Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 31.01.2021 in all areas

  1. 2 точки
    Днес реших да тествам един акумулатор който бях сложил в графата мъртвец. Сложих го да се зарежда и това показа. След 10 часа о чудо,взе че тръгна да се зарежда.Изчаквам да видя дали ще стигна до FUL Бях решил да го изхвърлям,а той реши да оживее,предстоят тестове да видим това така ли е. Зарядното е Ultimate Speed ULGD 10 A1
  2. 2 точки
    Автомата Владо си е петстепенния на Хонда и то май последната модификация. От тук на татък май отиват вече на CVT. И да попитам: - Как си го представяш в Бултрако да сипят друго масла в кутията а не тяхното, можеш ли да дадеш пример с такъв случай до сега? Оставям финансовата страна на страни защото това не е моя работа, всеки си преценява кое и колко му струва труда и спазвам правилото да не гледам джоба на другите а и не обичам да надничат и в моя. Клиента преценява къде ще си остави парите. Аз лично съм много доволен от Бултрако както от към отношение така и от услуги и консумативи закупени от тях. Също така мога да кажа, добре, че са те за да има кой да застане зад гърба ни в случай на проблем който никой друг не може да реши.Добре е да имаш избор. Странното при Евгени е, че този лек шум е нещо средно между виене и свистене който е насечен от много ама много къси палзи от по няколко милисекунди, целият шум е от около 2/3 секунди при самото потегляне и си е точно турбината на автомата. Евгени сподели,че няма спомен преди обслужването на автомата в Бултрако да го е чувал това нещо, може и да го е имало но може и да го е нямало а моят опит с такива работи са, че ако нещо не си го чувал преди по всяка вероятност не го е и имало. Според мен вариантите са няколко, при самото обслужване в Бултрако са му ъпгрейднали автомата с последната версия (чувал съм, че го правят без да питат дали искаш или не за което няма лошо, така си и трябва стига от Хонда да го препоръчват) и на някой от селеноидите който отговаря точно за тази първа не му понася и прещраква на затворено/отворено много бързо за няколкото секунди които се чува шума, а може и буксата да са му бутнали и да прави проблем, знае ли човек, до колкото знам клапана за първа и втора е един и същ. Другият вариант е да отиде м Бултрако с фактурите които е плащал и да ги попита дали са пипали софта на автомата и ако са, дали е проблем да му върнат старата версия за да проверят дали пак ще го има това, да проверят селеноида който отговаря за първа и втора дали контактува както трябва, най добрият вариант е да се свали и промие, Ако аз бях щях да държа да и направим тест точно на този клапан в реално време как работи по време на движение, трябва да му се види графиката точно при тръгване дали ще за танцува нагоре на долу точно в тези две/три секунди с шума на турбината, дано ЕКУТО го хване защото много бързо са накъсванията. При мен се усеща почти същото на без накъсвания и някак си не чак толкова изразено. Ако някой колега е забелязал някаква сходство и при него с този на Евгени нека и той да сподели, ако някой колега е по наясно как стоят нещата и смята, че греша нека ме поправи ще е от полза за всички. Иначе на камиончето нищо му няма, работи тихо и спокойно, скоростите ги редува с лекота без никакво забавяне и замисляне, няма ритане нито забиване, в страхотна форма е и уникално състояние. Колегата и пич и за мен беше удоволствие да се запозная с едно страхотно семейство.
  3. 1 точка
    Здравейте, надявам се скоро да се присъединя към отбора на Хонда. Имате ли впечатления за автокъща ihonda в Пловдив?
  4. 1 точка
    Здравейте колеги, организира се Акорд среща във Варна, на 6-ти февруари от 12 часа на новия паркинг на плажната алея. Както винаги, колеги с други модели Хонда също са добре дошли! Повече инфо и линк към събитието: https://www.facebook.com/events/416310332925561 Поздрави!
  5. 1 точка
    Има автомобили само с предно. Увери се визуално за наличие на кардан. Много от търговците ги представят 4×4. За задния диф проверка се прави при пълен ляв или десен-трябва да няма никакви звуци или претрисане. За зацепване сега на снега лесно може да се пробва. Чел съм че при зацепване се усеща кик. При мен се случва без да се усети. За двигателя добре е преди да я стартираш да погледнеш за отлагания на старо масло-особено за Италиянките. Двигателя трябва да работи тихо и равномерно . Щеката за маслото също не е зле да погледнеш. Скоростите -като при другите автомобили. По ходовата част обикновенно са здрави . Слабо место са предните полуоски. Имат едни гумени тампони по средата,ако е много изяден влиза влага под него и корозира полуоската,което води до скъсване. За ръждите основно прагове и задни вежди. Ако е от Швейцария или Германия задължително погледни под пластмасовия праг в задната част, понякога избива и по веждите. За друго не се сещам, като цяло са здрави автомобили. Успех с избора! .
  6. 1 точка
    Щото преди тва е имало БрейМноуВръви!
  7. 1 точка
    Здрасти Ronin7, link: https://www.ato24.de/en/honda-atf-dw-1-0-946-l.html Вид и количество: Honda ATF DW-1 0.946L DW- 1 (4 х 1L) Стойност: 4 * 12.99 * 1.9675= 102,25 Парите ще се преведат по ОББ. Начин на получаване: Лично в кв. Малинова долина Благодаря Поздрави Галин
  8. 1 точка
    Бензин в диференциала?! Безценно...
  9. 1 точка
    На всичките ми коли при включване на климатик се вдигат оборотите.
  10. 1 точка
    Освен това виж и тази тема, дали е същият или подобен симптомът. И дали наистина е отскоро или го е имало и преди?
  11. 1 точка
    На цвят е подобно на лявото. Ще звънна утре в Бултрако дали имат филтърче то. Благодаря 🙂
  12. 1 точка
    R20A91003228, филтъра се намира като на клипчето май
  13. 1 точка
    Смени първо филтъра,ако показва същата грешка тогава предприемай друго.
  14. 1 точка
    Зареден и готов за използване.
  15. 1 точка
    Сигурно му е писнало да спори с "капацитети" изразяващи мнение във всяка тема, трупащи мнения... като че ли това е целта на живота им. към модовете:
  16. 1 точка
  17. 1 точка
    Знам как е там, от скоро съм в БГ (тука нема пътища), още не мога да свикна, колата за няколко месеца се раздрънка като каручка, че за това рекох да ти подскажа и аз нещо.
  18. 1 точка
    @CARPERA, хубави зимни гуми няма на лед, има вериги. И най-хубавите зимни гуми, приключват курса тук: И с CR-V-то не знам дали ще успееш да се качиш. Този успява, че е с 20 цола и 500 коня.
  19. 1 точка
    Когато си купиш емблема на Jaguar от aliexpress
  20. 1 точка
    Хора, като ви чета мненията.. хем да е бърза, хем да е с малък данък, 8-цата била цифра. Ами не взимай, като ти пари! И въобще как може да сравняваш 7ма с 8ма? 8цата е в космоса с визия само. Няма по-як Акорд на визия излизал до сега. И вънка и вътре. 7цата не, че е лоша ама на визия си е кола от около 2000г. Особено вътре това табло си е дървенийка. А пък като искаш мускули взимаш дизел и му правиш един ремап и си готов. Окей, в багажника не можеш да си натъпчеш апартамента ама това не е товарна кола. По-комфортна е да ходиш на почивка и да си вземеш саковете с багажа. Единственото, което ме дразни на тея хонди е, че вътре не са толкова шумоизолирани, като някои немски дараци например (марка няма да споменавам). Всичко друго е топ!
  21. 1 точка
    А ето и крайния резултат с помощта на колегата sttekata
  22. 1 точка
    Краси, винаги идват по един от следните начини: - с букса на навигацията и стърчащи кабели за връзване към друга букса; - с букса на навигацията и стърчащи кабели за връзване към друга букса + 2ри кабел с две букси (букса към навигацията-кабел-букса към колата), но има вероятност буксата за колата да е друг модел. - кабел с две букси - букса към навигацията-кабел-букса към колата. С букса към ISO, за 5г не съм видял да идва освен ако не е поръчана с ISo букса - ще се съгласиш ли?
  23. 1 точка
    Всеки има право на собствено мнение, но аз не мога да се съглася с горното.
  24. 1 точка
    Не съм съгласен, че и трябват на турбината тези 10/15 км. (за да загрее двигателя), за да сработи и да бъде пусната от компютъра.
  25. 0 точки
  26. 0 точки
    Това пък как го измисли. Може да се наложи почистване на дросел и IACV клапан,ако имаш такъв. Ако не е правено е хубаво да се направи.
  27. 0 точки
    Модовете да не сме му секретарки бе, Владо?
  28. 0 точки
    Като раздадеш газ в снега и VSA почне да мига много бързо загрява, между другото 😂
  29. 0 точки
    Илюзията е голямо нещо - винаги помага за по-бързото загряване на колата.
  30. 0 точки
    То в моя мотор така е ппретрупано, че едва ли ще го намеря ако не знам къде е. Май ще се пробвам да сменя и термостата както изрази мнение колегата пък ще видим. Не е скъп така че ще пробвам. Дано не е на кофти място
  31. 0 точки
    CARPERA, хубаво е човек да носи на "градивна критика". По отношение на AGM-а е необходимо да си актуализираш информацията ...извън търговските съобщения/реклами. Сега леко по същество: оловен акумулатор максимално зарядно напрежние:2,4 волта на клетка; agm: 2,25-2,30 волта на клетка. Сам си направи изводите когато замениш единия с другия какво ще се случва. Агм-а може да е първенец по отношение устойчивост на вибрации, ниски температури, ниско вътршно съпротивлени и висок стартов ток, но отстъпва по отдаване на продължителен постоянен ток, необходим за поддържане на някои определени функции .... на автомобила. Та тоя тип аку-та са подходящи ако има автомобила старт/стоп система, съответно "алгоритъма на заряд" е съобразен с гореизброените особености + още много други. За това и посъветвах колегата по-горе първо да провери с какъв акумулатор е предвидено да работи бмв-то и после да търси проблеми в алтернатор, релерегулатор...
  32. 0 точки
    Турбината се оказа. При диагностика на двигателя, когато тества турбината, се появява свиренето. През останалото време го няма. Не е ясно какво точно по турбината, обаче. Върви си ок, тестовете показват, че работи перфектно. Но свири. На две места я карах при турбинаджии, предлагат ми да рециклират турбината. Иначе, само профилактика, нямало гаранция, че ще се оправи, а сваляне и слагане стрували скъпо, че била на кофти място. Да де, ама ще рециклират с китайски части и какъв ще е крайния резултат... Засега я карам така, ако турбината даде проблем с вървежа, тогава ще рециклирам. Слави, от сервиза в Овча купел, ме посъветва същото и мисля да го послушам. А забелязали ли сте при вас, дизеловият двигател да прохърква, като го настъпите? Най-отчетливо се чува в момента, в който отпусна газта, за да сменя предавката. И за това Слави твърди, че е нормално за този двигател, бил лошо обезшумен.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...