Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 22.02.2021 in Мнения

  1. 3 точки
    Само веднъж съм сменял предни дискове преди повече от десет години, на Меганчето, което сега кара жена ми. Тогава такава беше ситуацията, че сложих най-евтините - Allied Nippon. Мисля, че бяха индийски. За около 55К не са мръднали. Сложиха ми ги в един специализиран за спирачки и окачване сервиз до Затвора. Няма да му казвам името, Варненци го знаят. Същевременно, джипката ми е с оригинални предни дискове, сменени в Бултрако Пловдив, които имат леко биене. Веднъж е правена рекламация от първия собственик, нещо е сменяно, правено, но факта е, че (може би само единия) има леко биене. За всичко това имам сервизни документи. Ако сега сменям дискове, ще отида в специализиран сервиз, на който имам доверие и ще питам за две неща - цена и гаранция. Марки не ме интересуват.
  2. 3 точки
    Мързи ви да четете,нас пък ни мързи да пишем.
  3. 3 точки
    Мое мнение от личен опит, по-скоро патила през годините и успехи. Брембо - за първи път среща с бранда преди 20 години, резултат - за 5к километра крив единия диск, след молби и кандардисвания на търговеца смяна пак с - Брембо но в негов сервиз (обвинението му беше че не са монтирани правилно), то бяха замервания на главини с индикатори, смяна на единия лагер и уж всичко ОК. Еми боклука си е боклук, за 4-5к километра пак в коша с възстановяване на всички пари от надутия търговец при обвинения този път че аз не мога да карам кола. Следваща марка МЕнТЕЛИ, ми не хваля марката но докато продам кошницата си минах ей така едни 60-70к км. без проблем с тях а бяха точно 2 пъти по-евтини от великия спортен бранд Брембо. Друга моя кола - наложителна смяна на дискове търся при мой човек точно АТЕ и човека ме моли да не взимам защото в последно време (преди около 5-6 години) има много рекламации, предлага ми некви Цимерман, немски били никакви оплаквания откакто ги продава, без проблем 35-40к км. докато се продаде колата. Преди година сина ми сменя на Волво XC 90 по настояване на майстора АТЕ като уговорката беше че ако кривнат всичко се поема от него, миии! лошо му стана като се наложи да връща всички манги. Интересното се получи когато във фирмения сервиз на Форд сложиха точно АТЕ, само че "нарисувани" по-различно от предните, иии след 40-50к км. колата си отиде без никакви проблеми с дисковете. Предполагам вече всяко малко дете знае че колкото по известно и търсено е едно нещо на пазара толкова повече са неговите суригати/фалшификати на същия този пазар. Извода е да се купува от деклариран, сигурен или както там се нарича вносител/доставчик, ако няма такъв наличен аз залагам на по-малко известни марки като си поемам риска или на ОЕМ от официален представител ако преценя че си заслужава, а спирачките винаги заслужават.
  4. 3 точки
    Акорд 8 на 100% е актуален, карам такъв 2 години. Как да остарява с годините? колата има брутален външен вид. Тоя ДПФ, ако не си го купуваш нов който е около 3 бона, с чистене няма да стане, даваш едни пари и след 1000км пак същото, разберете че живота на ДПФ-а е 230к км. толко, другото си е подарък. Ако няма да даваме 3 бона, процедурата е режа и хвърлям и ремап. Пушаците и тем подобни щуротии си ги оставете настрани. Направена качествено процедурата не води до пушаци, след ДПФ-а има катализатор. И като си търсиш Акорд гледай да е след 2008г. иначе ставаш като мен, даваш пари за документи от Бултрако (50лв.) за достоверност че е Евро 5 и после в КАТ(тесни инженери на автомобилостроенето) ти казват ъъъъъъъ ма имаме заповед че тея след 2009 са Евро5, твоята е Евро 4, не че нали тея 2008 не са 1/1 ма ся нали не може да спориш с такива специалисти от Министерски съвет. Та затова аз напук на това че се изръсих за моята 20к да карам Евро 5 ми го на.укаха, после имаше режа и махам. Вече 1 година така върви, разхода ми падна, мошността се увеличи, това ми е наблюдението. А това за Еко меко и бля бля, щели да слагат стикери и забрани за коли, доооообре, в центъра на София живея, квартала е само къщи, 10 човека се топлят на ДЪРВАААААА, като отворя прозореца да проветря и в нас става като цигански катун. Център София, а добре ли е после колите пушели и тем подобни щуротии, ДПФ на комините има ли ? не! тогава без да ми пишат някой за ЕКО и БИО, не съм някой прошляк да си хвърлям боклука от терасата споко. При триенето на гумите от асфалта фините частици са хиляди пъти повече от тези на ДИЗЕЛА, научно доказано, и сега какво на дървени колела ли да минем да дишаме чист въздух. Това че някой е решил да си продава електрическите боклуци и да анатемосат ДВГ си е геноцит. Та по темата Акорда си е перфектен на фона на немските боклуци от 2008 нагоре, търсих Бенц, БМВ, Ауди, 8 месеца и се нагледах на тотални каруци, напудрени от вън и като се загледаш виждаш реалността.....КАРУЦА. Не съжалявам че си купих Хонда отново, преди време карах 5 години Прелюд 5 и при нея сменях само усмивката на прозореца друго не се бараше. Акорда има перфектен разход, 4.5-5+ на дълго при 140км/ч. и към 6.5 смесено, 7+ в трафик София, това е за моя, добра тяга, 150к.с. са му достатъчни. Ако на тебе не са, с ремапа става 183к.с. но там идва момента с пропушването като я настъпваш затова моята не съм я ремапвал само и махнаха тапата ДПФ. Или пък търсиш S-Type която е 180к.с. Сравнявам го с БМВ 525д 163к.с. което карах преди нея и Хондата дърпа значително повече. Дали ще е с нави или без няма никакво значение, ако искаш си слагаш за 400лв. Андроид и си 2021г веднага. мисля че модела се прави до 2013г. даже на мен следващата не ми харесва на външен вид. Моята е Ексекютив има си достатъчно екстри които вървят с модификацията. Относно махане ДПФ-а това си е мое решение, спестете си тъпи коментари, държава която гори боклука на света не заслужава никакво внимание на тема екология. И както казах дизела и изобщо ДВГ са най-малкия проблем относно замърсяването на въздуха, поинтересувайте и прочетете малко научни данни за спекулирането с подобни велики ЗАМЪРСИТЕЛИ. Съжалявам ако съм засегнал някой всеки избира сам как да живее живота си без да пречи на другите.
  5. 3 точки
    На професорите горе да напомня ,че Brembo фалираха миналата година.Измряха им повечето кадърни специалисти,понеже фабриката е собственост на мафията и отказаха да затворят по препоръката на здравните власти в Бергамо. В мометна оперират през китайската си фабрика.Успех с оригиналните дискове!
  6. 3 точки
    Нз с какво е по- добър от останалите, но вече 5 год предните дискове не са мръднали, а карам и спирам като за последно разбирай ме , сръвеннение с едно Delphi закупено преди 2год от оторизиран сервиз За Отзад което го изхвърлих, просто не остана диск (Желязо) Вероятно беше направено от Желе . Дали е Оригинално или не отстрани по периферията трябва да има кат. номер, гравирано Брембо напписи и подобни символи , не съм специалист....На мойте беше така и със сиг. не са менте...Всеки трябва да знае че има ментета и то доста, и да бъде предупреден, както знаме за авт. масла например . Аз пиша за Брембо защото го ползвам 5год и виждам резултата...Предните ми дискове спират за страх и почти няма износване , за АТЕ накладки и Пагид също давам +, защото са едни от най- добрите за мен и повечето от пишещите.... П.с. Има случаи когато слагат водещи марки накладки, дискове, апарати..ама майстора или е бил "чаровния пиян" , или е бил бивш дървар или заварчик и още с негодното поставяне може да накриви диска след време и да кажеш най- големия боклук..Познавам едно момче с комплект Феродо които си оскуба косите на едно Е92 до София му заминаха дисковете и накладките от "дебилен" монтаж . Поздрави
  7. 2 точки
    1. Напротив, по-добре да е сменян! По възможност с нов! 2. Абсолютно вярно. Аз не бих купил кола от себе си. Или поне бих се пазарил!
  8. 2 точки
    Така, ако на авторът не му се занимава (и) да синтезира, нека от казаното дотук го направя аз: 1. Гледай двигателят да не е сменян 2. Гледай да не купуваш кола от @dindin Нещо пропускаме ли, или можем да заключваме?
  9. 2 точки
    Сега ще се появи майстора по клапаните (карперов) и ще опише всичко, точно.😀
  10. 2 точки
    Смятам да сложа край на тази тема. Ремонтът завърши!!! От ремонт на разпределителен вал, стана почти основен ремонт. Смених разпределителен вал...... който имаше леки забележки, но можеше без неговата смяна, но понеже вече беше купен евтино го смених - новият изглеждаше перфектен за втора ръка. След това гарнитурата изгоря, което беше доказано с тест за газове в антифриз. Свалих главата и изкарах буталата, измих пътищата на вход, бяха запушени, както и пътища на ЕГР клапана. Измих всичко което можеше да се измие, бутала,леглата на сигментите, изтърках остатъци от стари гарнитури.. Сигментите бяха износени,и спекли. Ключът на горният компресационният - 0,35. След смяна 0,20влизаше трудно. Шлаифах глава, като се разбра че между 3и 4 целиндър имаше сянка,каквото и да значи това. Паснах клапаните. Смених семеринга на разпр. вал . Сигменти и биелни лагери-използвах комплект гарнитури на Елринг-на глава, изпускателни колектори, вход на глава, агр, гумички и гарнитура на капака. Гумички на клапани. Използвах масло 5:30 Петро канада . За картера използвах силикон на В. реинц. След 2000 ще сменя маслото. Използвах схема за ключовете на сигментите, . Ще качя и снимки с параметрите на сигментите може на някой да му трябват. Разход за части:Сигменти - 440лв биелн. лагери- 456лв комплект гарнитури 163лв обезмаслители, шкурка и др - 30 шлаиф глава-20лв. Цените са без отстъпка. Благодаря за подкрепата.
  11. 2 точки
  12. 2 точки
    Когато някой ми каже: „Абе, няма вече добри хора...”, това е толкова смешно, отвратително, нихилистично. Страната се пука по шевовете от добри хора! Кофти е това, че ние се вглеждаме в утайката. Пишем за утайката, четем за утайката, правим филми за утайката. И ни се струва, че всичко е утайка, а то не е така... Джоко Росич
  13. 2 точки
    АТЕ! И накладки АТЕ да сложиш! Изпратено от моят VTR-L09 с помощта на Tapatalk
  14. 2 точки
  15. 2 точки
    Здравейте, преди няколко дни ходих до Дупница, за да се видя с Иван фена. Колега от форума (за съжаление не пише вече в него), изключителен човек и професионалист, състезател и механик, страстен фен на Хонда. Препоръчвам го ..... както и да е, предполагам, че повечето от вас го знаят. Та, Ванката покара, послуша, вдигна ЦРВ-то на подемник, провери си всичко, което искаше и заключи по темата: "Да, има шум, да, не е нормален, не е фабричен, свързан е с натоварването на първа скорост, зависи от терена на който потегля колата, няма да излезе на никаква диагностика. Освен, разбира се, отваряне на кутията, което нито препоръчвам, нито искам да правя в този момент." Съвета му е: "Карай още 10000 км. и ела да сменим маслото И филтъра на скоростната кутия (нещо, което в Бултрако са забравили да направят при смяната на маслото). Да видим и какво ще излезе на магнита. Може и да изчезне." Според него кутията не е проблемна, няма придърпване, замисляне, удари или други аномалии и е безумно да се мисли за ремонт. Смятам да го послушам и да направя точно това. С моето каране това значи, че смяната на маслото и филтъра ще се извърши след около 4 - 5 месеца. До тогава няма какво да допълня по темата. Благодаря на всички, които взеха участие! Може би, администратор трябва да вземе решение, дали да заключи темата.
  16. 2 точки
    Решението беше намерено благодаря за всички съвети. Ще го споделя, за да могат и други колеги, които са в подобно положение да се възползват безплатно, без да се налага да опират до услугите на официалното представителство ! 1) Отива се на https://radio-navicode.honda.com/ 2) Записва се VIN number ( ако имате EU VIN,най - вероятно няма да ви сработи и ще ви даде ERROR , за това може да се използва някой Американски VIN, за да се излъже системата. Крайна сметка няма никакво значение за кода!!! VIN 2HKYF18693H587791 and 1HGCM66507A102105 те са в случай ако се чудите какво да напишете ) 3) Zip Code Работещ пример 94539 4) Phone number Пример: 510 651 4108 5) Email Някакъв 6) Serial ( Radio ) number 6.1 Ако го имате серийния код на радиото, записан някъде в документите използвайте го, обикновено върви с anti theft кода на отделна карта. 6.2 Ако го нямате, което е най - вероятно, за да го изкарате направете следното. Дайте на контакт, радиото да е изключено, задръжте 1 и 6 бутони на радиото, и го включете. Ще се появи код ХХХХХХХХ ( цифри) за около 10-15 сек. ,запишете го и после го използвайте. Той е важната част 7) Submit 8) Ще се отвори нов прозорец с кода, който ви трябва. Готови сте и пиете една бира за успокоение
  17. 1 точка
  18. 1 точка
    Здравето ни е важно, а част от психическото е изпускането на парата в социалните мрежи или кръчмата. На тоя предпазен клапан разчитат и управниците. Ако го нема, до сега да сме ги оплискали и попарили. Не е нормално, нещо ненормално да се приема за норма на поведение, но всеки си има инстинкт за самосъхранение и за съжаление, тава е нащо положение.
  19. 1 точка
    Здравейте, моята заявка е следната Линк: www.ato24.de/en/rowe-hightec-super-leichtlauf-hc-o-10w40.html# Вид и количество: ROWE HIGHTEC SUPER LEICHTLAUF HC-O SAE 10W-40 1 x 5л. Стойност на поръчката: 19.90*1.9675 =39.16 лв Линк: www.ato24.de/en/rowe-hightec-synth-rs-sae-0w-40.html Вид и количество: ROWE HIGHTEC SYNTH RS SAE 0W-40 - 1x 5л. Стойност на поръчката: 44.79*1.9675=88.13 лв Стойност на поръчката: (19.90 + 44.79 )*1.9675 = 127,28 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат предадени лично Начин на получаване - Лично в кв. Малинова долина
  20. 1 точка
    Всичко може. Въпросът е да попаднеш на павилният човек който ще го направи. Обаче от компактна , ще стане като цигарена кутия почти. Краси, при второто си объркал цветовете . Правилно , по дължината на желязото. Не правилно , 90° спрямо дължината на желязото 😉
  21. 1 точка
    Това е подобрена версия на тази тема. Предполагам, ако колата беше евтина, авторът нямаше да пита и щеше директно да купи. Но сега иска да знае от вас какво да гледа. И за да не съм оф - аз като купувам кола, приоритетно гледам да не се мина.
  22. 1 точка
    Така и направих за задните на предния Акорд. Питах Бранко - даде ми 2 железа (общо за 80 лв), дето не ги бях чувал - колата взе да спира по-добре, карах ги няколко години, а сега ги търкаля новият и стопанин и ще ги кара още доста. Напомням че 7-мака бе комби - автоматик, което има значение, ако някой се отвори че са задни. На 6-така преди нея също съм сменял и 4-те диска, но вече не помня какви бяха, ама още са на колата - от поне 10 години и доста над 100К. Човекът който с това се препитава, със сигурност е по-наясно от нас, дето имайки еднократен проблем и липса на достоверна статистика, обръщаме нета в чуденки какво да сложим, и колко / как ще кара.
  23. 1 точка
    Не, няма да се появи. За да не съм офф - тези въпроси хронологично са ми малко омотани. Първо се купува колата, после се прави реглаж. Ама нормално, хората са наплашени от тея клапани. П.П. Вие се смеете, ама във фейсбук групата на такъв въпрос ще има поне 20 отговора, 19 от които от семкаджии. Ако беше вкарал и "дизел или бензин" още 19 семкаджии щяха пишат. НА ВАС КАТО НЕ ВИ СЕ ПИШЕ...
  24. 1 точка
  25. 1 точка
    policeman - вЕрно добре го е написало момчето, но само тая глупост не ми харесва, особено това удебеленото: Rakeem - разхода му е за Акорда, ама е без значение .
  26. 1 точка
    👏 Добре го написа, колега👍
  27. 1 точка
    Eвала, да си го караш със здраве и без повече драми. Само си следи маслото, че това Петро е добре от към антифрикционни присадки и може да отнеме повече време за напасване на сегментите, а през това време ще си го похапва.
  28. 1 точка
    За Brembo- сложих отпред на субаруто преди пет години-никакви проблеми! Така си я кара и новият собственик в Пловдив... Сега Хондата отпред също е вече две години с Brembo- всичко е Ок... Купувам само от най-големите Интернет сайтове в Германия... 🤟😊
  29. 1 точка
    Има и видео за прословутата и неразрушима (Акорд 7) автоматична кутия.
  30. 1 точка
    Един много полезен канал, в който правят разбор на доста двигатели, включително и на Хонда. Дават доста адекватни мнения за плюсовете и минусите на всеки от двигателите. https://www.youtube.com/channel/UCiorltqPufQxSerc7lCRYZw
  31. 1 точка
    Няма. Опресняване на маслото (около 3 л. оригинално) през 40000км и смяна на външното филтърче. Другото е песен. Намери за "1 кръгче" проба 2.0 или 2.4 бензинов АТ и пробвай дали ще ти пасне.
  32. 1 точка
    Да не съм лош пророк, но на 99,9% е това проблема ! Ето за какво иде реч: Ето и тема по въпроса https://www.drive2.ru/l/545235172904141525/ За съжаление често срещан проблем, съпроводен с много трудности по отстраняването му. В 99% се дължи на нередовна смяна на антифриз или използването на евтини и некачествени такива с фосфати и амини. П.С. ето една добра тема за антифриза: https://www.drive2.ru/l/7495990/
  33. 1 точка
    Днес малко обгрижване на интериора иии, нова изненада - отпечатъка върху мокета зад педала на газта. Това е формата на отливката. Не ми е правил впечатление преди, а може и да го е нямало като я купувах. Вярно че мокета е мек и дебел, ама рядко я карам с газ до дупка, освен може би при изпреварвания, които и да са чести, не са продължителни. Тая шестица е голяма изкусителка! При досегашните ми Хонди не е имало файда от газ до ламарината, а тук явно не е така. Парадоксално е че колкото по-мощна е колата, толкова повече искаш от нея.
  34. 1 точка
    Долната сонда си е чист КИСЛОРОДЕН ДАТЧИК като горния. Ето и тестовете които днес свалих,моментални снимки през 1 секунда. Ясно се виждат двата кислородни датчика и правата графиуа на втория кислороден сензор.
  35. 1 точка
    Иначе, да, всеки гледа да се намести на хубавото.
  36. 1 точка
    Дам... отича ти се горивото вероятно, демек в това мехче имаш клапан, който ти държи нафтата, но при теб изпуска. Причината както от него, може да бъде и от нацепени и хлабави маркучета, както и от самия филтър. Виж първо връзките на филтъра с маркучетата за всеки случай, но това е пътя. п.п. Какво ще рече на 40% ? п.п.п. Сутринта при първото стискане на мехчето, не трябва да се сплесква повече от половината, опреш ли му двете страни , значи не държи.
  37. 1 точка
    Я утре сутринта, преди да запалиш, напомпай на гуменото мехче да подкачиш гориво, докато се втвърди, да видиш как ще запали.
  38. 1 точка
  39. 1 точка
    Съжалявам, истече ми времето за редакция. Видях, че съм объркал онагледяването. Правилното е това Червеното е, как ще стои чипа. Зеленото е, как трябва да стои.
  40. 1 точка
  41. 1 точка
    Това гледа ли го? Това чете ли го: От пост #18 до пост #23. Виж, какво ми отговори Доцев за позиционирането на чипа. Не трябва да е на 90° спрямо металната част на ключа. В темата, която цитирах съм качил снимка на отворена кутийка на сгъваемия ключ. Като гледам мястото, където трябва да се постави чипа, той ще стои на 90° спрямо острието. Предполагам за това говори и @Accord 1,8i LS 2001 . Онагледявам: Червеното е, как ще стои чипа в кутийката. Зеленото е, как ТРЯБВА да стои.
  42. 1 точка
    Проблема е елементарен стига да знаеш какво е ППХ и как работи. Това към газаджията ,не към теб.В този режим впръскването е нула милисекунди, коефициента на умножение в газовата карта няма значение според математиката.Остава газова дюза ,която пропуска газ без управление или неправилен монтаж на газовите инжектори...голямо количество газ в запас в пълнителния колектор. Да седне господина с лаптопа до теб и се пуснете по един голям баир да види какво става.Тия детонации им трябва гориво,за да се получат...
  43. 1 точка
    h5rov - разбирам те чудесно. Проблема на 7-ма ген е че е безпроблемен и просто омръзва. 8-ма ген е по-модерен и красив (не за всички), но техническата "плънка" е същата. За да почувствам "скок напред" спрямо суперската 7-ма - си взех Ледженд. При относително релевантни цени на 8-ма и КВ 1 е ясно кое е по-добрата машина - във всяко отношение - независимо че е по-стар (ама е от "стария матрял"). Ако те е страх от притежанието на Легена - "ни съ бой" - намери си читав и ще си щастлив! Карам го от 7 месеца (над 12 000км) и другата седмица ще сменям първия чарк по него - 200лв. За другите марки не знам - у тОа жиот шъ карам Хонда.
  44. 1 точка
    Благодаря, Izanagi, ще се обадя на посочения в пост 1телефон за уточнения. Цените ме устройват.
  45. 1 точка
    Питах за навито в Акура Канада,че съм се навил на RLX 2014 и оттам ми отговориха,че не подържат карти за Европа за съжаление.
  46. 1 точка
    В крайна сметка снощи се прибрах с влака, а комбито пое на юг. Да е честито на младото семейство! Да ги вози и радва, па да ме споменават с добро. Взе го симпатяга, комуто го препоръча баща му - и двамата хондажии-съфорумци. Благодарско и на Дани, че ме закара до гарата.
  47. 1 точка
    Като "workaround" може да си създадеш напомняне с избрана крайна дата или краен километраж далеч в бъдещето и в полето Бележка/Note да си попълниш всички нужни данни за мпс-то.
  48. 1 точка
    Докладвам за развръзката със закъснение, защото колата не ми беше под ръка една седмица. Та, оказа се най-елементарното - имало едно бяло палче, което се вижда само при отворена задна врата Тъпо, ама не съм обърнал внимание. Явно в автомивката са го забърсали с парцала. В своя защита ще напомня, че колата ми е прясно закупена и някои уж очевидни неща ги научавам в движение 😉. И благодарение на хората във форума тук. Благодаря на всички за отзивчивостта – Emicha, zograffa, Митко Йотов и всички останали, спестихте ми нерви и главоболия. Поздрави.
  49. 1 точка
    Принципно със 140 пак не може , защото вятъра я затваря. Ма това е друга тема.
  50. 1 точка
    През последните дни направих пътуване Плевен - Бургас - Плевен с някои отбивки от маршрута и заедно с градското в Бургас (около 20 км.) навъртях общо 900 км., при което разхода по борд компютър е точно 6.0 л./100 км. Пътуването беше с двама човека и багаж на климатик. Движение междуградско 90-100км/ч, движение по магистрала 120-130 км/ч. Мисля, че разхода е добър.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...