Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 17.11.2020 in all areas

  1. 2 точки
    Като цяло при повреда на един от двата или и на двата функционални потенциометри от системата за авторегулиране на фаровете в системата се набива грешка. За целта след последващата им подмяна с изправни, трябва да се извърши зануляване /изчистване/ на грешката със скенер на Хонда. Хубавото е, че това може да се извърши и без скенер, като за целта се спазва следната процедура (Поне при Акорд 7-ма е така !!!) : Необходим ви е един обикновен кламер, с който се окъсяват щифтове 4 и 9 от диагностичната букса под таблото На приложените снимки се вижда много добре. Внимавайте преди да вкарате кламера се убедете, че именно тези щифтове сте окъсили. Отговорност за неизправности вследствие ваши грешки при окъсяване на други щифтове освен посочените не нося и След като се убедите, че сте окъсили правилните щифтове, завъртете контактния ключ в положение "запалване /ВКЛ./" и бързо включете и изключете късите светлини (поне 5 пъти, за 5 секунди), след което самите фарове се калибрират, повдигат и падат нагоре и надолу и остават в нужната заводски настроена изходна позиция. завъртете ключа в положение "ИЗКЛ." и извадете кламера от диагностичната букса. Това е всичко Едва след това нулиране можете да пристъпите към регулировка с отвертка на правилната позиция на фаровете при равна повърхност и не натоварен автомобил /евентуално само с водач зад волана/. Това е всичко. Проверено, изпробвано и работещо, след което фаровете ви се регулират надолу и нагоре при различно натоварване на автомобила. Успех !
  2. 2 точки
    Мерси много emod това е като да ти излезнат резултатите от изследванията и доктора да ти постави диагнозата Аз така или иначе преди зимата сменям масло, колкото минал - минал за една година обикновено 8-макс 10к, въпреки че идеотите на тая трибуквена марка кола дават някви безумни периоди от по 30к за смяна, и Гюнтер до де е била негова стриктно го е сменял на толкова хахах. Аз си го сменям как си знам, щото нито вземам неговата заплата нито мога да си купувам нова кола като него Мотора 3.0 дизел и наистина е много гледан, затова и аз искам да продължа да го гледам добре докато е моя собственост, както си гледах и хондата 10 години а сега и се радва новия собственик Още веднъж Благодаря ти за разчитането, ще се опитам да се понауча и аз горе долу да го познавам, това наистина е полезен метод да определиш на къв хал е маслото в мотора ти
  3. 2 точки
    Здравей, @Слави CR-V, При дизела, особено при "непознат" такъв , е трудно да се даде обективно заключение на състоянието на маслото по една единствена проба. Маслото ти изглежда чисто за дизел и 8000 км. Дисперсията е хомогенна - няма големи парчета сгъстявани, пръснати по целия обем на маслото. Натрупването на сажди не изглежда да е голямо. Обикновено чернилката е доста повече. Влияние при теб разбира се оказват няколко неща: 1. Явно моторът е в много добра/отлична кондиция; 2. Доминиращо извънградското ти каране (90%); 3. Големият обем на картера - 7,5 л. 4. Предполагам стил на каране - умерено/спокоен. Според тези капки в маслото има още живот. Трудно ми е, а и би било чиста спекулация в случая (с доста неизвестни), да кажа още колко може да го караш. Ако се има предвид нелинейното стареене - може би 2-2500 км ще може да понесе, при този извънградски режим на експлоатация. Но времето на експлоатация също трябва да бъде взето предвид, а то е повече от година. Не мисля, че си заслужава риска да го караш повече. Но, това е само моето мнение . Поздрави! П.С. Така де, ти вече си го сменил
  4. 2 точки
    Е това е друга работа. Оказа се че ръководствата които съм чел са били за американския модел, и да.. нищо общо. Нещото което е трябвало да направя през цялото време е просто да дръпна ръчната, след което да задържа i-бутона и еврика - влиза в настройките! Благодаря за помоща колеги, без вас нямаше да се справя!
  5. 2 точки
    И според мен достига зададените градуса и започва да изравнява температурата на въздуха от духалките с температурата в купето. И при мен съм го забелязъл, както си духа топличко и свикваш и в един момент въздухът става по хладен. Опитай да дадеш на максимум отоплението в този момент и най-вероятно пак ще започне да духа топло, ако всичко е наред. За да избегна неприятното усещане, обикновено държа духалката на краката и на предния прзорец през зимата и избягвам да използвам AUTO режима. За запотяването - ако искаш тествай да спреш ръчно климатика от копчето, всичко останали ще остане на AUTO, само няма да пуска компресора. Или най-добре прецъкай по веднъж по всички описани по-долу неща за да нулираш AUTO на всички системи и опитай: Климатик - OFF Клапи - в краката и на прозореца Температура - на колкото си искаш Клапа за въртене на въздуха - изключена, т.е. да вкарва външен въздух Сила на вентилатора - мин. 2 чертички
  6. 2 точки
    Спазвай последователноста на стъпките.
  7. 2 точки
    Най-вероятния проблем са запалките на ксенона, доколкото разбрах е оригинален. В повечето случаи се диагностицира след смяна на местата на крушки и запалки за да отсееш баласта като причинител, но в твоя случай и двете са проблемни. Авърмарлет запалки можеш да си закупиш от интернет сайтовете от 70-120 лв. Има едни колеги, които направо монтират 55w комплект и изказват положително мнение относно промяната в осветеността.
  8. 2 точки
    Ако е взет от правилното място вакума, се дължи на перфектна компресия.Колкото вакума отива към 1.0, толкова повече е износен мотора!
  9. 2 точки
    Я,пак съм аз 😂 Същата кола,на същото дино, ремапната от същият мапер само,че вече с генерация на 76mm и регринднати сток валове П.п. Не се корайте,нютоните са 167 и оборотите не са 7500 на края 😂
  10. 1 точка
    Една вечер мъж и жена в хола на ракийка и салата:-"Жена ти си единствена, няма друга като теб,пием си ракийкагледаме мачове,няма проблем като се прибера пиян в 03.00ч,ама не можеш с едно изречение да ме направиш хем щаслив,хем да ме обидиш....."- казал мъжът!Жена му отговорила.-"Мъжо к*ра ти е по-голям от на комшията"
  11. 1 точка
    Понеже изчезна старата тема реших да направя нова Та реших да започне с Jimi Hendrix - Hey Joe http://87.121.59.2/play:94ae6f4c
  12. 1 точка
    Здравейте, Линк- https://www.ato24.de/de/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html вид- PETRO-CANADA SUPREME SYNTHETIC 5W-30- 3 бр. по 4 литра стойност- 3х24,49€*1,9675=144,55 лв. Получаване чрез куриер. Превода по сметката Ви е изпратен.
  13. 1 точка
    Колега погледни това, дано да ти е полезно.
  14. 1 точка
    Моята е 2004 година и задните бяха като предните.Аз разлепих старите и смених моторчетата от новите.
  15. 1 точка
    Като взимате машинки внимавайте защото тези които ги пишат задни не паснаха за моята (ъгъла на палеца е различен). Трябва да взимате предни. За задната врата не знам, не съм я разглобявал.
  16. 1 точка
    Аз като купих моята 3 от 5 машинки не работеха, купувах ги от тук. https://www.avtosklad.bg/машинки-и-моторчета-за-централно/honda-cr-v-2002-1-2006-10#menu Вече повече от 1 година си работят.
  17. 1 точка
    Това е по-скоро за другата тема, че може да стане дискусия . Иначе да, документът им може да е подвеждащ. Технологията явно е съвместима с low-SAPS масла, но конкретното масло е mid-SAPS, съдейки по ACEA C3 (както можеш да видиш в последния линк от предния пост)
  18. 1 точка
    Честните победи винаги са по-вкусни.
  19. 1 точка
    Ако е майстор той ще ти го каже като я чуе!
  20. 1 точка
    Ето тука отваряш линка. От първото ръководството почваш от страница 114 да четеш до към 118 страница. Пиши като го направиш. https://www.dropbox.com/sh/r5pjhtnpj8rn1ew/AAA_4HRYU8HqgUW6RerhEMala?dl=0
  21. 1 точка
    При мен 92000 км без нито 1 проблем. Върви така, както и при монтажа. Смяна само на филтри. Нищо друго.
  22. 1 точка
    И това е без умишлено да е удрял някой от колегите си за да му открадне шампионската титла.
  23. 1 точка
    И аз искам да оставя положителен отзив за Явор! Много точно и професионално се отнася към проблемите. Днес реши бързо една патова ситуация, с която кой знае колко щяха да ме мотаят другаде. Препоръчвам!
  24. 1 точка
    Да, виждам как промотираш всесезонни гуми по други теми, мерси...
  25. 1 точка
    Пич, ти не знам за пасатор или за акорд говориш, но определено не си наясно с резултата при смяна. Като е китайско, да не би да е най-големия боклук на света? Нямаш си на идея колко читави варианти за навигация има за нашите коли. Още повече си нямаш на идея колко малко коли всъщност имат този избор (айде не са толкова малко, но определено не са 50% от 15 годишните коли). Акорда става в пъти по-модернизиран с читава мултимедия! Навигацията става използваема, музиката къде по-практична спрямо днешните разбирания... Моля те не се изказвай неподготвен без дори да си пробвал! 450 лв нови гуми... Те са сигурно най-евтините гуми, а точно там не трябва да пестиш! Тази тема е за хора, които имат интерес към тази ОПЦИЯ. Ако ти нямаш, просто не пиши!
  26. 1 точка
    Реших да допълня темата ама вече не може и пускам нов пост за да е полезна темата и на други колеги с моя проблем.Ако нямате програматор купувате от магазин за електронни компоненти нова 93с46 която фабрично е празна и я запоявате на мястото на оригиналната на касетофона.Чипа е с 8 извода и е за смд монтаж и се разпоява лесно и с обикновен поялник-примерно накапвате от двете му страни калай да съедини крачетата нагрявате го с поялника и с пинцети вдигате чипа ,после почиствате площадките и запоявате новия чип.Цената на новата памет е 50 стинки в елимекса примерно.
  27. 1 точка
  28. 1 точка
  29. 0 точки
    Тате, учителката по математика те вика. - Какво се е случило? - Тя ме пита: "Колко е 9*7?", а аз й казвам:"63", тя пита: "А 7*9?", а аз: - Същия х@й е... - Наистина, същото е - чуди се бащата, - Добре, ще отида. На следващия ден синът пита: - Тате, а ти в училището ходи ли? - Още не съм. - Като отидеш, отиди и до учителя по физкултура. - Защо? - Имахме час, той ме накара да си вдигна вдясната ръка, вдигнах. После лявата, вдигнах я, после ме накара да си вдигна десния крака, аз го вдигнах. А сега, казва, вдигни левия. А аз му отговоря: " А на х@я ли си да стоя?" - Наистина, - казва бащата, - добре, ще отида. На следващия ден синът пак пита: - Тате, ти в училище беше ли? - Още не. - Не отивай, изключиха ме. - Защо? - Викнаха ме при директора, влизам при него, а там седят учителката по математика, учителя по физкултура и учителката по география. - А учителката за по география за чий х@й е дошла? - Аз попитах същото!
  30. 0 точки
    - Муцка, това яке от какво е? - От полиестер. - Изроди! Кой знае колко полиестера са убили заради това яке ...
  31. 0 точки
    Това не е вярно! И нафтата(дизела), и LPG, и бензините в БГ са под всякаква критика в сравнение с "Европа".
  32. 0 точки
    Ужас! Моята смени в бутилката водката с вода. Наливам си - нито вкус, нито мирис! За малко да получа инфаркт
  33. 0 точки
    Според статистиката, човек изминава около 1500 км пеша за 1 година, а за същия период изпива около 90 литра алкохол. Обективно погледнато - гори 6 на 100.
  34. -1 точки
    Може и да е удобно, но при положение, че имаш запаметени 12 радиостанции и смартфон, нито музика ти трябва, нито навигация! За мен си е излишно главоболие всичко това. Като захлебим за по-нови коли или просто с времето, всичко това ще е фабрично. И има доста добри гуми(16-ки) за по 110-120 лева, недей така! 😁😉
  35. -1 точки
    Моля, неразбиращи да не коментират.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...