Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10.01.2021 in all areas

  1. 1 точка
    Т.е не е обслужван и си сигурен, че са свещи но викаш да питаш Обслужи си колата, смени си консумативите ( свещите са консуматив ) и ако има проблем пиши отново
  2. 1 точка
    Здравейте! Моята е акорд 6 генерация, при този модел може се облече с ламарина пода на колата без да пречи на нищо, има две важни условия: 1. Не трябва да се спира притока на въздух към катализатора да не прегрее и да се стопи. 2. трябва да е облече но с ламарина, Защо?.... разглеждах инструментите с които работят, не трябва да могат да прекарат диамантени проволки, верига с карбидни ролки и други подобни инструменти. Видях снимка на човек който си е направил решетка от арматура, е не успял да го защити. Относно заместителя как съм го направил, още се тества, не мога да кажа че съм намерил трайно решение, от няколко дена я карам минал съм 200-250км за сега всичко е наред не свети нищо, няма разлика във вървенето, даже е една идея по тиха колата. Никой не даде някакво решение как се е справил по нашенски, казаха ибей, но цените не отговаряха. Резонансното гърне аз си го направих, външния корпус е изработен от 3мм, тръба със същия диаметър е надупчена на много ситно с 4мм свредло в участъка на корпуса, кухината между тръбата и корпуса съм запълнил с високо температурна вата за камини ( има и керамична на 1300 градуса), но не намерих. Сонда е монтирана страницата на вече гърнето между тръбата и корпуса, а НЕ директно на тръбата, поне след тридневно четене из форуми тука и чужди разбрах че не става, даже и с удължители за сондата. Това съм направил, споделям това което знам за момента, дали ще е ефективно решение, времето ще го покаже. Ако има нещо неясно, пишете ми.
  3. 1 точка
    Забравих да се похваля, че след дълги перипетии най-накрая се сдобих със заветната Евро 4 норма 😎 Оказва се, ако онлайн калкулаторите са верни, че цялата работа ще спести едва 70-80 лв. от годишния данък, но не се знае във времето как ще се променят нормите, свързани с емисионните категории и вероятно ще даде по-голямо отражение в бъдеще...
  4. 1 точка
    За осмиците мисля че се предлагат 3 модела мултимедии в зависимост от оригиналната ... https://es.aliexpress.com/item/10000235225126.html?ug_edm_item_id=10000235225126&edm_click_module=item_detail&tracelog=rowan&rowan_id1=user_browse_remind_1_1_en_US_2021-01-09&rowan_msg_id=0357biz_search_product:3001:391c2691dbda462c9856eac1c408e99c_899830%24e3f5252a9be44ceabc079dbcf5ab8406&ck=in_edm_other
  5. 1 точка
    @JHM и желаещите за покупка: Моля договорките за продажба да стават на лични или в купува/продава, както му е редът. Премахвам някои от постовете.
  6. 1 точка
    А може да е "опукала" и някоя-друга бобина...
  7. 1 точка
    https://es.aliexpress.com/item/10000235225126.html?ug_edm_item_id=10000235225126&edm_click_module=item_detail&tracelog=rowan&rowan_id1=user_browse_remind_1_1_en_US_2021-01-09&rowan_msg_id=0357biz_search_product:3001:391c2691dbda462c9856eac1c408e99c_899830$e3f5252a9be44ceabc079dbcf5ab8406&ck=in_edm_other Това изглежда много добре.Като го гледам има си всичко и даже в повече,а това,че са дали нагледно и монтажа е голям плюс.
  8. 1 точка
  9. 1 точка
    Задното окачване на CR-V 1 е многоточково (т.нар. multi link), т.е. една камара щанги и тампони. За разлика от CR-V 2 това окачване позволява някакво регулиране. При такъв удар нищо чудно някоя щанга да се е изкривила. Това с изместването на болта също. Трябва да се проверят всички щанги, носачи, тампони. Всяка една от трите напречни щанги (#12, #13, #19) може да е изкривена, или с изместени болтове. Провери и състоянието на големия тампон на надлъжния носач - това ограденото в черно. п.п. Кой болт от схемата е изместен?
  10. 1 точка
    Здравейте отново, Има развитие по проблема. Оказа се, че той се появява по-често при продължително използване на спирачките, например при спускане по наклон. Купих два спирачни цилиндъра от мегапартс, капачката която при мен е проблемна и на двата изглежда да е в добро състояние, но идея си нямам в какво състояние са им гумичките. Затова поръчах ремонтен комплект с гумички на Френкит (Frenkit), номера му е 120092, все още НЕ съм потвърдил, че ще стане. Та, чакам да дойде ремонтният комплект и от трите спирачни цилиндъра да направим един, да сменим спирачната течност и се надявам да изчезне проблема. За това дали ремонтният комплект пасва и дали проблема е решен, ще се включа пак Поздрави, Мартин
  11. 1 точка
    #darius Ей, това не е виц, а трагедията в Родината! Това са некадърниците в цялата администрация... Къде отидоха над 1 милиард средства за,, електронното правителство"..?! - Откраднаха ги, за да не се разбере, че 80% от администрацията навсякъде е излишна... Всички на стената АК-47...🤬☠️🤬👿
  12. 1 точка
    Джаджата работи с импулс, в случая е направен да се получава по индукция но може и директно според мен. Ако не си загубил интерес мога да ти предложа да пробваш следното - както сам си установил до всяка бобина отиват три кабела, номерирал съм ги по номерата на пиновете от конектора на самите бобини като трябва да уточня че схемата която имам е на К24А3 мотор но предполагам че и на К20 ще е такава дори и да има разлика в някой от цветовете на кабелите. 1 - жълто/зелен (по схемата за К24А3) > това е кабела на бобината за първи цилиндър по който идва импулс от ЕКУ и от който можеш да вземеш сигнал за брояча на мото-часове. На всяка бобина този кабел е с различен цвят и по това ще се ориентираш ако цвета е друг. Според мен няма значение от кой цилиндър ще вземеш сигнал, важното да е от този кабел идващ от ЕКУ. Започни пробите през резистор 10Ком и намалявай резистора докато тръгне. 2 - черен > винаги маса в японските автомобили - на всички 4 бобини е с еднакъв цвят. 3 - черно/бял > този е плюс/захранване, понеже нямам схема точно на К20 мотора то ще се ориентираш по това че на всички 4 бобини цвета е еднакъв, пък и като включиш на контакт ще измериш 12V.
  13. 1 точка
    Привет! Минах днес набързо да я видя! Задните дискове са яко корозирали, все едно е стояла с месеци на едно място. По задните вежди е тръгнала ръжда (нищо фрапантно, но да се знае) и на предна дясна врата на доста места се люпи лака. Колата е пастирана и мазана с вакса за блясък. За червена кола боята изглежда доста свежа. Задната броня е "отворена" на характерните места, точно там където се чупят държачите под стоповете. Салона е доста запазен, полукожен. Кожата не е протрита и скъсана, има характерните за естествена кожа пукнатини. Всички фуги и линии на купето са ОК, а фаровете лягат перфектното на калника и предния капак. За съжаление никой от автокъщата не излезе и не успях да я запаля и отворя предния капак. А и нямах много време. Утре мисля да пробвам пак.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...