Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11.01.2021 in all areas

  1. 4 точки
    Когато е слаб акумулатора може да ти изключва ел мотора на рейката и за това ти светка лампата за нея.
  2. 4 точки
    Разбира се, уважавам ти мнението (в случай, че е прозвучало иначе). Писах в темата ти защото аз съм един от хората, които са писали за ибейските катализатори из форума. Не съм гледал цените на катализаторите за различни модели, така е. Знам само цените на Акорд К20 и К24, като вторият (моя) е по-скъп от първия. С доставката от Германия дойде за под 230лв (като има и по-скъпи), което за мен е напълно приемлива цена. За еколозите и държавата донякъде съм съгласен. Нямаме нужния контрол над кражбите и над вредните емисии за да се чувстват хората достатъчно „мотивирани“ да инвестират повече в това. Но има и другата страна, че държавата я правим ние и решенията, които вземаме. Не искам да откланям все пак темата. Смятам, че е полезно това, което си написал по-горе и се радвам, че го споделяш, за да помогнеш на други. Исках само да добавя и друга гледна точка към дискусията.
  3. 2 точки
    Всеки производител на ГИ,решава дали интерфейсния му кабел ще е по стандартна схема най-общо казано, в смисъл буксата му ще има 4 пина- +12V, Rx,Tx, -12V. При БРЦ схемотехниката на кабела е друга.Един кабел се използва за двупосочна комуникация Rx-Tx. Затова буксата мо е с три пина.И това е направено хем за по висока цена на кабела, а и за да не може всеки който иска да пипа тези системи, освен специалисти в тази област. Пак ти казвам,ако си абсолютно начинаещ не е това системата на която да се учиш.Софтуера на тази система е като на БРЦ Секуент 32, който между другото е заключен и се дава само на оторизирани сервизи на БРЦ Направи си сметка защо са направили БРЦ така .Виждал съм тотално омазани системи от хора,които с това си вадят хляба.Ако можеш първо си намери някакви ръководства,които да ти дадат някаква представа с какво се захващаш. И изобщо сподели познаваш ли поне една система ГИ, или поне какъв ти е проблема, че да искаш да се свързваш с Заволи Секуент 32. Кабел ще си намериш, но за знанията и опита в тази област трябва доста време. Това ти го казвам с най добри чувства към теб.
  4. 2 точки
    На Zavoli Bora комуникацията е по К линия с ниво 12 волта като на BRC, както ти каза колегата по-горе. На Zavoli Alisei комуникацията е по Tx и Rx. И разпиновката на буксата е: 1. К линия 2. GND/маса 3. +12В.
  5. 2 точки
    Току-що се прибирам от дилъра на Хонда.Оказа се,че картончето с кода не е на моята кола,а на друга!!!!!!А колата е купена от автокъща ,собствениците са дилъри и на Хонда,и представители на Бош,въобще сериозни хора...Но дори и в Англия стават грешки.С две думи,провериха вин-а на радиото,дадоха ми нов код и ми казаха,че ако го загубя,следващия нов код ще ми струва 15 паунда.Това е,в общи линии.
  6. 2 точки
    При тази система няма да ти свършат работа стандартните кабели за диагностика на ГИ. За Заволи Бора S 32 ти трябва интерфейсен кабел за диагностика на ГИ БРЦ , защото е произведен от БРЦ . По въпросите ,които задаваш ми изглежда, че тепърва навлизаш в тази област. Ако е така по- добре не се занимавай с тази система.Прекалено е сложна за начинаещи и вероятността да се оплеска нещо е много голяма. Но това е мое мнение ,всеки си решава сам.Хубава вечер.
  7. 2 точки
    Забравих да се похваля, че след дълги перипетии най-накрая се сдобих със заветната Евро 4 норма 😎 Оказва се, ако онлайн калкулаторите са верни, че цялата работа ще спести едва 70-80 лв. от годишния данък, но не се знае във времето как ще се променят нормите, свързани с емисионните категории и вероятно ще даде по-голямо отражение в бъдеще...
  8. 1 точка
    Тъй, като някои хора свалят цели брони, аз ще покажа как се сменят крушките през подкалника, като ако се действа чевръсто, смяната отнема около 20мин. на крушка, а който вече го е правил веднъж може да го направи и по-бързо. Мястото е тясно и ограничено и понякога трябва да се действа с напипване, но става. 1. Свалят се копечтата на подкалника, като се започне от бронята до горния носач - всички копчета. 2. Издърпва се внимателно подкалника откъм предната част на гумата и се издърпва нагоре тръбичката за интейка за да се свали
  9. 1 точка
    @xrinik94 като се замисля LKAS си е директно свързан с Курмилната рейка та проблема при теб мисля че е същия просто не мога да ти го потвърдя на 100% понеже при мен тази екстра я няма ( малко ме фана яд, че не си взех по новата LKAS и радара ама следващата ) @policeman мерси за включвамето и аз точно това си мислих понеже си е един от най големите консуматори на ток (рейката) та може да е някаква аварийна защита или не знам точно как да го опиша. Въпроса е че като запаля с тази лампа си има хидравлика (елекдравлика ) просто е в някакъв вид авариен режим понеже я усещам по тегава от време на време в завой но това само и единствено като свети лампата което ми се е случило да я карам само 1 път просто да видя ще има ли някаква разлика. Поръчах вече нов акумулатор и след 2 дни като го сменя ще ви държа в течение дали се появява отново или не.
  10. 1 точка
    Само един въпрос - как да си ги пазим, тези катализатори ?
  11. 1 точка
    Camshaft е колянов вал, а грешката се отнася за датчика му! Какви главини, какви VCS, ABS-и и т.н.? "Майстора", който е "работил" по двигателя ти е причината за тази грешка.
  12. 1 точка
  13. 1 точка
    P0341 Camshaft Position (CMP) Sensor A Intermittent Interruption Датчика е проблемен или връзката.
  14. 1 точка
    Колега, Правил ли си реглаж на клапаните? Може от това да е. Особеност на този двигател е, че през определен пробег е нужно да се прави реглаж. Аз имах подобен проблем и смених свещи и бобини и проблема пак остана. Оказа се точно, че трябва реглаж на клапаните. Имаш ли съобщение за грешка на таблото ? Поздрави, Димитър
  15. 1 точка
    Писах от телефона и така ми се стори от снимките, прав си. А за накрайниците – също. Не е като гърнетата често да имат нужда от смяна.
  16. 1 точка
    И на 3-те "фейса" фаровете им са фейсови (виж страничните габарити), а по повод гърнетата (които не виждам на снимка), това вероятно са просто различни накрайници - и моята бе така.
  17. 1 точка
    Привет,колега!Колата,която си споделил стои в мобиле може би от година някъде,просто обявата постоянно се обновява!Не знам на какво се дължи това,но като се има впредвид че няма много голям избор в момента на пазара досега би трябвало да е продадена ако е читава..Не знам все пак някой колега ако я е гледал да каже мнение не искам да те подвеждам!
  18. 1 точка
    За тези цени, не очаквай кола без проблеми. Първите две обяви, въобще няма да ги погледна. Особено втората. Колата е като изкарана от блато. Харесах третата, макар и с козметични проблеми. Ако са само те, е ок. За последната немога да кажа нищо. Успех с избора.
  19. 1 точка
    Благодаря за насоката, ще продължа дискусията в съответната тема понеже има нови обяви, за които бих искал мнение на колегите. Ако искаш тази може да я затвориш
  20. 1 точка
    Във форума имаме тема за обсъждане на Акорди от обяви: Но ако слея двете теми сега, ще се получи каша с постовете. Затова ще оставя тази тема още няколко дни да живее тук. Когато авторът потвърди, че е взел решение или коментираните обяви бъдат свалени, ще заключа. За да поддържаме форума по-чист, спокойно можете да докладвате такива теми, за да насочваме по-новите потребители към правилните места. Не приемайте бутона за докладване на пост като нещо негативно, което ще доведе но неприятни последствия за автора
  21. 1 точка
    Аз имам подобен проблем - 1,2 пъти в месеца максимум ми светва лампата за волана придружена и от лампата за LKAS и съответно не се включва LKAS докато не изгася двигателя и запаля отново, тогава няма лампи, няма и проблеми. И моя акумулатор ще е за смяна тази година, не знам дали имаме еднакъв проблем.
  22. 1 точка
    Здравейте колеги и за много години! Отдавна не съм писал в темата, а се насъбра доста материал та ще се опитам накратко! Да започна първо от там, откъдето завърших предния пост - хидравликата! Пристраших се да монтирам китайската помпа от Алиекспрес и о, чудеса, волана вече няколко месеца се върти с малкия пръст, голям кеф! Естествено, не може да ми е спокойно като знам, че карам с някакъв евтин афтърмаркет, но за късмет ми попадна една оригинална помпа втора употреба, от новата подобрена и работеща версия, та веднага я поръчах и вече пътува към Бг. Отделно щяха да ме вкарат в голям филм от сервиз Омбре! Като купувах колата, бившия собственик ми заяви, че в споменатия сервиз са сменили скоро преди това ангренажен ремък, ролки и т.н. (даже ми даде сервизен лист, който уж удостоверява това) и съответно нищо не бях пипал там. От няколко месеца обаче, на студен старт започна да се чува едно странно тракане, което изчезваше със загряването на колата. Оказа се, че се беше скапал хидравличния обтегач-актуатор и като махнахме капаците на ангренажа, за да стигнем до него... изненада! Нищо не беше пипано - оригиналната водна помпа, обтегачите омаслени и с луфтове. Звънях на Омбре да питам аджеба какво точно са й сменяли на тази кола, че никак не ставаше ясно. Само ще кажа, че като питах защо водната помпа е оригинална, получих следния подигравателен отговор: "Това да не ти е Фолксваген, на Хонда не се сменя водната помпа! ". Не ми се обясняваше, че явно инженерите на Хонда нищо не разбират, щом в книжката на колата изрично пише обратното, та побързах да приключа този безсмислен разговор. Поне ми стана ясно, че имаше явно заговор между бившия собственик и човек от сервиза (още повече, че единия бил кум на другия), че вероятно документът бе само един хвърчащ лист и по колата нищо не беше правено, освен може би смяна на масло и филтри. Сервиз Омбре го сложих тутакси в черния списък и не бих го препоръчал на никой. Та оттам колата остана на подемника, а аз доставих за няколко дни ремонтен комплект на американската Aisin, която прави доста от оригиналните компоненти по колата. След като се извърши подмяната не можах да я позная - толкова плавно и мазно работеше, като швейцарски часовник, както се казва! Сега чакам да ми дойде новия термостат, за да направя превантивна смяна на заводския, като едновременно ще подменя изцяло антифриза (освен от радиатора, ще източа и от пробка на задния блок на двигателя). В момента съм с универсален на Амсойл, но след известно проучване се доказа като грешка. Тук трябва да се сипва само Хонда антифриз и нищо друго! После ще я поглезя малко като я кача на пролет на 245/50 r18 от сегашните 235/60 r17. Отделно тези дни пристига комплект Airlift 1000 - представляват 2 регулируеми въздушни възглавници, които се монтират в задните пружини и изключително допринасят за подобрение на управлението в ежедневното каране, и в случаите на големи товари или теглене на ремаркета, каравани и т.н. В общи линии това е! Колата става много приятна за шофиране на дълъг път, защото е супер комфортна, просторна и не усещам умора, за разлика от предишния ми Акорд. Хайде живи и здрави и до скоро!
  23. 1 точка
    Привет! Минах днес набързо да я видя! Задните дискове са яко корозирали, все едно е стояла с месеци на едно място. По задните вежди е тръгнала ръжда (нищо фрапантно, но да се знае) и на предна дясна врата на доста места се люпи лака. Колата е пастирана и мазана с вакса за блясък. За червена кола боята изглежда доста свежа. Задната броня е "отворена" на характерните места, точно там където се чупят държачите под стоповете. Салона е доста запазен, полукожен. Кожата не е протрита и скъсана, има характерните за естествена кожа пукнатини. Всички фуги и линии на купето са ОК, а фаровете лягат перфектното на калника и предния капак. За съжаление никой от автокъщата не излезе и не успях да я запаля и отворя предния капак. А и нямах много време. Утре мисля да пробвам пак.
  24. 1 точка
    Честит имен ден на патерица и от мен! Станахме трима, а има и рима.
  25. 1 точка
    Капков тест 2 1. Petro-canada SS 5W20. 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила-186600км. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 1200км. 5.Цикъл леко градско/извънградско 40/60 6.Средна скорост,около 35км/ч. 7.Сезон на експлоатация 03.12.2020 до 07.12.2020г. 8.Мото часове около 34 9.Изразходвано гориво 100л.газ и 15л.бензин. 10.Обем на налятото масло при смяната-4.3л. 11.Доливане няма 12.Маслен филтър, Honda OEM (15400-PLM-A02) 13.Въздушен OEM Honda. 14.Режим на използване средно тежък,към лек (зима...). 15.Предишно масло-Amsoil ss 5w30,Petro-Canada 5w20, Mobil1 0W20 AFE,Mobil 1 0W30ESP,petro-canada 5w30, Mobil1 0w20 AFE,Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge 0w30,motul eco energy 0w30,castrol magnatec 5w40  16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,2 мин. след изгасяне. 17.Сушена е 28ч.,на стайна температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi,на офисна хартия,като капката я докоснах,до офисната хартия. 19.Източено е,несливаемото количество старо масло,но само през щеката и гърловината на капака на клапаните. Картерната пробка,не е отвивана този път.
  26. 1 точка
    Случи се докато бях спрял на светофар и когато тръгнах усетих как започна да притриса леко и лампата check engine почна да мига. Може да е бобина.
  27. 1 точка
    Има някакво ограничение за качване на снимки, за това продължавам тук. 3. Сваля се предпазното капаче на фара с леко завъртане по посока обратно на часовниковата стрелка 4. Издърпва се буксата на крушката внимателно, като се внимава да не се скъса от кабела. Освобождава се металния щифт, който държи крушката: натиска се в горния край навътре и леко наляво, след което щифта се освобождава и крушката се издърпва внимателно Сглобяването става по обратния ред. * При смяна на крушката от пасажерската страна, мястото е по-ограничено.
  28. 1 точка
    Здравейте колеги, Карам Акорд 8 генерация и за съжаление имах същия проблем с говорителите на предните врати. Днес обаче свалих проблемната колона с идеята да я дам на ремонт, но за моя радост я оправох сам. :).... В този ред на мисли да помогна на колегите със същия проблем. При мен се беше отлепила гофрата на говорителя (мембраната) от металната част и след като го залепих с Локтайт гел, тъй като е еластично лепило нещата се оправиха. В момента музиката в автомобила е без забележка и няма никакво грачене и пращене. Ще ви приложа една снимка за да добиете представа какъв беше проблема при мен, но предполагам, че при всички е подчти на 100 % един и същ. Надявам се да съм ви бил полезен. Успех!
  29. 0 точки
    Направила жената салата, сипала ракия... Прибрал се мъжа, гледа не вярва на очите си...Вика: -Еее, браво ма, жена, ща лай кучето май таз вечер! Настървила се жената, запретнала ръкави, сложила пържолка, вино, мезе.. -Еее, жена, браво, ща лай кучето тази вечер, определено! Хапнали те, понапили се, дошло време да си лягат и мъжа бум в леглото, аха и да захърка вече, ама жената го сръгала: Айде бе, нали щеше да ме лае кучето тази вечер? А мъжо и отговорил: - Жена, ми то та познава, ма!
  30. 0 точки
    Т.е не е обслужван и си сигурен, че са свещи но викаш да питаш Обслужи си колата, смени си консумативите ( свещите са консуматив ) и ако има проблем пиши отново
  31. 0 точки
    Кат- институцията, която е в 20 век! При въвеждането на масивите от данни е използвана логика, която някой по-прибързан от нас би нарекъл "катаджийска". Регистрациите на някои модели, примерно Opel Meriva, са спретнато събрани в един ред. Но за други, да речем BMW Серия 3, има стотици отделни редове по двигател, кубатура, задвижване, или просто по екзотичния начин, по който в някое районно управление на МВР са решили да запишат модела (примерно "БМВ 3 ЕР РЕИХЕ", явно идващо от BMW 3er Reihe - "трета серия"). Има две напълно независими графи "ХОНДА ЦРВ" и "ХОНДА ЦР-В", макар да е очевидно, че и двете се отнасят за Honda CR-V. Volkswagen Caddy съществува като два отделни модела - ФОЛКСВАГЕН КАДДИ и ФОЛКСВАГЕН КАДИ, а има и трети ред, наречен ФВ КАДИ ЛАЙФ (Life е ниво на оборудване). И така нататък!
  32. -1 точки
    За съединителя течността е хидравлично масло.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...