Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/03/21 in all areas

  1. 3 points
    Колеги,бъдете здрави и постигайте мечтите си!За много години!!!
  2. 2 points
    https://forums.hondabg.com/forum/48-алтернативни-горива/
  3. 2 points
    Брех,тамън да кажа... ама съм с дизел и видях,че не може.
  4. 2 points
    Да, него можеш да го сменяш на всяко второ опресняване (разбирай „смяна“) на маслото на автомата. Да, без горивния. Той се сменя на по-голям пробег. Погледни си в ръководството на колата за интервалите на обслужване. Може би ще обърнеш внимание и на неща, на които не си, а не е лошо. Например спирачна течност (не си споменал). Иначе, за груба информация, горивният филтър при 7ма генерация се сменя на 80хил км или 4 години – което настъпи първо. При теб няма да е твърде различно.
  5. 1 point
    Колега, това което искаш не е невъзможно, но е много трудно и скъпо. Нашите конзоли са с хоризонталните плъзгачи и 1 дин слот за медия. Много рядко, но някои модели основно в япония и америка излизат с конзола, където е с врътки за парното и място за 2 дин. Ето тази от снимката. Ако искаш да правиш тази конверсия, не е достатъчно само това, което виждаш - пластмасата, сменят се и пътищата за въздуха, мисля че част от инсталацията, кабели, букси и като цяло да си намериш целият комплект неща, за да си го направиш е доста трудно, да не кажа невъзможно. Мисля, че имаше едно момче преди време продаваше уж всичко необходимо и цената беше 600-700лв. За мен е неоправдано скъпо. Виждал съм къстъм проекти, където на 3д принер се правят адаптери за 7 инчов таблет или 2 дин и се слагат под запалката, където е барчето. Лично мнение: Колата е с доста лоша акустика, ако гониш звук - забрави, трябва да изсипеш 1 торба пари за вибро и звукоизолация, да си пуснеш нови по-дебели кабели за всичко, да си правиш някакви адаптери и за елипси/говорители отзад и т.н. Минал съм през тоя път, постигнах някакво средно ниво, но като се качиш в която и да е 5-6г по-нова кола, дори фабричните медии се чуват по-добре от музиката ми в Сивика. Ако гониш навигация, БТ, клипчета, камери и тн - вземи си една читава поставка за таблет/телефон, едно таблетче или някой смартфон 2ра ръка, пусни му 1 захранване и си го дръж винаги в колата. Във всеки останал случай си вземи едно плеърче за 100-150лв с флашка, бт, аукс и си слушай музика.
  6. 1 point
    Много бързаш,то те не знаят,какво ще е и как...!
  7. 1 point
    Между пукотевицата от пуканки и пиратки, да ви пожелая весело посрещане на 21-вата година от 21-вия век. Както сме по трапезите, все така да сме - коги сме най-зле. Народа го е казал - ти ми дай свинско и винско, па ме чекай да умрем. Сили имаме - здраве да е, другото че си го купиме. А па китайците, тяхната кожа :), мъдреят че кризата за едни е възможност за други. Гледайте да сте от вторите! Бъдете ведри, телом и духом и носете радост на околните, че да ви се връща! Действайте по плановете и мечтите си, че да се сбъдват, щото Бог дава, ама в кошара не вкарва! Карайте си Хондите с кеф и ги дръжте в кондиция и обороти, че все ще изскочи от некоя пресечка некой Галфон. Да отритнем старата, че тегава беше, но ще отшумява бавно, и да гледаме напред! А, току поглеж, може и да се видиме, па да се ръкостиснеме, па да се раздумаме, и те така, те.
  8. 1 point
    Твоята тема е само за СТЪКЛОТО. Напълно съм съгласен, че няма проблем да се сложи ляво (пътническо) СТЪКЛО за десен волан в КОРПУСА на външно ляво (шофьорско) огледало на кола с ляв волан. Няма да има никакъв проблем с ел.регулирането на стъклото. Единственото неудобство ще е, че образът, който виждаш в огледалото за десен волан ще е по-отдалечен, отколкото трябва да е, ако си със стъкло за ляв волан. За мен, тези две обяснения означават, че лявото огледало (говоря за целия корпус, тяло, основа, пластмасова коруба, или, както там го наричате) на @Deskata е от кола с десен волан. Каквото и стъкло да сложиш в такъв корпус, видимостта никога няма да е каквато трябва да е.
  9. 1 point
    Предлагам всеки просто да си каже мнението и да остави и останалите да направят същото. Не е нужно някой да се защитава, че е прав, да обясни защо другия греши и пр. когато тонът излиза от добрия.
  10. 1 point
    Потърси тези които са го направили,все пак те трябва да знаят отговора на тези твои терзания.
  11. 1 point
    За спирачната течност 4г е много. На 2г се сменя, максимум 3. За останалите неща нека отговаряме на въпросите на колегата. Все пак той не е питал „помогнете, как да обслужа колата“, а пита конкретни неща. След като си погледне ръководството може да му изникнат и други въпроси. Иначе така във форума можем към 100 неща да го насочим да провери дали са както трябва.
  12. 1 point
    Не написа какво реши с свещите,някой свали ли поне да ги погледне. Антифриза ако нямаш инфо да е сменян някога е хубаво да се подмени и той. Спирачната течност както писа колегата се подменя на всеки 3-4години. В какво състояние са дисковете в ръководстото има сервизни лимити при които те трабва да се сменят. Ти си с електрическа кормилна рейка нали.
  13. 1 point
    Никога не бива да се прави това, което си направил. Изгорил си бобината (ignition coil). Провери я.
  14. 1 point
    Здравей колега, набързо проверих в алиекспрес и излезна, че има. Може да потърсиш, за месец и нещо ще дойде. Такива може би? https://www.aliexpress.com/item/4001023161138.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.7c0860cfBoM8b9&algo_pvid=f98d1184-8287-46b1-a137-359f7eef0e46&algo_expid=f98d1184-8287-46b1-a137-359f7eef0e46-28&btsid=0b0a555e16096070834025004e61e5&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_,searchweb201603_ Или тези по-тесните: https://www.aliexpress.com/item/32812134240.html?spm=a2g0o.detail.1000014.17.1c3069b3skf0xM&gps-id=pcDetailBottomMoreOtherSeller&scm=1007.14976.205978.0&scm_id=1007.14976.205978.0&scm-url=1007.14976.205978.0&pvid=e56f42eb-03a7-49a0-8be3-f0c3de7cbd33&_t=gps-id:pcDetailBottomMoreOtherSeller,scm-url:1007.14976.205978.0,pvid:e56f42eb-03a7-49a0-8be3-f0c3de7cbd33,tpp_buckets:668%230%23131923%2364_668%23888%233325%235_4976%230%23205978%2314_4976%232711%237538%23988_4976%233104%239653%234_4976%234052%2318551%2371_4976%233141%239887%235_668%232846%238107%231934_668%232717%237564%23689_668%231000022185%231000066059%230_668%233422%2315392%23831_4452%230%23194213%230_4452%233474%2316498%23684_4452%234862%2322449%23550_4452%233098%239599%23773_4452%233564%2316062%23556
  15. 1 point
    Да, за външната температура (за климатроника е) е и не е добре да се мятка, но едва ли това с фаровете е от него.
  16. 1 point
    - Как изкара новогодишната нощ? - Ами започна добре, после стана по-добре, а накрая се получи толкова добре, че още ми е зле.
  17. 1 point
    Трябва да видите как ще е извънградско разхода. Няма много хора с тоя мотор и трудно ще се даде адекватна оценка дали не е завишен . Може да си е нормален,пък и примера е малка кола и не е редно да се правят сравнения с нея. Това е по голямо , по тежко, с по гадно въздушно съпротивление и редица други фактори, които му намаляват икономията.
  18. 1 point
    Малко е извън темата, но да постна един линк към оригинални части от Япония или САЩ. Може да намерите номера на всеки болт по колата, но доставката е около 30 долара ако не се лъжа.. https://honda-europe.epc-data.com/
  19. 1 point
    CARPERA, спри се бе човек, ако не можеш да бъдеш полезен на някого със знания, умения то поне не му "цапай" темата с излишни и безсмислени постове. След като си толкова добре запознат с agm батериите сменяй твоята с такава и се върни отново тук след година да ни съобщиш колко са скъпи и некачествени ... или как отново си попаднал на менте в бг.
  20. 1 point
    Историята на маслото на @goga - 1, 3 и 4 тест, тъй като 2-ри е сниман на просвет при други условия и не е годен за сравнение: Дисперсията е равномерна. Маслото все още е способно да поема нови замърсявани и да ги задържа в себе си - за това се съди по запазване на размера на зоната на дифузия и липсата на големи (окрупнени) парчета сажди в нея, както и по потъмняването на най-крайната зона на капката - вижте средната и последната капка и как най-крайната зона (самия край на капката) е потъмняла/пожълтяла. Това е сигнал за поредната вълна от натрупване на замърсявания, която стига от центъра на капката до нейната периферия. Колко още ще продължи това е трудно да се прогнозира. Просто го следи на всеки следващи 1000 км. Следващо потъмняване на най-крайната зона и промяна на размера на зоната на дифузия може да е сигнал за смяна на маслото.
  21. 1 point
    Все още натрупва в ядрото. Насища и дифузната зона. В самата периферия се забелязва малко чисто масло. Нормално изглежда за добре работещ дизел и експлоатацията. Ще помоля за по-подробен анализ emod. Аз не съм много вещ в дизеловите капки...
  22. 1 point
    Трябва да се свали и занесе при хората които рециклират за да видят какво и има. Няма как да се каже ей така както е на колата. Може да почуква и друго а да мислиш, че е рейка.
  23. 1 point
    Днес стигнахме до заветната цел...колата да НЕ тресе след много мъки и куп неизвестни.При мен проблема беше породен от луфт м/у дясното вътрешно каре(чашата) и междинния вал който влиза в самия диференциал.След няколко неуспешни опита със нови карета(китайски) febest,sumo и т.н. ефекта беше нулев.Оригиналното дясно каре беше с язва и колата тресеше и при скорост от около 40км/ч и при по-висока към 100км/ч.След смяната с китайско остана вибрацията при 40,но карето не издържа като материал както се вижда на снимките по-горе...След много умуване и консултация със местен диагностик на ходова част на когото съм много благодарен,беше 99% сигурно че проблема е в луфта на шлиците.Препоръчаха ми фирма в София която се занимава изцяло само със такава дейсност и така се стигна до поредното разглобяване на колата.Хората от въпросната фирма изрично ми казаха да пратя ОЕ карето понеже афтърмаркет каретата не подлежат на ремонт и лагерите на трипода са иглени и се движат само аксиално и от там се създава съпротивление.Днес ми изпратиха дясната полуоска рециклирана,съответно я монтирах на секундата за 10мин и ВОАЛА.Надявам се този пост да е полезен на хората които още се борят с този глупав недъг.Ако някой иска координати или има някакви други въпроси насреща съм Лека вечер на всички.
  24. 1 point
  25. 1 point
    Здравейте! Когато автомобилът е натоварен и особено при движение по наклони, автомобилите с ксенонови фарове имат и допълнително оборудване за движение по вертикала на фаровете поради особено силния светлинен поток и вероятността да бъдат заслепени водачите на насрещнодвижещите се ППС. Какво става, обаче, ако системата ни не работи? Отговорите са три: - не ни е еня за останалите участници; - "спускаме" фаровете ръчно; - отстраняваме проблема и се наслаждаваме от шофирането. Първият отговор за притежателите на автомобил с емблема от една буква "H" (ненаклонена!) не е вариант, затова директно преминаваме към отговор номер 2. Краткосрочното решение е с ключе 5 да спуснем фаровете до положение, което е приемливо както за нас с проблем при нас, така и за другите участници в движението като потенциални потърпевши. Става чрез определената за целта "врътка", която се намира на моторчето, движещо фара, а именно: За отстраняването на проблема и отг. 3 ще са ви необходими малко повече познания. Тях можете да откриете тук: https://omanual.ru/Honda/CR-V/3/145.HTML В общи линии е необходимо да знаете няколко неща: На задните и предни колела се намират датчиците за положението на автомобила. Те представляват датчик на Хол и рядко се чупят. Обикновено има окислени крачета (пинчета). Доста срещан проблем е самият лостов механизъм, за който можете да прочетете повече и видите нагледни решения тук или по-долу: Над педала на газта се намира и модула за управление на фаровете. Той рядко дефектира и едва ли ще имате проблеми с него. Изглежда така: Отпред на самите фарове са гореспоменатите електродвигателчета. Как бързо и лесно да стесним кръга за възможните причини при проблем: с волан изцяло навит надясно, откачате предния датчик от моста (ключе 10). Откачате една от буските на моторчето на фара и с мултицет замервате напрежението в средата на буксата (розов кабел) с маса (някъде по колата или светло син кабел на самата букса). Напрежението трябва да се променя при местенето на лоста на датчика. Това ви гарантира, че датчикът и модулът за управление са наред. Аналогично с датчика на задния мост (може би ще имате нужда от канал) за да премахнете него като проблемен. Ако и там не даде проблем, а напрежението варира при местенето на датчика, тогава е почти сигурно, че проблемът е в електродвигателчето/тата. Техният номер е 00787854. Понеже оригиналните са доста скъпи, можете да си вземете втора употреба от VAG групата и да преместите механизма вътре от единия на другия по следната аналогия: https://www.drive2.ru/l/5555092/ При всеки подменен елемент е необходимо да извършите обучение на системата: окъсявате с кламер, кабелче или друг проводник крачета 4 и 9 от OBDII буксата под волана, давате на контакт и в 5 секунди време изключвате и включвате 3 пъти фаровете, като на четвъртия път ги оставяте включени/да светят. Ще видите как се местят надолу-нагоре с което самообучението приключва както на това видео: В общи линии с един сравнително елементарен тест можете бързо да си откриете и отстраните проблема си. При мен бяха изгорели платките на електродвигателите и се наложи всичко да прочета, затова и го споделям тук. Боби
  26. 0 points
    Да не е била Кралицата...!
  27. 0 points
    Питали една готина мацка: -Защо нямаш татуси, модерни са? Тя отговорила: - Ти виждал ли си на Ролс Ройс лепенки бе?
  28. 0 points
    За много години колеги. Живи и здраве да сте както вие така и вашите семейства. Гневна жена на улицата крещи на някакъв пиян навлек: – Ти какво си мислиш, бе! Ами че ти си последният, с когото бих преспала! Навлекът не пада духом: – Добре! Ще кажа на другите да не се редят след мен!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00
×
×
  • Create New...