Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 29.10.2020 in all areas

  1. 4 точки
    Джазът на майка ми се кара с Nexen Nblue 4 Season. Далеч не са най-евтините, но не са скъпи и бяха на първо място в последния ADAC за всесезонки, биейки по-евтини летни и зимни гуми в съответните сезонни тестове: https://www.tyrereviews.co.uk/Article/2018-ADAC-All-Season-Tyre-Test.htm Тези GripMax ги няма по тестовете. За мен "един ми ги похвали" не е никакво доказателство. Nexen-ите се представят чудесно, но @Pavel_Pavlov твърди, че същите за 30,000км се износват. Това е нормално - по-мекият каучук и напречната шарка ще се изтъркват много по-лесно на нагорещена магистрала. Така или иначе ако караш много, целогодишно, вероятно си струва да вземеш сезонни гуми - един читав сезонен комплект сменян навреме и съхраняван правилно може да изкара двойно на горния пробег. Майка ми кара бавно и сравнително малко, под 10к на година, в лошо време не излиза с колата - за нейния случай са идеални. Но само ти си знаеш твоят какъв е
  2. 3 точки
    Хубавите всесезонни гуми бият по-нисък клас летни в някои тестове, особено на мокро. Бият и по-нисък клас чисто зимни на сняг. Далеч не са "убиец" и вероятно кола с всесезонни гуми е по-безопасна от колкото твоята с летни в студените месеци, дори да не е било мокро/снежно Но си имат своите недостатъци, силно изразени в това колко дълготрайни са и явно не са подходящи за шофьори, които карат много.
  3. 3 точки
    Ако изходим от това, че човек има даден бюджет за гуми и допуснем, че висок клас всесезонни гуми струват в дългосрочен план приблизително колкото два чифта среден клас летни+зимни гуми (което е доста добро допускане като цяло), то въпросът става кое е по-добре като сцепление. А има не един тест, който показва, че някои висок клас всесезонни гуми се представят по-добре от немалко среден клас сезонни гуми. Бих предположил, че с времето всесезонните гуми ще губят повече от качествата си (предимно зимата) отколкото сезонните и там идва компромисът. Но така или иначе те ще се сменят по-често от сезонните просто защото правят повече километри годишно и този фактор ще е валиден само част от животът им. Искам да кажа, че не е толкова „лошо“ решение да караш с всесезонни гуми, катко може да звучи от някои постове. Ето два интересни теста: 2019 Summer and All Season Tyre Test 2018 ACE All Season and Winter Tyre Test
  4. 3 точки
    *редактирано от модератор* А на колегата бих му казал да пробва NEXEN NBlue 4 Season. Достатъчно добри са и не са скъпи.
  5. 2 точки
    https://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/36274-po-shiroki-ili-po-tesni-gumi-prez-zimata-video/ https://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/36354-nevidimata-taina-na-gumite-video
  6. 1 точка
    Само да вметна, че съм с фолио за 18лв, което сам си сложих, преди 2 години, нито балони, нито проблеми, на 90%. затъмнени са ми задните стъкла, нека приемем, че до 100 лева е окей да се плати на някой да го извърши, всичко останало са 10 годишни гаранции, с фолия, които според мен не вършат магии, а зад тях стои дадена марка и тн., както за мн неща в живота. От към видимост и тн, прекрасна я оценявам моята. А иначе нашите коли ги водят от "лесните" , за фолиране, комбито особено.
  7. 1 точка
    Не е задължително на максимални проценти да затъмняваш. 50-70 процента затъмнение също е много добре. Моята я купих така. Прилично тъмно е лятото, наистина по лесно се охлажда отзад и когато пече си е комфорт според мен. Не става въпрос за тунинг. Изглеждат като много силно тонирани. Но както казаха колегите, трябва читав майстор. В Кюстендил имам такъв човек, ако искате пишете на лично да дам координати.
  8. 1 точка
    Maxxis Premitra All Season AP3. Това ми беше вторият избор, но все пак избрах Вредещайн. https://alltyretests.com/maxxis-premitra-all-season-ap3-test-review/ Да беше започнал така: Препоръчайте ми бюджетна всесезонна гума. Нещата щяха да бъдат по-ясни.
  9. 1 точка
    Маслени филтри OEM Purflux MANN Mahle. Накладки от общите поръчки ЕВС. Въздушен и филтър купе използвам бюджетни . Качественни части от тук.Дори бих я закарал там да я обслужа в сервиза на Фена Тук има информация за маслените филтри
  10. 1 точка
    Всеки сам решава с какви гуми да кара. Аз за моя сигурност и на моето семейство карам с летни и зимни. И най малкия компромис с всеезонната гума не мога да си го позволя,нито ще си го простя след инцидент на пътя. Лично за мен всесезонна гума няма,компромиси с спирачният път на колата не правя.
  11. 1 точка
    ако са по-дълги гредите се отваря само стъклото на 5-тата врата и стърчат назад. Връзва се светлоотразителната жилетка на стърчащите греди и си караш леко и внимателно
  12. 1 точка
    Ако имаш възможност пробвай и с други кабели .
  13. 1 точка
    Ами, знаеш, че вероятно аз съм единственият друг във форума, ако не и в БГ-то с такава кола (1.5 спорт). Не ми е уау. Вратите дрънчат като ритнат гюм. Вътре изобилства от имитация на кожа не само, ами и имитация на шевове. ЦВТ-то се усеща доста бездушно, но явно вече ще са такива колите. В града ми е леко мудна - пробвах на "S", не се изкефих и от тогава карам само на "D" + "eco". Учудващо се усеща по-добре на извънградско шофиране. Поддържа висока скорост (140км/ч) със сравнително ниски обороти и колата се усеща, че й е доста комфортно с това темпо: Само за сравнение със сивик 8 1.8, който на шеста предавка стига 3000 оборота с едва 110км/ч и двигателят започва да се чува осезаемо: Другото, което ми харесва е, че при относително настъпване на извънградско (рядко карам със 140км/ч иначе) дава приличен разход... по табло. Системата против сблъсък е леко параноична и предупреждава за какво ли не, но това съм го гледал по ревюта и за други хонди. Накратко - това е от мен. Просто не ми е единствената кола и не ми е във фокуса на вниманието само тя, а скоро ще има и други. Ти се справяш достатъчно добре!
  14. 1 точка
    M+S значи Mud + Snow (кал и сняг), както е писал по-горе и @CARPERA За да може да сложи производителя такъв символ на гумата, значи че трябва да е минала определен тест за сцепление в такива условия. Дали го е преминала заради каучука или заради шарката не е в изискванията на теста. Тоест, няма изискване гумите на този тест да имат определен каучук, но въпреки това често имат по-мека каучукова смес. Символът с трите връхчета и снежинката означава, че гумата е преминала доста по-тежък тест за зимни условия. Гумите с 3те връхчета и снежинката задължително покриват и M+S. Всесезонните гуми със снежинка се очаква да имат доста по-кратък живот в топло време.
  15. 1 точка
  16. 1 точка
    Здравейте отново, понеже много хора се опитаха да ми помогнат съм длъжен да напиша какво е развитието и как е решен проблема. Колата има оригинален теглич. Още като отидох до майстора и след бърза проверка констатира, че проблема бил в буксата на теглича. И започна едно разглобяване, замерване и т.н. Оставих колата за 30 минути и като се върнах беше разглобена кората пред левия стоп в багажника. От там бяха изкарали някакъв модул с едни кабелчета който захранвали с ток буксата за теглича. Без този модул мигачите и от двете страни мигаха бързо. Презапоиха всички кабелчета които излизат от този модул и за сега всичко е ОК. Дано съм обяснил всичко което видях правилно и сте ме разбрали. Благодаря на всички които се опитаха да помогнат. Лека вечер
  17. 1 точка
    Колегата ти е написал "скромен" в "" ( кавички ). Не е евтин ремонта ако се прави с ОЕМ части. Като чета темите, сигурно на пръсти се броят акордите които не харчат масло. Ако искаш да не харчи масло, сменяш колата или и правиш ремонт или си я караш така.
  18. 0 точки
    Това имам в предвид и аз! Зависи кога и при какви условия караш! Аз миналата зима не сменях гуми и я изкарах с летните в София, но не карах през 4-те дни в които валя сняг! :). Всесезонките през лятото са си убиец, много е топло, трябва си хубава лятна гума!
  19. 0 точки
  20. 0 точки
    А ве брат. карам колата от 11 годиони. С един и същ модел NGK еднополюсни - 12 лева бройката. Да не падам от небето ве. Реглаж правя на 40-50 хиляди. Сега съм минал 60 000 от последния реглаж. Къв е проблема с тия клапани не те знам. Тоя инструмент го знам. И ще се накефя да не е от клапаните. Тогава ще те питам аз тебе кви ще ги дрънкаш. Утре ще стане ясно като дойде капачката и палеца.
  21. 0 точки
    Аз на моята бившата D14Z4 ги проверявах на 40 000. Колата е на 430хил+ км(250 хил. от тях на газ) и главата още е здрава. Кой и как определи, че на максимум 20 000 км трябва да се регулират клапаните при D14-ските, само Карперов може да каже, понеже той от всички серии Хонда мотори разбира.
  22. 0 точки
    - Иванчо, кажи ми поне една формула, че да ти пиша 3-ка? - Формула 1 госпожо!
  23. 0 точки
    Мъж кандидатства за работа. – Извинете, това ли е личен състав? – Това е HR! – OK. I’m here to get a job, and then I’m gonna f*ck you in every hole. – … ъ-ъ-ъ, може ли на български? – Това личен състав ли е? – Ъ-ъ-ъ... да.
  24. -1 точки
    Смятам, че аз съм прав, защото съм написал когато са съчетани двата символа е зимна гума. Снежинка с три върха е Термална гума която може да бъде и всесезонна, каквито търси колегата пуснал темата. Всесезонна гума без снежинка и три върха не става за зимата, написал го е много добре и колегата ivan_m. Няма нищо общо между двата символа: M+S обозначава само шарката а другият сместа на каучука.
  25. -1 точки
    Това, да сложиш всесезонни гуми,е все едно да обуеш джапанки с подплата посред зима. Има много тестове, които са доказали, че всесезонните са бюджетен компромис!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...