Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 5.01.2021 in all areas

  1. 3 точки
    След отпускането на мерките в края на май получих предложение за работа на морето. Принципно ми мина времето за сезонна работа, но след 3 месеца домашен арест реших да разнообразя обстановката. Имаше вариант да ми се вземе някаква служебна кола, която след края на сезона да се продаде. При заложен бюджет от 1500лв., в който трябваше да се впишат регистрация и обслужване, предложих да си отида с Акорда, а фирмата да му вземе един комплект летни гуми, които излязоха малко под 400лв. Така вълкът остана сит, агнето цяло, а Хондата се озова на морето. Лятото се изтърколи неусетно, а с него и над 8000км. Единственият проблем с колата беше, че CD-то спря да чете дискове. Когато се прибрах в София се оказа, че съседът ми, който се занимава професионално с озвучаване, има сходна с моята аудио драма. Беше си взел един меркел със заводско Bose, което също не можеше да се замени лесно. При него дори беше още по-сложно, защото има и заводска навигация. Вариантите му бяха да търси някаква мултимедия и преходници към нея, но както и да го смяташе резултатът излизаше четирицфрена сума. Като човек аудиофил трансмитерът дори не го разглеждаше като опция. Реши да пробва с една платка, която се запоява към изхода за чейнджър и през нея да се връзва по Bluetooth. Тръгна прекрасно на меркела, но когато тръгнахме към магазина да купим същата и за Акорда реши, че повече няма да свири. Отказаха подмяна, защото не била вързана правилно и 50 кинта заминаха в кофата. Оказа се, че същата платка в Алиекспрес струва $6, а от опит твърдя, че е по-вероятно китайците да върнат пари, отколкото роден магазин. Поръчахме 2бр., платихме $3, за да дойдат по-бързо и наистина след двадесетина дни бяха в пощата. На меркела отново тръгна от раз (и си бачка вече 3 месеца), но на Хондата се оказа, че трябва да се активира AUX-а, а за целта трябва чейнджър. Бях си поръчал от китайците лампички за таблото, че имах 2 изгорели и беше ясно, че така или иначе ще се сваля още веднъж таблото и то не преди да дойдат лампичките. Уловката е, че явно старата техника не се лъже лесно и за Акорд 6 не се предлагат дигитални чейнджъри. Докато търсех съвсем случайно забелязах, че буксата на чейнджърите за Акорд 7 е същата като моята. Реших да рискувам. В олх само един човек предлагаше такъв чейнджър на цена 137лв, а в Али струваше $30. Поръчах и зачаках. В един слънчев ноемврийски ден нещата пристигнаха и се заех с инсталацията им. За моя изненада всичко протече по план и за няма две бири време се справих. Съседът направо не можа да повярва колко качествен звук излезе през чейнджъра (само да напомня, че е професионално изкривен ), а за разлика от неговата платка имах и микрофон за разговори. Пробвах да мигрирам таблото към ЛЕД осветление, но силните диоди, които бях поръчал бяха прекалено големи, за да минат през дупките за крушки, а тези които минаваха не осветяваха равномерно и не ми харесваше как стои. Накрая си върнах оригиналното осветяване, но този път всички крушки му светеха. Ако се загледате на снимката се вижда, че задната броня имаше лека цепнатина. Това беше последното нещо, с което бих тръгнал да се занимавам, но пък нямаше с какво друго и преди Нова година минах през бояджията. За момента мисля да спра дотук. Все пак колата е вече 20-годишна и изненадите тепърва предстоят
  2. 2 точки
    Здравейте, Колеги! Маслата пристигнаха! За тези, които ще пътуват с куриер, ще сортирам днес и ще ги изпратя до края на деня или утре.
  3. 1 точка
    Не се бях замислял да пиша в този раздел, но покрай карантината имах време да си подредя снимките и се присетих, че всъщност карам втори Акорд Първият го купих по-скоро без да искам през не толкова скорошната 2010 година. Отидох при познат в Австрия, който се занимава с внос на коли и той ме заведе при един дилър на Хонда близо до Линц. Твърдеше, че е намерил кола, която няма как да не купя......... 13-годишен (тогава) Акорд на 190к км с пълна сервизна история, валиден TUV и доста екстри. На фона на цените на 13-годишните Акорди с големия бензинов мотор в момента, 1300-те евра, които платих тогава ми се струват направо смешна сума. Накратко - двигател F22Z2, кожа, заводска навигация, автопилот, шибидах и други благинки, които в онези години не всеки Акорд имаше. След 3 почти безпроблемни години се оказа, че вече не ми трябва толкова голяма кола и я продадох за повече пари, отколкото я бях купил. Настъпиха блажени времена, в които не поддържах собствен автомобил. В началото на 2019 година обстоятелствата наложиха отново да се сдобия с МПС. Набелязах си какво искам да има колата (бензинов двигател без АГУ, 4 врати, климатик, автопилот и шибидах) и започнах да търся. До края на лятото не намерих кола, която да се впише в бюджета и изискванията. Октомври месец имах планирано гостуване в Чехия и реших, че ще отида със самолет, а ще се върна с кола. В Чехия не си харесах нищо, но поне я пообиколих. При моя човек в Австрия вече нямаше читави коли за по 1000-1500-2000 евро и той ме насочи към Германия. Посъветва ме да не си губя времето по плацовете при сърби и араби, а да ходя при официалните дилъри и да търся върнати коли при покупка на нови. Така в един слънчев понеделник се озовах при дрезденския дилър на Хонда. Съвсем случайно продаваха един пълнолетен Акорд, който покриваше изискванията ми, а цената от 999 евра беше тамън половината на заложения бюджет. Да, беше прехвърлил 220к км и светеше чек-а на мотора, но беше взел TUV преди 4-5 месеца и си имаше сервизна история. След повече от седмица обикаляне по плацове и дилъри ми беше писнало и реших, че ще се прибирам със светещ чек. Дори да станеше нещо бях спестил пари за репатрак, ако се наложи. За щастие не се наложи. След 15-часов преход се прибрах в София, но нататък ще разказвам в друг пост.
  4. 1 точка
    При първия като ходих, изряза нещо, което изобщо не влизаше, сам го установи, настояваше за още опити, в крайна сметка не му се получи, преди това ме предупреди, че тези са от "скъпите", съгласих се и на цената, която каза, дори платих, но след неуспешните опити ми върна парите, и просто се отказа. Вторият успя да го докара до това да влиза, дори да отключва, но просто вървеше тегаво, обясни ми, че повече няма какво да направи поради калпавите изпълнения на първия, и че ако реша да карам с тази заготовка, ще прецакам пластините до месец, два. Реших да му се доверя, извади нова заготовка и за 2 минути беше готов с перфектен ключ, дори по-евтин и от първия. А относно дебелината, нямаше проблеми с това, шублерът си го показа.
  5. 1 точка
    Здравейте, Аз се включвам със следното... Линк: https://www.ato24.de/de/ato24-synth-wiv-combi-5w-30.html Вид и количество: ATO24 MOTORENÖL SYNTH WIV COMBI 5W-30 - 2x5L и ATO24 MOTORENÖL SYNTH WIV COMBI 5W-30-1х1 L Стойност на поръчката: (1x3,99 + 2x 18,50)*1.9675 = 80,65 лв. Начин на плащане: парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: чрез куриер*
  6. 1 точка
    Според мен: Проблемът идва от гумичките на клапаните. Оригиналните са с бял цвят на пружината за всмукателните клапани и с черен цвят на пружината за изпускателните (по спомен). Има разлика в самите гумички и ако ги размениш (или са от един тип - универсални) обикновено се стига до твоята ситуация. Поръчай си оригинални гумички - питай fenabg.
  7. 1 точка
    Че какво заключение може да се направи от сравнение на цвета на хартията?
  8. 1 точка
    Здрасти и за много години, Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-fo-sae-5w-30.html Вид и количество: RAVENOL FO SAE 5W-30 (1x5L) Линк: https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-20.html Вид и количество:  PETRO-CANADA SUPREME SYNTHETIC 5W-20 (1x4L + 2x1L) Линк: https://www.ato24.de/en/honda-atf-dw-1.html Вид и количество: Honda ATF DW-1 (1х4L) Стойност на поръчката: (29.95 + 24.95 + 2*4.95 + 54.56 + 5.99)*1.9675 = 247 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД утре сутрин 06.01.2020 Начин на получаване: - Лично в кв. Малинова долина Благодаря. Поздрави
  9. 1 точка
    Става въпрос за Маслен филтър за Honda CR-V 3 2.2 i-DTEC 4WD - 150 коня дизел N22B3 Мой приятел закупи оригинален такъв. Който се оказа Mahle произведен в Австрия.Произведе 21.04. 2016 Закупи също и Mahle произведен пак в Австрия произведен 03.09, 2020 Първо разочарование,филтрите на са опаковани в нищо предпазно,само кутията която го предпазва може би само от прах Второ разочарование оригиналния филтър произведен 2016😨,видно от снимката. Това което е повода за недоволството е видимо разликата в цвета на хартията като на този ОЕМ от 2016 много по-тъмна. Според вас годен ли е този филтър. Филтъра е купен от https://honda-solaray.bg/category/107/masla-honda.html Маслата закупени от там са с прасна дата на наливане.
  10. 1 точка
    На сточна гара в София преди 2-3 години ми програмираха 2 за около 60 лв с нарязването. Вече имам общо 3, като слотовете на колата са точно толкова, тоест ако някой има стар ключ, вече няма да е активен.
  11. 1 точка
    Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-vsi-sae-5w-40.html Вид и количество: RAVENOL VSI SAE 5W-40 1x5L Стойност на поръчката: 38.95*1.9675 = 76.63 лв Начин на плащане: Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: чрез куриер*
  12. 1 точка
    Здравейте. Включвам се с: Линк: https://www.ato24.de/de/motul-8100-x-clean-efe-5w-30.html Вид и количество: Motul 8100 X-Clean EFE 5W-30 - 1x5L Стойност на поръчката: 44,90 *1.9675 = 88,34 лв. Начин на плащане: парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: чрез куриер*
  13. 1 точка
    Линк: html#https://www.ato24.de/en/honda-atf-dw-1-0-946-l.html Вид и количество: HONDA ATF DW-1 3броя х 1L Стойност на поръчката: (3x12.99)*1.9675 = 76.70 лв Начин на плащане:- Парите ще бъдат предадени лично Начин на получаване - Лично в Малинова*
  14. 1 точка
    Не може да е кормилен накрайник, защото това лято ги смених с нови на CTR (взети от Fena). А тупкането го имаше и преди смяната и след смяната на накрайниците
  15. 1 точка
    Разликата в тези и ОЕМ свещите не е в качеството и производството (от 1 място излизат), а в тестването. 10% от тези, спрямо 30% от "Н" брендираните. Сметнали са че повече е по-скъпо, отколкото разход за мин. % рекламации, но който иска "маркови" - бецален.
  16. 1 точка
    Здравей Насе, една поръчка и от мен. Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-sfe-super-fuel-economy-5w-20.html Вид и количество: RAVENOL SFE SUPER FUEL ECONOMY 5W-20 1х5 литър Стойност на поръчката: (1*50.95)*1.9675 = 100.25 лв Начин на плащане: Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване - чрез куриер (ще пратя л.с. с данни)
  17. 1 точка
    Тапицирай си го според вкуса. Изрежи си щаблон от картон. Взени една плоскост фазер и я тапицирай.
  18. 1 точка
    Здравейте и Честита Нова Година! Поръчка и от мен: 1. https://www.ato24.de/de/ravenol-dot-4.html RAVENOL DOT 4 1.0 L (6.99 EUR) 1 х 1 литър 2. https://www.ato24.de/en/ravenol-fds-sae-5w-30.html RAVENOL FDS SAE 5W-30 5.0 L (40.95 EUR) 1 x 5 литра Стойност на поръчката: (1*6.99 + 1*40.95) * 1.9675 = 94.33 лв. Начин на плащане: Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД - сега ги пускам Начин на получаване: чрез куриер Благодаря!
  19. 1 точка
    Покарай я малко да загрее хубаво и като изстине пак провери нивото в радиатора, ако е догоре, значи всичко е точно. В разширителния на студено трябва да е между мин и макс.
  20. 1 точка
    @Митко Йотов, риск няма и с другите NGK на които не пише Хонда, просто не са 150лв по-скъпи. Еднакви свещи в различни кутийки, Хонда не прави свещи, не прави ремъци както и масла. Да, ОЕМ нещата си е благо да си ги купува човек но не при всички части е нужно, просто защото алтернативите не се различават като в този случай. Свещите които не са брандирани с Хонда също карат до 100 000км. Тези са ми текущите които бяха на прИмоция с цена малко под 100лв 4 бройки.
  21. 1 точка
    Определено без подходяща фуния работата не става както трябва. Обиколих всички магазини наколо и се върнах с наръч различни фунии, една от които влезе и стегна без рязане. Направих и тапа с дръжка, като извадя фунията да не изтече антифриз. Напълних разширителния съд между MIN и MAX (горе-долу, защото не се вижда добре). През фунията влезе малко и като запалих взе да вдига нивото във фунията. Чаках доста докато се включи първия път перката и долях докато спря да поема. През цялото време излизаха балончета въздух. Чаках докато спряха да излизат, а перката се включи за четвърти път. Вече имам и парно. Изгасих двигателя, извадих фунията. Гърловината на радиатора си беше пълна, затворих капачката и ще чакам да изтине. Какво да проверя, разширитенлния съд до къде трябва са е при студен двигател? Предполагам ако има какво да дърпа още радиатора ще дръпне от там.
  22. 1 точка
    Иво, добавям ти презентацията като прикачен файл. Течната фаза вече е на доста време. Ако може да споделиш надве-натри впечатления като монтажник и потребител. Благодаря! 1609707623_JTG20LIGHT20italiano20202028129.ppt
  23. 1 точка
    Дефиниция за заврян зет: - Магаре, вързано за слива у чужд двор.
  24. 1 точка
    Привет. Ч.Н.Г. Здрави да сте всички и успешни. Ето и моята поръчка: 1. https://www.ato24.de/en/motul-8100-x-clean-fe-5w-30-5-l.html MOTUL 8100 X-CLEAN FE 5W-30 5 L (€33.75) 1 х 5 литра; 2. https://www.ato24.de/en/ravenol-dlo-sae-10w-40.html RAVENOL DLO SAE 10W-40 5 L (€20.95) 3 х 5 литра; Стойност на поръчката: (1*33.75 + 3*20.95) *1.9675 = 190,06 лв Начин на плащане:- Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД днес. Начин на получаване: - с куриер, адрес на лично ще уточним.
  25. 1 точка
    Здравейте, ще се включа в поръчката: Линк: https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-0w-30-1-l.html Вид и количество: PETRO-CANADA SUPREME SYNTHETIC 0W-30 1 L 5*1 l Стойност на поръчката: 5*4.95*1.9675 = 48.70 лв Начин на плащане:- Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД, утре на 6-ти януари, около обяд. Начин на получаване - Лично в Малинова*
  26. 1 точка
    То хубаво свещи ама 250лв, прекаляват. Не са някои подгревни супер специални. Има NGK за по 100-120лв комплект 4 бройки същите.
  27. 1 точка
    Въздушните филтри – двигателния и купето, много зависят от експлоатационните фактори. Като минат 6м ги погледни и поизтупай и сам реши на колко км ще ги сменяш. Относно свещите – ако се препоръчват само иридиеви, не бих сложил обикновени.
  28. 1 точка
    Четох търговската спогодба - засега слагат нулеви ставки, НО! Информацията я имаше на едно място синтезирана за купувачите от Ирландия - при ВНОС (разбирай покупка от Англия) имат лимит от около 22 евро, при които няма да се плаща ДДС и около 200-300, при които няма да се плаща мито. И това е до месец юли някъде ... След това на всичко ще се плаща ДДС. Но английският търговец не трябва да начислява английско ДДС ако UK е страната на произход. Засега печелят евтините покупки. Покупките се утежняват, щото търговецът ще трябва да декларира стойности. Понеже всички пазаруват от Амазон (ще си спестя коментарите за него) - би трябвало: 1. Нещо, което струва грубо 20 евро да е показано на цена около 18; 2. При покупка върху нещото ще се начислят 20% ДДС, които Амазон ще събере от купувача автоматично. Как ще е в България - не знам, но за по-сигурно се пригответе за пазаруване като от Китай. Транспортните фирми (знаете ги) са най-засегнати от задаващата се бумащина и бюрокрация. А англичаните да са живи и здрави. В крайна сметка си се отделиха
  29. 1 точка
    А как точно го смени този антифриз? След като се източи, се слага уплътняваща фуния и се пълни докато спре да поема, след това се пълни фунията до половина и се пали колата, след като загрее и отвори термостата започва да поема от антифриза във фунията и да изкарва въздуха от системата, като постоянно се следи да има антифриз във фунията, като спре да излиза въздух и респективно нивото на антифриз във фунията престане да намалява, махаш фунията и си готов. Разширителния съд се пълни между мин и макс.
  30. 1 точка
    Обут в нови обувки Акордът бе готов за зимата и за.........жичкаджията. Проблемът с подгрева на стъклото се оказа буксата, която влиза в самото стъкло. След запояването и подгревът тръгна без два реотана. Жичкаджията каза, че повече не може да направи. Има някакви алтернативни решения из нета, но засега не ме дразни много и си карам така. Сдобих се с две резервни дистанционни и остана музикалният "проблем". Единственото, което исках да променя в оригиналната аудио система Bose, беше плеърът. Оказа се, че има и усилвател, който си комуникира с този плеър и смяната му не е точно cut/paste. По-малкото зло беше, че "модерният" плеър, който имах, хич не се връзваше с дизайна на таблото измислен през миналия век. Жичкаджията предложи да сложи дигитален чейнджър на Bose плеъра за около 200лв с монтажа или другия плеър с преправяне на системата и без гаранция, че ако реша ще мога да си върна Bose-то, за 120-150лв според зависи колко ще се преправя. Нито един от тези варианти не ме устройваше и оставих нещата така. Все пак имах радио, CD (за което имах записани доста дискове) и си взех един читав трансмитер, ако случайно реша да слушам нещо през телефона или от флашка. Вече можеше да се каже, че имам годен за ползване автомобил. И тогава дойде пандемията. В следващите 4-5 месеца не успях да изгоря един резервоар бензин..........
  31. 1 точка
    За много години, живи и здрави да сте всички и много безаварийни километри/мили (в зависимост какво пише на километража )! Не шашкайте чак толкова човека, нищо страшно няма, просто ще му сложат нов софтуер (без да си търси филтъра) и всичко ще се оправи. Няма нужда да се махат датчици, просто буксите им се откачат. За цената не бих казал, че е ниска особенно ако си е оствил и филтъра и не е искал след премахването да качва коне. Жалко, че не е успял да го спаси този филтър, но пък проблемите му са решени за винаги (или по-скоро ще ги реши с последващото посещение)! Със здраве и само напред!
  32. 1 точка
    Здравей колега, набързо проверих в алиекспрес и излезна, че има. Може да потърсиш, за месец и нещо ще дойде. Такива може би? https://www.aliexpress.com/item/4001023161138.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.7c0860cfBoM8b9&algo_pvid=f98d1184-8287-46b1-a137-359f7eef0e46&algo_expid=f98d1184-8287-46b1-a137-359f7eef0e46-28&btsid=0b0a555e16096070834025004e61e5&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_,searchweb201603_ Или тези по-тесните: https://www.aliexpress.com/item/32812134240.html?spm=a2g0o.detail.1000014.17.1c3069b3skf0xM&gps-id=pcDetailBottomMoreOtherSeller&scm=1007.14976.205978.0&scm_id=1007.14976.205978.0&scm-url=1007.14976.205978.0&pvid=e56f42eb-03a7-49a0-8be3-f0c3de7cbd33&_t=gps-id:pcDetailBottomMoreOtherSeller,scm-url:1007.14976.205978.0,pvid:e56f42eb-03a7-49a0-8be3-f0c3de7cbd33,tpp_buckets:668%230%23131923%2364_668%23888%233325%235_4976%230%23205978%2314_4976%232711%237538%23988_4976%233104%239653%234_4976%234052%2318551%2371_4976%233141%239887%235_668%232846%238107%231934_668%232717%237564%23689_668%231000022185%231000066059%230_668%233422%2315392%23831_4452%230%23194213%230_4452%233474%2316498%23684_4452%234862%2322449%23550_4452%233098%239599%23773_4452%233564%2316062%23556
  33. 1 точка
    Швабите твърдяха, че чек-ът е светнал заради ЕГР. Изчистили грешката, но пак светнал и при прогнозна цена за нов ЕГР клапан плюс труд от 500 евро предишният собственик оставил колата да се продава и си тръгнал с друга. Не знам доколко е вярно това, но след като се прибрах се сдобих с един ELM 327 и наистина даваше грешка Р0401 или Р0407, което си е баш ЕГР. След изчистване понякога светваше след 5км, понякога след 300км. Накрая ми писна да чистя грешки, гледах клипче как се сваля и почиства ЕГР клапана и го третирах със спрей за нагари. Оттогава мина почти година и все още не е светвал чек-а т.е. май наистина е било от това. Но да си продължа историята.......... След прибирането в България закарах колата да я огледа майстор за нещата, които не можеха да видят с просто око при покупката. Още при дилъра видях, че има драма с дръжките на задните врати, а по пътя разбрах, че не работят пръскалките за предното стъкло. Оказа се, че и подгрева на задното също не работи, а задните накладки им е време да се сменят. Освен това по документи ангренажният ремък беше на над 40к км, маслото на 8к км, а антифриз и спирачна течност не се знаеше кога са сменяни. Уговорихме се да се поръча каквото трябва, а докато дойдат частите минах през КАТ за регистрация. След обслужването останаха нерешени проблемите с подгрева на задното стъкло и дръжките на вратите. Майсторът каза, че за първото не се наема да го прави, а за второто трябват нови дръжки. Тук се появи и един друг проблем. Вече беше началото на ноември, а колата ми я продадоха само с летни гуми. Който е карал такъв Акорд знае, че размерът 195/60/15 не е много разпространен и тъй като държах на гуми с пресен ДОТ се наложи да ги поръчам и съответно изчакам няколко дни. Нали спестих пари при покупката на колата, реших да си взема втори комплект джанти докато чакам. Тук отново предлагането е ограничено, но за мой късмет се сдобих с прясно пребоядисани оригинални джанти от Прелюд 4 Както се вижда на снимката Акордът се оказа 5-врат. Странно, но практично решение при положение, че не се предлага комби версия за този модел. В последствие се оказа, че лифтбеците обикновено са с доста скромно оборудване - често липсват дори подлакътник и термометър за външна температура. За мое щастие първият собственик беше спестил само от навигация и кожен салон с подгрев. Климатикът всъщност е климатроник и седи на таблото доста по-изчистено от трите врътки на обикновения климатик. Имам си и автопилот, шибидах, халогени, а музиката е заводско инсталирано Bose (за което ще разкажа по-нататък). По съвет на приятел с такъв Акорд не побързах да купя нови дръжки на вратите, защото било възможно да се оправят старите. В моят случай наистина се оказа възможно. За съжаление нямам снимки от процедурата, но и на двете задни дръжки се оказа счупено едно и също палче. След като се разглоби вратата до дръжката следва фиксиране на счупеното със секундно лепило, прокарването на рапидка, за да се свържат двете счупени части и заливането на всичко това с двукомпонентно лепило. Според мен след тази операция дръжките стават последното нещо, което ще се счупи в тази кола Останаха "жичкаджийските" проблеми - подгрева на задното стъкло и желанието да сменя оригиналния плеър с модерен, какъвто имах в шкафа. Също така имах два ключа, но само едно дистанционно, което също си беше проблем. По-нататък ще разкажа как се преборих и с тези драми
  34. 1 точка
    Не знам при теб как е, но при мен картерът е с двойно дъно. През щеката не мога да източа цялото количество, защото маркучето опира до горната преграда и до там...
  35. 1 точка
    Здрасти отново. Правил съм 3пъти принудителна регенерация, като последният път, индикацията беше с удивителен и ни пусна трудно от втория път. Принудителната регенерация се прави само на място и диагностиката си определя оборотите и времето - първо почва с около 3000х.за около 4/5минути, после за около 20-на минути, поддържа 2000х.об. и пак завършва с малко по-високи. По принцип, не е хубаво да се прави принудителна регенерация, повече от 3 / 4 пъти. То стигнеш ли тези пъти, значи филтъра е запушен доволно и е хубаво да се свали и почисти. Ако си чел темата, си разбрал, че при мен правеше регенерация през 100-на км. и индикацията ми светна 3 пъти в рамките на около 2/3 месеца. След последния път, реших да не я мъча повече и свалих филтъра и го пратих във Варна. Резултата е невероятен и от тогава до ден днешен, нямам никакъв проблем, няма пушеци, миризми и други, стана и доста икономична,също не мога да разбера кога сама си регенерира - а колата се кара предимно градско и на къси разстояния. Ако след време пак се запуши, отново ще го пратя за почистване, но няма да го премахна.
  36. 1 точка
    Здрасти колега и ето ти моето мнение: 1 - Смени "майстора" , тоя си няма и понятие нито от ДПФ, нито дори и от това , как е при Хонда. 2 - Щом индикацията е с удивителна и до Франция да я караш, няма да се оправи - трябва принудително софтуерно. 3 - Щом ДПФ-а е запушен, или неволно си прекъсвал няколко пъти регенерациите, е нормално да покачва нивото на маслото. 4 - Не карай/не мъчи колата така, а намери някой с читава диагностика, да ти пусне принудителна регенерация. 5 - Ако не стане от първия път, оставете я за известно време и опитайте пак , ако има някакъв проблем, читавата диагностика, ще ви каже какво да направите - примерно ако има опасност от някакъв потенциален проблем, от вдигането на голямата температура, ще ви посъветва да отворите и вдигнете предния капак, за да не стане беля. 6 - Ако не може да се пусне принудителна регенерация и втория път, не я мъчи повече, защото може да повредите/стопите филтъра и след това няма да може да се почисти - това ако решиш да го изпратиш за почистване и да го запазиш на колата. 7 - Дали ще го почистиш и запазиш на колата, или махнеш, си е твое решение - аз лично не съжалявам ,че го почистих, а не го премахнах. Успех в решението.
  37. 1 точка
    Здравейте, виждам, че не става дума за Варна, но да кажа и аз как се получи при мен тази услуга, да има за сравнение. Колата е 2006та година. Става дума за "Топключари" (ако се сметне за реклама, няма проблем да бъде премахнат коментара). Всичко ми струваше 130лв - ключ от тях, нарязване, обучение, около час и половина колата при тях. Забелязах също, че копчето за отваряне на багажника трябва да се задържи малко повече от на оригиналния ключ, но пък не го считам за проблем. В момента карам с този ключ да го тествам, а и да си пазя оригиналния. За сравнение - в Хонда: - ключ без копчета (отключване, заключване и багажник) - 150лв - абсолютно същия ключ (с копчетата) - 460лв
  38. 1 точка
    Еми пичове, като е стара я затварям. Баси хората сте честно.. Като отворят нова - що отваряш нова, писано е вече сто пъти по тоя въпрос. Като пишат в някоя стара - иии що пишеш в толкова стара тема. Няма угодия. Добавихте ли нещо полезно? Не. Отговорихте ли на petyodenev? Не. Хванахте се за няква дреболия просто щото ви се пише нещо Ако 2015 е старо не знам що не караме всички последен модел Хонди.
  39. 0 точки
    Абе тия вашите постове по горе,не са ли расова дискриминация...?Внимавайте ей...!
  40. 0 точки
    Брех,тамън да кажа... ама съм с дизел и видях,че не може.
  41. 0 точки
    Отива един дядо в аптеката и гледа млада красива аптекарка! - Моме една виагра от 100мг.! Качило се момичето на една стълба, към най-горните рафтове, но била само с престилката, отдолу гола, лято е, да се проветрява! Гледал дедото мигал, въртял глава, па рекъл: - Моме, нема да купувам, проблема е в бабата!
  42. 0 точки
    При тъщата... – Здрасти мамо, идвам ти на гости за час-два... – А бе ненормалник, ти луд ли си, що ли си?! Не те дишам, я си обирай крушите и да те няма... – А бе Норче, стига вече с тая "война"... аман... Ей на ти 20 лв. сипи по една ракия, направи една салата и да живеем като хората... Оная сипала ракийка взела 20 лв. – А бе мамо, я направи една хубава вечеря, така... ето ти 40 лв. ако няма нещо в хладилника, вземи и тия 50 лв. иди долу до магазина и купи... Тъщата вече се усмихнала и се разтичала... слязла до магазина накупила каквото трябва, омесила баница, направила вечеря както си му е редът... – Еее, я вземи сега тия 40 лв. иди купи студена биричка, малко сладолед, някоя и друга пура... Оная тича надолу... В тоя момент звъни мобилния на нашият човек: – Алоооо, милоооо... даде ли пенсията на мама? – Таман и преведох последните 40 лв. слънце, и тръгвам към нас... Недей да готвиш - вечерял съм...
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...