Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/12/21 in all areas

  1. 6 points
    Здравейте колеги, нов съм във този форум и искам да споделя моето впечатление, и изживяване с Тайп Р-а. Колата е взета от Германия чисто нова годината е 2018 ГТ пакета с всичките и екстри. Първи впечатления, понеже не бях карал мощна кола досега направо си глътнах граматиката първия път, 320 коня не са малко а и за наще пътища са повече от достатъчни. За тези 2 години от които предимно градско е карана вече почвам 3та година бих казъл че колата е доста добра за това което е, ако пътищата ни бяха малко по читави а не все едно карам по луната колата си вози нормално. Не съм я карал на писта все още, но пък и нямам време мене идеята ми беше да е бърза ежедневка и се справя брилянтно колицата но си има и дреболии за които на мен са ми направили впечатление. Колата е с пробег 23000 км което не е много за година близо 10000км минавам което си е на практика никво каране знам та стига съм дуднел ето ги и впечатленията ми. 1рво вози твърдичко сега преди да ми налетите че е спортна и е нормално да съгласен съм но със нейните 20ки и твърдо окачване поне в Плевен където нема равно място е леко дразнещо но не е болка за умиране. Рано е да се каже за проблеми по окачването но няма никакви засега. П.С ако пътя е хубав колата вози нормално. 2ро гумите и са меки и лепкави като се згреят което е идеално за писта а и за каране из беклемето и шипка все едно е на релси колата но пък се износват една идея по бързо от обикновените пак не е болка за умиране можеш да ги менкаш предни със задни и да карат бая време. 3то разхода на гориво е като на нормален бензин при мое каране 9 градско до 10-11 макс извън градско ми е падала до 6.5литра което за тези коне е повече от добре за мен и най-хубавото е че може и на 95 да се кара малко по мудна е с 95 но може което е супер. 4то Не съм фен на алкантарата износва се бързо но пък всичко останало като интериор е в добро състояние няма нищо износено откъм копчета или други пластмаси. Няма скърцане изработката е стабилна и плътна но е все още рано за тези неща да се износят, фаровете единия поне беше тръгнал да мъглее на най горния ръб което не знам дали е добре или зле като се има впредвид че не съм и слагал фолио но го изчистих и сега е с фолио отпред и отзад и нема проблем. 5то Боята е тънка и лесно наранима не знам защо ги правят така но има на места където е фръкнало камъче и ми е свалило боята до грунда чак което разочароващо явно там им е слабо място. 6то Двигателя е чук нема проблеми, хонда все пак правят най-добрите 4 цилиндрови пали от раз и не е гъкнал за тези 2 години единствено съм долял малко антифриз защото се изпарил което е нормално няма течове нито го гори долял съм за 2 години 200мл микс от синия антифриз и дейонизирана вода. Масло между смени не пипа или дори и да пипа е много малко, от 2000км изминати е много малко под максимума за да придобиете идея. Като цяло това, откъм модификации не съм я пипал единствено съм и сложил маслено казанче от мишимото за картерните изпарения за да цапа по малко всмукателните клапи всичко останало си е заводско. Сега към интересната част с кой съм се дърпал не са много колите но интересни резултати: Първата кола е сеат ибиза 1.8т около 200 коня на гумите го беше направил пича дърпахме се от движение 50км като при мен бяхме 4 човека в колата а при него 2 той и един пасажер, тогава не можех много много да карам нали по професионално но успях до го бия до 150 км държа с мен после вече му направих ластик дет се вика. Втората кола беше S класа не знам какъв мотор точно ама близо моите коне беше пак от движение, държа до края на втората скорост и след това 3тия зъбак го приключи. Третата кола беше Ламборгини Урус двойно на моите коне на пътя за русе 20км преди Русе не можах да го бия поради очевидни причини но имаше 3-4 коли разстояние от нас и не можа се отъвре от мен на завоиите , та ако съм неговите коне нема да има смисъл като цяло да се пускаме. Просто исках да споделя моето мнения за колата и съм приятно впечатлен от нея за това което е колата е супер и много потенциал има в нея, направили са кола хем спортна хем за ежедневието и бих казъл че добре са се справили!
  2. 3 points
    https://automedia.investor.bg/a/2-novini/44499-kolko-mozhe-da-vdigne-36-godishna-honda-s-probeg-600-000-km
  3. 3 points
    Camshaft е разпределителен вал. Колянов вал е crankshaft.
  4. 2 points
    Казват ми че била стара, не ставала за семейна, но винаги ме е карала където пожелая. Сивика е като едно вярно куче 🐕
  5. 2 points
    Предните са 330 мм, двубутални, за Хонда Пилот 2010 г. Говорим за спирачни апарати, дискове и накладки. Също помагат и стоманените маркучи, тъй като не се раздуват както гумените, имат по-малко напречно сечение и елиминират "омекването" на педала. Сега се дозира много добре, като от един момент захапва много стабилно. С новите по-широки летни гуми би трябвало дори още да се подобри спирачната ефективност.
  6. 2 points
    Довечера ще видя моите каталози до коя година покриват и ще видя какво пише в тях.
  7. 1 point
    Мъж на средна възраст обядва. в крайпътно заведение. По едно време в заведението влезли трима рокери. Първият отишъл при мъжа и угасил фаса си в чинията му. Вторият се изплюл в чашата му. За капак третият съборил обяда му на пода. Без да каже нито дума, мъжът станал и си излязъл. - Тоя не беше никакъв мъж, а? - презрително казал единият рокер на сервитьорката. - Като гледам и за шофьор не става - отвърнала тя. - Току-що прегази три мотора с тира си.
  8. 1 point
    Колата е великолепна симбиоза между спортен потенциал и "евридейка". Със здраве да си я караш и я пази от дупките!
  9. 1 point
    - Здрасти баща ми. Запознай се с Петя. Временно ще нощува у нас. - И колко време ще е това? - За сега съм платил за 1 нощ.
  10. 1 point
    Да, трябваше им няколко стотин километра да се разработят новите компоненти и разликата е доста сериозна. На 2-3 пъти ни спаси в екстремни ситуации от сигурен инцидент с фабричните спирачки.
  11. 1 point
    Залагам, че тоя кабел е правен по метода със съпротивленията. Ако толкова ви сърбят ръцете да се ровите, имам оригинален кабел, само че е на КОМ порт, който не ползвам в момента. Мога да ви го изпратя да си начешете крастата дето се вика😁 и след това да ми го върнете.
  12. 1 point
    Карперов, тоя омануал дето го гледаш не става за тва ЦРВ. Тия данни дето си ги постнал са за бензинови ЦРВ-та преди фейса. Дизел, автомат се появява 2010 мисля, а омануал-а приключва 2007.
  13. 1 point
    На Заволи Бора софтуерът не е заключен, а си е напълно безплатен и не е като на Секуент 32, много различни са. Кабел се прави като на рХ и тХ сложиш по едно съпротивление 120-180 ома последователно и след това ги обединиш. Червения кабел не се ползва на буксата. Стойността на съпротивлението се определя опитно и спокойно няма да изгориш нищо. С ФТДИ-ката ще стане, пробвал съм преди.
  14. 1 point
    https://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=20357,20358,20361,20363,20365,20366&nplgrp=2&cmodnamepc=CR-V%20I-DTEC&xcardr=5&dmodyr=2010&carea=KE&ctrsmtyp=5AT&xgrade=2.2%20ES&nplblk=ATM1200 На схемата под номер 12 е болт за наливане. На втория линк филтъра е под номер 9. https://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=20357,20358,20361,20363,20365,20366&nplgrp=2&cmodnamepc=CR-V%20I-DTEC&xcardr=5&dmodyr=2010&carea=KE&ctrsmtyp=5AT&xgrade=2.2%20ES&nplblk=ATM1700 OEM 25450-P4V-013 Sent from my Mi 9 SE using Tapatalk
  15. 1 point
    Аз си направих на моята кола .Гледах чертежа но реших да разглобя първо и да сравня размерите .Оказаха се с малко разлика .Външния размер на за втулка беше ф-32,5 дължината я направих 11 а вътрешната 9 .Смених и вътрешния и външния накрайник които бяха тръгнали.
  16. 1 point
    Бе, тя вЕрно на 119 х.км. .......или пък въпросния "МотоБокс" , сигурно те работят нещо ....
  17. 1 point
    Всеки производител на ГИ,решава дали интерфейсния му кабел ще е по стандартна схема най-общо казано, в смисъл буксата му ще има 4 пина- +12V, Rx,Tx, -12V. При БРЦ схемотехниката на кабела е друга.Един кабел се използва за двупосочна комуникация Rx-Tx. Затова буксата мо е с три пина.И това е направено хем за по висока цена на кабела, а и за да не може всеки който иска да пипа тези системи, освен специалисти в тази област. Пак ти казвам,ако си абсолютно начинаещ не е това системата на която да се учиш.Софтуера на тази система е като на БРЦ Секуент 32, който между другото е заключен и се дава само на оторизирани сервизи на БРЦ Направи си сметка защо са направили БРЦ така .Виждал съм тотално омазани системи от хора,които с това си вадят хляба.Ако можеш първо си намери някакви ръководства,които да ти дадат някаква представа с какво се захващаш. И изобщо сподели познаваш ли поне една система ГИ, или поне какъв ти е проблема, че да искаш да се свързваш с Заволи Секуент 32. Кабел ще си намериш, но за знанията и опита в тази област трябва доста време. Това ти го казвам с най добри чувства към теб.
  18. 1 point
    Разбира се, уважавам ти мнението (в случай, че е прозвучало иначе). Писах в темата ти защото аз съм един от хората, които са писали за ибейските катализатори из форума. Не съм гледал цените на катализаторите за различни модели, така е. Знам само цените на Акорд К20 и К24, като вторият (моя) е по-скъп от първия. С доставката от Германия дойде за под 230лв (като има и по-скъпи), което за мен е напълно приемлива цена. За еколозите и държавата донякъде съм съгласен. Нямаме нужния контрол над кражбите и над вредните емисии за да се чувстват хората достатъчно „мотивирани“ да инвестират повече в това. Но има и другата страна, че държавата я правим ние и решенията, които вземаме. Не искам да откланям все пак темата. Смятам, че е полезно това, което си написал по-горе и се радвам, че го споделяш, за да помогнеш на други. Исках само да добавя и друга гледна точка към дискусията.
  19. 1 point
    Здравейте колеги и за много години! Отдавна не съм писал в темата, а се насъбра доста материал та ще се опитам накратко! Да започна първо от там, откъдето завърших предния пост - хидравликата! Пристраших се да монтирам китайската помпа от Алиекспрес и о, чудеса, волана вече няколко месеца се върти с малкия пръст, голям кеф! Естествено, не може да ми е спокойно като знам, че карам с някакъв евтин афтърмаркет, но за късмет ми попадна една оригинална помпа втора употреба, от новата подобрена и работеща версия, та веднага я поръчах и вече пътува към Бг. Отделно щяха да ме вкарат в голям филм от сервиз Омбре! Като купувах колата, бившия собственик ми заяви, че в споменатия сервиз са сменили скоро преди това ангренажен ремък, ролки и т.н. (даже ми даде сервизен лист, който уж удостоверява това) и съответно нищо не бях пипал там. От няколко месеца обаче, на студен старт започна да се чува едно странно тракане, което изчезваше със загряването на колата. Оказа се, че се беше скапал хидравличния обтегач-актуатор и като махнахме капаците на ангренажа, за да стигнем до него... изненада! Нищо не беше пипано - оригиналната водна помпа, обтегачите омаслени и с луфтове. Звънях на Омбре да питам аджеба какво точно са й сменяли на тази кола, че никак не ставаше ясно. Само ще кажа, че като питах защо водната помпа е оригинална, получих следния подигравателен отговор: "Това да не ти е Фолксваген, на Хонда не се сменя водната помпа! ". Не ми се обясняваше, че явно инженерите на Хонда нищо не разбират, щом в книжката на колата изрично пише обратното, та побързах да приключа този безсмислен разговор. Поне ми стана ясно, че имаше явно заговор между бившия собственик и човек от сервиза (още повече, че единия бил кум на другия), че вероятно документът бе само един хвърчащ лист и по колата нищо не беше правено, освен може би смяна на масло и филтри. Сервиз Омбре го сложих тутакси в черния списък и не бих го препоръчал на никой. Та оттам колата остана на подемника, а аз доставих за няколко дни ремонтен комплект на американската Aisin, която прави доста от оригиналните компоненти по колата. След като се извърши подмяната не можах да я позная - толкова плавно и мазно работеше, като швейцарски часовник, както се казва! Сега чакам да ми дойде новия термостат, за да направя превантивна смяна на заводския, като едновременно ще подменя изцяло антифриза (освен от радиатора, ще източа и от пробка на задния блок на двигателя). В момента съм с универсален на Амсойл, но след известно проучване се доказа като грешка. Тук трябва да се сипва само Хонда антифриз и нищо друго! После ще я поглезя малко като я кача на пролет на 245/50 r18 от сегашните 235/60 r17. Отделно тези дни пристига комплект Airlift 1000 - представляват 2 регулируеми въздушни възглавници, които се монтират в задните пружини и изключително допринасят за подобрение на управлението в ежедневното каране, и в случаите на големи товари или теглене на ремаркета, каравани и т.н. В общи линии това е! Колата става много приятна за шофиране на дълъг път, защото е супер комфортна, просторна и не усещам умора, за разлика от предишния ми Акорд. Хайде живи и здрави и до скоро!
  20. 1 point
    #darius Ей, това не е виц, а трагедията в Родината! Това са некадърниците в цялата администрация... Къде отидоха над 1 милиард средства за,, електронното правителство"..?! - Откраднаха ги, за да не се разбере, че 80% от администрацията навсякъде е излишна... Всички на стената АК-47...🤬☠️🤬👿
  21. 1 point
    Спират Accord & CR-V с дизелови и бензинови двигатели след 2021! https://cleantechnica.com/2020/12/18/honda-has-been-making-boneheaded-moves-lately/ Скоро и заклетите фенове ще се откажем от Хонда! Хибридите са над 40 000 втора ръка. За нови не говоря, те са нормална цена от 60 000 нагоре. А с БГ приходи не става засега нова кола. Тойота наводни пазара с коли след 2012 с цени от 12 000лв. нагоре. И фанатизма към Хонда не може да ми помогне, да не се метна на Лексъс 250к.с. или Инфинити 364 к.с. за много по малко пари от маломощна Хонда ! Acura RLX (от 30 000$)за Сащ показва мускули , но 7 000 е разхода с транспорта, теста и регистрацията. Закъснението с хибриди и ел. коли, ще се отрази на приходите със сигурност! Мощноста на Хонда е вече смешна на фона на остналите!
  22. 1 point
    Отново сме в играта с прочутата пита парно.Днес оставих колата да се смени питата и няма да ви казвам каква гняс излиза от системата.Общо взето никой не си е правил труда да смени антифриза през годините,ОЕМ от завода е.Питата е запушена почти изцяло,не иска да тече от единия изход.Не знам как имаше парно въобще.Едната тръбичка беше изгнила вътре в маркуча,направо се струши. И така,проблема се оказва в питата на парното,за да знаят всички,които имат подобни симптоми.В момента сме изолирали новата пита от системата и карам с препарат за почистване на котлен камък и вода,за да прочисти добре всичко и да не стига до запушване на новата.Запушена един път пита,оправия няма,освен смяна.Няма как да стане,особено,ако е запушена сериозно. Сега да споделя и интересния момент как я сменихме без да се сваля таблото.Просто се режат тръбичките и се прави на бързи връзки с маркучи и скобички.Определено е по-добър и лесен вариант.Ето и малко снимки как се получи:
  23. 0 points
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00
×
×
  • Create New...