарам карти и да сменя мерните единици. Още не съм и се нарадвал
  35. 1 точка
    първо смени ако не е сменян горивния филтър, съединителя ако приплъзва точно така се случва както го описваш
  36. 1 точка
    http://asia.vtec.net/Engines/R20A/index.html Колеги това е информацията. Започва от секция iVTEC. Иначе мисля, че не съм сбъркал с превода. Ще очаквам мнения.
  37. 1 точка
    Така , вече мога да доложа малко по-подробан информация .Когато сложих ГИ имах разход между 11 и 12 извънградско - средно около 11,5/100 (11 при каране като баба 80-90км/ч)Смених свещи - промяна нямаше , въздушния филтър ми беше нов .След което махнах катализатора - иииии тогава стана чудото Колата се развъря като бясна.Разхода стана 8,5-8,9 / 100 . Последната засечка - карах с 90 + климатик = 8,7-8,8/100 (прехода беше 350 км ) За градско няма смисъл да давам данни защото така или иначе е строго индивидуално . Така или иначе не ми е давао над 11 . До сега 10-10,5 най-често. Само 1 път ми даде 11. Тогава обаче жената караше, а тя не знае как се включва 5-та - предпочита 2ра . Бутилката ми е 25 литра - събира около 20,5 литра газ , точно този път на една частна газстанция побра 23,90 - и то защото аз им казах да спрат като видях тъй че ... слагам и тези фактори ...До момента това което ми прави впечетление е :- на газ колата е много по-чувствителна за това как се кара - ако настъпваш повече повечко гори - на бензин разликата беше минимална (както и да съм я карал - на всекли светофар в червеното - градско повече от 11/100 не ми е давала никога лятото 10)- климатика си оказва влияние. на бензин разликата също беше едва забележима- на бензин запушения катализатор също почти не беше оказвал влияние в разхода (за разлика от вървенето) - разликата не е била повече от 0,5/100 Колеги - на километража пише - 274 000 (колко е не знам - колата купих от Германия лично - там показваше 131 000 - беше на 9 години .. силно се съмнявам, че са правили по 13-14 000 на година)Мисълта ми е ... проверете си катализаторите !!! защото това увяхване на колата при мен е ставало бавно и постепенно . Няма как да го хванеш когато не е рязка промяната - усещах , че нещата не са както когато я купих , но го отдавах на това, че годинките са вече 18 , а сега се чудя дали не върви повече от когато я купих . Тия с гърнетата казват , че катализатора свършвал на 130 000 - аз не им вярвам , но около 200 000 почти сигурно се запушва яката. проверете си ги .
  38. 0 точки
    Из фейсбук група (българска) .. Потребител 1: “Здравейте група, може ли да ми дадете съвет, как да удължа един градински маркуч?” Потребител 2: “Защо искаш да го удължаваш?” Потребител 1: “Защото е прекалено къс.” Потребител 3: “Еми по-добре си купи един достатъчно дълъг!” Потребител 1: “Не ми трябва цял, само 5 метра не ми достигат.. ” Потребител 2: “Да, обаче един цял маркуч е винаги по-добре!” Потребител 3: “Оффф!” Потребител 4: “Какво офкаш, човекът просту пита как да удължи един мъркуч!” Потребител 5: “А ти по-дубре научи българския първо!” Потребител 1: “по-дОбре!” Потребител 5: “Ей такива най-много ги обичам – молят за помощ, ама после се заяждат с другите за правопис!” Потребител 6: “Ей, все по-зле става в таз група. Аз когато съм удължавал маркучи, ти още прав под масата си ходил!” Потребител 1: “Еми кажи ми тогава как най-добре да го направя!” Потребител 5: “На твое място не бих го правил!” Потребител 2: “Още не си ми казал, защо искаш да го удължаваш, какво ще правиш с него???” Потребител 1: “Ще си поливам градината.” Потребител 7: “Бахти, ква е таз градина?” Потребител 1: “Еми съвсем нормална градина” Потребител 9: “Без да ти се бъркам, ама нали ти е ясно, че някои растения не трябва да се поливат с много вода?” Потребител 4: “Ейй ма сте и вий.. човека иска само да удължи некъв си маркуч!” Потребител 7: “Ти не се бъркай бе, малоумник!” Потребител 4: “Аре гледай себе си бе, идиот!” Потребител 1: “Никой ли не може да ми помогне?” Потребител 12: “Абе стига си давал зор пък ти, бе! Имаме си и друга работа, освен да отговаряме на тъпи въпроси!” Потребител 1: “Еми тогава защо отговаряш?” Потребител 13: “На умен ли ми се правиш, бе, селянин?” Потребител 1: “Не, просто искам да удължа един маркуч!” Потребител 2: “Преди 10 години удължавах маркуч, който изкара само година и оттогава ползвам цели маркучи!” Потребител 1: “Е, как го удължи де?” Потребител 2: “С удължител?” Потребител 1: “Т.е. залепи със скоч просто още един маркуч към него и така, или.. ?” Потребител 10: “А защо не потърсиш в гугъл??” Потребител 1: “Еми потърсих там и ме препрати в таз група” Потребител 15: “Аз още ползвам лейка за поливане, няма нищо по-добро!” Потребител 17: “Ох да, спомням си. Какви времена бяха едно време, еййй.. А сега нищо не държи, всичко се чупи бързо!” Потребител 1: “Да разбирам ли, че никой не може да ми обясни как да си удължа маркуча?” Потребител 15: “По-добре зарежи и поливай с лейка, тъкмо малко спорт!” Потребител 1: “Да, но имам проблеми с гърба и не мога да ходя много, че и да нося тежко.. ” Потребител 18: “Еми значи си на грешното място!” Потребител 5: “Точно!” Потребител 1: “Защо?” Потребител 17: “Това е градинарска група. Като не можеш да ходиш и да носиш тежко, отиди в медицинска група. Егати тъпака!!!” Администратор: "Темата е затворена, Потребител 1 беше блокиран заради спам!"
  39. 0 точки
    Много приятелки имаш бе Краси. Да ти завиди човек. 😉 Тоз Ярис ако е подарък , добре. Иначе никога.
  40. 0 точки
    Не виждате ли в кой форум пишете? Тук разбираме само от Мазда.
  41. 0 точки
  42. 0 точки
    Здравей колега! Моето предположение, ще предизвика учудване, но е съм минал през тази главоблъсканица преди 5 години! Бях взел колата-акорд Цл7 и постоянно дърпаше на дясно. След безброй стендове и майстори в Германия и България, проблемът ми, не се реши. Бях започнал, да намразвам Акорда. При покупка, на гуми в АТУ(немска верига сервизи), един от монтьорите(все още стажант), Турчин ме извика и ми показа задна лява главина. Била си е заминала отдавна. Смених си я. Не е издавал шумове, не е виела, абсулютно никакви познати признаци. Факт е, че колата спря, да дърпа. Изпратено от моят VTR-L09 с помощта на Tapatalk
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...