Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 18.01.2021 in all areas

  1. 5 точки
    Здравейте колеги,пускам темата за да помогна ако някой мисли да се заема с тази задача сам : Та от както съм взел хондата имах два проблема които не ме дразнеха чак толкова,но дойде време да ги разреша. Проблем едно: панорамния таван не работеше,а втория е проблем с радиото на колата.И двата проблема изискваха демонтаж на таванната кора . Ще се опитам да опиша стъпките и проблемети които срещнах при решаването на тези два проблема . За задачата ще са Ви нужни : права отевертка,кръстата отвертка,гидоре с вложка номер 10 и номер 14,пластмасови инструменти за демонтаж на корите. След като допуснах няколко грешки ще се опитам да Ви разкажа правилния начин според мен : - първо трябва да демонтирате задните панели които са на задното малко прозорче,те се държат само на щипки и болт номер 14 които държи колана. За да се махнат е нужно да разкачите и долния панел под него защото тои прехлупва горния .Снимка 9759. - след това се демонтират предните колонки които са само на щипки,там драми няма .Снимка 9756. -след това демонтирах дръжките на вратите,не са на болтове както е показано на повечето клипове в тубата.На щипки са ще се ориентирате. -след това махнах всички плафони,на по два винта са. ИСКАХ ДА КАЧА СНИМКИ НА ВСИЧКИ ДЕЙСТВИЯ,НО САЙТА НЕ МИ ПОЗВОЛЯВА. -след това демонтирах държачите на сенниците,там се натиска с една отверка и се върти за да изпаднат -след всички тези стъпки тавана е готов да падне,държи се на три щипки отпред,две в средата и две в края на колата. -цялата инсталация която минава отгоре е залепена с горещ силикон и някакъв вид изолираща лепенка -следва демонтаж на самия механизъм за панорамния таван,държи се на 4 болта отпред,два в средата,4 отзад и два винта които държат електромотора -в моя случай трябваше да се подмени едно безконечно колелце,почистване на канали и смазване и проблема с панорамата е решен -проблема с антената се оказа,че не е нужно да се демонтира тавана. Кабела за антената минава през цялата кола над тавана,но има два конектора които не се намират над тавана. Първия е зад пластмасата от шофьорската страна при малкото прозорче отзад,втория се намира под жабката. Като демонтирате пластмасата под жабката ще го видите. Проблема при мен беше там,откачих,почистих и сега радиото е чук ! -монтажа няма да го описвам,защото ако успеете да го демонтирате,ще успеете и да го сглобите.Заредете се с резервни щипки ако искате да я сглобите както трябва.При мен отидоха около 20/25 щипки.Надявам се да съм бил полезен на които им предстои тази не толкова приятна задача. За демонтажа може да се справите сами,но за монтажа на тавана Ви препоръчвам да си викнете помощник,аз се измъчих сам беше доста трудно и изнервящо. Ако нещо съм изпуснал може да питайте ! Желая хубава неделна вечер на всички !
  2. 2 точки
    Това Лики ( според данните от .pdf-a ) не бих си го купил. На тази цена, а и на по-ниска, има по-добри масла. D14-ката можеш да я караш с голям избор от масла. Зависи от състоянието на двигателя, на първо място! Другото е ти как го усещаш с определено масло. За моята, аз предпочитам здраво 5W30 по ILSAC или ACEA A3, с вискозитет при 100°C между 11 и 12 mm²/s.
  3. 2 точки
    Имаш време да си избереш има нова поръчка. Масла много по ILSAC GF-4, ILSAC GF-5 https://www.ato24.de/en/car/engineoil/ilsac-gf-4_ilsac-gf-5/5w-30_5w-20_0w-30_0w-20/page/2.html
  4. 2 точки
    Малко обобщение на темата. Дойде време за втора кола, изискванията бяха да е седан заради тишината и дрънкащите елементи спрямо хечбека, да не е под 100 коня, да има сравнително нормален багажник дори и с газова бутилка. Гледах акорд 7, но в последствие много неща ме отказаха. Започнах да разглеждам обяви и леко проучване за колата, до сега не бях виждал такава в близък план а и като цяло не са много масови. Отидох на една обява да направя оглед какво представлява като цяло колата. Стигнах до извода, че това е колата, но не и този екземпляр конкретно, понеже до определено време щеше да тръгне ръжда по задните вежди. Две седмици по-късно отидох на обява и се прибрах съответно на ход. На първо четене колата е много добре като изпълнение, хубаво парно, подгрев на седалките, вози много меко, в същото време е достатъчно твърда за да влезе в завой с по-висока скорост или да реагира добре на рязко движение на волана, има динамика за да си дърпа купето, разхода по борд си съответстваше на 4/100 и реално си беше толкова, шасито няма ръжда (внос от Италия), единствената корозия е по-задните носачи, като е мега повърхностна, фаровете не бяха регулирани и не светеше особенно добре. С впечатленията до тук! След регистрация в КАТ последва обслужване и отстраняване да дребни и не толкова дребни проблеми. -Нов акумулатор BOSCH, излизал по каталог, че е подходящ за модела -Масло Ravenol 0/20 -Панелен филтър K&N -Шарнири и кормилни накрайници -8 свещи денсно иридиум -комплект верига FAI - понеже се чуваше шум откъм същата страна -предни и задни дискове TRW + накладки: предни АТЕ -крушки за късите OSRAM Nightbreaker LASER -фабричното радио работеше само на радио, съответно поръчах пластмаса за двоен дин + плюс китайска двоен дин навигация, която да работи с контрол от волана -ОЕМ масло за скоростната кутия -дреболии, като ветробрани, емблеми за волана и решетката, гумена стелка за багажника, масло за компресора на климатика за хибриден компресор, дръжка за подлакътника, хубави чистачки... В началото колата си палеше с батерията, старт стопа си работеше, от време на време вървеше и на ток, но шума от двигателя се увеличаваше, батерията си светна още на връщане от КАТ, което не ме притесняваше. В последствие се разбра, че колата си гори масло от рода на 1 литър на 100км. Бях с надеждата, че батерията ще се закрепи с разглобяване и така наречения reconditioning на клетките. Да, но не, след триседмично зареждане и разреждане ефекта беше точно за ден и след това нещата пак си бяха същите. Колата пак си вървеше, пак гореше малко. Ако се кара с ограниченията без да се натиска много разхода си е напълно адекватен спрямо спецификацията на колата. При повече натискане стига 5.5-6, дори и с климатик. С хубава батерия вероятно би бил по-надолу. Борда показва повече спрямо реалния разход (нещо нечувано). От кутията имаше една аномалия при потегляне с извит волан с повече газ имаше леко притрисане, което след смяна на маслото намаля, като с времето изчезна. Дойде време за ремонта, не бързах да поръчвам части, докато не отворя мотора. На пръв поглед всичко беше наред, поръчах сегменти, гарнитура и гумички. Докато миех буталата се оказа, че имат хлабина между буталото и буталния болт в една зона, докато имаше налеп нямаше как да се разбере, че нещо не е било в ред. Започнах да звъня на всички обяви за части, на всяко място ми обявиха 800-1000лв за двигател, съответно никой не искаше да извади 4 бутала. Нямах намерение да давам пари, които клоняха към суап с друг мотор. Намерих в чужбина 2 бутала с биели на прилична цена, като точно толкова ми трябваха. При отварянето веригата беше минала 80% от живота си, като в колата намерих фактура, че е сменяна 2017г. Всичко беше изчистено и замерено, събрано обратно в мотора както е описано в сервизната книжка, всеки болт стегнат с динамометрик както е описано. За късмет двете бутала се оказаха със същите маркери на биелите както старите. Към ден днешен колата след ремонта спря да гори масло, като все още мотора не си е легнал напълно. Понеже беше останал проблема с батерията а колата само се влошаваше понеже и по време на път светваше и акумулатора освен лампата за батерията трябваше да я оправя някак и беше ясно, че сегашните клетки не са добре. Бях поръчал преди време 4 клетки в така да се каже перфектно състояние и си оказваха ефект, но не беше достатъчен. Поръчах и останалите 7, всичко си легна на мястото както трябва. Колата си използва електромотора пълноценно, може да се движи само на ток, капацитета не е малък минава си не малко дистанция, зарежда адекватно, но към момента предпочитам да не използвам старт стоп функцията и придвижването на ток, ползвам го само за доускорение а и малко от малко да щади батерията. По време на ремонта платих лиценз за софтуер с който може да се пипа оригиналния компютър, та във времето ще оптимизирам малко работата. Остана да монтирам газовото като остане време, понеже от изминатите километри на хеча ми до сега на газ и на бензин за 140 000+ на кофти бензин съм попадал, но не и на кофти газ, като с 20 литрова бутилка се сещайте от къде ли не съм зареждал, но се отклоняваме от темата. Колата си изисква по-качествено гориво, върви по-добре с високооктанов бензин. Като заключение, колата е тиха и приятна за каране и возене. Има динамика да ускори и изпревари. Фаровете светят повече от добре с крушките, които сложих. Климатика работи нормално, не е някоя особенна сила, но е достатъчен. Ще видим с малко защитно фолио как ще се държи. В салона има джобчета къде да си оставите вещи/предмети, къпхолдър, дълбок подлакътник, на задните седалки в подлакътника също има къпхолдър. Хибридната версия изисква повече внимание и знания освен ако не е някой много читав екземпляр, но такива са като еднорог. Скоростната кутия е много удачна за къси улички и кръстовища през няколко метра и е удовослстиве да се кара във всякакви условия. Скоро гледах в немското мобиле такава кола на над 400 000км та явно си поиздържат като цяло.
  5. 1 точка
    Разпределителните валове? И те различни. Делкото, и то различно. Има датчик детонации при 147, при 128 няма. Доста разлики има. http://hybrid.honda-perf.org/tech/b20/b20tech.html ето и по-синтезирано
  6. 1 точка
    Те този е-мел получих днес от gabco.org
  7. 1 точка
    Втората ме съмнява да е 2007-ма - няма халогени долу в бронята, страничните мигачи не са интегрирани в огледалата, няма климатроник ( все неща, които би трябвало да са стандарт за фейслифта след 2005-та). Ако игнорираме визкозитета на маслото, то като цяло собственикът се е постарал да я обслужи добре и да я стегне в добър вид. За съжаление не се вижда добре ВИН номерът и не мога да го проверя за годината. Първата уж е на малко километри (ако можат да се докажат - супер), като цяло ако имаш възможност е по-добре да вземеш 1,4 двигателя - нищо, че двата iDSI двигателя са на практика еднакви.
  8. 1 точка
    Ами колега джазката остаря наближава 20 години,реших малко по голяма и по млада, а и трябва да събира бебешка количка в багажника, а и да си призная, още като купувах джазката тези Сивици много ми харесваха , но парите им бяха далече над възможностите ми, сега вече мога да взема, но затова гледам да е поне 100 коня,знам , че и той не е по мярка, но данъка е , като бесило всяка година на врата.Това е причината, на джазката случих,много здрава излезе.
  9. 1 точка
    Да, точно това мислех да споделя но ти си го написал вече. Само ще допълня , че CR-V-то на колегата Владо, е със стария двигател i-ctdi, където филтъра е друг и е монтиран на друго място. Лично съм се срещал с Владо преди година и ми потвърди ,че от разпробиването до срещата ни, не е имал никакви проблеми. Та това разпробиване си действа. Иначе за извършеното почистване от мен - колата продължава да си работи безпроблемно, като вече 3/4 смени на маслото, никога то не се е покачвало и за тези години никога не ми е светвала иконата на ДПФ-а, като колата се кара предимно градско (почти 80-90%) и на къси разстояния. Също искам да припомня и факта, че в Бултрако ми смениха и софтуера свързан с горивната система (имаше някаква сервизна акция за това, която по-късно се оказа , че е предназначена предимно за Акорди и Сивици с този двигател), но по сведения от сервиза, с този нов софтуер са оправили нещо по самата естествена регенерация на филтъра. Та това е.
  10. 1 точка
    По темата на автора/авторката т.1 имаш вкл достатъчно консуматори и този последния идва малко по-вече на акумулатора, затова и двигателя се затормозва(отговаря на повишената консумация на ел енергия), намаляването на светлината, може да е и от водата която се пръска при миенето; т.2 и 3 диагностика само на място, в противен случай рискуваш да напаруваш непотребни неща. т.4 щом се кара основно градско се търси местен сервиз за поставяне на газова(макс50км радиус), има си периодично гаранционно и след гаранционно обслужване, икономически нецелесъобразно е да се обикаля от град в град. Както sashua, обикаляш сервизите и събираш оферти...и питай/искай гаранция, не забравяй също и да изискваш/вземеш всички съпътстващи документи, които ще са ти необходими за регистрация на газовата после в КАТ.
  11. 1 точка
    Привет, Карам от около 6 месеца същото црв само,че автомат. Държах да е автоматик и да има круиз контрол, понеже съм си свикнал от старите коли.. общо взето ме повозиха на 2.2 дизел и много ми хареса, а отдавна търсех по-проходима кола и като се навих за 1 седмица си намерих и купих черно црв 2.4 автоматик, голям красавец, но беше занемарен от предишния собственик, като отворих капака имаше паяжина... Взех я на 7000лв. със сумати проблеми, никой трезво мислещ нямаше да вземе колата.. Течеше антифриз, масло от скоростите, двигателно масло, климатика не работеше, вътре не беше чистена... Но ме грабна, че е американка, че е автомат и сменяше доста добре и вътре макар и мръсно си беше запазена.. Взех я, Стигнах си до вкъщи и си казах, щом в това състояние ме докара колата значи ще е благодарна кола и се започна..Реглаж на клапаните,абсолютно всички филтри, 4 нови свещи,4 нови бобини, масло на двигателя,диференциала,скоростната кутия само хонда масло..О-пръстени, смяна на пробката на скоростната кутия (от там течеше),Термостат,капачката на радиатора също ми казаха, че е хубаво да се смени..4 нови гуми, 4 нови диска с накладки, айде на стенд оказа се, че шенкела заден ляв ми е крив намерих 2ра ръка и го смених.. Та си викам така и така ще се разглобява да сменя и пружините с нови, но все още ми е леко клекнала отзад и мисля вече да сложа от тези приспособления за вдигането...Нов изпарител на газта с нови дюзи баракуда.Отново смяна на масло на двигателя с такова на хонда.. Е стана кола и то такава кола, че колкото повече я карам толкова повече ми харесва...Сега относо се разскърца нещо отзад и ще я карам пак на сервиз и някак си ми вози по-твърдо и мисля да сменя амортрсьорите и се надявам да стане по-мека. Та.. Мислех, че с 1000-1500лв. Ще я вкарам в пътя, но вече станаха около 3500-4000лв. и да ви кажа при условие, че съм дал тези пари не ме е яд защото си я правя със желание да си я карам.. Можеше и да мина по-тънко, ако не бях избързал, но сега поне ще знам, че всичко и е наред, обичам колата ми винаги да е във топ състояние, имам приятели, който чакат да реша да продам колите си, защото взимат и карат само, но явно си е до човек..Та най-накрая по темата гори ми около 12-14 газ градско сега във студеното време и то на къси разстояния, като дори някой път няма време да загрее..На дълго в това състояние ми гори 10 при 140-150км.. Стрелката за градусите винаги стои една идея под средата.
  12. 1 точка
    Какво да ти давам, има поне 20 сервиза, които слагат газ в Търново. Обикаля се, събират се оферти, решава се, прави се. Аз съм взел решение при кого да си направя колата, сам, всеки си носи кръста. Също така нямам намерение да бъда оплюван посочвайки някого, не, че не мога, не, че няя се изкарат едни 200 300 лева от тоя човек, просто смисъла е нулев, защото решението е индивидуално и не бива в никакъв случай да бъде подложено на натиск от външни хора, щото при евентуален проблем, при евентуално несъгласие/нехаресване с извършената услуга, първи кой ще бъде псуван? Не, мерси, тоя съм го ял с други неща, затва всеки да си решава, просто малко в повече идва тая работа в тоя форум с факира на газовото и болченцата на тия изобщо НЕспециални Хонди.
  13. 1 точка
    Газ за 3 дни, болченца и скобички Романо, дросели и клапани, компютри и кво ли още не. Кво повече да иска човек.. а да, от цяла България да обикалят при Маркони на семейни пътешествия да карат оборотна кола. Сори ама има и други, и то много, и то добри. Въпрос на избор е, доверие, и това е, нищо специално няма в тия Хонди, ама нищичко, и всеки имащ минимално понятие кво прави ще се справи. Бензиновото еку задава времена, газовото ги следва, ако ще и 5 витека да има. Колко и да гадае повелителя на смените на спирачна течност, може, нито апарат да задържа, нито да имаш квито и да е проблеми със спирачките, ами просто малко ръжда, гадаене ама определено, по вероятно от задържащ апарат, който се усеща. Шибидах много малко сервизи изобщо докосват, тва е факт, но може и нещо дребно да е, което да причинява тоя проблем, просто тряя се види, както и всеки един проблем, които имате, що, щото тук се предполага, а там се установява и лекува. Уплътнението може да се поръча, нищо няма да стане ако е "повредено" , защото на вратата има дупки да си изтича водата, както на всяка кола.
  14. 1 точка
    Хм, има много размита граница между "взискателност" и "цакане". Едно "цакане" винаги може да бъде обвито в красивата опаковка на "взискателност" и "грижа за клиента". За мен е коректно специалиста да ти каже какво е състоянието на възлите, колко живот им предвижда и ти да си решиш. Превантивна смяна на оригинални компоненти е много спорно действие. Дългият ми опит с автомобили сочи, че разбутване без нужда на възли по колата често води до негативни последици.
  15. 1 точка
    Ами, аз нов аватар си направих (кефи ли те), ама за името не знам дали е удачно и може (според софта и "разсейките") във форума? Иначе името ще ми пасне - след почти 16 години откак съм във форума и поне 21, през които съм Хондажия. Как лети времето!
  16. 1 точка
    Оригиналния ремък е марка Bando поръчан от Бултрако .Continental-а идва къс и се чува кофти шум от ролките .
  17. 1 точка
    Ако говорим за Мотобокс/Слави, много се изненадвам да чуя, че умишлено "пускат някого по пързалката". Няколко пъти съм бил при тях - за щастие за тривиални неща - и не съм останал с такова впечатление. Винаги им казвам да прегледат колата и ако има нещо да сменяме профилактично - и обикновено отговорът е, че няма нищо за пипане. Най-често комуникирам с Цецо. Последно бях септември. P.S. Като добавим и това, че работят с части на клиента и цените са нормални, не ми се връзва да искат да цакат клиента.
  18. 1 точка
    Тези сериозно се опитват да те пуснат по пързалката! Как я измислиха тази шайба на коляновия вал, направо са висш пилотаж в приказката мижи да те лажем
  19. 1 точка
  20. 1 точка
    Колегата ти е казал да попиташ fenabg. Има му контактите в раздел "сервизи". Не знам какво очакваш да ти кажат тук, цени има в интернет бол и сам можеш да си провериш. Ролки от 15-20лв та до 120-150лв за ОЕМ и тн за останалите части. Средното качество за теб е едно а за друг различно. Колата изглежда добре и ако целта е да се похвалиш, пусни една тема специално за нея в съответният раздел.
  21. 1 точка
    Това масло не си струва парите. На този дизел и Петро да сипваш ще надживее всеки един друг компонент, сиреч маслото ти е последна грижа. По-добре спестените пари от масло ги давай за по-качествено гориво.
  22. 1 точка
    Да говарих с фирмата която носи от Англия,дължа за сума над 30лв ,20%ДДС Ами мисля че скоро ще затворят. Жалко.
  23. 1 точка
    Блока е еднакъв и при двата двигателя, както и главата. Разлика в буталата, колектора и ЕКУ-то. Моята е с блок от 128 к.с. и бръмчи без грешка. Това да правиш от 128 на 147 к.с. е пълна глупост! Нищо няма да усетиш като вървеж. НО! Ако сложиш никелирани кюнци 3" и леТни Жанти със сигурност ще възкресиш мъртвите коне и ще анаболизираш полу-мъртвите. 😀🤪😀
  24. 1 точка
    Четох търговската спогодба - засега слагат нулеви ставки, НО! Информацията я имаше на едно място синтезирана за купувачите от Ирландия - при ВНОС (разбирай покупка от Англия) имат лимит от около 22 евро, при които няма да се плаща ДДС и около 200-300, при които няма да се плаща мито. И това е до месец юли някъде ... След това на всичко ще се плаща ДДС. Но английският търговец не трябва да начислява английско ДДС ако UK е страната на произход. Засега печелят евтините покупки. Покупките се утежняват, щото търговецът ще трябва да декларира стойности. Понеже всички пазаруват от Амазон (ще си спестя коментарите за него) - би трябвало: 1. Нещо, което струва грубо 20 евро да е показано на цена около 18; 2. При покупка върху нещото ще се начислят 20% ДДС, които Амазон ще събере от купувача автоматично. Как ще е в България - не знам, но за по-сигурно се пригответе за пазаруване като от Китай. Транспортните фирми (знаете ги) са най-засегнати от задаващата се бумащина и бюрокрация. А англичаните да са живи и здрави. В крайна сметка си се отделиха
  25. 1 точка
    6 генерация - продължениеЛесен и достъпен вариант за подобрения на 6-та хеч д14 е подмяната на всмукателния колектор - нужни са не много усилия, а повече наблюдателност кое от къде сме свалили Ето как може да изглежда коша на колата след подобна интервенция: В случая съм ползвал всмукател от големия икономик, хоум-мейд тръба и кутия с въздушен филтър от црв рд1 (CR-V RD1), скоростните кутии от икономика 6-та хеч и д16й8(D16Y8) също са съвместими. Като цяло за да се възползвате от тази конфигурация ако не сте преработили инсталацията, която както споменах е обд2а(OBDIIa), a обд2б(OBDIIb) на фейслифта. Трябва да ползвате вашия си дросел като запушите отворите на иацеве-то (IACV). КОЛЕКТОРИ Много често получавам запитване кои колектори стават на тая глава. Като изключим двуваловия колектор всички са болт-он, демек директен монтаж. Кои бих монтирал аз? Опитал съм се и да ги степенувам и по полза и по евентуална цена на която биха били открити: - д14а2/5 (D14A2/5); - д16й3/2/8 (D16Y3/2/8); - д16з6/9 (D16Z6/9); - д16а6/з5 (D16A6/Z5); - д15б7 (D15B7). 6 генерация - фейслифтСлед фейса вече става интересно. Щеката за маслото е изведена непосредствено в маслената помпа, което само по себе си е изменило блока по два начина - 1)липсва щеката и 2)водната помпа е различна. Преди фейса, а и след него както вече споменах маслената помпа е променена, но също и картера - преди фейса картера е с код п2а (P2A) след е p2j. Като цяло това са по-особените разлики с предходните мотори които пак ще се повторят - и д15, и д16. Промяната на картера е заради скрепването му към маслената помпа, но не и към блока - той все още си е с една и съща база. Кодът на главите е p2j ... Фейслифтът, вече като обд2б, пак се завръща като електроника с наличието на всички датчици като на обд1 дори вече е добавен и един непосредствено на коляновия вал, следящ разтягането на ангренажа (103 зъба по 24мм). ИЗПУСКАТЕЛИ Кой заводски е по-добър? За съжаление няма такъв, но и преди и след феиса 6-та е оборудвана за сметка на това с най-гадния ако може да се каже по този начин Пак са съвместими всички испускатели на Д серия . Лесни за откриване с минимален ефект: - д14а2/5 (D14A2/5); - д16й3/ (D16Y3). С недоказан за мен ефект емблематичните: - д16з6/9 (D16Z6/9); - д16й2 (D16Y2); - д16а9 (D16A9). Ще се върна малко към англичанките, за д14а2 (D14A2) мотора разбрахме какво може да ползвате. Ще вметна че тая кола е едно дежа вю. Защо? Купе на Rover 400 с кош на 5-та генерация и окачване от такова, но с 262 мм предни спирачки, които са болт-он със всички пети генерации. д14а2 моторът е изцяло наследник на д14а1 (D14A1) от 4та, така също и д16й3 (D16Y3) е наследник на д16а6/з2 (D16Z6/Z2). Сега се сещам да спомена - кодът на всмукателя е P1K. Kaтo стигна д16 ще спомена някои неща и за витека при англичанката. Няма как да се сетя за абсолютно всичко и да го опиша, така че с времето някой ако се сети за нещо нека допълни или пита. Затова ще продължа с д15. D15 д15б2 (D15B2)Като цяло, а и всички знаем, най-масов е д15б2 (D15B2) монтиран в 4-та и 5-та генерация моно инжекцион. Като цяло блоковете, а и буталата и т.н. Ще се постарая да направя максимален брои снимки . Най-правеният сетъп миниме е точно с този мотор витек глава и преминаване на пълна инжекция. Тук се сещам да спомена, че при тази интервенция не трябва да забравяте да премахнете масления рестриктор на блока които е между 2-ри и 3-ти цилиндър. Снимка 1 За миниме си подгответе: - раздвижна ролка; - всмукател може и от гореизброените; - ремък 104 зъба за д15; - дб15б2/7 (D15B2/7) pm3 бутало със 75мм диаметър и размер на сегмента 1.2/1.5мм (2.8мм за маслените, изключае д15б3 (D15B3), който е карбуратор и неговият маслен сегмент е на 3.2мм. Д14 в 6-та хеч не се нуждаят от смяна на ремък. Снимка 2 Д15з1/3 (D15Z1/3) първите витек икономици, които се появяват на хоризонта са по 90 коня. Ползват кофти всмукатели и изпускатели, главата е с възможно най-малката горивна камера, а също така и клапани. Снимка 3 На този мотор вече са монтирали биели 137 мм, с което родстрока е подобрен и е почти, да не кажа същия с д15Б. Често забелязвам колеги да търсят инсталации за 5-та хеч и търсят витек инсталация - може да ползвате за донор д15з1 (D15Z1) . Често се опитвам да обясня, че инсталацията на витек мотора не е особено различна с тази на нe-витека. Имате следните разлики: един кабел за соленоида и една евентуална двойка за прешър суича (датчика за налягането), можете да си ги добавите по всяко време. Витек клапанът е идентичен с този на д16з6/9 (D16Z6/9). д15з6/8 (D15Z6/8) 6-та хеч и англичанка 114 коня степен на сгъстяване 9.6/1Тук вече са пооправили нещата. Главата вече е p2j, пак с малка горивна камера, но с по-големи клапани. Всмукателят е значително подобрен, главата е аналог на д16й8 (D16Y8), портовете всмукателни и изпускателни са по-големи от на предходния икономик . Снимка 4 Много лесен и бърз мод е поставянето на кобилици и вал от пълен витек с комп и изпускател + добра генерация. Нямате нужда да отваряте мотора. Малко снимки на биелите и по скоро кодовете, от ляво на дясно: 3 - д15 | 6 - д16 | 07 - д15 икономик | 1 - д13 и д14 Малко снимки на бутала : d13 d14a2 d14a3/4 d15b2 d15z3 d15z6 d16y2 d16z6 d16z5/a9/a8 И двата вида ангренажни ролки :
  26. 0 точки
    Ми то БМВто върти противопосочно на часовниковата стрелка. Тия от Хонда идиоти са объркали посоката на въртене и са направили мотора да работи на обратно (демек по часовниковата).. Той майстора не е длъжен да се съобразява с некадърници дето не могат да направят коляновия вал да върти в правилната посока.
  27. 0 точки
    Първа брачна нощ. Мъжът пълни ваната и топи булката в нея. Секс няма. На втората вечер, пак така. На 3-тия ден младоженката звъни на майка си и споделя: - Мамо, не го разбирам - само ме търкаля във ваната, а още не сме били интимни. - Потрай дъще, нали е гумаджия, сигурно търси дупката. Само гледай да не пръцнеш, че скоро няма да дочакаме внуци.
  28. 0 точки
    Мъж на средна възраст обядва. в крайпътно заведение. По едно време в заведението влезли трима рокери. Първият отишъл при мъжа и угасил фаса си в чинията му. Вторият се изплюл в чашата му. За капак третият съборил обяда му на пода. Без да каже нито дума, мъжът станал и си излязъл. - Тоя не беше никакъв мъж, а? - презрително казал единият рокер на сервитьорката. - Като гледам и за шофьор не става - отвърнала тя. - Току-що прегази три мотора с тира си.
  29. -1 точки
    Колкото и да е разрегната веригата няма вариант да прескочи зъб ако всички компоненти около нея са си на местата,оптегача е с механична блокировка-храпов механизъм,маслото може да го бута само напред,назад няма връщане ако не освободиш ръчно механизма.Само човек непипал никога ангренажен механизъм с верига може да твърди че ще прескочи въртеики назад.То по тази логика ако си оставиш колата на наклон на скорост само и тя се превърти назад и хаидеее отидоха три зъба......примерно. П.п. Към автора-хвани с една ролетка или сантиметър си премери обиколките на 4те гуми и сподели има ли разлики и какви са ако има,после си провери,преброяваики,по колко зъба са ти гривните на АБСа демек еднакви ли са.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...