Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/22/21 in all areas

  1. 3 points
    Само веднъж съм сменял предни дискове преди повече от десет години, на Меганчето, което сега кара жена ми. Тогава такава беше ситуацията, че сложих най-евтините - Allied Nippon. Мисля, че бяха индийски. За около 55К не са мръднали. Сложиха ми ги в един специализиран за спирачки и окачване сервиз до Затвора. Няма да му казвам името, Варненци го знаят. Същевременно, джипката ми е с оригинални предни дискове, сменени в Бултрако Пловдив, които имат леко биене. Веднъж е правена рекламация от първия собственик, нещо е сменяно, правено, но факта е, че (може би само единия) има леко биене. За всичко това имам сервизни документи. Ако сега сменям дискове, ще отида в специализиран сервиз, на който имам доверие и ще питам за две неща - цена и гаранция. Марки не ме интересуват.
  2. 3 points
    Мързи ви да четете,нас пък ни мързи да пишем.
  3. 3 points
    Мое мнение от личен опит, по-скоро патила през годините и успехи. Брембо - за първи път среща с бранда преди 20 години, резултат - за 5к километра крив единия диск, след молби и кандардисвания на търговеца смяна пак с - Брембо но в негов сервиз (обвинението му беше че не са монтирани правилно), то бяха замервания на главини с индикатори, смяна на единия лагер и уж всичко ОК. Еми боклука си е боклук, за 4-5к километра пак в коша с възстановяване на всички пари от надутия търговец при обвинения този път че аз не мога да карам кола. Следваща марка МЕнТЕЛИ, ми не хваля марката но докато продам кошницата си минах ей така едни 60-70к км. без проблем с тях а бяха точно 2 пъти по-евтини от великия спортен бранд Брембо. Друга моя кола - наложителна смяна на дискове търся при мой човек точно АТЕ и човека ме моли да не взимам защото в последно време (преди около 5-6 години) има много рекламации, предлага ми некви Цимерман, немски били никакви оплаквания откакто ги продава, без проблем 35-40к км. докато се продаде колата. Преди година сина ми сменя на Волво XC 90 по настояване на майстора АТЕ като уговорката беше че ако кривнат всичко се поема от него, миии! лошо му стана като се наложи да връща всички манги. Интересното се получи когато във фирмения сервиз на Форд сложиха точно АТЕ, само че "нарисувани" по-различно от предните, иии след 40-50к км. колата си отиде без никакви проблеми с дисковете. Предполагам вече всяко малко дете знае че колкото по известно и търсено е едно нещо на пазара толкова повече са неговите суригати/фалшификати на същия този пазар. Извода е да се купува от деклариран, сигурен или както там се нарича вносител/доставчик, ако няма такъв наличен аз залагам на по-малко известни марки като си поемам риска или на ОЕМ от официален представител ако преценя че си заслужава, а спирачките винаги заслужават.
  4. 3 points
    Акорд 8 на 100% е актуален, карам такъв 2 години. Как да остарява с годините? колата има брутален външен вид. Тоя ДПФ, ако не си го купуваш нов който е около 3 бона, с чистене няма да стане, даваш едни пари и след 1000км пак същото, разберете че живота на ДПФ-а е 230к км. толко, другото си е подарък. Ако няма да даваме 3 бона, процедурата е режа и хвърлям и ремап. Пушаците и тем подобни щуротии си ги оставете настрани. Направена качествено процедурата не води до пушаци, след ДПФ-а има катализатор. И като си търсиш Акорд гледай да е след 2008г. иначе ставаш като мен, даваш пари за документи от Бултрако (50лв.) за достоверност че е Евро 5 и после в КАТ(тесни инженери на автомобилостроенето) ти казват ъъъъъъъ ма имаме заповед че тея след 2009 са Евро5, твоята е Евро 4, не че нали тея 2008 не са 1/1 ма ся нали не може да спориш с такива специалисти от Министерски съвет. Та затова аз напук на това че се изръсих за моята 20к да карам Евро 5 ми го на.укаха, после имаше режа и махам. Вече 1 година така върви, разхода ми падна, мошността се увеличи, това ми е наблюдението. А това за Еко меко и бля бля, щели да слагат стикери и забрани за коли, доооообре, в центъра на София живея, квартала е само къщи, 10 човека се топлят на ДЪРВАААААА, като отворя прозореца да проветря и в нас става като цигански катун. Център София, а добре ли е после колите пушели и тем подобни щуротии, ДПФ на комините има ли ? не! тогава без да ми пишат някой за ЕКО и БИО, не съм някой прошляк да си хвърлям боклука от терасата споко. При триенето на гумите от асфалта фините частици са хиляди пъти повече от тези на ДИЗЕЛА, научно доказано, и сега какво на дървени колела ли да минем да дишаме чист въздух. Това че някой е решил да си продава електрическите боклуци и да анатемосат ДВГ си е геноцит. Та по темата Акорда си е перфектен на фона на немските боклуци от 2008 нагоре, търсих Бенц, БМВ, Ауди, 8 месеца и се нагледах на тотални каруци, напудрени от вън и като се загледаш виждаш реалността.....КАРУЦА. Не съжалявам че си купих Хонда отново, преди време карах 5 години Прелюд 5 и при нея сменях само усмивката на прозореца друго не се бараше. Акорда има перфектен разход, 4.5-5+ на дълго при 140км/ч. и към 6.5 смесено, 7+ в трафик София, това е за моя, добра тяга, 150к.с. са му достатъчни. Ако на тебе не са, с ремапа става 183к.с. но там идва момента с пропушването като я настъпваш затова моята не съм я ремапвал само и махнаха тапата ДПФ. Или пък търсиш S-Type която е 180к.с. Сравнявам го с БМВ 525д 163к.с. което карах преди нея и Хондата дърпа значително повече. Дали ще е с нави или без няма никакво значение, ако искаш си слагаш за 400лв. Андроид и си 2021г веднага. мисля че модела се прави до 2013г. даже на мен следващата не ми харесва на външен вид. Моята е Ексекютив има си достатъчно екстри които вървят с модификацията. Относно махане ДПФ-а това си е мое решение, спестете си тъпи коментари, държава която гори боклука на света не заслужава никакво внимание на тема екология. И както казах дизела и изобщо ДВГ са най-малкия проблем относно замърсяването на въздуха, поинтересувайте и прочетете малко научни данни за спекулирането с подобни велики ЗАМЪРСИТЕЛИ. Съжалявам ако съм засегнал някой всеки избира сам как да живее живота си без да пречи на другите.
  5. 3 points
    На професорите горе да напомня ,че Brembo фалираха миналата година.Измряха им повечето кадърни специалисти,понеже фабриката е собственост на мафията и отказаха да затворят по препоръката на здравните власти в Бергамо. В мометна оперират през китайската си фабрика.Успех с оригиналните дискове!
  6. 3 points
    Нз с какво е по- добър от останалите, но вече 5 год предните дискове не са мръднали, а карам и спирам като за последно разбирай ме , сръвеннение с едно Delphi закупено преди 2год от оторизиран сервиз За Отзад което го изхвърлих, просто не остана диск (Желязо) Вероятно беше направено от Желе . Дали е Оригинално или не отстрани по периферията трябва да има кат. номер, гравирано Брембо напписи и подобни символи , не съм специалист....На мойте беше така и със сиг. не са менте...Всеки трябва да знае че има ментета и то доста, и да бъде предупреден, както знаме за авт. масла например . Аз пиша за Брембо защото го ползвам 5год и виждам резултата...Предните ми дискове спират за страх и почти няма износване , за АТЕ накладки и Пагид също давам +, защото са едни от най- добрите за мен и повечето от пишещите.... П.с. Има случаи когато слагат водещи марки накладки, дискове, апарати..ама майстора или е бил "чаровния пиян" , или е бил бивш дървар или заварчик и още с негодното поставяне може да накриви диска след време и да кажеш най- големия боклук..Познавам едно момче с комплект Феродо които си оскуба косите на едно Е92 до София му заминаха дисковете и накладките от "дебилен" монтаж . Поздрави
  7. 2 points
    1. Напротив, по-добре да е сменян! По възможност с нов! 2. Абсолютно вярно. Аз не бих купил кола от себе си. Или поне бих се пазарил!
  8. 2 points
    Така, ако на авторът не му се занимава (и) да синтезира, нека от казаното дотук го направя аз: 1. Гледай двигателят да не е сменян 2. Гледай да не купуваш кола от @dindin Нещо пропускаме ли, или можем да заключваме?
  9. 2 points
    Сега ще се появи майстора по клапаните (карперов) и ще опише всичко, точно.😀
  10. 2 points
    Здравейте, Колеги, Започваме нова инициатива за общи поръчки, с идеята да допълним списъка от продукти за колите си, до които имаме достъп от немския пазар, целейки да постигнем по-добри цени, да избегнем фалшификати и да се възползваме от по-доброто качество, предлагано там. Покрай общите поръчки за масла, доста често имаше запитвания за филтри, които неизменно вървят със смяната на масло. В някои случаи предлаганото от АТО24 успяваше да помогне, но като цяло не се покрива широк диапазон от филтри и производители на филтри. Наскоро ми попадна друг немски сайт, който предлага по-голям избор на филтри, същевременно някои марки масла, които не се предлагат от АТО24, както и части, други консумативи и аксесоари. Цените също са добри и често има промоции, доставка до България не се предлага, но има възможност да се осъществи такава, чрез фирма посредник. Лично изпробвах идеята, като се сдобих с пълен комплект филтри на доста добра крайна цена, включително доставките. Затова с помощта на екипа на форума, решихме да предложим на всички Вас да се възползвате от тази възможност. Много важно е да се отбележи, че това по никакъв начин не пренебрегва и омаловажава поръчките от АТО24, няма за цел да им повлияе негативно, нито да ги компрометира по какъвто и да било начин. Те ще продължат да съществуват независимо от тази нова инициатива. Идеята е да увеличим продуктите, до които имаме достъп, за да си набавяме нужното за пълно обслужване и всичко друго, необходимо за автомобила. Основната цел е да можем да поръчваме продукти и марки, които не се предлагат от АТО24 и най-вече филтри. Сайта, за който става дума, може да разгледате тук - https://www.motointegrator.de Курсът, който ще използваме, за изчисляване на финалната сума в лева, ще бъде 1.9675 лева за 1 евро. Стойността на поръчката Ви (без доставката в Германия и до България) трябва да получа, преди крайната дата за поръчване. Сумата за доставка в Германия (ако има такава) и до България ще бъдат заплащани при получаване. Парите можете да предадете лично, да изпратите чрез Revolut или на следната банкова сметка: Атанас Мушев BG24UBBS80021013830440 BIC: UBBSBGSF ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Моля пишете само псевдонима си във форума, като основание за плащането. Ще процедираме по добре познатия начин, като всеки, който иска да се включи, моля да го направи използвайки шаблона за поръчка – Шаблон с примерна поръчка: Линк: https://www.motointegrator.de/artikel/1086109-oelfilter-mann-filter-w-6106 Вид и количество: MANN-FILTER W 610/6 x1 Линк: https://www.motointegrator.de/artikel/1345474-filter-innenraumluft-mann-filter-cu-2358 Вид и количество: MANN-FILTER CU 2358 x1 Линк: https://www.motointegrator.de/artikel/1272158-luftfilter-mann-filter-c-3434 Вид и количество: MANN-FILTER C 3434 x1 Стойност на поръчката: (5.09 + 14.94 + 8.80)*1.9675 = ... лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат предадени лично - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Лично - чрез куриер* За да стигнат до нас, продуктите ще бъдат доставяни първо до офиса на фирмата посредник в Германия, а след това от там ще бъдат доставени до офиса на фирмата посреник в България. Цената за доставка в Германия е фиксирана на 5.95 EUR, което ще се раздели поравно на всички поръчали, докато достигнем 120 EUR обща стойност на поръчката, след което доставката в Германия е безплатна. Цената за доставка до България, дължима към фирмата посредник, ще бъде фиксирана на 2 лв. за всеки филтър. За доставка на масла и други артикули от сайта, моля да ми пишете на лично, за да калкулирам сумата в зависимост от теглото. Ако след като пристигнат нещата в България, изберете да ги получите чрез куриер, сумата за това ще бъде според тарифите на съответната куриерска фирма и остава извън сметките описани до тук (ВАЖНО: ако имате поръчано масло от ATO24 и филтри/други артикули от текущата поръчка и сте избрали доставка с куриер, ще се стремим да комбинираме в една пратка с цел да се заплати по-ниска сума спрямо две отделни доставки). Според https://www.motointegrator.de срокът за доставка в Германия е 1-3 работни дни (ако поръчаните стоки се намират в техния основен склад) или 4-6 дни (ако стоките трябва да бъдат получени от друг регионален склад). В специални случаи времето за доставка може да бъде удължено до 7-14 дни, като това винаги е посочено на съответната продуктова страница. Фирмата посредник извършва ежеседмични доставки от Германия, като всички продукти, които са пристигнали в офиса им преди петък, биват натоварени за доставка през почивните дни и са налични в началото на следващата седмица. *в случай, че ще получите нещата си чрез куриер, моля след като поръчате, изпращайте данни за доставка, като лично съобщение.
  11. 2 points
    Смятам да сложа край на тази тема. Ремонтът завърши!!! От ремонт на разпределителен вал, стана почти основен ремонт. Смених разпределителен вал...... който имаше леки забележки, но можеше без неговата смяна, но понеже вече беше купен евтино го смених - новият изглеждаше перфектен за втора ръка. След това гарнитурата изгоря, което беше доказано с тест за газове в антифриз. Свалих главата и изкарах буталата, измих пътищата на вход, бяха запушени, както и пътища на ЕГР клапана. Измих всичко което можеше да се измие, бутала,леглата на сигментите, изтърках остатъци от стари гарнитури.. Сигментите бяха износени,и спекли. Ключът на горният компресационният - 0,35. След смяна 0,20влизаше трудно. Шлаифах глава, като се разбра че между 3и 4 целиндър имаше сянка,каквото и да значи това. Паснах клапаните. Смених семеринга на разпр. вал . Сигменти и биелни лагери-използвах комплект гарнитури на Елринг-на глава, изпускателни колектори, вход на глава, агр, гумички и гарнитура на капака. Гумички на клапани. Използвах масло 5:30 Петро канада . За картера използвах силикон на В. реинц. След 2000 ще сменя маслото. Използвах схема за ключовете на сигментите, . Ще качя и снимки с параметрите на сигментите може на някой да му трябват. Разход за части:Сигменти - 440лв биелн. лагери- 456лв комплект гарнитури 163лв обезмаслители, шкурка и др - 30 шлаиф глава-20лв. Цените са без отстъпка. Благодаря за подкрепата.
  12. 2 points
  13. 2 points
    Когато някой ми каже: „Абе, няма вече добри хора...”, това е толкова смешно, отвратително, нихилистично. Страната се пука по шевовете от добри хора! Кофти е това, че ние се вглеждаме в утайката. Пишем за утайката, четем за утайката, правим филми за утайката. И ни се струва, че всичко е утайка, а то не е така... Джоко Росич
  14. 2 points
    АТЕ! И накладки АТЕ да сложиш! Изпратено от моят VTR-L09 с помощта на Tapatalk
  15. 2 points
  16. 2 points
    Здравейте, преди няколко дни ходих до Дупница, за да се видя с Иван фена. Колега от форума (за съжаление не пише вече в него), изключителен човек и професионалист, състезател и механик, страстен фен на Хонда. Препоръчвам го ..... както и да е, предполагам, че повечето от вас го знаят. Та, Ванката покара, послуша, вдигна ЦРВ-то на подемник, провери си всичко, което искаше и заключи по темата: "Да, има шум, да, не е нормален, не е фабричен, свързан е с натоварването на първа скорост, зависи от терена на който потегля колата, няма да излезе на никаква диагностика. Освен, разбира се, отваряне на кутията, което нито препоръчвам, нито искам да правя в този момент." Съвета му е: "Карай още 10000 км. и ела да сменим маслото И филтъра на скоростната кутия (нещо, което в Бултрако са забравили да направят при смяната на маслото). Да видим и какво ще излезе на магнита. Може и да изчезне." Според него кутията не е проблемна, няма придърпване, замисляне, удари или други аномалии и е безумно да се мисли за ремонт. Смятам да го послушам и да направя точно това. С моето каране това значи, че смяната на маслото и филтъра ще се извърши след около 4 - 5 месеца. До тогава няма какво да допълня по темата. Благодаря на всички, които взеха участие! Може би, администратор трябва да вземе решение, дали да заключи темата.
  17. 2 points
    Решението беше намерено благодаря за всички съвети. Ще го споделя, за да могат и други колеги, които са в подобно положение да се възползват безплатно, без да се налага да опират до услугите на официалното представителство ! 1) Отива се на https://radio-navicode.honda.com/ 2) Записва се VIN number ( ако имате EU VIN,най - вероятно няма да ви сработи и ще ви даде ERROR , за това може да се използва някой Американски VIN, за да се излъже системата. Крайна сметка няма никакво значение за кода!!! VIN 2HKYF18693H587791 and 1HGCM66507A102105 те са в случай ако се чудите какво да напишете ) 3) Zip Code Работещ пример 94539 4) Phone number Пример: 510 651 4108 5) Email Някакъв 6) Serial ( Radio ) number 6.1 Ако го имате серийния код на радиото, записан някъде в документите използвайте го, обикновено върви с anti theft кода на отделна карта. 6.2 Ако го нямате, което е най - вероятно, за да го изкарате направете следното. Дайте на контакт, радиото да е изключено, задръжте 1 и 6 бутони на радиото, и го включете. Ще се появи код ХХХХХХХХ ( цифри) за около 10-15 сек. ,запишете го и после го използвайте. Той е важната част 7) Submit 8) Ще се отвори нов прозорец с кода, който ви трябва. Готови сте и пиете една бира за успокоение
  18. 1 point
  19. 1 point
    Здравето ни е важно, а част от психическото е изпускането на парата в социалните мрежи или кръчмата. На тоя предпазен клапан разчитат и управниците. Ако го нема, до сега да сме ги оплискали и попарили. Не е нормално, нещо ненормално да се приема за норма на поведение, но всеки си има инстинкт за самосъхранение и за съжаление, тава е нащо положение.
  20. 1 point
    Здравейте, моята заявка е следната Линк: www.ato24.de/en/rowe-hightec-super-leichtlauf-hc-o-10w40.html# Вид и количество: ROWE HIGHTEC SUPER LEICHTLAUF HC-O SAE 10W-40 1 x 5л. Стойност на поръчката: 19.90*1.9675 =39.16 лв Линк: www.ato24.de/en/rowe-hightec-synth-rs-sae-0w-40.html Вид и количество: ROWE HIGHTEC SYNTH RS SAE 0W-40 - 1x 5л. Стойност на поръчката: 44.79*1.9675=88.13 лв Стойност на поръчката: (19.90 + 44.79 )*1.9675 = 127,28 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат предадени лично Начин на получаване - Лично в кв. Малинова долина
  21. 1 point
    Всичко може. Въпросът е да попаднеш на павилният човек който ще го направи. Обаче от компактна , ще стане като цигарена кутия почти. Краси, при второто си объркал цветовете . Правилно , по дължината на желязото. Не правилно , 90° спрямо дължината на желязото 😉
  22. 1 point
    Това е подобрена версия на тази тема. Предполагам, ако колата беше евтина, авторът нямаше да пита и щеше директно да купи. Но сега иска да знае от вас какво да гледа. И за да не съм оф - аз като купувам кола, приоритетно гледам да не се мина.
  23. 1 point
    Така и направих за задните на предния Акорд. Питах Бранко - даде ми 2 железа (общо за 80 лв), дето не ги бях чувал - колата взе да спира по-добре, карах ги няколко години, а сега ги търкаля новият и стопанин и ще ги кара още доста. Напомням че 7-мака бе комби - автоматик, което има значение, ако някой се отвори че са задни. На 6-така преди нея също съм сменял и 4-те диска, но вече не помня какви бяха, ама още са на колата - от поне 10 години и доста над 100К. Човекът който с това се препитава, със сигурност е по-наясно от нас, дето имайки еднократен проблем и липса на достоверна статистика, обръщаме нета в чуденки какво да сложим, и колко / как ще кара.
  24. 1 point
    Не, няма да се появи. За да не съм офф - тези въпроси хронологично са ми малко омотани. Първо се купува колата, после се прави реглаж. Ама нормално, хората са наплашени от тея клапани. П.П. Вие се смеете, ама във фейсбук групата на такъв въпрос ще има поне 20 отговора, 19 от които от семкаджии. Ако беше вкарал и "дизел или бензин" още 19 семкаджии щяха пишат. НА ВАС КАТО НЕ ВИ СЕ ПИШЕ...
  25. 1 point
  26. 1 point
    policeman - вЕрно добре го е написало момчето, но само тая глупост не ми харесва, особено това удебеленото: Rakeem - разхода му е за Акорда, ама е без значение .
  27. 1 point
    👏 Добре го написа, колега👍
  28. 1 point
    Eвала, да си го караш със здраве и без повече драми. Само си следи маслото, че това Петро е добре от към антифрикционни присадки и може да отнеме повече време за напасване на сегментите, а през това време ще си го похапва.
  29. 1 point
    Здравейте,ето и моята поръчка за филтри Линк: https://www.motointegrator.de/produkte/Oelfilter-MANN-FILTER-HU-71211-x Вид и количество: MANN-FILTER HU 712/11 x - 1 бр. Линк: https://www.motointegrator.de/produkte/Luftfilter-BOSCH-F-026-400-194 Вид и количество: BOSCH F 026 400 194 - 1 бр. Линк: https://www.motointegrator.de/produkte/SOFIMA-S-4103-CA Вид и количество: SOFIMA S 4103 CA - 1 бр. Линк: https://www.motointegrator.de/produkte/MAHLE-KNECHT-OC-272 Вид и количество: MAHLE KNECHT OC 272 - 1 бр. Линк: https://www.motointegrator.de/produkte/BOSCH-1-457-433-553 Вид и количество: BOSCH 1 457 433 553 - 1 бр. Стойност на поръчката: (6.04 + 8.55 + 8.68 + 3.65 + 7.54 )*1.9675 = 67.80лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване - Лично
  30. 1 point
    Има и видео за прословутата и неразрушима (Акорд 7) автоматична кутия.
  31. 1 point
    Един много полезен канал, в който правят разбор на доста двигатели, включително и на Хонда. Дават доста адекватни мнения за плюсовете и минусите на всеки от двигателите. https://www.youtube.com/channel/UCiorltqPufQxSerc7lCRYZw
  32. 1 point
    Няма. Опресняване на маслото (около 3 л. оригинално) през 40000км и смяна на външното филтърче. Другото е песен. Намери за "1 кръгче" проба 2.0 или 2.4 бензинов АТ и пробвай дали ще ти пасне.
  33. 1 point
    Да не съм лош пророк, но на 99,9% е това проблема ! Ето за какво иде реч: Ето и тема по въпроса https://www.drive2.ru/l/545235172904141525/ За съжаление често срещан проблем, съпроводен с много трудности по отстраняването му. В 99% се дължи на нередовна смяна на антифриз или използването на евтини и некачествени такива с фосфати и амини. П.С. ето една добра тема за антифриза: https://www.drive2.ru/l/7495990/
  34. 1 point
    Днес малко обгрижване на интериора иии, нова изненада - отпечатъка върху мокета зад педала на газта. Това е формата на отливката. Не ми е правил впечатление преди, а може и да го е нямало като я купувах. Вярно че мокета е мек и дебел, ама рядко я карам с газ до дупка, освен може би при изпреварвания, които и да са чести, не са продължителни. Тая шестица е голяма изкусителка! При досегашните ми Хонди не е имало файда от газ до ламарината, а тук явно не е така. Парадоксално е че колкото по-мощна е колата, толкова повече искаш от нея.
  35. 1 point
    Долната сонда си е чист КИСЛОРОДЕН ДАТЧИК като горния. Ето и тестовете които днес свалих,моментални снимки през 1 секунда. Ясно се виждат двата кислородни датчика и правата графиуа на втория кислороден сензор.
  36. 1 point
    Иначе, да, всеки гледа да се намести на хубавото.
  37. 1 point
    Дам... отича ти се горивото вероятно, демек в това мехче имаш клапан, който ти държи нафтата, но при теб изпуска. Причината както от него, може да бъде и от нацепени и хлабави маркучета, както и от самия филтър. Виж първо връзките на филтъра с маркучетата за всеки случай, но това е пътя. п.п. Какво ще рече на 40% ? п.п.п. Сутринта при първото стискане на мехчето, не трябва да се сплесква повече от половината, опреш ли му двете страни , значи не държи.
  38. 1 point
    Я утре сутринта, преди да запалиш, напомпай на гуменото мехче да подкачиш гориво, докато се втвърди, да видиш как ще запали.
  39. 1 point
  40. 1 point
    Съжалявам, истече ми времето за редакция. Видях, че съм объркал онагледяването. Правилното е това Червеното е, как ще стои чипа. Зеленото е, как трябва да стои.
  41. 1 point
    Бранко, добре дошъл отново - липсваше.
  42. 1 point
    Това гледа ли го? Това чете ли го: От пост #18 до пост #23. Виж, какво ми отговори Доцев за позиционирането на чипа. Не трябва да е на 90° спрямо металната част на ключа. В темата, която цитирах съм качил снимка на отворена кутийка на сгъваемия ключ. Като гледам мястото, където трябва да се постави чипа, той ще стои на 90° спрямо острието. Предполагам за това говори и @Accord 1,8i LS 2001 . Онагледявам: Червеното е, как ще стои чипа в кутийката. Зеленото е, как ТРЯБВА да стои.
  43. 1 point
    Проблема е елементарен стига да знаеш какво е ППХ и как работи. Това към газаджията ,не към теб.В този режим впръскването е нула милисекунди, коефициента на умножение в газовата карта няма значение според математиката.Остава газова дюза ,която пропуска газ без управление или неправилен монтаж на газовите инжектори...голямо количество газ в запас в пълнителния колектор. Да седне господина с лаптопа до теб и се пуснете по един голям баир да види какво става.Тия детонации им трябва гориво,за да се получат...
  44. 1 point
    h5rov - разбирам те чудесно. Проблема на 7-ма ген е че е безпроблемен и просто омръзва. 8-ма ген е по-модерен и красив (не за всички), но техническата "плънка" е същата. За да почувствам "скок напред" спрямо суперската 7-ма - си взех Ледженд. При относително релевантни цени на 8-ма и КВ 1 е ясно кое е по-добрата машина - във всяко отношение - независимо че е по-стар (ама е от "стария матрял"). Ако те е страх от притежанието на Легена - "ни съ бой" - намери си читав и ще си щастлив! Карам го от 7 месеца (над 12 000км) и другата седмица ще сменям първия чарк по него - 200лв. За другите марки не знам - у тОа жиот шъ карам Хонда.
  45. 1 point
    Благодаря, Izanagi, ще се обадя на посочения в пост 1телефон за уточнения. Цените ме устройват.
  46. 1 point
    Питах за навито в Акура Канада,че съм се навил на RLX 2014 и оттам ми отговориха,че не подържат карти за Европа за съжаление.
  47. 1 point
    В крайна сметка снощи се прибрах с влака, а комбито пое на юг. Да е честито на младото семейство! Да ги вози и радва, па да ме споменават с добро. Взе го симпатяга, комуто го препоръча баща му - и двамата хондажии-съфорумци. Благодарско и на Дани, че ме закара до гарата.
  48. 1 point
    Като "workaround" може да си създадеш напомняне с избрана крайна дата или краен километраж далеч в бъдещето и в полето Бележка/Note да си попълниш всички нужни данни за мпс-то.
  49. 1 point
    Докладвам за развръзката със закъснение, защото колата не ми беше под ръка една седмица. Та, оказа се най-елементарното - имало едно бяло палче, което се вижда само при отворена задна врата Тъпо, ама не съм обърнал внимание. Явно в автомивката са го забърсали с парцала. В своя защита ще напомня, че колата ми е прясно закупена и някои уж очевидни неща ги научавам в движение 😉. И благодарение на хората във форума тук. Благодаря на всички за отзивчивостта – Emicha, zograffa, Митко Йотов и всички останали, спестихте ми нерви и главоболия. Поздрави.
  50. 1 point
    Принципно със 140 пак не може , защото вятъра я затваря. Ма това е друга тема.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00
×
×
  • Create New...