Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 20.11.2020 in all areas

  1. 3 точки
    @Митко Йотов Силно се надявам да не се занимавам повече с това нещо,защото ми скъси живота и портфейла.Но пари ще изкараме...нервите няма кой да ги върне Именно затова пиша за да може да стигне до масата,не малко хора карат такива автомобили,и най-вероятно не малко са минали вече през това нещо.За съжаление никой нищо не казва,защото явно както каза ти е "безценна информация".Но живи и здрави...на сила никого не можем да накараме
  2. 3 точки
    Конкретно при мен старото каре имаше доста дълбоки язви и не ставаше да се ремонтира.Момчетата ми предложиха да сменят само част от чашата и трипода,дадоха гаранция че няма да има грижи разбира се.В момента съм с чаша и трипод от 1.9TDI ,но въобще не ме интересува...крайния резултат е над всичко.Толкова време се боря с това нещо,че сега като го няма чак ми е странно...
  3. 3 точки
    Днес стигнахме до заветната цел...колата да НЕ тресе след много мъки и куп неизвестни.При мен проблема беше породен от луфт м/у дясното вътрешно каре(чашата) и междинния вал който влиза в самия диференциал.След няколко неуспешни опита със нови карета(китайски) febest,sumo и т.н. ефекта беше нулев.Оригиналното дясно каре беше с язва и колата тресеше и при скорост от около 40км/ч и при по-висока към 100км/ч.След смяната с китайско остана вибрацията при 40,но карето не издържа като материал както се вижда на снимките по-горе...След много умуване и консултация със местен диагностик на ходова част на когото съм много благодарен,беше 99% сигурно че проблема е в луфта на шлиците.Препоръчаха ми фирма в София която се занимава изцяло само със такава дейсност и така се стигна до поредното разглобяване на колата.Хората от въпросната фирма изрично ми казаха да пратя ОЕ карето понеже афтърмаркет каретата не подлежат на ремонт и лагерите на трипода са иглени и се движат само аксиално и от там се създава съпротивление.Днес ми изпратиха дясната полуоска рециклирана,съответно я монтирах на секундата за 10мин и ВОАЛА.Надявам се този пост да е полезен на хората които още се борят с този глупав недъг.Ако някой иска координати или има някакви други въпроси насреща съм Лека вечер на всички.
  4. 2 точки
    Днес минах на Кат имам вече Евро4! С новия катализатор. За какво ли ми е.....ха-ха
  5. 2 точки
    Първото годишно обслужване мина - 8020 км. Масло и филтър в Бултрако - безплатно (по пазарлък при закупуването) Остават още 4. Всичко е точно. Не знам дали споменах вече някъде, но навигацията (Гармин) е пълен шит, ни на английски, ни на български. Не води добре... абе... по-зле е от на Леджънда (КБ1) от 2006-а
  6. 1 точка
    Ами защото според новите данъчни таблици, които не схванах много, данъка май няма да ми е много по-различен, ако нямам евро 4. Ще видя за 21 година колко ще е. Но поне няма да ми свети лампата и да тровя въздуха с СО2 Иначе нервите, които хвърлих и разправиите са ми много скъпи.
  7. 1 точка
    Има въздух вероятно. В редуктора. Обезвъздуши...
  8. 1 точка
    и на мен са ми го давали безплатно,пробвано
  9. 1 точка
    По-скоро не. Сега ще станем за смях, но не е ли долу, където води пластмасовия ръкав:
  10. 1 точка
    @jackass91 снимай си талона, прати го на Бултрако по мейл и ги помоли за код Би трябвало да го дадат, безплатно... Правили сме го с колега за Джаза му
  11. 1 точка
  12. 1 точка
    Аз бих си ремонтирал задното окачване. Тампони, пружини, каквото трябва. Всепак ти е нова. Това с щангичките май е компромисен вариант да се спести някой лев, но окачването пак ще ти остане разбито.
  13. 0 точки
  14. 0 точки
  15. 0 точки
    Ако се счупят няколко щипки, повече от минута
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...