Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 30.12.2020 in all areas

  1. 1 точка
    Като цяло бих и простил всичко само заради визията и кокпита, и я препоръчвам на всеки, който е на половината ми години. Следейки историята на модела, тя вероятно ще си остане един от трите най-добри Сивика за всички времена.
  2. 1 точка
    Потвърждавам написаното от @Rakeem Не съм сменил много коли но това определено е една от най-стабилните които съм карал. И при завои и при леки неравности по настилката с хубави летни гуми не съм имал абсолютно никакви "поддавания".
  3. 1 точка
    Е то торсиона не е състезателно окачване, но иначе съм взимал завои с обратен вираж и множество неравности и като цяло много кофти настилка( след Мирово посока Костенец има такъв, та дори S образен) с около 90-100 и не съм усетил поднасяне на задницата, камо ли пък отскачане, държи се много добре за предназначението си, а и надали от Хонда ще сложат същото окачване и на Тайп Р версиите, ако не става. Иначе кожата в моята кола е естествена, за другите не знам.
  4. 1 точка
    Това поведение на съединителя определено не е нормално при хондите, а и при повечето нормални коли. Може би е дошъл ред да се смени и долната помпа на съединителя.
  5. 1 точка
    @ceco_accord, като на Сивик 8-ма генерация беше задното окачване. Цял мост, няма носачи най-общо казано. Съответно и цената беше малко по-ниска като нова Здраво но грубо та БГ едишън...
  6. 1 точка
    Ама нема къде а кацнат.
  7. 1 точка
    Струва ми се, че джамбазите доста са поработили по тази кола (дано това е последното което откриеш). Най-лесно им е било да сложат стъкло от дясна дирекция , че се намират по-лесно, а са и по-евтини. Не харесвам огледалата които имат ивица за мъртва зона, още повече, тези прекалено извитите , защото не дават реалните разстояния (но това е субективно мнение). Ако се чудиш как е с оригинално огледало, просто като видиш някъде някое спряло такова CR-V и човека е там, просто го помоли да погледнеш, защото така ще придобиеш най-реална представа. Ако ти харесва си търсиш оригинално.
  8. 1 точка
    На мен лично твърдата возия не ми е проблем, що се касае до комфорта, проблем са ми последиците, тъй като се отразява на автомобила и почва да се 'раздрънква' и не само. Като я взех единственият паразитен шум идваше от сд-то, а сега започват да се обаждат и други неща, а и всички тези вибрации, които не се обират от окачването, оказват влияние и на 'хардуера', което си е проблем.
  9. 1 точка
    Това е нищо, аз цял апартамент обзаведох с Хондата, като всичко в него съм превозил с нея, говорим за гардероби по 240, кухня от-до, маси, мека мебел, легла, матраци и какво ли още не, така че твърдата возия, мога да кажа, че е единствения й кусур, но то само при нас, защото пътищата ни са като в Кербала след войната.
  10. 1 точка
    @dinko833, никой не те напада а обсъждаме защо повечето хора, включително и ти като си купят Сивик 8 и първата тема и въобще първият въпрос е "Защо вози толкова твърдо?". Така си вози и на 16 и на 18, сигурно и на 20 цола. Няма да стане много по-мека возията с по-малкият цолаж. Понеже темата ти е как да стане по-меко возенето, няма как да стане. Вози си така и леката корекция с цолажа временно дава надежда, че нещата са ок. При приличен асфалтиран път, разликата е минимална с някоя по-меко возеща кола. Ако разглеждаш темите за Сивик 8 ще видиш колко хора питат това. На мен ми е странно, защо човек който не му харесват няколко неща в 1 кола си я купува като не визирам теб специално а принципно. На доста места има масов хейт за този модел а всъщност колата е много добра за това за което е предназначена - семеен здрав градски хечбек с леко спортен характер, лека поддръжка, здрава и практична. Ако возията беше и по-мека, предполагам, че щеше да е една от най-продаваните коли въобще. P.S Превозих матрак на руло с размер 164/200 в позиция лек диагонал, без да притеснявам особено седящият до мен. Колко хечбека да се похвалят с това?
  11. 1 точка
    Швабите твърдяха, че чек-ът е светнал заради ЕГР. Изчистили грешката, но пак светнал и при прогнозна цена за нов ЕГР клапан плюс труд от 500 евро предишният собственик оставил колата да се продава и си тръгнал с друга. Не знам доколко е вярно това, но след като се прибрах се сдобих с един ELM 327 и наистина даваше грешка Р0401 или Р0407, което си е баш ЕГР. След изчистване понякога светваше след 5км, понякога след 300км. Накрая ми писна да чистя грешки, гледах клипче как се сваля и почиства ЕГР клапана и го третирах със спрей за нагари. Оттогава мина почти година и все още не е светвал чек-а т.е. май наистина е било от това. Но да си продължа историята.......... След прибирането в България закарах колата да я огледа майстор за нещата, които не можеха да видят с просто око при покупката. Още при дилъра видях, че има драма с дръжките на задните врати, а по пътя разбрах, че не работят пръскалките за предното стъкло. Оказа се, че и подгрева на задното също не работи, а задните накладки им е време да се сменят. Освен това по документи ангренажният ремък беше на над 40к км, маслото на 8к км, а антифриз и спирачна течност не се знаеше кога са сменяни. Уговорихме се да се поръча каквото трябва, а докато дойдат частите минах през КАТ за регистрация. След обслужването останаха нерешени проблемите с подгрева на задното стъкло и дръжките на вратите. Майсторът каза, че за първото не се наема да го прави, а за второто трябват нови дръжки. Тук се появи и един друг проблем. Вече беше началото на ноември, а колата ми я продадоха само с летни гуми. Който е карал такъв Акорд знае, че размерът 195/60/15 не е много разпространен и тъй като държах на гуми с пресен ДОТ се наложи да ги поръчам и съответно изчакам няколко дни. Нали спестих пари при покупката на колата, реших да си взема втори комплект джанти докато чакам. Тук отново предлагането е ограничено, но за мой късмет се сдобих с прясно пребоядисани оригинални джанти от Прелюд 4 Както се вижда на снимката Акордът се оказа 5-врат. Странно, но практично решение при положение, че не се предлага комби версия за този модел. В последствие се оказа, че лифтбеците обикновено са с доста скромно оборудване - често липсват дори подлакътник и термометър за външна температура. За мое щастие първият собственик беше спестил само от навигация и кожен салон с подгрев. Климатикът всъщност е климатроник и седи на таблото доста по-изчистено от трите врътки на обикновения климатик. Имам си и автопилот, шибидах, халогени, а музиката е заводско инсталирано Bose (за което ще разкажа по-нататък). По съвет на приятел с такъв Акорд не побързах да купя нови дръжки на вратите, защото било възможно да се оправят старите. В моят случай наистина се оказа възможно. За съжаление нямам снимки от процедурата, но и на двете задни дръжки се оказа счупено едно и също палче. След като се разглоби вратата до дръжката следва фиксиране на счупеното със секундно лепило, прокарването на рапидка, за да се свържат двете счупени части и заливането на всичко това с двукомпонентно лепило. Според мен след тази операция дръжките стават последното нещо, което ще се счупи в тази кола Останаха "жичкаджийските" проблеми - подгрева на задното стъкло и желанието да сменя оригиналния плеър с модерен, какъвто имах в шкафа. Също така имах два ключа, но само едно дистанционно, което също си беше проблем. По-нататък ще разкажа как се преборих и с тези драми
  12. 1 точка
    Не това е причината според мен. Спирачната течност е силно хидроскопична и абсорбира влага от въздуха. Щом капачката не уплътнява, е почти сигурно, че това се е случило. Спирачната течност е хубаво да се сменява през 2-3 години именно заради това, няма да сгрешиш ако я смениш сега. За вакуум може да си направиш експеримент с пуснати и спрени консуматори (климатик, подгрев на стъклата, фарове, т.н). При пуснати консуматори вакуума е по-силен и е нормално педала да поомеква, но не и да има разлика в спирането.
  13. 1 точка
    @tony® Твоето за момента е добре, но дали ще успее да изкара ще 3-4 месеца (1 година сумарно) не е съвсем ясно
  14. 1 точка
    Историята на маслото на @goga - 1, 3 и 4 тест, тъй като 2-ри е сниман на просвет при други условия и не е годен за сравнение: Дисперсията е равномерна. Маслото все още е способно да поема нови замърсявани и да ги задържа в себе си - за това се съди по запазване на размера на зоната на дифузия и липсата на големи (окрупнени) парчета сажди в нея, както и по потъмняването на най-крайната зона на капката - вижте средната и последната капка и как най-крайната зона (самия край на капката) е потъмняла/пожълтяла. Това е сигнал за поредната вълна от натрупване на замърсявания, която стига от центъра на капката до нейната периферия. Колко още ще продължи това е трудно да се прогнозира. Просто го следи на всеки следващи 1000 км. Следващо потъмняване на най-крайната зона и промяна на размера на зоната на дифузия може да е сигнал за смяна на маслото.
  15. 1 точка
    Ето една газова капка тогава. Тест трети. 1) Масло – микс 5/30 Petro-Canada Supreme Synthetic-1,8л и RAVENOL DXG-1,5л, маслен филтър KNECHT OC617. 2) Автомобил –Honda Civic D14Z6 бензин+газ 2005г. 3) Общ пробег на автомобила - 216 590км. 4) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 7770км. 5) Цикъл (извънградско/градско) - около 30%/70% 6) Средна скорост - ....... 7) Сезон на експлоатация – от 09.04.2020г. до 28.12.2020г. 😎 Моточасове – ........ 9) Изразходвано гориво - около620л газ и бензин(не знам). 10) Пробата е взета от загрят до работна температура мотор -на 10 мин. след като е изгасен ДВГ Капката е съхнала малко повече от 25ч. 11) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3,3л., несливаемия остатък не е източван. 12) Доливане на масло 0,6л. между тест1 и тест2 с RAVENOL DXG. 13)Режим на използване,къси преходи по 5-10км +извънградското 14) Предишно масло-Последните 3 смени с 5/30 Petro-Canada Supreme Synthetic,смени на 5000-7000км Снимката е сканирана с HP Officejet J4580 на 600 dpi Това са трите проби скан-пила-синусоида.Мисля да го хвърлям и да залея с RAVENOL DXG 5w30.Идеята е да изкарам остатъка от зимата(доколкото може да се каже зима на +16*)
  16. 1 точка
    @Nadia1 Пратих човек от съседната борса да я погледне. Коментара му беше, че я бива, хубава е. Толкова.
  17. 1 точка
    Тест четвърти. 1) Масло – Ravenol FES 0w30, маслен филтър Пурфикс. 2) Автомобил –Honda Accord дизел 2.2 2005г. 3) Общ пробег на автомобила - 178500км. 4) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 6900км. 5) Цикъл (извънградско/градско) - 5100км. извън градско и остналото градско на къси разтояния, като последните 700км. /межу третия и четвърти тест/ са само граско. Извън градското също не е от най-леките режими. 6) Средна скорост - незнам. 7) Сезон на експлоатация – от 24.08.2020г. до 28.12.2020г. 8) Моточасове – Нямам представа; 9) Изразходвано гориво - около 460л. 10) Пробата е взета от загрят до работна температура мотор - до 10 мин. след като е изгасен ДВГ 11) Обем на налятото чисто масло при смяната - 5,6л., несливаемия остатък не е източван. 12) Долято е 250гр. преди 700км. Качвам снимка на просвет. Под снимките е сканиран файла на 600 dpi и цветно сканиране. Ravenol Test4.pdf
  18. 1 точка
    Ноември 1998г. До тогава са били "в срок" оригиналните батерии на уредбата ми, блян от тийнейджърските ми години. Да имаш "уредба" или "компютър" по онези времена си беше истинска привилегия, не даденост, като днес. От времената, когато Филипс (тотално девалвирала марка за мен понастоящем) означаваше нещо. Или когато все още можеше да се намери нещо, произведено в Япония, камо ли ОЕМ батериите на холандска марка, които са възложени за производство от подизпълнител в страната на изгряващото слънце. И контраста с днес, когато повечето неща се правят точно, колкото да си изкарат "срока", а някои дори не успяват... И сега пак за батериите от снимката. Та, да - работят си и до ден днешен.
  19. 1 точка
    Няма как да излиза от завода с различни марки амове, така че по-вероятно е предните да са сменяни, тъй като принципно са със Закс. Аз си мисля, че Каябата са по-меки от автърмаркета на Закс, но не знам оем-а на Закс дали не е различен, примерно да е сингъл тюб.
  20. 1 точка
    CARPERA, хубаво е човек да носи на "градивна критика". По отношение на AGM-а е необходимо да си актуализираш информацията ...извън търговските съобщения/реклами. Сега леко по същество: оловен акумулатор максимално зарядно напрежние:2,4 волта на клетка; agm: 2,25-2,30 волта на клетка. Сам си направи изводите когато замениш единия с другия какво ще се случва. Агм-а може да е първенец по отношение устойчивост на вибрации, ниски температури, ниско вътршно съпротивлени и висок стартов ток, но отстъпва по отдаване на продължителен постоянен ток, необходим за поддържане на някои определени функции .... на автомобила. Та тоя тип аку-та са подходящи ако има автомобила старт/стоп система, съответно "алгоритъма на заряд" е съобразен с гореизброените особености + още много други. За това и посъветвах колегата по-горе първо да провери с какъв акумулатор е предвидено да работи бмв-то и после да търси проблеми в алтернатор, релерегулатор...
  21. 1 точка
    https://fakti.bg/avto/307646-koli-s-koito-ne-se-razdelash-poveche-ot-15-godini?fbclid=IwAR39MVV97xn6_48pgngCE819-w7zRsWMa0GXSs2st30hX1DpmUzkPnQx6hg
  22. 1 точка
    Death - Crystal MountainЗнам че има и фенове на тази музика в форума. След месец стават 9 години откакто Чък се спомина
  23. 0 точки
    Тоест, не е стандартното мултилинк, а торсионна греда? Що за птица е това?
  24. 0 точки
    @ceco_accord, преди няколко години ходих в Бултрако за нещо с един френд, не си спомням вече за какво. Спомняме си и 2-мата обаче един Акорд БГ едишЪн 7-ма генерация. Така си беше брандиран с фолиото на него - БГ едишЪн. Та специалното на Акорда беше, че е със заден мост Гледахме като изтървани и 2-мата. Те японците вероятно и това не са виждали.
  25. 0 точки
    За жалост е така - гумите са първият елемент от окачването и това което не абсорбират се разпраща по-навътре, а преодолялото защитата на пружини, амове, шарнири и тампони, влияе на купето и монтираното в него. От Хонда требе по 1 медал да ни дадат че им тестваме и поддържаме колите ежедневно и с десетилетия по пътища за които не са подозирали.
  26. 0 точки
    Аз си купих камина от Пещера, обиколих целите Родопи (4 дни) и после ходих на море на юг с камината отзад, а съм от Варна Това разбира се е едно от нещата, возили се отзад у сивику
  27. 0 точки
    Пичове проблема беше че смених гумите и гумаджията който ги монтира явно му е повреден манометара и ги наблъскал на 3.2 атмосфери, яко блъскане ви казвам сега са на 2.4 и всичко е наред благодаря на всички все пак. 😀
  28. 0 точки
    Ето как да омекотиш окачването стъпка по стъпка: 1. Изпускаш гумите до заводските препоръки. 2. Продаваш колата 3. Купуваш нещо високо дето вози като лодка или някой готин Мерцедес (извън 124 визирам). 4. Кефиш се на меко.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...