Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/21/21 in all areas

  1. 4 points
    @inspektora, щях да напиша същото мнение още в самото начало на темата но щеше да има 1 куп коментари, че това не е така. Вече ще стане 14 години с дизела от нов, дюза още не сме правили. Да, едната вече има леко отклонение но колата остаря и е съвсем нормално. Добавки до скоро не бях слагал. Майстора ми каза, че не е лошо да слагам или BDC или Мермерски с оглед възрастта на автомобила. Пробвах втората от чист интерес и съм доволен. Стана по-тиха, разхода падна още малко и се усеща повече мощ ( в 1.3 изключително мощният двигагел ). Проблема на повечето хора с дизели е, че ги купуват на много километри - от 250 000 нагоре с вече амортизирани части - дюзи, маховик, турбина, съединител, рейка, DPF, катализатор и тн.. В един момент, ремонтите стават колкото цената на колата и се започва с хейт. Нафта никога не ми е замръзвала, сипвам най-евтината винаги. Та много е спорно това с качеството на нафтата. Мисля, че нашата не е толкова зле колкото я изкарват.
  2. 2 points
    Хонда препоръчва за своите бензинови двигатели с катализатори масла с А/В спецификации, при които няма ограничения за сулфатната пепел. Какво точно те притеснява?
  3. 2 points
    Вчера си купувам от пазара маруля и лук. Продавачката от сергията сподели с мен притесненията си относно векторните ваксини. Почуствах се под нивото ѝ. Измъкнах се с нещо за международното положение.
  4. 2 points
    Наскоро сложих една прехвалена добавка за профилактично почистване на ProTec и мотора се разтрака на студено. Като загрее се пооправя и дори върви малко по-добре, но очевидно този мотор не понася добре добавки. Повече нищо няма да слагам - само чист дизел стандарт. С него си върви най-добре. Не съм съгласен, че нашия дизел не добър и чист. Карал съм и имам наблюдение на множество дизели със стотици хиляди км. изминати с БГ дизел без никакви проблеми. Не казвам, че е най-хубавия в света, но е съвсем приличен. Аз лично съм зареждал и в Румъния, Украйна и Македония. Румънският дизел не се различава от нашия, а другите са по-зле. Не знам защо при нас е въпрос на чест да хулиш и отричаш всичко българско. Чиста комплексарщина. Друг е въпроса, ако някой се снабдява с дизел на черно в туби, или зарежда в съмнителни бензиностнации за по евтино - в такъв случай да си носи Андрешковската отговорност. По отношение на мажещите качества на дизела: Има един украински влогър, който тества проби от дизел с HFRR тест. Всички проби от EU бензиностанции (за съжаления няма от БГ) са с отлични стойности, много по-добри от украинските. Според него, това се дължи на добавения биодизел, който радикално подобрява мажещите способности. За незапознатите ще кажа, че и българския дизел задължително е с 6 процента биодобавка. Според други глобални проучвания на дизелово гориво (пак няма от БГ), дизела в EU е най добрия в света.
  5. 2 points
    Здравейте, преди няколко дни ходих до Дупница, за да се видя с Иван фена. Колега от форума (за съжаление не пише вече в него), изключителен човек и професионалист, състезател и механик, страстен фен на Хонда. Препоръчвам го ..... както и да е, предполагам, че повечето от вас го знаят. Та, Ванката покара, послуша, вдигна ЦРВ-то на подемник, провери си всичко, което искаше и заключи по темата: "Да, има шум, да, не е нормален, не е фабричен, свързан е с натоварването на първа скорост, зависи от терена на който потегля колата, няма да излезе на никаква диагностика. Освен, разбира се, отваряне на кутията, което нито препоръчвам, нито искам да правя в този момент." Съвета му е: "Карай още 10000 км. и ела да сменим маслото И филтъра на скоростната кутия (нещо, което в Бултрако са забравили да направят при смяната на маслото). Да видим и какво ще излезе на магнита. Може и да изчезне." Според него кутията не е проблемна, няма придърпване, замисляне, удари или други аномалии и е безумно да се мисли за ремонт. Смятам да го послушам и да направя точно това. С моето каране това значи, че смяната на маслото и филтъра ще се извърши след около 4 - 5 месеца. До тогава няма какво да допълня по темата. Благодаря на всички, които взеха участие! Може би, администратор трябва да вземе решение, дали да заключи темата.
  6. 2 points
    @didipov Що си не караш с хубавото масло и не се вкаваш в терзания (през лятото) с 0W20 ?
  7. 2 points
    Както и предположих, взел си си нещо, което да ти чурулика и да те стряска от време на време, за да внимаваш и спазваш ограниченията. Всички са така, хващат различните сигнали и ако си първа кола и нямаш време да реагираш, си в кюпа. Ползвал съм поне 5 различни устройства, и кое от кое бяха по-по-най, накрая ми писнаха и ги изхвърлих. Е остана ми едно - последното, подобно на твоето, ама колкото да се каже че имам, макар и да не го ползвам. Абе ако ти е по-спокойно и се чувстваш защитен, си го използвай , пък каквото такова.
  8. 1 point
    Да не съм лош пророк, но на 99,9% е това проблема ! Ето за какво иде реч: Ето и тема по въпроса https://www.drive2.ru/l/545235172904141525/ За съжаление често срещан проблем, съпроводен с много трудности по отстраняването му. В 99% се дължи на нередовна смяна на антифриз или използването на евтини и некачествени такива с фосфати и амини. П.С. ето една добра тема за антифриза: https://www.drive2.ru/l/7495990/
  9. 1 point
    content://com.android.chrome.FileProvider/images/screenshot/161393574424421773108.jpg Един от най-добрите филми по действителни събития, отразяващ плановете на Американците за Хирошима и Нагасаки и как помощта крайцера Индианаполис се оказва пагобна за него и години по късно за капитанът му.
  10. 1 point
  11. 1 point
    И аз потдържам горното мнение.Всички “кочини”, които се продават са на 176 к км и всички вярват в дядо Коледа.После дизела бил скапан😒.
  12. 1 point
    Струва си да пробва, ако и на охлаждане е работело на ръба. И нека накрая да каже как се е оправил проблема...това е валидно за всички питащи в някоя тема.
  13. 1 point
    Може би си чел моите писания, но би трябвало да съм завършил (да съм обявил) извода до който стигнах, че лично мен повече не ме притеснява влиянието на сулфатната пепел върху катализатора. Четох, мислих, трипътни, петпътни катализатори. На някои A/B масла си пише изрично, че са съвместими с трипътни катализатори, каквито са масово в по-новите коли. От тогава реших повече да не го мисля. Аз карам дизел с премахнат ДПФ, ако беше бензин или фабрично без ДПФ изобщо нямаше и да го мисля и да си карам с A/B масла. Не знам ти защо го мислиш изобщо. Аз ако имах такъв двигател нямаше да му сложа C масло. те са направени да пазат само ДПФ. Освен това катализаторите са евтини и лесно се сменят.
  14. 1 point
    1.2 e oк, до преди години повечето А/В масла бяха с такива стойности, а твоят двигател не е от вчера. Намаляването на сулфатната пепел е винаги за сметка на противоизносните присадки.
  15. 1 point
    Ми значи, според написаното , клапана в мехчето ти държи. Зареди акумулатора, виж и евентуално смени филтъра, както и бензиностанцията.
  16. 1 point
    Иначе, да, всеки гледа да се намести на хубавото.
  17. 1 point
    Пропуснах нещо важно - 1.5 turbo не можеш да усетиш така наречената турбо дупка. Системата е уникална не е като старите турбо двигатели и имаш още в ниските обороти тяга огромна. Просто малко да дадеш газ и изпреварваш за миг Така че 1.5 turbo е много по динамичен и еластичен спрямо 2.0. Ако сравниш акорд 2.0 - 2008 г. с хидротрансформаторен автоматик и Civic 2.0 със CVT то Сивика ще е по бърз и по еластичен. Проблема според мен ще е след време с тези 2000 см3 двигатели на Хонда защото са редки дори и в USA и Канада. В Европа се слагат 1.0 turbo, 1.5 и 1.5 Turbo,
  18. 1 point
  19. 1 point
    От кога имаш колата, проблема от началото ли е, да не е удряна или сменяна вратата...? Да няма хлабави панти?
  20. 1 point
    @mysticchannel Умишлено не ти пиша в темата за да не те объркам, но след като вече си направил своят избор мога да споделя как са нещата при мен с 15 бандова Кобра. Мога да ти кажа, че си лови всичко или почти всичко дори и тези които имат радар детектори и са включени в колите срещу мен които идват. Има си режим са Сити и за Халуей (град и магистрала). Върши страхотна работа и мога да ти кажа, че още на първото море се изплаща. Не знам колко пари си дал за твоя детектор но за моята се ръснах преди няколко години около 350 по спомен. Имах един дизел който беше "смърт" на пътя, само чакаше някой да се заяде и го пребиваше. Беше ме оставил само с осем контролни точки и една жабка с актове, и се наложи да взема мерки. Сега съм с фул точки и примерен водач и не помня от кога нямам нищо даже и за златно талонче мога да кандидатствам но не ми се занимава с глупостите им. Та да се върна на радар детектора. Можеш да деактивираш честоти по твой избор и да активираш такива, можеш да си увеличаваш, намаляваш звуците и още нещо май беше. Хваща ги на около един километър разстояние а по някога и повече, зависи в какъв режим си, има си посока на движение Изток,Запад,Север,ЮГ абе казва си на къде се движиш. Проблеми според мен които има е, че при пътуване извън страната трябва да провериш първо дали за тези страни е забранен, за Гърция-да, за Франция също. Даже май за Гърция нямаш право да го има в автомобила без значение дали е включен или не, а ако го намерят вътре дупе да ти е яко. Другият проблем е да не го забравяш никога в колата защото заминава заедно със стъклото (стойката също махаш). Друг проблем и той най характерен според мен е, че някои патрулки да не кажа и почти всички не си активират радарите до като не ги доближиш и активацията им е едновременно с изстрела, тоест на теб ти сигнализира но и на тях едновременно маркира скоростта и както казва народа "нещастието за един е щастие за друг". Там където виждаш камери по стълбовете (говоря за тези големите квадратни) и не пищи трябва да си на ясно, че вътре няма нищо, един приятел който е в системата ми сподели, че ги местят според трафика и ПТПтата в даден участък и сезон, тоест кутиите са им повече от камерите. Трябва също така да знаеш, че някои камери стрелят и в гръб и нищо, че детектора работи на 360градуса и го лови за теб вече е късно защото тъкмо ускоряваш, чувството тогава е много гадно. Има и други неща но ти с времето ще си ги откриеш сам. Общо взето не можеш да излъжеш полицая, той си преценява кога да стреля, пуска няколко коли и ти го виждаш, не ти сигнализира радара и се увличаш от колоната, в един момент онзи стреля и ако избере теб те гъта, какво като онова почва да ти пищи. Така стоят нещата при мен и дано съм ти бил от полза.
  21. 1 point
    Решението беше намерено благодаря за всички съвети. Ще го споделя, за да могат и други колеги, които са в подобно положение да се възползват безплатно, без да се налага да опират до услугите на официалното представителство ! 1) Отива се на https://radio-navicode.honda.com/ 2) Записва се VIN number ( ако имате EU VIN,най - вероятно няма да ви сработи и ще ви даде ERROR , за това може да се използва някой Американски VIN, за да се излъже системата. Крайна сметка няма никакво значение за кода!!! VIN 2HKYF18693H587791 and 1HGCM66507A102105 те са в случай ако се чудите какво да напишете ) 3) Zip Code Работещ пример 94539 4) Phone number Пример: 510 651 4108 5) Email Някакъв 6) Serial ( Radio ) number 6.1 Ако го имате серийния код на радиото, записан някъде в документите използвайте го, обикновено върви с anti theft кода на отделна карта. 6.2 Ако го нямате, което е най - вероятно, за да го изкарате направете следното. Дайте на контакт, радиото да е изключено, задръжте 1 и 6 бутони на радиото, и го включете. Ще се появи код ХХХХХХХХ ( цифри) за около 10-15 сек. ,запишете го и после го използвайте. Той е важната част 7) Submit 8) Ще се отвори нов прозорец с кода, който ви трябва. Готови сте и пиете една бира за успокоение
  22. 1 point
    Аз пък ей такива щурави каки ,да играем напук на правилата .... Амааа ,вече май остарявам за такива работи
  23. 1 point
    Здравейте, Колеги! Току що пристигна и последния кашон!
  24. 1 point
    Бе не знам от къде зареждате, но аз съм сменял общо 3 пъти горивния филтър (като лично аз - 2 пъти), на по 40/45 хиляди, и в двата случая си бяха перфектни. Нямаше грам боклуци, нито тиняк, нито слуз или утайка от вода, нито пък са давали каквато и да е предпоставка за смяна, но нали е препоръчително да се сменяват на 40 хиляди, та си спазвам графика.
  25. 1 point
    "Тежките времена раждат силни хора. Силните хора раждат лесни времена. Лесните времена раждат слаби хора. Слабите хора раждат трудни времена."
  26. 1 point
    Всичко се състои в нашите задружни сили! Васил Левски
  27. 1 point
    Bizzito , абе повече се ослушваш, отколкото караш . Нали ти казах да я караш тази кола и да спреш да мислиш за глупости. Нашите дюзи, са едни от най-здравите и безпроблемни, а и ремонта им е на нормални цени. Може да минеш с 300/400 лв. но можеш да минеш и с около 800/900 лв. , обаче при втория случай, ги правиш чисто нови. Питаш ли ги тези с Тойотите какво им е. Дай, подкарай я малко тази кола, с повече жега и току виж се почистили/отпушили . п.п. Защо нямаш десетична запетая, на корекциите които си дал , че ако е 0,2 е едно, а ако е 2.0 е друго. Виж с друга диагностика какво ще покаже.
  28. 1 point
  29. 1 point
    Здравей, Общо взето минах по твоя път и имах подобни дилеми. 1.Относно бързината мисля, че CR-V не е твоята.Maкар Vtec донякъде компенсира със сигурност колата не е състезателна. Най-малкото няма конете на едно Инфинити да речем. 2. Относно мястото в багажника в своя клас CR-V 4 е най-добре оразмерено в своя клас.Сравнявал съм го с други СУВ в този клас,а именно Мазда СХ5,Рав4 и Инфинити Ех35. Аз я избрах заради външния вид , който много ми харесва и надеждния двигател (в моя случай R20 A9).Примирих се,че няма да съм най-бързия на пътя.Зависи и от стила на каране.Мен ме устройва.Може би е добре да покараш някоя 4ка, но хубаво трябва да смачкаш педала на газта, за да прецениш . Относно бюджета според мен трудно ще намериш читава бензинка за до 25 000. Ще е компромис с някоя удряна и преправяна тук. Което може да не е толкова страшно стига да е някой калник или броня и да не е търкаляна или усуквана. Успех!
  30. 1 point
    Преди да купя изчетох тази тема, както и други в същия форуми и си изясних доста неща около китайските мултимедии. Общо взето има няколко производители, които сглобяват навигации да речем в нисък, среден и висок клас. Има и хиляди търговци, които ги продават под най-различни измислени "марки". На описаните в обявите характеристики не може да се вярва много. Версията на Андроид в повечето случаи е фалшива. Операционната система често е доста орязана. Май такова животно като IPS дисплей също няма, просто увеличават контраста. Така че следвайте препоръките на руснаците за горе-долу среден клас компоненти и читав продавач.
  31. 1 point
  32. 1 point
    Ами, аз нов аватар си направих (кефи ли те), ама за името не знам дали е удачно и може (според софта и "разсейките") във форума? Иначе името ще ми пасне - след почти 16 години откак съм във форума и поне 21, през които съм Хондажия. Как лети времето!
  33. 1 point
    В това видео може да видите нагледно как се краде хонда акорд 8. Изглежда доста лесно,ето защо се налага да вземете някакви допълнителни мерки относно затрудняването на крадците. Аз имах BMW E90 (една от най-крадените кочини по света) За да затрудня максимално отмъкването на колата преместих OBD конектoра на скрито место. На оригиналния OBD конектор свързах инвертор от 12v на 220V. Закачих на пиновете на конектора (оригиналния,който е дефакто само букса без никаква връзка с колата вече) 220V от инвертора. Когато някой злорадник се опита да се закачи с програматор за да си направи ключ,програматора ще му гръмне в ръцете. Сложих допълнителна 120dB сирена скрита в таблото,която при задействане на алармата пръска тъпанчета.Също така монтирах и имобилайзер. Мислех към пиновете на оригиналния OBD конектор да закача захранването на шофьорския airbag ,та като се закачи някой недоброжелател да програмира ключ да му отнесе главата и да знае в следващия живот,че да пипаш чужда собственост не е здравословно начинание. После,обаче се отказах от това,че тая кочина (Е90) не излизаше от сервизите (пълен трошляк беше) и може да стане някой сакатлък с невинен автомоньор,ако забравя да предупредя за това. Споделете вашите идеи и практики относно защитата от кражба в тази тема.Ще е полезно за всички с акорд 8.
  34. 0 points
    Или свирка без топче, или глуха акула... Но вече маслата са при мен, за което благодаря!
  35. 0 points
    https://forums.hondabg.com/topic/113602-моята-легенда/?do=findComment&comment=1057596562 Е тая переспектива, с тия форми, тотално ме карат да се влюбя...
  36. 0 points
    Едно време като работех в МЗ и се е налагало да ме возят от София до Варна цял ден с такъв Мерцедес на Мтел..... да им проверяваме базовите станции.....Изпреварване 0000! 🥶 Ела да те повозя на Civic X 1.5 Turbo седан CVT ....само си вземи салфетки да не ми оцапаш седалките като изпреварвам като "ТРОЛЕЙ" 🤣 и разход 6-7 литра само.................... Автомобила има комфорта на Ауди А6 ....Този Civic X sedan утрепа Легендата и Акорда! 😃
  37. 0 points
    Бранко, добре дошъл отново - липсваше.
  38. 0 points
    Това не бих го направил! С тинята с която караме, абсолютният максимум е две смени на маслото тоест 16-17к. км. 40к. е безбожен пробег! Често като сменям филтрите ги чупя. Вътре е пълно с едни пацали, сополи и лайна с гнусен цвят. За 40 к. км това ще е нещо трудно за рисуване. Шлака и страдание базкрай. Дзифт!
  39. 0 points
    Жена се прибира в къщи и казва на мъжа си: Да ти кажа мило, ти си ме чукаш най - убаво от цело село!
  40. 0 points
    Здравейте, Аз карам такава и вече17к километра нищо не съм правил. Аз и не карам толкова много, като цяло. За двигателя и скоростната кутия съм много доволен. В града си гори 12 литра. Като цяло колата е много читава, няма да съжеляваш.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00
×
×
  • Create New...