Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 16.01.2021 in all areas

  1. 3 точки
  2. 3 точки
    Хм, има много размита граница между "взискателност" и "цакане". Едно "цакане" винаги може да бъде обвито в красивата опаковка на "взискателност" и "грижа за клиента". За мен е коректно специалиста да ти каже какво е състоянието на възлите, колко живот им предвижда и ти да си решиш. Превантивна смяна на оригинални компоненти е много спорно действие. Дългият ми опит с автомобили сочи, че разбутване без нужда на възли по колата често води до негативни последици.
  3. 2 точки
    Ако имаш предвид, че "колегата" показва своята ниска култура, да, красноречиви са. Не съм ги гледал всички, само първите два - "2019 06 27" и "I oshte". Абсолютно неразумно и нагло каране от страна на снимащия. И не ми казвайте, че снимащия кара така, защото е принуден от останалите неадекватници.
  4. 2 точки
    Сега,че и от бая смени, купувам каквото имат в Бутрако. До сега беше15400-RBA-F01 (Purflux ls 350),но от средата на миналата година е заместен с американския вариант 15400-PLM-A02. В purflux -а ми харесваше голямата квадратура (в сантиметри де...🙂), и зигзакообразната прегънка на филтр. хартия.В разтегателен положение 140см.Сменям на сравнително къси интервали и не съм имал драми с него,нито течове. За първи път, поставям от американския ОЕМ вариант,но мисля че и той ще бъде ок.Тука отворите са повече,но като че ли Purflux-а ми беше идеален(нямаш вече избор,няма го...)! На следващата смяна ще резна американеца,за аутопсия и ще го снимам. Колеги тук ползват успешно и афтърмаркет филтри.
  5. 2 точки
    Ако е сваляна бронята е възможно да влиза вода от клиповете на щипките на които има малки уплътнения които сигурно са разлепени, провери мокетът къде е мокър. Посочил съм със стрелки при мен от къде влизаше водата. Вижда се и малко ръжда. Аз си играх със санитарен силикон около щипките и си реших проблема. От тогава няколко пъти съм свалял бронята и не съм имал проблеми.
  6. 2 точки
    Ами, има 2 вида хора. Едните си имат критерии за преценка и чуждото мнение не им е приоритет, а на другите някой трябва да им каже че тая сделка е добра. Кой в коя графа е си е негова работа.
  7. 2 точки
    Да разбирам ли, че не бихте си купили кола без сервизна книжка? Понеже всички само за това питат. Не, че не ви е ясно как може да се поръча и направи и тук такава. Даже в последно време се стараят доста хората и са почти без разлика от оригинала. А проверката в оторизираните сервизи по вин не винаги дава резултат. От опит ви го казвам! А иначе относно покупката винаги съм казвал - При втората употреба всичко си е до късмет! Понеже в последно време всички искат да карат колите преди покупка в сервиз и да имат сервизни книжки да питам и друго - Нима после не правите ремонти? Тия коли никога ли не се развалят? Да не говорим, че по нашите пътища и чисто новите след година виждат зор. Щото аз мноооого отдавна не робувам нито на марка, нито на километри, нито на цвят. За мен важното е да е Японска, чисто технически да е добра и да ми е по джоба. П.С. И последно, вчера се прибрах на ход от Швейцария с една кола (Общо съм изминал с нея над 2500 км.). Купих я от втори собственик лично! Има сервизна книжка и километрите, които показва са 180.000 а е 2003 год. по първа регистрация. Проблема е ,че в книжката има печати и история до 120.000 х.км. След това все едно нищо не е правено. Да, ама колата е с нови масла в автомата и мотора, нови филтри, предни накладки и акумулатор. Та, въпроса ми е ...... какво да пиша в обявата??? С или без сервизна книжка? Ако я махна- Що я няма? Ако я оставя- Ма тя тая кола не е обслужвана! Ха сега де? А най-интересното е , че колата е още в техническа контрола МФК, валидна почти до края на 2021 год. Уверявам ви, че това при тях НЕ става с почерпка!!!
  8. 2 точки
    Ръдо, fenabg е прав (за кой ли път) ...интересен подход: ремонт на двигател чрез тема във форум и малко снмков материал и две три хвърляния на боба от форумния шаман, това е като да те лекува "джи-пито" през телефона. Опитва се ама сметката накрая ти я плащаш и пак не си ОК, щото боба е показал друга болежка, не твоята. За тая работа си има сервизи. Отиваш оставяш кола с проблем, обясняваш и чакаш да ти се обадят след като е ремонтирана, плащаш взимаш документ(фактура с описани дейности), сервиза си носи отговорност за извършената услуга... Крайно време е да се научим да уважаваме труда на другия и да търсим гаранции(права) при констатиране на предоставена некачествена услуга.
  9. 2 точки
    Ами, аз нов аватар си направих (кефи ли те), ама за името не знам дали е удачно и може (според софта и "разсейките") във форума? Иначе името ще ми пасне - след почти 16 години откак съм във форума и поне 21, през които съм Хондажия. Как лети времето!
  10. 2 точки
    Айде бе, няма аз да ти сменям името.... Честито и безаварийно !
  11. 2 точки
    Познатият ти говори за Ауди или ВАГ. Това е ХОНДА. Има много писано за централното. Потърси. И при 3-та генерация щом се проявява, значи остарява и тя.
  12. 2 точки
    От тая тема полза няма както и от много други ,и няма какво да се извлече пак ти го казвам . Това че си си внушил че си направил нещо е далеч от реалността . Сменил си здрав вал с нормално работили лагери на главата по снимки на "гурото " и сте си въобразили че сте хванали Господ за шлифера. Сори но истината боли дори и за смирените . Не намесвай термини или думи на които не знаеш значението !
  13. 2 точки
    Явно ще трябва и да пиша,и да пренеса част от комуникацията тук . Много ми е неприятно когато се изнасят факти неверни по мой адрес или изнесени по начин видиш ли заради фена не мога да си оправя колата ! Да чухме ме се на връх всички празници преди нова година и няма как да кажа веднага кое как кога и защо , на фона на това че имам януари ,и няколко семейни празника ! Разбрахме се да се чуем след 6 ! да се чуем , звъннахте ми на 5ти ! и все пак дадох дата за ремонт . Да обаче аз не съм робот и на фона на личното ми време ! , и наличните коли преценявам и при нужда размествам графика по удобен за двете страни начин ! Поради евентуални лични ангажименти , и на фона на това че по ваши думи не знаете дали ще ви изкара съединителя още на 8ми на обяд ви се обадих да отменя датата за ремонт , за да си планувате ремонт в друг сервиз . Така че поднесената от вас информация е малко не точна , и надявам се ще си отговорите и защо не ви върнах обаждане след двете позвънявания докато аз говорех !
  14. 1 точка
    Предполагам може да бъде полезно за всички настоящи и бъдещи собственици дори и след години (търси се по-лесно с Ctrl + F отколкото по страниците на книжката 😉) Първа част Втора част Може да си ги свалите. P.S. Качих ги в google drive, защото ми дава грешка докато ги качва директно във форума. Не знам дали са прекалено големи или е нещо друго. Ако някой може да ги директно във форума мисля, че би било по-добре. Не знам какво се бърка при мен
  15. 1 точка
    https://clubhondaspirit.com/foro/topic/150364-solución-definitiva-dpf-fap-en-nuestros-accord-parte-ii/ Изглежда дълга но се чете като приказка, леко и без да се прескача. Много полезно инфо има в нея за колеги с дизелови мотори.
  16. 1 точка
    Със здраве да си я карате! По т. 2 - най-добре майстор да я погледне 3 - линк към темата за лайстните. Проблемът е, че в момента от Англия не могат да се поръчат. Най-добре от немския eBay или от Ali Express. 4 - Ако му се помогне малко с ръка отваря ли се? 5 - Разходът зависи от много неща, 17/100 не е ненормален, ако се кара на къси разстояния и има много изкачвания. На тези коли масово се слага газ без кой знае какви проблеми, ако се монтира читаво. Маркони е вашият човек. Струва си, ако се кара повече от 10 х. км. годишно.
  17. 1 точка
    Днес си намерих един забравен Пърфлукс лс350, на около година, бях го оставил на място с по-висока влажност и около байпаса имаше ръжда, та в този ред на мисли, хвърляйте по едно око вътре
  18. 1 точка
    Проблема е решен, отговорите ги намерих. Има два начина единият да се обърнеш към специалист, и пак да поправяш, поне това е от личен опит, и другият е да търсиш познание там където го има, ако не ти го дадът - както в случая, учиш се от собствените си грешки. И това не е толкова лошо, стига да не се учиш цял живот. Оставам с добри чувства, желая успех на всички.
  19. 1 точка
    Това че не си намерил сервиз/майстор е личен проблем и е свързан с проучване, консултация ... Това е въпрос на личен избор, но в предвид че са инвестирали време, средства в своето обучение ги разбирам напълно. Пак ти казвам имаш сериозен проблем обърни се към специалист, или ако си решил да ставаш механик с минимум средства и питане от тук от там, няма да ти се получи. Просто ще станеш част от "онези майстори". Успех!
  20. 1 точка
    Във всяка кола, между мотора и кутията (без значение какъв тип е тя) има вид съединител. На класическата механична той е еднодисков, на секвенциалната механична (DSG) е "двудисков", при вариаторите (CVT) е пакет фрикциони дискове, а на последното им поколение Хонда го смениха с хидротрансформатор - какъвто е и на класическите автоматици.
  21. 1 точка
    В Австралия съм бил преди много години и разликата с БГ е огромна ,както за пътищата така и за стила на живот. Тук при нас аз сменям масло ,филтри,/маслен, въздушен и на купето / на 10к .Горивния филтър съм сменил преди 50к , но аз карам основно на газ , така че сменям газовите филтри . Сменяй маслото с препоръчаното от производителя синтетично и си карай колата без притеснение . Успех !
  22. 1 точка
    Добре де човек какво целиш ? виждаш че си направил глупост и не можеш да я приемеш и ми вменяваш вина . Това че това ти е първата кола де си и свалил внимателно ремъка не значи че е било нужно . Моля те спри да ми отговаряш , свалил съм и съм направил толко глави на де серия че ум няма да ти го побере !
  23. 1 точка
    Не че нещо - ама ако може някой да ме светне, какво е това животно "кулера" и каква функция изпълнява? Също какво тече през него и от къде? А и за съединителя : - как ще го видят (може би ще свалят скоростите за да те информират) ? Започвам да си мисля ,че въпросния сервиз се е изпед*расил и си цака клиентите - преди го считах за сериозен, на база легендите тук. п.п. Забравих - колата по снимки изглежда добре, честита да ти е и да те слуша. п.п.п. Ако имаш съмнения за нещо, ей къде е Дупница - бегай при Ванката (fenabg) , поне да знаеш че нещата са както трябва (макар, че не си пада дизелджия ).
  24. 1 точка
    Тоя резултат е плацебо , правилната диагноза за една кола е по малко проблеми за собственика. И друго , ако са ме водели парите през годините ,може би и нямаше да съм тук . И само не ми говори точно на мен за помощ! Защо пишеш тогава и ми говориш за смирение . Нали гурото е дал наклон.
  25. 1 точка
    Нали имаш съветник , де качи и снимки Ко стана . Цялата тема е глупост дори и резултатите.
  26. 1 точка
    И още нещо интересно, мнението им е да се сменя ABS модул, а в крайна сметка им е излязла разлика в скоростта на колелетата, нещо да не би да не разбирам? Моля, отново? Тва си е баш абс гривна на проблемното колело, ако не ме лъже паметта върви с лагера, не един и два съм виждал повредени, счупени, бити, или просто неработещи коректно. Може и 3 лагера да са ти сменили преди това, но проблема да е в гривната на четвъртия, затова се гледа и всъщност може и да се премери с мултицет, за да се разбере точно кой създава проблеми, дори без диагностика за 100 лева. И вероятно заради втората грешка, тоест 83-01 която просто си гласи, че няма връзка между ECM и ABS, са решили, че модула е дефектен, евала на пичовете, хем няма връзка, хем четат данните от модула, хем откриват разлики в скоростта на колелата. Ако е така, жалко, до някъде доста, но пък явно аз си карам с дефектен, но работещ АБС модул.
  27. 1 точка
    Това масло не си струва парите. На този дизел и Петро да сипваш ще надживее всеки един друг компонент, сиреч маслото ти е последна грижа. По-добре спестените пари от масло ги давай за по-качествено гориво.
  28. 1 точка
    Здравейте колеги, нов съм във този форум и искам да споделя моето впечатление, и изживяване с Тайп Р-а. Колата е взета от Германия чисто нова годината е 2018 ГТ пакета с всичките и екстри. Първи впечатления, понеже не бях карал мощна кола досега направо си глътнах граматиката първия път, 320 коня не са малко а и за наще пътища са повече от достатъчни. За тези 2 години от които предимно градско е карана вече почвам 3та година бих казъл че колата е доста добра за това което е, ако пътищата ни бяха малко по читави а не все едно карам по луната колата си вози нормално. Не съм я карал на писта все още, но пък и нямам време мене идеята ми беше да е бърза ежедневка и се справя брилянтно колицата но си има и дреболии за които на мен са ми направили впечатление. Колата е с пробег 23000 км което не е много за година близо 10000км минавам което си е на практика никво каране знам та стига съм дуднел ето ги и впечатленията ми. 1рво вози твърдичко сега преди да ми налетите че е спортна и е нормално да съгласен съм но със нейните 20ки и твърдо окачване поне в Плевен където нема равно място е леко дразнещо но не е болка за умиране. Рано е да се каже за проблеми по окачването но няма никакви засега. П.С ако пътя е хубав колата вози нормално. 2ро гумите и са меки и лепкави като се згреят което е идеално за писта а и за каране из беклемето и шипка все едно е на релси колата но пък се износват една идея по бързо от обикновените пак не е болка за умиране можеш да ги менкаш предни със задни и да карат бая време. 3то разхода на гориво е като на нормален бензин при мое каране 9 градско до 10-11 макс извън градско ми е падала до 6.5литра което за тези коне е повече от добре за мен и най-хубавото е че може и на 95 да се кара малко по мудна е с 95 но може което е супер. 4то Не съм фен на алкантарата износва се бързо но пък всичко останало като интериор е в добро състояние няма нищо износено откъм копчета или други пластмаси. Няма скърцане изработката е стабилна и плътна но е все още рано за тези неща да се износят, фаровете единия поне беше тръгнал да мъглее на най горния ръб което не знам дали е добре или зле като се има впредвид че не съм и слагал фолио но го изчистих и сега е с фолио отпред и отзад и нема проблем. 5то Боята е тънка и лесно наранима не знам защо ги правят така но има на места където е фръкнало камъче и ми е свалило боята до грунда чак което разочароващо явно там им е слабо място. 6то Двигателя е чук нема проблеми, хонда все пак правят най-добрите 4 цилиндрови пали от раз и не е гъкнал за тези 2 години единствено съм долял малко антифриз защото се изпарил което е нормално няма течове нито го гори долял съм за 2 години 200мл микс от синия антифриз и дейонизирана вода. Масло между смени не пипа или дори и да пипа е много малко, от 2000км изминати е много малко под максимума за да придобиете идея. Като цяло това, откъм модификации не съм я пипал единствено съм и сложил маслено казанче от мишимото за картерните изпарения за да цапа по малко всмукателните клапи всичко останало си е заводско. Сега към интересната част с кой съм се дърпал не са много колите но интересни резултати: Първата кола е сеат ибиза 1.8т около 200 коня на гумите го беше направил пича дърпахме се от движение 50км като при мен бяхме 4 човека в колата а при него 2 той и един пасажер, тогава не можех много много да карам нали по професионално но успях до го бия до 150 км държа с мен после вече му направих ластик дет се вика. Втората кола беше S класа не знам какъв мотор точно ама близо моите коне беше пак от движение, държа до края на втората скорост и след това 3тия зъбак го приключи. Третата кола беше Ламборгини Урус двойно на моите коне на пътя за русе 20км преди Русе не можах да го бия поради очевидни причини но имаше 3-4 коли разстояние от нас и не можа се отъвре от мен на завоиите , та ако съм неговите коне нема да има смисъл като цяло да се пускаме. Просто исках да споделя моето мнения за колата и съм приятно впечатлен от нея за това което е колата е супер и много потенциал има в нея, направили са кола хем спортна хем за ежедневието и бих казъл че добре са се справили!
  29. 1 точка
  30. 1 точка
    То в дизела има повече вода от колкото може да събере този "папирус". И овлажнен да е, какво от това. И едва ли някой прави цвета на хартията по шаблон. Ако някой колега вижда конспирация в това може и да не се ваксинира.
  31. 1 точка
    Последно спамя по тази тема засега. Разпокъсвам темата на няколко отделни отговора защото снимките надхвърлят 8мб и немога да качвам много снимки. Та ето малко фотосесия и направих. Дойде време и за зимните гуми нямах пари за други джанти та се задоволих със старите черни. Визията тотално се уби но това е положението. Сложих и ксенон че тия ангелски очи с обикновени крушки беше се едно съм запалил свещи в тях та не много скъп ксенон върши прекрасна работа. Това е засега. Проекта е готов поне на този етап останаха още някои неща като спортно окачване, по-голями джанти, нисък спойлер на багажника и добавка на предната броня но това ше се слага в началото на летния сезон. В заключение бих казал че си заслужаваше всеки лев който съм дал и аз и наще, всички нерви и тн. Напълно съм наясно че тези коли все по-малко ги карат такива като мен а такива ако мога да ги нарека проекти почти никой не ги прави в днешно време, защото за повечето не си заслужава, е за мен си заслужаваше всичко. Сега съм готов за книжката която ще взема след 2 седмици и кефа започва. Да караш нещо което си пипнал навсякъде с ръцете си и почти всичко си подобрил и надградил наистина удоволствието е голямо. Това е от мен поздрави на всички фенове и ще ми бъде кеф да чета още нови проекти като моя, а още по голям кеф ще е, ако го е направил някой непълнолетен неработещ човек като мен и да е събирал пари от джобни, рожденни дни и т.н, е наложи се да поработя за 2 месеца, но пак съм се потрудил за да се осъществи това. И вече наистина чао, че се разтегнах много. 😄😄
  32. 1 точка
    Ще го търсите. Както и много други... По темата-в Русе.
  33. 1 точка
    Не, винаги! Води се документна измама и се наказва с лишаване от свобода до 3 год. + глоба от 300 000 хил франка. При настъпила обаче, злополука и доказване на манипулация от страна на предишен собственик се счита за опит за непредумишлено убийство. А там лесно се проверява, защото на всеки преглед МФК се записват изминатите километри. Но, има един малък пропуск - Кара си Швейцареца колата до 150 х. км. , след която я придобива някое Маке или Сърбак. Та, взима я той и за една година изминава 30-40 х., така в бързината без да пипне нищо. След това, като си идва за някой празник по нашите географски ширини ги връща и за следващият преглед тя е с УЖ изминати 2-3 х км. + Та и там си има някакви дребни измами но ги правят единици и то много рядко. Като цяло, закона е доста строг и никой не се е......а с него. Ако имате сервизна книжка на кола закупена от Швейцария и нещо Ви се стори съмнително, винаги може да се обадите на гаража положил последният печат вътре. Има винаги телефон на самият печат или в гугъл по името ще намерите адреса. Обаждате се вие или някой ваш познат с добър чужд език (Без Английски!!!) и давате вин кода. Може да кореспондирате и с И-Мейл. Обикновено отговарят до дни. Абе, всичко си е до късмет! Мен не ме бърка да си купя кола и без сервизна книжка. В крайна сметка сменяш основните консумативи и си караш. Хубавото на Швейцарците е че си поддържат колите. Демек и на 300х. пак е влизала редовно за обслужване, карана е по хубави пътища и не е надувана защото глобите са зверски и има камери през 500 метра. Винаги обаче трябва да се внимава за името на собственика в талона!!! Както казах и по-горе, ако е Сърбак, Маке, Шипок или дружина Полска - Бегаййййй далече!!!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...