Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 5.11.2020 in all areas

  1. 3 точки
    Нов ъпдейт: След като допълних ревюто си (с 1 звезда), че продавачът се е скатал и не ми отговаря на съобщенията, днес получих имейл, че са ми върнали всичките пари. Без извинения или обяснения. Та поне това. Все пак не бих го препоръчал
  2. 3 точки
    Информацията, която търсиш, обикновено не изтича в интернет . Вярвам, че знаеш, че 9.55535-DS1 -> по SAE 0W-30 ACEA C2, заменя 9.55535-S1. Най-близкият заменящ 9.55535-DS1 допуск е PSA B71 2312, но и за него инфо няма. Най-пълното инфо за стандарти, което бе достъпно онлайн, беше Afton Specification Handbook. Мисля, че Afton спря издаването му, но не съм 100% сигурен. Това е последната версия, с която разполгам: Afton-Chemical-Spec-Handbook-September-2019.pdf
  3. 3 точки
    Здравей и Добре дошъл @кърпел, Соченият от теб Pentadecane, 7-methylene... се използва като база основно от Castrol. Аз лично нямам представа дали и какви точно предимства би могъл да има (като база). В случай, че все пак представлява интерес за теб, най-доброто описание, на което съм попадал е това: Цитат "It is an alkane (saturated CnH2n+2) and alkene (unsaturated CnH2n) combination of higher carbon chain penta-decANE (C15H32) and tetra-decENE (C14H28). They are monomers derived from ethylene, which is the feedstock used to produce PAO. Usually you see decene/ane and dodecene/ane as the PAO molecule, which is C10 and C12, respectively. Penta and Tetra are just longer carbon chain (which I think means higher viscosity?) derivations". Източник: BITOG Съдейки по горния цитат и газовата му хроматограма в дадения от теб линк, би следвало Pentadecane, 7-methylene.... да е "по-високо вискозна база" от Dec-1-ene, homopolymer-а (C10H20), поради по-дългата му верига (C15H32). Като цяло, тези данни с нищо не ти помагат, за да можеш да направиш заключение дали използването на Pentadecane, 7-methylene... дава някакво преимущество на "незнайното" дизелово масло, на което е база. Важна е единствено цялостната композиция на маслото (бази+пакет добавки+ноу хау). Базата не е решаваща. Без пакета добавки тя (базата, пък било и най-добрата) е нищо. От изключително/основно/най-важо значение е съжителството на всички компоненти на завършения краен продукт. Не бива и не може да се правят изводи, базирани само на един или няколко от тях. Поздрави!
  4. 2 точки
  5. 2 точки
    Ефектите се получават след чистене на дросела със сваляне, тогава се налага и обучение, което не винаги става от първият път... Каква връзка има с клапаните, натегнати и хлабави? Не, че не трябва да се регулират, но преди чистене са си били пак нерегулирани... Пак добре, че няма изключително мъдри съвети, както във всички авто форуми (при какъв да е проблем)- смени всички филтри и масла с ОРИГИНАЛНИ, или още по-мъдрото- иди на добър сервиз, все едно,че питащия няма да се сети, ако не се оправи от форума...
  6. 2 точки
    Вярно малко е по-скъпо от литър зехтин, но съм сигурен , че на някой ще му е интересно.
  7. 1 точка
  8. 1 точка
    Ами, разсъждавайки на глас, май става дума за това. Durasyn 164 = Dec-1-ene, homopolymer, hydrogenated CAS:68037-01-4 EC:500-183-1: Durasyn 164X = Pentadecane, 7-methylene mixed with 1- tetradecene, dimers and trimer, hydrogenated CAS: 1000172-11-1 EC:700-184-9 Durasyn PAO QS.pdf Durasyn PAO Typical Properties.pdf Общо взето не врат, ами шия.
  9. 1 точка
    Успях да update картите. Всичко стана ръчно.Мислях,че има разлика от на 7-ма генерация както е описано в темата с 3-те копчета(Maps/Guide - Cancel- Menu) Всичко си заспа на мястото.
  10. 1 точка
    Ей как ме нахрани... добре си хапнах. Ньом ньом. Човекът задава "мъдър" въпрос и получава "мъдър" отговор. Иначе и аз съм си "мъдър" по принцип, ама не изключително. Just everyday normal motherf*kin wise guy. А колегата нещо не казва пак както в хилядите други подобни теми. Ако не е имал проблеми преди това , що е барал тоз дросел?! Не звучи реалистично. По скоро е имало нещо преди това, което се е задълбочило след като е изчистил. А клапаните дават проблемен празен ход като са натегнати, това толкова ли невероятно звучи?
  11. 1 точка
    Fiat 9.55535-DS1. Базирано на ACEA C2 във вискозитетен клас SAE 0W-30, Mid-SAPS двигателно масло за последно поколение дизелови двигатели (Euro 6) от Fiat Group (Fiat, Alfa-Romeo, Lancia). В средите на Honda също е подходящо, не заради стандарта по Fiat, а заради това, че често последния и ACEA C2 вървят ръка за ръка. Поздрави.
  12. 1 точка
    Колега, новите независимо от добрите ревюта не бих си ги купил. Може би е пресилено, ама подозирам, че са неподходящи за нашите географски ширини (шарката доста прилича, ако и консистенцията е подобна, ба_ти Про-то). Ако направят тест 20 хил. км. с температура на асфалта от 50-55 градуса и държат на нашите пътища през лято и зима бих се навил да ги взема, ама не вярвам. Представянето на гудиъра през зимата засега е като на зимна гума над средния клас. Предполагам всички всесезонки, като нови са качествени. Истинският тест е да задържат представянето си примерно на третата зима и лято. Това е истинският тест, а не да ми мерят тест на спирачен път на мокро и сухо и други тестове, които са валидни за нова гума, сложена днес и тествана в стерилни условия заради самия тест. Всесезонките в БГ са в тежка експлоатация, ако шарката остане цяла това е теста! Не искаме да хвърчат парцали от гумите като на формула 1, нали? Не купуваме всесезонки за 1 година, нали? Представяне във времето му е майката! Успех на колегата с избора! Не забравяйте шума - хондите са си шумнички, моята е обезшумена откъм мотора но откъм околен шум не особено качествено. По-шумна гума се чува повече. Между 69 и 72 dB шум е 2 пъти по-силен по мощност шум в купето на една гума в сравнение с друга. Аз бих взел премиум всесезонки отколкото средняци зимни и летни поотделно. Представянето е същото, общия разход е поне 40% надолу, нямаш смяна и баланс - пролет/есен или закупуване на джанти по 300 лв бройката.. И все пак, колко да я караш тази кола - 5-6 години и друг да я мисли, ти мислиш новата.
  13. 1 точка
  14. 1 точка
    Колега, признавам не изчетох дългото плюене по всесезонките от другите съфорумци. Накратко, моя опит с ЦРВ-3 - карам я от пет години само със всесезонки.. 3 години - 50 хил км Vredestein Quatrac 3, шарката беше разделена на зимна и лятна половина, изядоха се доста на края на третата година, средно поведение през лято, дъжд и зима, не ги препоръчвам.. (разривал съм пъртина със тях – около 50-60 см сняг с лед отдолу и се движех, една от малкото коли на пътя, неразринати пътища изобщо в целия град, жената щеше да ражда..). Бях спрял неподходящо и назад и се вдигна задницата от снега и на кантар, разчиствам с лопатата и пак така.. Като успях да обърна и да се движа напред бях перфектен!!! 2 години - 50 хил км. Goodyear 4 Seasons - добро поведение на сняг (не съм закъсвал), по-добре от калпави зимни гуми дотук. Догодина по това време ще ги сменям с нови всесезонки. Предполагам пак същите,но нова генерация. Уникално поведение на дъжд, на магистралата няма аквапланинг, при един силен дъжд на хемус нямаше кола която кара по-бързо от мен, залепнал си за пътя, при лятно време -също са ок! Считам Гудиъра за по-добрия избор!!! Важно: не вземай калпави всесезонки!!! Вземи маркови, ти все пак спестяваш 100 лв на година (за пролет и есен по 50 лв) само от смяната на гумите. На третата година си напред с 200 лв. Изхарчи тези 200 лв за най-добрите гуми. Споделям мнението за мишлен – не бих ги купил, по-слаби са като консистенция и не издържат на жегите и карането в горещо време, бях ровил доста и затова се спрях на гудиъра. Трудно се намират в БГ за нашия размер, бях ги поръчал с чакане и така. Пропуснах да отбележа, че след втората година завъртам предните и задните гуми. После карам още една година и после плащам 1000 лв и купувам нови гуми. Наистина мисля че на запад е по-хладно и са по подходящи всесезонките от БГ, ама нали затова караме 4х4 коли! Мъката на всесезонките е че се одървят (изпичат, втвърдяват) през летата, и после през зимата им пада функционалността, но засега гудиъра се държи добре! Мисля ще изкара до догодина. И трябва винаги да знаеш как караш и да внимаваш, наличието на хубави гуми няма да те спаси от магарията. Също така гудиъра съм го скъсал от офроуд, не е за тази работа, за дълбока кал не стават и от агресивни камъни се очукват ситните ламелки близо до централния канал. Затова в началото на третата година от експлоатацията, предните минават отзад, а задните които са по-запазени, минават отпред за още една година. Абе май не стана кратко.. нищо дано да е полезно! Поздрав!
  15. 1 точка
    Ъпдейт – малко горчив, но надявам се полезен. Реших в крайна сметка да пратя обратно катализатора и да си искам парите. След като поиска копие на газ анализа проадвачът каза, че ще го тестват за дефект и когато установят такъв ще ми върнат парите. Пристигна при него катализатора и каза, че всъщност ще го пращат на производителя да го тества. Срокът бил 4 седмици. Минаха 4 седмици и вече не ми отговарят на съобщенията. Явно съм изпуснал и ибейските срокове и не мога да се свържа дори с тях, за да коментираме случая. Та не препоръчвам да купувате от първия продавач – некоректен е. Новият кат пътува сега от Германия.
  16. 1 точка
    Важно е че всичко е ок и сега го нямаш проблема. Сега вече знаеш защо трябва да ги провериш между 20-25хил. Радвам се че се вслуша в съветите. Капачката и палеца е наистина хубаво да се сменят,както си го намислил. Това ако зачести не е на добре,повярвай.
  17. 1 точка
    За някои хора, фолирането и при автомобилите е практическа идея. "Циганията" си е изцяло Ваше виждане. А и Ivan_Ch имаше съвсем друго предвид, като спомена микробусите. Затъмняването има плюсове и минуси, като всеки сам трябва да си преценява. За сестра ми беше важен комфорта на децата. Аз ще си сложа заради топлите месеци. Бих добавил и некадърните пунктове за годишни прегледи, където позволяват на всякакви идиоти да слагат какви ли не тъпотии по фаровете си и после, да ги регулират сами - както им падне (ама това е една друга, дълга тема).
  18. 1 точка
    Ами, знаеш, че вероятно аз съм единственият друг във форума, ако не и в БГ-то с такава кола (1.5 спорт). Не ми е уау. Вратите дрънчат като ритнат гюм. Вътре изобилства от имитация на кожа не само, ами и имитация на шевове. ЦВТ-то се усеща доста бездушно, но явно вече ще са такива колите. В града ми е леко мудна - пробвах на "S", не се изкефих и от тогава карам само на "D" + "eco". Учудващо се усеща по-добре на извънградско шофиране. Поддържа висока скорост (140км/ч) със сравнително ниски обороти и колата се усеща, че й е доста комфортно с това темпо: Само за сравнение със сивик 8 1.8, който на шеста предавка стига 3000 оборота с едва 110км/ч и двигателят започва да се чува осезаемо: Другото, което ми харесва е, че при относително настъпване на извънградско (рядко карам със 140км/ч иначе) дава приличен разход... по табло. Системата против сблъсък е леко параноична и предупреждава за какво ли не, но това съм го гледал по ревюта и за други хонди. Накратко - това е от мен. Просто не ми е единствената кола и не ми е във фокуса на вниманието само тя, а скоро ще има и други. Ти се справяш достатъчно добре!
  19. 1 точка
    Наложи се междинно обслужване на 20500км. за да запазя ваучера и да го използвам следващата година... Смяна на масло Honda 0W-20 + маслен филтър + труд за моя сметка. Грешки няма записани никакви, няма нищо хлопащо, тропащо или дрънкащо, има разлика в сглобката от предишната определено. Нямам покачване на нивото на маслото, нямам харч на масло, колата съм я карал 90% градско в София. Не искам да звучи като реклама ама от както зареждам само Efix 95 (около 1500 литра съм прекарал през колата от това гориво) нямам никакви проблеми. Даже в БТ ме питаха дали съм мил ауспусите, чисти са. Направих проследимост на горивото и идва от Румъния. Мисля, че последната партида беше 1632 за разлика от 100 октановия им които е от Сакса и е скапан... Efix 95 дизела също е много добър и идва от Румъния. За сега това са ми топ горивата отговарящи на изискванията, бензина се изветрява, не оставя следи и миризма, на бял лист няма никакви следи. Няма вода правихме тестове с калиев перманганат и т.н. Проверил съм всички течности и съм поставил зимните гуми и зимна течност за чистачки, в общи линии съм готов за зимния период. П.С. Май само аз си пиша в тази тема?
  20. 1 точка
    Една кола започнеш ли да и бъркаш като на прасе-пиши я бегала ! Карайте си колите и не се занимавайте с глупости!
  21. 1 точка
  22. 1 точка
    Колеги, по примера на @vesivanova реших да започна попълването на една такава обобщаваща тема и за нашите 2-ри генерации. Надявам се информацията да е наистина полезна. Темата ще е в процес на редакция, ако някои колеги имат препоръки за категории и теми моля да пишат в темата, аз ще я редактирам. Откривам с категория "искам ЦРВ, ама какво да е". За търсещи и чудещи се колеги
  23. 0 точки
  24. 0 точки
    Блондинки: - Муцка, ама Африка била наблизо, ма! - Откъде знаеш? - Ми, имам колега негър, който идва с колело на работа!
  25. 0 точки
    аз не питам за Сивика, а за CR-V-то. То е 1,5Т 😀 И там разхода е добър (към 7,5-8,0), но ми стана интересно 🙂
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...